abonnement Unibet Coolblue
pi_169336698
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_169336765
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:07 schreef Elvi het volgende: [..] Ja lekker de verantwoording bij een ander leggen :') Ik zou een brief terug sturen dat de band tussen hen en de overledene vast niet zo hecht was anders had die persoon wel geweten dat ze al 4,5 jaar ergens anders woonde. En dat ze het mooi zelf maar oplossen met vrienden en familie en dat alle post voortaan gewoon bij het oud papier gaat. Pleur op :{w (ja het was een zware dag op de klantenservice :@ )
Ik wou dat ik telefonisch sterker in m'n schoenen sta want ze willen dat ik ze even bel geloof ik :') Toen m'n opa overleed kwamen we er ook achter hoe beroerd adressen worden bijgehouden of opgeschreven want er stond ook niet eens overal een nummer achter. Maar Jezus, goede banden als je niet weet dat iemand in je familie is overleden. Weet je, ik ga elke dag in m'n brievenbus kijken om te kijken of er een rouwkaart bij zit. Er zijn de afgelopen jaren dus vaker rouwkaarten binnengekomen, en hoewel het misschien twee km verderop is, ben ik na vier jaar niet meer van "O meteen brengen". Dat kwam er deze keer gewoon even niet van. En zelf doorsturen? Dat had niks gescheeld met het weekend ertussen. Echt hoor. En ik voel me nog keischuldig ook. Voor hetzelfde geld was ik niet thuis/weekend weg/ziek. Ik krijg nooit post. Ik heb geen kranten, geen folders en geen abonnementen op wat dan ook. Ik kijk twee a drie keer per week in m'n brievenbus.
Tap tap tap
  maandag 6 maart 2017 @ 20:14:06 #3
47102 Elvi
miemkwien
pi_169336788
Ik kan gewoon niet meer tegen dat onbeschofte gedoe van mensen omdat ze te beroerd zijn zelf hun zaken op orde te brengen :') Ik verwacht dat ik ooit nog eens compleet uit mn dak ga tegen een klant _O- Ik moest me nu al inhouden :')
  maandag 6 maart 2017 @ 20:14:59 #4
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_169336816
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik wou dat ik telefonisch sterker in m'n schoenen sta want ze willen dat ik ze even bel geloof ik :') Toen m'n opa overleed kwamen we er ook achter hoe beroerd adressen worden bijgehouden of opgeschreven want er stond ook niet eens overal een nummer achter. Maar Jezus, goede banden als je niet weet dat iemand in je familie is overleden. Weet je, ik ga elke dag in m'n brievenbus kijken om te kijken of er een rouwkaart bij zit. Er zijn de afgelopen jaren dus vaker rouwkaarten binnengekomen, en hoewel het misschien twee km verderop is, ben ik na vier jaar niet meer van "O meteen brengen". Dat kwam er deze keer gewoon even niet van. En zelf doorsturen? Dat had niks gescheeld met het weekend ertussen. Echt hoor. En ik voel me nog keischuldig ook. Voor hetzelfde geld was ik niet thuis/weekend weg/ziek. Ik krijg nooit post. Ik heb geen kranten, geen folders en geen abonnementen op wat dan ook. Ik kijk twee a drie keer per week in m'n brievenbus.
Ik wil ze wel ff bellen hoor. :7
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_169336823
Haha de brief is gedateerd op 2 maart, dus de dag dat ze de rouwkaart vonden, en ik vind vandaag pas de brief. Moet je nagaan. En dan nog toeval ook omdat ik de brievenbus van de buren leeghaalde (die op vakantie zijn), aangezien er op maandag geen post komt dus anders had ik hem pas morgen of woensdag gevonden.
Tap tap tap
  maandag 6 maart 2017 @ 20:15:45 #6
47102 Elvi
miemkwien
pi_169336842
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik wou dat ik telefonisch sterker in m'n schoenen sta want ze willen dat ik ze even bel geloof ik :') Toen m'n opa overleed kwamen we er ook achter hoe beroerd adressen worden bijgehouden of opgeschreven want er stond ook niet eens overal een nummer achter. Maar Jezus, goede banden als je niet weet dat iemand in je familie is overleden. Weet je, ik ga elke dag in m'n brievenbus kijken om te kijken of er een rouwkaart bij zit. Er zijn de afgelopen jaren dus vaker rouwkaarten binnengekomen, en hoewel het misschien twee km verderop is, ben ik na vier jaar niet meer van "O meteen brengen". Dat kwam er deze keer gewoon even niet van. En zelf doorsturen? Dat had niks gescheeld met het weekend ertussen. Echt hoor. En ik voel me nog keischuldig ook. Voor hetzelfde geld was ik niet thuis/weekend weg/ziek. Ik krijg nooit post. Ik heb geen kranten, geen folders en geen abonnementen op wat dan ook. Ik kijk twee a drie keer per week in m'n brievenbus.
Ze willen dat je belt?! Ja en jij wil de 5 miljoen winnen en dat zit er ook niet in. Dus ze dealen er maar mee. Ik zou ze echt niet bellen hoor, wie denken ze wel dat ze zijn _O- een pakje "we zijn verhuisd!"- kaarten kunnen ze krijgen. Misschien snappen ze de hint dat ze zelf eens in actie moeten komen.
pi_169336877
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:14 schreef Elvi het volgende:
Ik kan gewoon niet meer tegen dat onbeschofte gedoe van mensen omdat ze te beroerd zijn zelf hun zaken op orde te brengen :') Ik verwacht dat ik ooit nog eens compleet uit mn dak ga tegen een klant _O- Ik moest me nu al inhouden :')
Ik snap oprecht dat het kut is dat je nu tot twee keer toe een begrafenis ban familie hebt gemist. Echt. Vind ik oprecht klote. Maar na vier fucking jaar? De vorige keer was het dus na ruim twee jaar. En dan niet te vergeten de keren dat ik blijkbaar wel op tijd was? Ik ben in het begin gewoon heen en weer gereden zodat ze de rouwkaart op tijd zouden krijgen omdat ik niet wist van wanneer ie was. Maar hey. Laten we het dan ook even beginnen over dat gore gelieg van ze over de herrie die de hema hier 's ochtends maakt want volgens hen (of hun makelaar) hoorde je er niets van en zit ik nu elke ochtend met een koptelefoon achter de pc of rechtop in bed.
Karma, krengen. En niet eens met opzet.
Tap tap tap
pi_169336908
Ow ik zou zo hard bellen. En eens ff goed van wal steken
Pass dat nr maar hoor
  maandag 6 maart 2017 @ 20:18:35 #9
47102 Elvi
miemkwien
pi_169336916
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik snap oprecht dat het kut is dat je nu tot twee keer toe een begrafenis ban familie hebt gemist. Echt. Vind ik oprecht klote. Maar na vier fucking jaar? De vorige keer was het dus na ruim twee jaar. En dan niet te vergeten de keren dat ik blijkbaar wel op tijd was? Ik ben in het begin gewoon heen en weer gereden zodat ze de rouwkaart op tijd zouden krijgen omdat ik niet wist van wanneer ie was. Maar hey. Laten we het dan ook even beginnen over dat gore gelieg van ze over de herrie die de hema hier 's ochtends maakt want volgens hen (of hun makelaar) hoorde je er niets van en zit ik nu elke ochtend met een koptelefoon achter de pc of rechtop in bed.
Karma, krengen. En niet eens met opzet.
Ja het is echt ontzettend rot dat ze door hun eigen laksheid 2 begrafenissen missen. Gooi anders wat plakjes cake en aarde door de brievenbus, is het net alsof ze er toch een beetje bij waren :')
pi_169336929
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:18 schreef Allures het volgende:
Ow ik zou zo hard bellen. En eens ff goed van wal steken
Pass dat nr maar hoor
Dat ja :9

Beetje eisen dat je na 4,5 jaar komt rennen voor elk kaartje :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 6 maart 2017 @ 20:19:15 #11
47102 Elvi
miemkwien
pi_169336937
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:18 schreef Allures het volgende:
Ow ik zou zo hard bellen. En eens ff goed van wal steken
Pass dat nr maar hoor
_O-

Zet dat nummer even openbaar, dan krijgen ze een paar uur lang fokkers aan de lijn "EN DAN NOG IETS! OVER DIE HEMA HE! :( "
pi_169336955
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:18 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja het is echt ontzettend rot dat ze door hun eigen laksheid 2 begrafenissen missen. Gooi anders wat plakjes cake en aarde door de brievenbus, is het net alsof ze er toch een beetje bij waren :')
Ik zou oprecht een pakje verhuiskaarten doen eigenlijk :@ Vond ik een goed idee :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_169336991
Ik hou van jullie.
Tap tap tap
  maandag 6 maart 2017 @ 20:21:16 #14
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_169337004
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:19 schreef Californium het volgende:
Ik zou oprecht een pakje verhuiskaarten doen eigenlijk :@ Vond ik een goed idee :9
Of alle rouwkaarten insmeren met bloed en teksten als 'rot in hell' op de envelop zetten en dan doorsturen.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_169337006
Ik heb zin om de brief op FB te zetten.
Tap tap tap
  maandag 6 maart 2017 @ 20:22:49 #16
47102 Elvi
miemkwien
pi_169337048
Ik heb trouwens iemand een hele gezellig dag en veel vreugde toegewenst nadat hij in een gesprek compleet uit zn dak ging inclusief schelden :@
Hoezo passive agressive _O-
  maandag 6 maart 2017 @ 20:22:52 #17
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_169337049
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin om de brief op FB te zetten.
En/of op FOK!
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_169337058
Toen ik de afzender op de envelop zag dacht ik serieus dat het een bedankbriefje was omdat ik na 4,5 jaar nog steeds langsga en überhaupt hun adres nog heb liggen. ik heb heel lang veel post van ze gekregen, tot rekeningen aan toe en sinds een jaar of twee kaan die retour afzender of adres onbekend.
Tap tap tap
pi_169337071
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:22 schreef Elvi het volgende:
Ik heb trouwens iemand een hele gezellig dag en veel vreugde toegewenst nadat hij in een gesprek compleet uit zn dak ging inclusief schelden :@
Hoezo passive agressive _O-
This brings back memories O+

:')! 3.5 jr gedaan
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 6 maart 2017 @ 20:25:07 #20
47102 Elvi
miemkwien
pi_169337104
quote:
11s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:23 schreef Californium het volgende:

[..]

This brings back memories O+

:')! 3.5 jr gedaan
3,5 jaar? Ik zou gek worden. Ik werd gek toruwens. Mijn max was 9 maanden bij een zorgverzekeraar, en sindsdien loop ik bij een psycholoog. But for real though :')
pi_169337109
Wacht, even bewerken en dan op FB.
Tap tap tap
  maandag 6 maart 2017 @ 20:25:52 #22
47102 Elvi
miemkwien
pi_169337129
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, even bewerken en dan op FB.
Ow mén ik ga m zo keihard delen :9
pi_169337156
Oh dat zou ik dan weer niet doen :@ gewoon confrontatie met hen. Zien ze toch niet zo
  maandag 6 maart 2017 @ 20:26:52 #24
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_169337161
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, even bewerken en dan op FB.
* F5't
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_169337195
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:25 schreef Elvi het volgende:

[..]

3,5 jaar? Ik zou gek worden. Ik werd gek toruwens. Mijn max was 9 maanden bij een zorgverzekeraar, en sindsdien loop ik bij een psycholoog. But for real though :')
wel maar 12 uur per week naast studie :) En de reden dat ik bij een psycholoog liep was anders maar ik trok me er na de eerste 5 keer steeds minder van aan. Ik heb vrienden die dit al 10 jaar doen. Die zijn inmiddels wel verder doorgegroeid dat ze minder /geen telefoonwerk doen maar nogsteeds :X

Klantenservice bij een autoverzekeraar :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')