Neequote:Op donderdag 23 februari 2017 17:11 schreef Slobeend het volgende:
Vanbelleghem is nog een stuk erger, laten we eerlijk zijn.
MAAR NOG ALTIJD TIEN KEER BETER DAN HERBERT EN MARTIJN!quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er sprake is van een stuk erger of een stuk beter als het om Eurosport-commentatoren gaat; het is allemaal verschrikkelijk.
Gewoon een fout van de fabrikanten. Ze kunnen er best een bescherm dop oid omheen bouwen...quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
het is juist veiliger zegt men want de renners kunnen harder remmen
Dat is helaas niet waarquote:Op donderdag 23 februari 2017 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
MAAR NOG ALTIJD TIEN KEER BETER DAN HERBERT EN MARTIJN!
Vanbelleghem met Boogerd zou ik voor de Giro nog wel oké vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:11 schreef Slobeend het volgende:
Vanbelleghem is nog een stuk erger, laten we eerlijk zijn.
Natuurlijk kan dat maar wil de afnemer dat wel?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon een fout van de fabrikanten. Ze kunnen er best een bescherm dop oid omheen bouwen...
Hou op, schei uit. Ik luister nog liever drie uur lang naar nagels die over een bord schrapen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vanbelleghem met Boogerd zou ik voor de Giro nog wel oké vinden.
Stel je niet zo aan. We moeten het met Eurosport doen, en dan is dit de minst slechte oplossing. Iedereen had liever Sporza gehad, maar daar doen we niks meer aan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Ik luister nog liever drie uur lang naar nagels die over een bord schrapen.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Ik luister nog liever drie uur lang naar nagels die over een bord schrapen.
twitter:lvanbon twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:12:33 Check this video and tell me if @marcelkittel and @owaindoull were close to eachother when they crashed? https://t.co/sGl3lwejjQ #discbrakes reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:19:03 Goeie vraag. Hoe komt de linkerschoen van Doull in de schijfrem van Kittel? https://t.co/ydA7k9xWkK reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:22:35 @lvanbon Volgens mij valt Kittel over o.a. Doull heen. Met fiets en al. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:25:45 @lvanbon Maar hoe vaak ik het ook terugkijk: het is me een raadsel hoe die schoen in de schijfrem belandt. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:26:35 @lvanbon Lijkt me een stuk waarschijnlijker dat die snee door het dranghek wordt veroorzaakt. reageer retweet
twitter:maartenvkooij twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:24:57 @thijszonneveld Pinarello. Weer zo'n poging. Vorig jaar lukte t met Campa en Movistar. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:33:35 Hier hou ik ook rekening mee... https://t.co/nCMu95xIMJ reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:35:35 Vergeet niet dat sommige ploegen en materiaalsponsoren belang hebben bij uit- of afstel van introductie schijfremmen. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:47:22 Ik vind t raar en kwalijk dat schijfremmen zijn toegestaan zonder goed overleg met teams en renners. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:48:23 Maar er doen ook veel broodjeaapverhalen de ronde. De discussie wordt vaak gevoerd met valse of verkeerde argumenten, volgens mij. reageer retweet
twitter:NigelWynn twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:26:30 Could it be possible that cut on Doull's shoe was caused by rusty barrier leg? Seems to be rust-coloured mark eithe… https://t.co/JSAU2glBMN reageer retweet
Wat Ventoso vorig jaar betreft schijnt er ook ernstige twijfel te bestaan of het niet gewoon een kettingblad was en geen schijfrem.twitter:NigelWynn twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:27:20 Barrier leg shown in that Abu Dhabi Tour footage appears to be rusty and jutting upwards - not good 2/2 https://t.co/v7EQCN93U3 reageer retweet
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Die schijfremmen zijn echt levensgevaarlijk. Rot op met die dingen.
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:37:42 En ik geloof niet alles klakkeloos, nee. Raad je aan hetzelfde te doen. reageer retweet
Tom is ook huiverig.twitter:Tom_Stamsnijder twitterde op donderdag 23-02-2017 om 21:52:23 Front chain ring is as, or maybe more, dangerous then disc brakes! But somehow, with every crash, it's because of disc brakes. reageer retweet
Om dat voorblad zit toch een ketting?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:35 schreef wimderon het volgende:Tom is ook huiverig.twitter:Tom_Stamsnijder twitterde op donderdag 23-02-2017 om 21:52:23 Front chain ring is as, or maybe more, dangerous then disc brakes! But somehow, with every crash, it's because of disc brakes. reageer retweet
Mooier dan Sunday in Hell?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:54 schreef Chiappucci het volgende:
Alles voor de koers blijft toch een mooie documentaireserie. Interessant inkijkje in een van de grootste ploegen ter wereld met mooie persoonlijkheden.
Het is onmogelijk dat zijn voet daarin terecht is gekomen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Die schijfremmen zijn echt levensgevaarlijk. Rot op met die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |