abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:28:29 #176
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169368545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:23 schreef Ryon het volgende:
Ik denk dat een kleine 99.999% van de recent afgestudeerden er wel eentje in zijn kast heeft hangen.
Onder sociologen?
pi_169368547
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:26 schreef skysherrif het volgende:
Gaan jullie ook wel eens naar college in jasje dasje?
Soms, omdat ik dan rechtstreeks vanuit m'n werk kom (of aansluitend op college daarnaartoe moet). Maar ik doe de das dan af en m'n shirt wat verder open om het minder gênant te maken.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:28:54 #178
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169368549
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:25 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het straalt intelligentie, ambitie en leiderschap uit.
Vind je?
Feyenoord!
pi_169368566
quote:
15s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:27 schreef Ryon het volgende:

[..]

Als vanzelfsprekend.
Hmm, lijkt me ook wel wat, zal ook wel afhankelijk zijn van de studie hoeveel mensen dat doen.

Wil niet als een lulletje als enige daarin verschijnen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:29:46 #180
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169368570
quote:
15s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:26 schreef Ryon het volgende:

[..]

Oei. Precies de drie dingen waar Japie nog wat zwak op is.
Ook met pak straal jij die dingen niet uit hoor dus doe geen moeite. :)
Feyenoord!
pi_169368572
quote:
15s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:27 schreef Ryon het volgende:

[..]

Als vanzelfsprekend.
Ook zo gestoomd als er sommige mee rondlopen alsof ze erin geslapen hebben, dan ga maar liever zonder pak!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2017 11:30:22 ]
pi_169368583
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:28 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Soms, omdat ik dan rechtstreeks vanuit m'n werk kom (of aansluitend op college daarnaartoe moet). Maar ik doe de das dan af en m'n shirt wat verder open om het minder gênant te maken.
ja, een das lijkt me sowieso wat overdreven idd voor college
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:30:36 #183
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169368592
quote:
15s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:28 schreef Reya het volgende:

[..]

Onder sociologen?
Nee, de beroepsgroep schrijft daar de volgende outfit voor:

For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_169368612
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hmm, lijkt me ook wel wat, zal ook wel afhankelijk zijn van de studie hoeveel mensen dat doen.

Wil niet als een lulletje als enige daarin verschijnen.
Bestuurskunde toch? Dan zal je wel de enige zijn hoor. Op wat JOVD'ers die geen lid durfden te worden maar de lifestyle verkeerd proberen te kopiëren na.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:32:31 #185
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169368627
quote:
9s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:30 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, de beroepsgroep schrijft daar de volgende outfit voor:

[ afbeelding ]
Dat is nou een outfit die wijsheid uitstraalt. Probeer het eens uit!

Je totaal geen zorgen maken over wat anderen van je denken. :)
Feyenoord!
pi_169368633
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:26 schreef skysherrif het volgende:
Gaan jullie ook wel eens naar college in jasje dasje?
Nee, als ik in college zit ben ik meestal net uit bed komen vallen. Maar op m'n werk soms wel. Niet dat het nodig is verder maar is leuk.
pi_169368638
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:31 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Bestuurskunde toch? Dan zal je wel de enige zijn hoor. Op wat JOVD'ers die geen lid durfden te worden maar de lifestyle verkeerd proberen te kopiëren na.
Die welke het minste voorstellen, hoe zegt men dat hier, gaan met hoed stok en ring.
pi_169368647
quote:
17s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, als ik in college zit ben ik meestal net uit bed komen vallen. Maar op m'n werk soms wel. Niet dat het nodig is verder maar is leuk.
Ik word linea recta naar huis gestuurd als ik geen das zou dragen bij m'n ene baan. Bij de ander kan ik daarentegen gewoon in spijkerbroek verschijnen. :P
pi_169368649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:31 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Bestuurskunde toch? Dan zal je wel de enige zijn hoor. Op wat JOVD'ers die geen lid durfden te worden maar de lifestyle verkeerd proberen te kopiëren na.
achja, als het er straks op aankomt en ik moet om 9 uur in de banken zitten ben ik al blij als ik een normale broek aan heb en 2 minuutjes heb kunnen douchen :')
pi_169368656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:33 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik word linea recta naar huis gestuurd als ik geen das zou dragen bij m'n ene baan. Bij de ander kan ik daarentegen gewoon in spijkerbroek verschijnen. :P
Een vliegje ook niet?
pi_169368657
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:33 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik word linea recta naar huis gestuurd als ik geen das zou dragen bij m'n ene baan. Bij de ander kan ik daarentegen gewoon in spijkerbroek verschijnen. :P
Ik kan verschijnen hoe ik wil. Als ik een das draag ben ik de enige. :P
pi_169368659
quote:
17s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, als ik in college zit ben ik meestal net uit bed komen vallen. Maar op m'n werk soms wel. Niet dat het nodig is verder maar is leuk.
Wat voor werk eigenlijk, als ik vragen mag
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:34:30 #193
104871 remlof
Europees federalist
pi_169368664
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:27 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dit blijft een boeiend artikel.
http://politiek.tpo.nl/20(...)wel-mislukte-partij/
Iedereen die het Wilders verwijt dat de PVV een ondemocratische, niet-functionerende partij is, vergeet dat al zijn uitdagers eveneens versies van Wilders zijn: ook types als Thierry dulden geen anderen naast zich. Thierry wilde bij Forum voor Democratie alleen stagiairs: die kunnen prima wijn inschenken. Behalve Thierry mocht niemand in de publiciteit komen. Thierry doet niet mee met Jan Roos en VNL. Want wie zou lijsttrekker moeten zijn? Thierry is liever zelf een mislukte kandidaat dan dat hij onder de leiding van Roos in de Kamer komt.

Zo komt Thierry – net als al die andere PVV-uitdagers – geheel op eigen kracht op nul zetels uit. Wilders zal er hard om gelachen hebben. En Rutte al helemaal.
pi_169368675
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Iedereen die het Wilders verwijt dat de PVV een ondemocratische, niet-functionerende partij is, vergeet dat al zijn uitdagers eveneens versies van Wilders zijn: ook types als Thierry dulden geen anderen naast zich. Thierry wilde bij Forum voor Democratie alleen stagiairs: die kunnen prima wijn inschenken. Behalve Thierry mocht niemand in de publiciteit komen. Thierry doet niet mee met Jan Roos en VNL. Want wie zou lijsttrekker moeten zijn? Thierry is liever zelf een mislukte kandidaat dan dat hij onder de leiding van Roos in de Kamer komt.

Zo komt Thierry – net als al die andere PVV-uitdagers – geheel op eigen kracht op nul zetels uit. Wilders zal er hard om gelachen hebben. En Rutte al helemaal.

Elfletterig is ervan overtuigd dat Baudet het lijsttrekkerschap deelt met Hiddema. Ik sta altijd weer te ijken van die user.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:35:36 #195
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169368678
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hmm, lijkt me ook wel wat, zal ook wel afhankelijk zijn van de studie hoeveel mensen dat doen.

Wil niet als een lulletje als enige daarin verschijnen.
Nee, begrijpelijk. Maar de universiteit is een chique aangelegenheid. Een jongeman dient dan ook in gepaste kledij te verschijnen:



Tegenwoordig is het steeds vaker het gebruik dat ook dames colleges bijwonen, veelal gekleed in uitdagende en wulpse uitdossingen. Hoewel de moderniteit niet tegen gehouden kan worden, is dat natuurlijk niet de bedoeling. Een echte heer maakt daar dan ook luidkeels bezwaar tegen. Je denkt dan dat je als een lulletje overkomt, maar in werkelijkheid ben je de enige echte winnaar.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_169368683
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Iedereen die het Wilders verwijt dat de PVV een ondemocratische, niet-functionerende partij is, vergeet dat al zijn uitdagers eveneens versies van Wilders zijn: ook types als Thierry dulden geen anderen naast zich. Thierry wilde bij Forum voor Democratie alleen stagiairs: die kunnen prima wijn inschenken. Behalve Thierry mocht niemand in de publiciteit komen. Thierry doet niet mee met Jan Roos en VNL. Want wie zou lijsttrekker moeten zijn? Thierry is liever zelf een mislukte kandidaat dan dat hij onder de leiding van Roos in de Kamer komt.

Zo komt Thierry – net als al die andere PVV-uitdagers – geheel op eigen kracht op nul zetels uit. Wilders zal er hard om gelachen hebben. En Rutte al helemaal.

Het alleen maar over Baudet hebben en dan zeggen dat het voor "al zijn uitdagers" geldt. Volgens mij is VNL een hele normale en nette partij.
pi_169368692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:35 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Elfletterig is ervan overtuigd dat Baudet het lijsttrekkerschap deelt met Hiddema. Ik sta altijd weer te ijken van die user.
Dat is wel hoe ze het proberen te verkopen. En dat die user blind gelooft wat de populisten roepen is geen groot nieuws :P
pi_169368697
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:35 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, begrijpelijk. Maar de universiteit is een chique aangelegenheid. Een jongeman dient dan ook in gepaste kledij te verschijnen:

[ afbeelding ]

Tegenwoordig is het steeds vaker het gebruik dat ook dames colleges bijwonen, veelal gekleed in uitdagende en wulpse uitdossingen. Hoewel de moderniteit niet tegen gehouden kan worden, is dat natuurlijk niet de bedoeling. Een echte heer maakt daar dan ook luidkeels bezwaar tegen. Je denkt dan dat je als een lulletje overkomt, maar in werkelijkheid ben je de enige echte winnaar.
In m'n dispuut van de studentenbeleggingsvereniging had ik overigens jarenlang zo'n lul die standaard in driedelig pak kwam. Al-tijd.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:37:16 #199
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169368701
quote:
17s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is nou een outfit die wijsheid uitstraalt. Probeer het eens uit!

Je totaal geen zorgen maken over wat anderen van je denken. :)
Gister deze docu gezien, lijkt me ook wel wat voor jou:
http://www.uitzendinggemist.net/aflevering/383989/2doc.html

quote:
In een apocalyptisch ogend landschap aan de rand van de grauwe Noordzee leiden David, Piet en hun vrienden een wonderlijk leven, een leven waarin ze muziek maken volgens eigen regels en hun leven filmen en fotograferen. Ze lijken ver van ons verwijderd, want ze hebben nauwelijks materiële middelen. Maar met die middelen creëren ze een grootse wereld en leven daarin alsof er niets anders is. Dit is een observerende en verontrustende film, een trip langs de rafelranden van de Nederlandse samenleving, waarin het bestaan soms de hel is, maar net zo vaak wonderlijk en prachtig. Tussen half afgebroken gebouwen, in verlaten mistige straten of in een huiskamer bomvol muziekinstrumenten filosoferen de hoofdpersonen over hun bestaan.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169368703
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:35 schreef Ryon het volgende:

[..]

Je denkt dan dat je als een lulletje overkomt, maar in werkelijkheid ben je de enige echte winnaar.
Doe mij het inkomen maar dan mogen ze zich dat winnaar ergens plaatsen waar de zon niet schijnt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')