abonnement Unibet Coolblue
  roze donderdag 16 februari 2017 @ 14:23:27 #226
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168938789
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:21 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Slopen!
Ik dacht dat die zouden blijven en gebruikt worden.

Deed tijdens de sneeuw daar een rondje alleen, erg mooi en rustgevend :P
Ze gaan nu alvast een deel slopen. Ik zag gisteren dat bij het berenverblijf allemaal hekken staan en ze ook al bezig zijn. En als het goed is apeneiland ook weg, maar ik had geen zin in om omlopen want kon niet over het pad bij het berenverblijf en de savanne. En ik zag op foto's dat er kassen tegen de vlakte zijn gegaan.

Maar ze gaan er een hip park van maken.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 16 februari 2017 @ 14:26:01 #227
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168938823
Als Pokémon GO speler heb je hier in Emmen wel geluk met een lege dierentuin. O+ Meestal loop ik daarheen (wat bijna naast mijn huis ligt), rondje door de dierentuin en dan weer naar huis.
Your beauty never ever scared me.
pi_168938851
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ze gaan nu alvast een deel slopen. Ik zag gisteren dat bij het berenverblijf allemaal hekken staan en ze ook al bezig zijn. En als het goed is apeneiland ook weg, maar ik had geen zin in om omlopen want kon niet over het pad bij het berenverblijf en de savanne. En ik zag op foto's dat er kassen tegen de vlakte zijn gegaan.

Maar ze gaan er een hip park van maken.
Ik hoop nog een keer het olifanten verblijf binnen te komen, bedoel boven op die rotsen, niks kapot maken, gewoon even genieten met een pretsigaret.

Ben benieuwd of alle pokestops aanwezig blijven in het park na de verbouwing.
Was wel handig stukje, één rondje en je had weer genoeg spullen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  roze donderdag 16 februari 2017 @ 14:29:55 #229
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168938876
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:27 schreef schommelstoel het volgende:
Ik hoop nog een keer het olifanten verblijf binnen te komen, bedoel boven op die rotsen, niks kapot maken, gewoon even genieten met een pretsigaret.
Doe maar niet hahahaha. Een kennis van mij (zou het geen vriend willen noemen) heeft dat afgelopen zomer gedaan. Die is met zijn leipe kop op de rotsen geklommen. Beveiliging is er wel achteraan gegaan.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:27 schreef schommelstoel het volgende:
Ben benieuwd of alle pokestops aanwezig blijven in het park na de verbouwing.
Was wel handig stukje, één rondje en je had weer genoeg spullen.
Ja ik hoop het ook. ;( Ben alleen bang dat je na de verbouwing niet overal meer kan komen. MAAR ik denk ook dat ik tegen die tijd het misschien niet meer eens speel. Voordat het park helemaal af is zijn we wel wat jaren verder.
Your beauty never ever scared me.
pi_168939018
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:29 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Doe maar niet hahahaha. Een kennis van mij (zou het geen vriend willen noemen) heeft dat afgelopen zomer gedaan. Die is met zijn leipe kop op de rotsen geklommen. Beveiliging is er wel achteraan gegaan.

[..]

Ja ik hoop het ook. ;( Ben alleen bang dat je na de verbouwing niet overal meer kan komen. MAAR ik denk ook dat ik tegen die tijd het misschien niet meer eens speel. Voordat het park helemaal af is zijn we wel wat jaren verder.
Bedankt voor de tip dan :P
Aangezien vriendin er eens op wilde klimmen.
Had toen zoiets van doe maar niet, zag net politie op de fiets voorbij komen.


Daar heb je ook wel een punt, park is wss nog wel geruime tijd in verbouwing.
Plus ik speel sowieso al heel erg weinig omdat ik heb wat ik wil hebben en niet alles hier te vinden is/was.

Misschien als gen2 er eindelijk is dat ik weer wat vaker de app start.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  roze donderdag 16 februari 2017 @ 14:42:05 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168939067
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:38 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip dan :P
Aangezien vriendin er eens op wilde klimmen.
Had toen zoiets van doe maar niet, zag net politie op de fiets voorbij komen.

Daar heb je ook wel een punt, park is wss nog wel geruime tijd in verbouwing.
Plus ik speel sowieso al heel erg weinig omdat ik heb wat ik wil hebben en niet alles hier te vinden is/was.

Misschien als gen2 er eindelijk is dat ik weer wat vaker de app start.
Nu het niet zo druk is kan het wellicht wel. Maar vorige zomer zag ik constant beveiligers rondlopen, echt altijd. Maar goed ik begrijp hieruit dat je hier ook in de buurt woont. Welke Pokémon heb je tot nu toe hier nog niet gevonden? Ik moet er zelf nog best veel maar heb een hele tijd niet kunnen spelen (kut Niantic).
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:49:10 #232
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_168939184
Ik zag een video voorbij komen op FB, tijdens de event zou misschien mewtwo te vangen zijn? You never no! Toch maar eens een ritje wagen, zaterdag toch niks te doen :D
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_168939198
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nu het niet zo druk is kan het wellicht wel. Maar vorige zomer zag ik constant beveiligers rondlopen, echt altijd. Maar goed ik begrijp hieruit dat je hier ook in de buurt woont. Welke Pokémon heb je tot nu toe hier nog niet gevonden? Ik moet er zelf nog best veel maar heb een hele tijd niet kunnen spelen (kut Niantic).
Nog best wel wat hoor.
Zat dacht ik op 100 gezien/gevangen, plus dat ik vertikte om gyms te bekijken omdat dan het gezien/gevangen daalde.

Laatste keer dat ik echt speelde is rond kerst geweest.
Daarna alleen even app openen om te zien of er iets anders is aan de app.

Moet de app zelfs weer installeren, had ruimte nodig :P


Misschien dat ik in het weekend weer eens een rondje doe.
Ook al een datum wanneer gen2 komt?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168939257
App alweer geďnstalleerd :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168939346
Is er voor dat event zaterdag in dat winkelcentrum een specifieke tijd?
pi_168939428
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:01 schreef sneakydesert het volgende:
Is er voor dat event zaterdag in dat winkelcentrum een specifieke tijd?
quote:
18 februari in Stadshart Amstelveen

Lancering vernieuwde Pokémon Go app en extra features

GO fans (ook wel ‘trainers’ genoemd) kunnen deze koude periode warm blijven met het zoeken naar Pokémon in winkelcentrum Stadshart Amstelveen. Vanaf 18 februari, de dag van de lancering van de vernieuwde app, kunnen fans bestaande en nieuwe Pokéstops en Gyms ontdekken in het winkelcentrum. Om dit leuke nieuws te vieren zijn Pokémon GO fans uitgenodigd voor een exclusief evenement op 18 februari in het Stadshart. De populaire Youtuber Gio, zelf Pokémonjager, is hierbij aanwezig.

Pokémon GO is met ruim 50 miljoen gebruikers, waarvan ruim 32 miljoen dagelijks actief, één van de meest populaire spelen in de app store. Ook In Nederland zijn dagelijks ruim een miljoen gebruikers actief op jacht naar Pokémon. Op 18 februari wordt de vernieuwde app gelanceerd. Ook in Stadshart Amstelveen zullen nieuwe Pokéstops en Gyms te bezoeken zijn en kunnen Pokémon gevangen worden die oorspronkelijk zijn ontdekt in het Johto gebied, een van de regio’s in de fictieve Pokémonwereld.

Youtuber Gio (18) zal als eerste de extra features en toevoegingen ontdekken in Stadshart Amstelveen. Na het spelen wordt op groot scherm een video getoond van zijn eerste hunt met de vernieuwde app. Ook zal hij tips en tricks delen met aanwezige fans. Gio is met 625.956 volgers van zijn Youtubekanaal (https://www.youtube.com/user/GameplayWorldXL) en 380.000 volgers op Instagram één van de meeste populaire Youtubers in Nederland en zelf ook Pokémon GO fan van het eerste uur. Gio: “Ik kijk erg uit naar de vernieuwde app en vind het te gek dat ik in Stadshart Amstelveen mijn bevindingen direct kan delen met mijn, en Pokémon GO fans”.

Tijdens een spannende Pokémon zoektocht kunnen spelers na het optreden van Gio meteen de nieuwe features zelf ontdekken. Trainers kunnen bovendien kans maken op Pokémonprijzen als powerbanks en petjes. Meer informatie hierover wordt tijdens het evenement toegelicht.

Dit Pokémon GO evenement wordt op 18 februari naast Stadshart Amstelveen tegelijkertijd in 57 andere winkelcentra in Europa georganiseerd. Dit is mogelijk dankzij een samenwerking tussen The Pokémon Company International, Niantic en Unibail-Rodamco, eigenaar van Stadshart Amstelveen en de 57 andere winkelcentra.

http://stadshartamstelveen.nl/news-detail/Pokemon
Staat alleen geen tijd bij :D
pi_168939509
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:07 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]


[..]

Staat alleen geen tijd bij :D
Jammer, kan ik ook niet kijken of ik even langs kan. Verder klinkt het wel geinig.
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 15:40:10 #238
42184 crew  DaMart
pi_168939955
Voor Zoetermeer zijn ze concreter qua tijden:

quote:
Pokémon zoektocht zat 18 feb
Vanaf zaterdag 18 februari is het spelen van Pokémon GO in Stadshart Zoetermeer nog veel leuker geworden. Om dit fantastische nieuws te vieren zijn Pokémon fans uitgenodigd voor een exclusief Pokémon evenement in Stadshart Zoetermeer op zaterdag 18 februari 2017. Een leuke en sociale, dynamische toevoeging aan de typische beleving van winkelen.

Ontdek nieuwe pokéstops & gyms in stadshart zoetermeer!
Trainers kunnen vanaf zaterdag 18 februari zoeken naar Pokémon in heel Stadshart Zoetermeer en interactie hebben met vrienden bij de bestaande en nieuwe PokéStops en Gyms.

Doe mee met de Pokémon zoektocht en maak kans op een Pokémon power bank
Op zaterdag 18 februari tussen 12:00 en 16:00 uur kun je mee doen met een exclusieve zoektocht en maak je kans op een Pokémon power bank! De eerste deelnemers krijgen sowieso een Pikachu zonneklep cadeau van het Pokémon promotieteam in de Burgemeester van Leeuwenpassage in Stadshart Zoetermeer (Spazio).

Je ontvangt een email op maandag 20 februari als je één van de gelukkige winnaars bent!
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:06:11 #239
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168940445
Leidsenhage is momenteel één grote bouwput, bijzonder dat ze daar een event hebben. Wel haalbaar qua locatie dus wie weet :)

Verder heb ik dus net op tijd Gen1 compleet na een Aerodactyl uit een 10k ei *O* Kom maar op met Gen2
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 16:11:24 #240
42184 crew  DaMart
pi_168940568
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:06 schreef Jojogirl het volgende:
Leidsenhage is momenteel één grote bouwput, bijzonder dat ze daar een event hebben. Wel haalbaar qua locatie dus wie weet :)

Verder heb ik dus net op tijd Gen1 compleet na een Aerodactyl uit een 10k ei *O* Kom maar op met Gen2
Ik had ook Aerodactyl en Snorlax afgelopen week uit 10 km-eieren... je zou bijna denken dat ze bewust de kans op de zeldzame pokemon die nog ontbraken in de pokedex, hebben verhoogd om de pokedex van gen 1 makkelijker vol te kunnen maken.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_168940620
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:11 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik had ook Aerodactyl en Snorlax afgelopen week uit 10 km-eieren... je zou bijna denken dat ze bewust de kans op de zeldzame pokemon die nog ontbraken in de pokedex, hebben verhoogd om de pokedex van gen 1 makkelijker vol te kunnen maken.
Dan moet ik eerst een 10km ei krijgen, en die heb ik al 2 maanden niet meer gekregen en heb denk ik wel 60 eieren gelopen/gekregen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  roze donderdag 16 februari 2017 @ 16:37:00 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168941086
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:11 schreef DaMart het volgende:
je zou bijna denken dat ze bewust de kans op de zeldzame pokemon die nog ontbraken in de pokedex, hebben verhoogd om de pokedex van gen 1 makkelijker vol te kunnen maken.
Dat gevoel kreeg ik ook. Ik heb niet zo zeer echt zeldzame gevonden maar met een simpel rondje lopen vang ik wel ineens allemaal verschillende die ik eerst amper kon vinden. En sinds vandaag heb ik Electabuzz, kwam ik ineens tegen.
Your beauty never ever scared me.
pi_168941294
TheSilphRoad twitterde op donderdag 16-02-2017 om 16:51:32 Even more potential customization options from the same press kit leaked to @SerebiiNet: https://t.co/m5p6Ofh3rd reageer retweet

pi_168941345
Iemand al enig idee wanneer we zaterdag nieuwe kunnen gaan vangen? :D
pi_168941400
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:56 schreef ChilllayD het volgende:
Iemand al enig idee wanneer we zaterdag nieuwe kunnen gaan vangen? :D
Als het gebonden is aan de winkelcentra events, 12-14u gok ik. Maar is het eigenlijk bevestigd dat dit weekend ook gen 2 komt?
pi_168941428
Uit het "niets" een lvl 8 gym met 8 Dragonites tussen de 2890 en 3090 CP :')
pi_168941444
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:58 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Als het gebonden is aan de winkelcentra events, 12-14u gok ik. Maar is het eigenlijk bevestigd dat dit weekend ook gen 2 komt?
Eigenlijk niet nee.... Dit was en is het enige

"Pokemon Go Gen 2 Release Date: Announced 2/15/2017 Later This Week 80 New Pokemon will be available to capture"

Of dan toch een beetje. later deze week is niet pas maandag :P
pi_168941596
Amstelveen is voor mij wel redelijk om de hoek (20 minuten met de auto) maar ik heb die dag al afspraken. Ik kijk wel of ik tijd kan maken. Het zal denk ik geen must zijn, tenzij je legendarische beestjes kunt vangen :P .
pi_168941831
Het verbaast me eigenlijk wel, dat er tot op heden geen grote events zijn geweest waar je echt uitzonderlijke vangsten kan doen. Zeker als ik terugkijk op dat filmpje met mewto op times square.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_168941874
Net een update gehad en geinstalleerd. Liep heel haperig, 2 erros verder tijdens een poging tot wat vangen.... Ziet er anders uit. Hmmzhmmz. Berries en ballen in je 'vang scherm'.

[ Bericht 6% gewijzigd door ChilllayD op 16-02-2017 17:34:50 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')