En bergaf loopt die best goedquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:53 schreef alpeko het volgende:
Honda schijnt anders wel de stilste en zuinigste motor te zijn
Ik kijk liever de IndyCar race dit weekend.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:53 schreef Beach het volgende:
Als je een race wilt zien en niet kan wachten, dit weekeinde is op Eurosport de World Superbikes met Nederlander Michael van der Mark.
Nascarquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kijk liever de IndyCar race dit weekend.
Laat de McLaren maar op een mickymousebaantje testen, terwijl de rest op een echt circuit rijdtquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:55 schreef Predator38 het volgende:
hoe zielig het ook is, laat die wagen gewoon niet meer op het circuit want dit kost de andere teams wel heel erg veel test tijd door dat gepruts van Mclaren/Honda !!!!
quote:11:58 Teams are supposed to be fine-tuning their cars at this stage. The only thing McLaren's fine-tuning is the Barcelona recovery procedure.
Waarschijnlijk een spanjaard bij McLaren ook...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zo jammer
Er zullen wel weer een paar Japanners bij Honda zelfmoord plegen dit jaar denk ik
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laat de McLaren maar op een mickymousebaantje testen, terwijl de rest op een echt circuit rijdt
Oh ja dat kan ook natuurlijk. Of beidenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kijk liever de IndyCar race dit weekend.
De US en SS tijden die nu worden neergezet zijn misschien niet heel interessant. Het lijkt erop dat deze compounds niet zo geschikt zijn voor Barcelona (zoals eerder opgemerkt).quote:Pirelli's 2017 tyre choices so far:
Australia - Ultra Soft / Super Soft / Soft
China - Super Soft / Soft / Medium
Bahrain - Super Soft / Soft / Medium
Russia - Ultra Soft / Super Soft / Soft
Spain - Soft / Medium / Hard
Monaco - Ultra Soft / Super Soft / Soft
Canada - Ultra Soft / Super Soft / Soft
Azerbaijan - Super Soft / Soft / Medium
Die zachtste compounds kunnen ook prima op Barcelona. Hamilton reed eerder deze week zonder problemen een lange stint op ultrasoftsquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:01 schreef Floriz87 het volgende:
McLaren heeft zojuist een nieuw level sandbaggen geintroduceerd.
Edit:
[..]
De US en SS tijden die nu worden neergezet zijn misschien niet heel interessant. Het lijkt erop dat deze compounds niet zo geschikt zijn voor Barcelona (zoals eerder opgemerkt).
Ik kijk ze liever allebei gewoon.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kijk liever de IndyCar race dit weekend.
Snelste rondje op die band tot nu toequote:
Kimi approvesquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:08 schreef Dauthi het volgende:
Nu een paar interviews met Lance stroll gezien. In ieder antwoord "yeah" en "you know".
Als je er een drinkspelletje van maakt ben je iedere keer kachel 😂
is ook niet helemaal waar natuurlijk, want je kunt wel zeggen dat de top 3 teams het best aardig voor elkaar lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:10 schreef Kyran het volgende:
De tijden zeggen echt geen poep, zowel in een team als tussen teams. Tijdens met soft, super soft, ultra soft, alles gaat doorelkaar
Nou geen poep, lijkt me bijzonder overdreven.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:10 schreef Kyran het volgende:
De tijden zeggen echt geen poep, zowel in een team als tussen teams. Tijdens met soft, super soft, ultra soft, alles gaat doorelkaar
Nee, dat klopt natuurlijk. Dat Ferrari Mercedes en Red Bull weer top 3 gaan halen is duidelijk. Williams kan misschien zelfs meedoen op sommige banen lijkt het. Ik bedoel meer dat onderling tussen de top teams nog moeilijk is iets te zeggen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:19 schreef heywoodu het volgende:
In (vrij) grote lijnen zeggen tests echt wel iets, het is niet zo dat het realistisch is om Mercedes, Ferrari of Red Bull in Melbourne ineens op plekken tien en elf te verwachten. Een Sauber of McLaren hoef je ook niet in de top acht te verwachten. Hoe de verhoudingen tussen teams als Renault, Toro Rosso en Williams liggen zou ik echt niet durven zeggen
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:28 schreef Floriz87 het volgende:
Snelste tijden tot nu toe per band (voor zover ik terug heb kunnen vinden):
Medium
1. S. Vettel Ferrari 01:21.878
Soft
1. K. Raikkonen Ferrari 01:19.267
2. M. Verstappen Red Bull Racing 01:20.432
3. L. Hamilton Mercedes Grand Prix 01:20.456
Super soft
1. K. Raikkonen Ferrari 01:19.019
2. V. Bottas Mercedes Grand Prix 01:19.310
3. M. Verstappen Red Bull Racing 01:19.438
Ultrasoft
1. S. Vettel Ferrari 01:19.024
2. L. Hamilton Mercedes Grand Prix 01:19.352
3. D. Ricciardo Red Bull Racing 01:19.900
Yup, was die tijd van vandaag nog vergeten hierin mee te nemen, excuus. Andere snelle tijden van vandaag zouden er wel in moeten staan. Even editten.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:28 schreef Predator38 het volgende:
Verstappen reed vanochtend een 1:19:8 op Softs ?
[..]
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:52 schreef franklop het volgende:
Alonso weer buiten
En rode vlag
en Alonso staat weer stil
zegt allemaal niksquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
Bam. 1.18,6 voor Kimi op supersofts
Nee. Ferrari gebruikt nu nog een straalmotor die ze voor de races eruit moeten halenquote:
Ze zijn nog niet klaar he.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:46 schreef tja77 het volgende:
RBR gaat dat gat van 0,8 seconde echt niet dichten, en dan kun je zeggen dat tests niets zeggen. Maar je wilt toch wel weten hoe hard je bolide ECHT kan voordat je naar de eerste GP van het jaar gaat. Een auto reageert anders op 95% dan op 100%.
"gat van 0,8 seconde" op wat? Aangezien het om test, waarin iedereen op alle gebieden aan van alles aan het fiedelen is hebben we geen idee waar tijden op gebaseerd zijn. Dit is geen kwalificatie, waarin teams echt op zoek zijn naar de snelste tijd. Conclusies zijn dus heel moeilijk te trekken.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:46 schreef tja77 het volgende:
RBR gaat dat gat van 0,8 seconde echt niet dichten, en dan kun je zeggen dat tests niets zeggen. Maar je wilt toch wel weten hoe hard je bolide ECHT kan voordat je naar de eerste GP van het jaar gaat. Een auto reageert anders op 95% dan op 100%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |