Inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
Hehe, ik verpest het zo te zien ook meteen voor een aantal medefokkers.
Daarom hebben ze volgens mij ook dat kuiltje zeg maar op de achtervleugel in het midden. Om dat op te heffen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, maar de effectiviteit van je achtervleugel wil je juist in de bochten zo hoog mogelijk lijkt me. Maar in een bocht is de luchtstroom aan de ene kant van de vin weer anders dan aan de andere kant, en zou het juist voor onbalans zorgen op de achterwielen.
Red Bull kiest met de hoge rake voor een ander concept en heeft niet een grote fin nodig om goed te presteren. Sterker nog, het kan best zo zijn dat in hun concept de fin juist schadelijk is voor de rondetijden omdat het de luchtstromen rond de auto nogal beïnvloedt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:11 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Is het dan juist niet "dom" van RedBull dat zij het waarschijnlijk niet toepassen? Nu hebben de andere teams die hen willen inhalen er geen last van, of hadden die al extra last bij hen door de hogere hellingshoek?
dat zal inderdaad ja, achja, nog maar 30 dagen van speculeren....quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Red Bull kiest met de hoge rake voor een ander concept en heeft niet een grote fin nodig om goed te presteren. Sterker nog, het kan best zo zijn dat in hun concept de fin juist schadelijk is voor de rondetijden omdat het de luchtstromen rond de auto nogal beïnvloedt.
Reken er maar op dat de Bulls bruut hard de bocht om gaan
Ik hoop het niet, denk het wel. Zeer zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:45 schreef Dimachaerus het volgende:
die mercedes is wel ultra slank zeg dit icm met hun verbeterede motor
denk dat ze dit jaar nog dominanter zijn
HET DUURT ZO LAAAAANGquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:57 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
dat zal inderdaad ja, achja, nog maar 30 dagen van speculeren....
28,5 dag tot aan de eerste vrije training...Joepie.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is wel blij dat de tijd best vlot voorbij is gegaan. Nu nog een dag of 30.... valt allemaal wel mee nu.
de Renault staat ook hoog achter, met vinquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Red Bull kiest met de hoge rake voor een ander concept en heeft niet een grote fin nodig om goed te presteren. Sterker nog, het kan best zo zijn dat in hun concept de fin juist schadelijk is voor de rondetijden omdat het de luchtstromen rond de auto nogal beïnvloedt.
Reken er maar op dat de Bulls bruut hard de bocht om gaan
Ik zie m niet....quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
Hehe, ik verpest het zo te zien ook meteen voor een aantal medefokkers.
Komt doordat de front splitter door de nieuwe regels korter is waardoor er een hogere rake mogelijk is.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
de Renault staat ook hoog achter, met vin
Ziet er erg fragiel (en lelijk) uit. Dan toch echt liever de haaienvin.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:38 schreef sasquatsch het volgende:
En Mercedes weet nog niet of ze met of zonder fin op de auto gaan rijden. Dat is afhankelijk van de testen met de T-wing.
[ afbeelding ]
https://nl.motorsport.com(...)vin-niet-uit-876444/
Er zit ook nog een extra element tussen de stuurstang en de achterste draagarm onder.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:06 schreef HerrFritz het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat het nut is van die vlerkjes die daar naast de cockpit beginnen?
Ik zal aardig zijn en 'em niet aanwijzen.quote:
Coming soon, als in?quote:
Nee sorryquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zonder gekheid...jij ziet er geen wc bril in?
Ferrariquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |