Dank - hij komt in een andere ruimte dan de wasmachine, dus dan moet ik iets gaan organiseren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:54 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Een droger heeft zijn eigen groep nodig.
Maar... Je kan ook een wasmachine/droger schakelaar kopen. Daarmee kunnen de droger en wasmachine om en om gebruik maken van 1 dezelfde groep, zonder het risico dat je ze per ongeluk tegelijkertijd aan zet.
quote:
Wow, heftig! Zeker nu ik volgende week ga solliciteren bij een grote kranenbouwer als engineerquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:37 schreef bleiblei het volgende:
Vraagje aan onze gigakraan-held:
http://www.dailymail.co.u(...)-1001149846594470085
Hoe de fuck hebben ze dit voor elkaar gekregen .
Dit lijken mij best gunstige omstandigheden icm. geen heel bijzondere hijs.
Neem aan dat er dan te weinig ballast op lag, maar echt... Waarom maak je zo een fout? .
*lokpost*
[..]
Heeft de klap nog gevolgen voor het deel van de brug dat er al staat?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef Sjoerdfoto het volgende:
[..]
Wow, heftig! Zeker nu ik volgende week ga solliciteren bij een grote kranenbouwer als engineer
Gokje: combinatie van instabiele ondergrond, en op het filmpje zie je een stuk ballast achter de kraan bungelen. De belasting is groot van zo'n stuk beton en ermee gaan draaien brengt het zwaartepunt van de totale constructie in een ongunstige positie. Als de ballast dan gaat draaien wordt de verdraaiing versterkt en gaat die kieperen.
Als ik het zo zie schuurt het blok beton tegen/langs de al staande pilaar. Er zullen vast wat krasjes opzitten, maar wat de gevolgen voor sterkte/stijfheid zijn kan ik zo niet zeggen. Dat zal een italiaan moeten beoordelen t.p.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:12 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Heeft de klap nog gevolgen voor het deel van de brug dat er al staat?
Succes. Wtb heb jij gedaan toch?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef Sjoerdfoto het volgende:
[..]
Wow, heftig! Zeker nu ik volgende week ga solliciteren bij een grote kranenbouwer als engineer
Nee, autotechniek. Belangrijk is dat je gaat doen wat je leuk vindt en dat ook aangeeft. Er zullen natuurlijk altijd dingen tussen die je minder leuk vindt maar je moet wel met plezier naar je werk gaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 07:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Succes. Wtb heb jij gedaan toch?
Ken overigens iemand die zich bij de werkgever van SD als engineer naar binnen heeft weten te lullen. Viel hem niet mee overigens de eerste maanden
Oh, is dat MBO of HBO? Kranen bouwen/ontwerpen lijkt me wel een iets andere tak van sport.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 07:52 schreef Sjoerdfoto het volgende:
[..]
Nee, autotechniek. Belangrijk is dat je gaat doen wat je leuk vindt en dat ook aangeeft. Er zullen natuurlijk altijd dingen tussen die je minder leuk vindt maar je moet wel met plezier naar je werk gaan.
HTS. Maar het verschil met WTB is dat ik meer dynamica en voertuiggedrag heb gehad, en WTB iets meer robotica.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 07:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, is dat MBO of HBO? Kranen bouwen/ontwerpen lijkt me wel een iets andere tak van sport.
Ja, dat los ik op door wielen aan het uiteinde op de grond, en een schuine plank/balk aan de achterkant over de planken heen.quote:Op zondag 14 mei 2017 20:09 schreef akatar het volgende:
grootste uitdaging zit hem in het doorzakken,
moment = kracht x arm
verder heb ik helaas niks toe te voegen
Ik zou sowieso de langste scharnieren er op monteren en een beetje schuin omhoog: tegen de richting van het doorhangen in.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:10 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ja, dat los ik op door wielen aan het uiteinde op de grond, en een schuine plank/balk aan de achterkant over de planken heen.
No offence, maar zou de klant adviseren om dit door een timmerman te laten maken. Zijn vrij complexe deuren als je ze goed wil maken.quote:Op zondag 14 mei 2017 17:42 schreef Makrolon het volgende:
Ik heb effe jullie hulp nodig.
Een klant van mij wil dat ik zoiets ga maken:
[ afbeelding ]
Ik denk gewoon rabatdelen, met een dikkere plank waar ik die 'omkadering' van maak. Maar hoe doe ik dat nou aan de randen? Als ik aan beide kanten een dikke plank tegen de rabatdelen aan schoef dan is het constructief wel goed, maar watert het aan de bovenkant zo de kopse kant van de rabatdelen in lijkt me...
Of ik zou een sponning in een dikke balk moeten frezen, waar de rabatdelen dan weer in vallen. Maar dat lijkt me behoorlijk wat werk.
Hebben jullie ideeen?
Inderdaad de HAN In arnhem, en zeker wat overlap!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:19 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet niet wat HTS autotechniek allemaal bevat, maar dus best nog wat overlap?
Waar heb je op school gezeten dan? De HAN of in Driebergen?
Moet je ook die poortjes metselen enzo ?quote:Op zondag 14 mei 2017 17:42 schreef Makrolon het volgende:
Ik heb effe jullie hulp nodig.
Een klant van mij wil dat ik zoiets ga maken:
CC2800.. en het antwoord op je vraag weet alleen degene die erin zat, en degene die de blackbox uit gaat lezen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:37 schreef bleiblei het volgende:
Vraagje aan onze gigakraan-held:
http://www.dailymail.co.u(...)-1001149846594470085
Hoe de fuck hebben ze dit voor elkaar gekregen .
Dit lijken mij best gunstige omstandigheden icm. geen heel bijzondere hijs.
Neem aan dat er dan te weinig ballast op lag, maar echt... Waarom maak je zo een fout? .
*lokpost*
[..]
Verfbrander, een spiraal en een ventilatortje. In principe kan er weinig kapot aan gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |