Nou, het ligt iets genuanceerder. Ze kunnen je niet 'zomaar' van school sturen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:17 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Ze legden min of meer de bal bij mij neer, zodat ze zelf niet de boosdoener zijn om mij van school te sturen, dat gevoel kreeg ik.
Welke andere redenen zijn er dan?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:21 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Het feit dat mijn Nederlandse spelling ondermaats is, is niet de hoofdredenen om niet door te zetten. Op een stapeling van redenen.
Het schrijven van verslagen zijn voornamelijk de boosdoener, lange stukken tekst waar je niks van kan maken. Komt ook omdat ik graag alles snel afmaak. dit is ook een reden dat ik niet geschikt ben voor dit vak. Nederlandse taal, Verdieping in de doelgroep, ziektebeelden etc. is dan uiteindelijk niet voor mij weggelegd. Wat toch wel als een schok kwam.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welke andere redenen zijn er dan?
Want in je OP suggereer je dat je beheersing van Nederlands een hele grote factor is. Zoals ik je hier zie schrijven kan ik me niet voorstellen dat dat de doorslaggevende factor is voor een (informeel) negatief studie advies van drie docenten. Dan moet er meer spelen.
En dit komt twee maanden voor je diplomering bovendrijven? Eerder nooit signalen gehad of serieus genomen van je docenten of stsgebegeleiders?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:40 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Het schrijven van verslagen zijn voornamelijk de boosdoener, lange stukken tekst waar je niks van kan maken. Komt ook omdat ik graag alles snel afmaak. dit is ook een reden dat ik niet geschikt ben voor dit vak. Nederlandse taal, Verdieping in de doelgroep, ziektebeelden etc. is dan uiteindelijk niet voor mij weggelegd. Wat toch wel als een schok kwam.
Daar heb je zeker ook een punt! maar die kleine kans die er is, is te klein om te nemen. Ik richt mij nu op het vinden van een tijdelijke baan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |