abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 maart 2017 @ 00:27:07 #256
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169853244
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:26 schreef Sjeen het volgende:

[..]

onvoorstelbaar snel eigenlijk... ze had er woensdagmorgen al vrede mee.
Gelukkig! En jij?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 maart 2017 @ 00:33:01 #257
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169853296
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:27 schreef livelink het volgende:

[..]

Gelukkig! En jij?
lastig... ik ben er van overtuigd dat de school in België beter voor haar is, maar ik had haar deze school gegund... Loten is gewoon stom.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 29 maart 2017 @ 00:33:49 #258
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169853304
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

lastig... ik ben er van overtuigd dat de school in België beter voor haar is, maar ik had haar deze school gegund... Loten is gewoon stom.
Dat is de enige juiste conclusie aan dit verhaal.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 maart 2017 @ 00:40:41 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169853378
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:33 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat is de enige juiste conclusie aan dit verhaal.
ja hè... grappig is dat ik dat in 2011 al eens gezegd heb in een topic over schoolkeuze, kwam ik vanmiddag ineens tegen. Toen wist ik nog niet dat we er ook ooit mee in aanraking zouden komen.

Overigens hoorde ik via dochter dat haar juf nog contact had gehad met de school. Dat er blijkbaar na de gesprekken nog ingelote leerlingen alsnog afgevallen waren. En dat de juf bij school benadrukt had dat dochter toch echt heel geschikt was... Ik weet niet helemaal wat ik er nu mee moet.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_169854611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:23 schreef Sjeen het volgende:
*duimt mee voor Livelink...

Tally, dikke :* voor je meisje
Dank je :*

En een dikke :* voor mini-you
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_169858922
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ja hè... grappig is dat ik dat in 2011 al eens gezegd heb in een topic over schoolkeuze, kwam ik vanmiddag ineens tegen. Toen wist ik nog niet dat we er ook ooit mee in aanraking zouden komen.

Overigens hoorde ik via dochter dat haar juf nog contact had gehad met de school. Dat er blijkbaar na de gesprekken nog ingelote leerlingen alsnog afgevallen waren. En dat de juf bij school benadrukt had dat dochter toch echt heel geschikt was... Ik weet niet helemaal wat ik er nu mee moet.
Afwachten? Ik hoop niet dat de juf het al tegen je dochter heeft gezegd, als het toch niet doorgaat is er weer een teleurstelling...

Tally, beterschap met de rode hond! En lastig dat ze minstens een week thuis moet blijven. Zeker als.ze zich niet ziek voelt! Die assistente trouwens... :N. Niet gek dat er maar 5 gevallen gemeld zijn als alle assistenten zo goed geïnformeerd zijn als deze :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_169859032
Sjeen balen van de school.
pi_169883086
Wij kregen zojuist de brief dat A is toegelaten *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:58:43 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169883501
Gefeliciteerd *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169883530
*O* gefeliciteerd *O*
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:43:41 #266
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169885354
Gefeliciteerd!
pi_169885678
Wat fijn Vicky!! Proficiat *O*
Met een meidenkwartet
pi_169886763
Wat fijn Vicky!
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:34:00 #269
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169887190
Zo, dat is een fijn bericht, Vicky. Gefeliciteerd voor A.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169891522
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:37 schreef Vicky het volgende:
Wij kregen zojuist de brief dat A is toegelaten *O*
superfijn Vicky!
Kwak
pi_169893941
Vicky, wat fijn!
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 30 maart 2017 @ 21:32:41 #272
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169894007
Wat heerlijk Vicky *O*

Sjeen wat balen van die loting. Is er in België zeker weten plek?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_169895151
Fijn Vicky! Last van jullie schouders! :)
Venus in pocketformaat
© loveli
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 maart 2017 @ 21:48:39 #274
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169914113
Vicky *O* wat fijn!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 april 2017 @ 22:01:16 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_169983082
even een /liefdagboekpost (c/p van m'n FB)

Dat was me het avondje wel. Geert kwam om kwart voor vijf thuis, maar zonder bal, die lag nog bij z'n vriendje. Dus ik zeg: ga maar halen en dan meteen terug want het eten is zo klaar. Ik schepte vast voor michael en mezelf op, in afwachting van Geert. Na een kwartiertje app ik de moeder van het vriendje waar hij de bal had laten liggen, met de vraag of ze hem naar huis wilde sturen, omdat eten.
En dan lees je de onheilswoorden: Huh, is hij niet thuis dan, wij zijn net klaar met eten ....
inmiddels was het rond half zes, dus hij was al een half uur weg. Ik heb Michael in z'n wagen gesjord en ben de buurt gaan afzoeken. Na twee rondjes gelopen te hebben, waarvan één samen met de bewuste moeder en vriendje, Politie Alkmaar gebeld. Signalement doorgegeven en voor de deur op de politie gewacht. Binnen drie minuten stond er een motoragent voor mijn neus, die nog wat vragen had en daarna samen met z'n collega's op zoek ging. Meerdere adressen gehad, meerdere moeders mee aan 't zoeken geslagen. Burgernetmelding de deur uit. Buren mee op zoek.
Toen het moment dat je de heli hoort vliegen en denkt .. oh mijn god, ze kunnen hem niet vinden dus ze gaan ook de sloten afzoeken of ze iets zien drijven. Blinde paniek, gelukkig was Ron ook onderweg om mee te zoeken. Dan, na tien minuten van slopende angst en onzekerheid de verlossende woorden: ZE HEBBEN HEM!
De opluchting is groot en ik ben dankbaar dat hij in z'n bedje ligt te slapen. Maar vandaag ben ik in een uur tijd, tien jaar ouder geworden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 3 april 2017 @ 22:02:59 #276
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169983163
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 22:01 schreef DJMO het volgende:
even een /liefdagboekpost (c/p van m'n FB)

Dat was me het avondje wel. Geert kwam om kwart voor vijf thuis, maar zonder bal, die lag nog bij z'n vriendje. Dus ik zeg: ga maar halen en dan meteen terug want het eten is zo klaar. Ik schepte vast voor michael en mezelf op, in afwachting van Geert. Na een kwartiertje app ik de moeder van het vriendje waar hij de bal had laten liggen, met de vraag of ze hem naar huis wilde sturen, omdat eten.
En dan lees je de onheilswoorden: Huh, is hij niet thuis dan, wij zijn net klaar met eten ....
inmiddels was het rond half zes, dus hij was al een half uur weg. Ik heb Michael in z'n wagen gesjord en ben de buurt gaan afzoeken. Na twee rondjes gelopen te hebben, waarvan één samen met de bewuste moeder en vriendje, Politie Alkmaar gebeld. Signalement doorgegeven en voor de deur op de politie gewacht. Binnen drie minuten stond er een motoragent voor mijn neus, die nog wat vragen had en daarna samen met z'n collega's op zoek ging. Meerdere adressen gehad, meerdere moeders mee aan 't zoeken geslagen. Burgernetmelding de deur uit. Buren mee op zoek.
Toen het moment dat je de heli hoort vliegen en denkt .. oh mijn god, ze kunnen hem niet vinden dus ze gaan ook de sloten afzoeken of ze iets zien drijven. Blinde paniek, gelukkig was Ron ook onderweg om mee te zoeken. Dan, na tien minuten van slopende angst en onzekerheid de verlossende woorden: ZE HEBBEN HEM!
De opluchting is groot en ik ben dankbaar dat hij in z'n bedje ligt te slapen. Maar vandaag ben ik in een uur tijd, tien jaar ouder geworden.
Dat zijn inderdaad de ergere momenten van het ouderschap, DJMO. Waar was hij nou uiteindelijk?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 april 2017 @ 22:06:54 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_169983337
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 22:02 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad de ergere momenten van het ouderschap, DJMO. Waar was hij nou uiteindelijk?
Hij was via het schoolplein (een soort short-cut naar het begin van onze straat, die echt honderden meters lang door de wijk heen slingert) gegaan, naar een klasgenootje. Omdat hij daar maar één keer gespeeld heeft in het verleden, en het aan de kant van de wijk ligt waar ik echt nooit kom met de jongens, heb ik er ook totaal niet aan gedacht dat hij daar ook een schoolvriendje had :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 3 april 2017 @ 22:07:59 #278
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169983384
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 22:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

Hij was via het schoolplein (een soort short-cut naar het begin van onze straat, die echt honderden meters lang door de wijk heen slingert) gegaan, naar een klasgenootje. Omdat hij daar maar één keer gespeeld heeft in het verleden, en het aan de kant van de wijk ligt waar ik echt nooit kom met de jongens, heb ik er ook totaal niet aan gedacht dat hij daar ook een schoolvriendje had :')
En hij was zeker de onschuld zelve? Of was hij toch wel onder de indruk van alle commotie?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 april 2017 @ 22:10:00 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_169983466
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 22:07 schreef livelink het volgende:

[..]

En hij was zeker de onschuld zelve? Of was hij toch wel onder de indruk van alle commotie?
Hij kwam behoorlijk onder de indruk uit de politiewagen vandaag, hield me op dat moment ook huilend vast. Toen eenmaal iedereen weg was, werd hij al heel rap z'n ondeugende zelf weer, die er om moest lachen en het wel stoer leek te vinden. Ik kan je verzekeren dat hij de straf minder stoer en leuk gaat vinden :') een week huisarrest en hij mag ook een week niet bij vriendjes spelen. Ik kan veel hebben, maar dit was me even iets te gortig.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 3 april 2017 @ 22:14:45 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169983668
Fijn dat hij gezond en wel thuis is, DJMO.
En wat is er snel gehandeld door de politie. Fijne gedachte.

Vind je niet dat ophalen door de politie niet genoeg "straf" is?
  maandag 3 april 2017 @ 22:17:27 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169983778
Jeetje DJMO, de angst...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 april 2017 @ 22:21:04 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_169983913
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 22:14 schreef amaranta het volgende:
Fijn dat hij gezond en wel thuis is, DJMO.
En wat is er snel gehandeld door de politie. Fijne gedachte.

Vind je niet dat ophalen door de politie niet genoeg "straf" is?
nee, want hij heeft bewust grenzen met voeten getreden, hij weet waar de grens ligt tot waar hij mag gaan, en die is hij ver overschreden.

quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 22:17 schreef Leandra het volgende:
Jeetje DJMO, de angst...
killing idd. Toen de heli over kwam vliegen vroegen de buren aan elkaar , dat is toch niet voor Geert? Terwijl de motoragent zei: inmiddels is ook de heli ingezet. Ik heb werkelijk doodsangsten uitgestaan vanavond.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 3 april 2017 @ 22:24:53 #283
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_169984069
Oef wat een verhaal zeg. Heel heftig. Verder wat amaranta zegt.
  maandag 3 april 2017 @ 22:30:00 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169984243
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 22:21 schreef DJMO het volgende:

[..]

nee, want hij heeft bewust grenzen met voeten getreden, hij weet waar de grens ligt tot waar hij mag gaan, en die is hij ver overschreden.

[..]

killing idd. Toen de heli over kwam vliegen vroegen de buren aan elkaar , dat is toch niet voor Geert? Terwijl de motoragent zei: inmiddels is ook de heli ingezet. Ik heb werkelijk doodsangsten uitgestaan vanavond.
Dan staan wij daar anders in.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 april 2017 @ 22:31:24 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_169984289
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2017 22:24 schreef Kyara het volgende:
Oef wat een verhaal zeg. Heel heftig. Verder wat amaranta zegt.
Hij heeft al eerder een week huisarrest gehad omdat hij (samen met Jan) veel verder was gaan spelen dan mocht. Ik stond toen óók op het punt om de politie te bellen, maar toen vond ik ze net op tijd (20 minuten zoeken). Ik heb ze toen duidelijk uitgelegd waar mijn (letterlijke, op google maps en met adressen van vriendjes) grenzen liggen hoe ver weg ze mogen zonder mij. Heb ze ook duidelijk gezegd dat de volgende keer de straf zwaarder zou zijn, omdat ze er blijkbaar niks van leren. Dat ik dan nu toch de politie heb in moeten schakelen is misschien een straf, maar op het moment dat die weg waren begon hij er om te lachen en het leuk te vinden dat er zoveel mensen naar hem op zoek waren. Tja, hij is pas zes,dus ik snap wel dat je dat dan tof vindt, maar hij snapt niet dat dat voor straf is. Mama kon me niet vinden, de politie wel: cool! Shit, ik mag niet bij een vriendje, want ik ben te ver gegaan, maakt meer indruk op hem dan dat hele politiecircus.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_169984304
Jeetje. Djmo wat eng is dat. Gelukkig dat hij weer terug is. :*
Verder eens met amaranta
  maandag 3 april 2017 @ 22:35:00 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169984390
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 22:21 schreef DJMO het volgende:

[..]

killing idd. Toen de heli over kwam vliegen vroegen de buren aan elkaar , dat is toch niet voor Geert? Terwijl de motoragent zei: inmiddels is ook de heli ingezet. Ik heb werkelijk doodsangsten uitgestaan vanavond.
Ja, ik ben Soneal vorig jaar kwijt geweest, toen hadden we hem weer gevonden voor een heli ingezet was, maar het is idd killing.
Ik had nog wel de helderheid van geest om N te bellen nadat ik de politie gebeld had, want die zat in de trein en als die voor onze wijk een burgernetmelding had gezien voor een jongetje met oranje haar op een rode trekker was hij ook geflipt :X
Goedgekomen door twee dames die het vreemd vonden dat hij op de plek waar ze hem zagen alleen was, en dus aan hem gevraagd hebben waar mama was (antwoord: "oh, thuis"), maar toen we later de route nog eens liepen vertelde hij me ook dat er op het bankje in het bos 2 mensen zaten, en die hebben dus compleet niet gereageerd op een jochie op een trekker alleen in het bos/park.
Bizar.

Maar ik ben blij dat Geert weer gezond en wel thuis is, het is echt doodeng als je kind zo totaal kwijt is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169984406
Een kind van zes kan zich wellicht nog niet zo goed aan zulke afspraken houden? Je kan je afvragen wie in dit verhaal 'niets heeft geleerd'.
pi_169984473
Fijn dat hij weer thuis is!
Vraag me af wat je met een week wil bereiken. Maar jouw opvoeding, jouw keuzes.
pi_169984511
Oh djmo wat verschrikkelijk eng!! :* verder snap ik de "boosheid" van jou nu, de angst!! Maar ben het verder ook wel eens met de meeste hier

En misschien een beetje stom nu... maar mag ik heel opgelucht vertellen dat Ow, toen ik thuis kwam, vertelde dat het leuk was op de bso! Na 3 maanden heel veel verdriet en angst voor de bso vond hij het vandaag leuk! Hij was op maandagavond alweer aan het aftellen wanneer hij weer moest, dus dit is zo'n opluchting.. ik voel(de) mezelf zo'n slechte moeder omdat hij toch echt moest...
pi_169984572
Loj, wat een fijne ontwikkeling is dat.
Hier is het hetzelfde met school. Ze vindt het ineens leuk. Ik mag nu ook weggaan van haar. O+
  maandag 3 april 2017 @ 22:40:55 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169984575
Wat fijn dat hij het leuk vond Loj!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 3 april 2017 @ 22:44:39 #293
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169984682
Elke situatie is anders. Mijn zoon is ook een paar keer zoek geweest. Hij vertrok expres. Liep weg als het hem allemaal iets te veel werd. Dan kan je wel boos worden, maar dat heeft weinig zin. Die drang om weg te lopen zit in hem. Straf helpt daar niet tegen.

Als je kind afdwaalt omdat hij gewoon zo opgaat in zijn spel (trekker), dan zou ik ook niet boos worden. Als je kind zich echter heel bewust is van de regels, maar er voor kiest om zich er niks van aan te trekken, dan kan ik me wel voorstellen dat je boos wordt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 3 april 2017 @ 22:45:28 #294
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169984703
Loj, ik kan me je opluchting zo goed voorstellen. Hopelijk blijft het nu ook zo. Fijn!!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 april 2017 @ 22:49:03 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_169984861
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
Elke situatie is anders. Mijn zoon is ook een paar keer zoek geweest. Hij vertrok expres. Liep weg als het hem allemaal iets te veel werd. Dan kan je wel boos worden, maar dat heeft weinig zin. Die drang om weg te lopen zit in hem. Straf helpt daar niet tegen.

Als je kind afdwaalt omdat hij gewoon zo opgaat in zijn spel (trekker), dan zou ik ook niet boos worden. Als je kind zich echter heel bewust is van de regels, maar er voor kiest om zich er niks van aan te trekken, dan kan ik me wel voorstellen dat je boos wordt.
dat laatste. Hij heeft er bewust voor gekozen om naar dat vriendje te gaan, dus mag hij nu een week niet bij vriendje spelen / huisarrest. Ik ben eerder opgelucht dan boos, maar er moeten gewoon strakke consequenties aan vast zitten, anders heeft hij volgende keer weer gewoon maling aan de regels; het mag toch wel van mama ook al zegt ze van niet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_169985066
Oh ook zo fijn Omen! Het voelde gewoon zo slecht om hem ergens achter te laten waar hij echt niet wou zijn! Ik hoop ook dat het zo blijft :)
  dinsdag 4 april 2017 @ 08:23:59 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169988964
Tsjonge jonge wat een high horses hier weer allemaal. Het is een kind van zes, die krijgt niks van een week niet met vriendjes afspreken toch? Het is niet dat ze hem eerst even afranselt met een riem en hem vervolgens op water en brood in de trapkast opsluit voor een week.

Ik snap wel dat DJMO, gezien de verhalen die ze hier soms vertelt, een zeer strakke lijn hanteert. Als ik het zo allemaal van een afstandje bekijk heeft zij jongetjes met flink pittige en eigenzinnige karaktertjes en daar werken foei en fluwelen handschoentjes niet bij.

Ik heb er ook twee, en hoezeer ik het ook haat en ik er echt helemaal niet van hou, het best werkt toch echt zwart is zwart en wit is wit. Geef ze grijs en ze kleuren er een leuke regenboog bij. :Y ;)

Wat fijn dat hij ongedeerd weer teruggevonden is DJMO!
***
  dinsdag 4 april 2017 @ 08:27:04 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169988980
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
Tsjonge jonge wat een high horses hier weer allemaal. Het is een kind van zes, die krijgt niks van een week niet met vriendjes afspreken toch? Het is niet dat ze hem eerst even afranselt met een riem en hem vervolgens op water en brood in de trapkast opsluit voor een week.

Ik snap wel dat DJMO, gezien de verhalen die ze hier soms vertelt, een zeer strakke lijn hanteert. Als ik het zo allemaal van een afstandje bekijk heeft zij jongetjes met flink pittige en eigenzinnige karaktertjes en daar werken foei en fluwelen handschoentjes niet bij.

Ik heb er ook twee, en hoezeer ik het ook haat en ik er echt helemaal niet van hou, het best werkt toch echt zwart is zwart en wit is wit. Geef ze grijs en ze kleuren er een leuke regenboog bij. :Y ;)

Wat fijn dat hij ongedeerd weer teruggevonden is DJMO!
Amen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169989149
Ik blijf me verbazen dat er zo vaak uitgegaan van deze twee dingen. Of je geeft huisarrest of je pakt ze aan met fluwelen handschoenen. Dat klopt gewoon niet.
Er zijn andere opties om consequent te zijn zonder huisarrest te geven.
pi_169989183
Maar als je consequent wilt zijn moet je wel je eerdere 'dreigement' nakomen als de regels niet nageleefd worden... Ik moet eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie ook dacht 'wat een zware straf' maar ik heb een 4 jarige dochter die het al te spannend vindt om een rondje om t huis te fietsen, dus ik kan me (nog) niks voorstellen bij een dergelijke actie van een temperamentvol kind :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 4 april 2017 @ 08:55:16 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169989244
Volgens mij heeft Soneal vorig jaar een vergelijkbare straf gehad, we weten het allebei niet meer, dus het leed veroorzaakt door de straf is iig niet permanent geweest.
Hij weet nu wel heel goed dat hij NIET alleen van het pleintje af mag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')