Is koel! Ga ik zo even doen:)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Anne het volgende:
Dat mag je ook zelf doen.
Zodra je het topic aan hebt gemaakt, kun je hem hier melden, dan zet ik hem in de lijst erbij!.
Vergeten te reageren, maar die staat er al sinds 20 juli bijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:18 schreef kefje het volgende:
Mijn project topic:
Seat Ibiza FR 1.8 20VT 2007
Sorry voor de erg late reactie (over het hoofd gezien), maar hij heeft de [PROJECT]-tag en hij staat in het lijstje der projecten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef TC_Artemis het volgende:
[PROJECT] VW Kever '73
Mag er ook een [project] tag voor alstublieft
beter haal je de uno en minibike project Er tussenuit anne, ik hou me tegenwoordig bezig met de golf en de BMW..quote:Op maandag 24 december 2012 00:23 schreef Anne het volgende:
Uhhh! Daar zal ik later nog eens naar kijken (zit even mobiel).
Moeten vast nog wat topics bij.
Jawel hoor?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
Als 2 jaar geen nieuwe projecten? Wat een droefenis. Crisis zeker.
Ik heb ooit eens veel van die topics gelezen, maar weet niet welke nou nieuw zijn en niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel hoor?Genoeg nieuwe projecten, maar die worden niet hier in dit topic vermeld, maar gewoon in de lijst bijgehouden.
Allemaal een voor een aanklikkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens veel van die topics gelezen, maar weet niet welke nou nieuw zijn en niet.
Anders doe je gewoon even normaalquote:Op maandag 14 maart 2016 22:17 schreef 1marcelfilms het volgende:
HALLO ik wil graag dat iemand mij even helpt met tips en ideeen ja
en niet negeren ofzo ja
Woeiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |