abonnement Unibet Coolblue
pi_168812601
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Als iemand al zoiets kan doen, wie weet waar hij dan allemaal toe in staat is. :X Beter netjes oplossen dan.
Wie zegt dat het een hij is/plottwist
pi_168812623
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat je me verkeerd begrijpt :P

Chantage is diep triest en strafbaar, wie het ook treft. Maar Patricia Paaij geniet van aandacht en heeft ook vaker aangeven dat ze een seksueel behoorlijk vrij persoon is. Ik denk dus ook dat ze er niks om geeft dat er een seksvideo van haar openbaar is gemaakt, maar dat er een persoonlijke video openbaar is gemaakt zonder haar toestemming. Als het bijvoorbeeld een video was van een familiefeestje was ze net zo boos geweest.
En terecht, en hoe weet jij of ze zich écht zo voelt. Misschien voelt ze zich er wel serieus rot over. Ook al is ze misschien graag in het middelpunt van de belangstelling, zij heeft ook gewoon gevoelens e.d.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  vrijdag 10 februari 2017 @ 21:45:16 #228
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_168812635
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat je me verkeerd begrijpt :P

Chantage is diep triest en strafbaar, wie het ook treft. Maar Patricia Paaij geniet van aandacht en heeft ook vaker aangeven dat ze een seksueel behoorlijk vrij persoon is. Ik denk dus ook dat ze er niks om geeft dat er een seksvideo van haar openbaar is gemaakt, maar dat er een persoonlijke video openbaar is gemaakt zonder haar toestemming. Als het bijvoorbeeld een video was van een familiefeestje was ze net zo boos geweest.
Ik sluit niet uit dat Patricia's filmpjes van familiefeestjes ook gewoon seksvideo's blijken te zijn. :7
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_168812664
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat je me verkeerd begrijpt :P

Chantage is diep triest en strafbaar, wie het ook treft. Maar Patricia Paaij geniet van aandacht en heeft ook vaker aangeven dat ze een seksueel behoorlijk vrij persoon is. Ik denk dus ook dat ze er niks om geeft dat er een seksvideo van haar openbaar is gemaakt, maar dat er een persoonlijke video openbaar is gemaakt zonder haar toestemming. Als het bijvoorbeeld een video was van een familiefeestje was ze net zo boos geweest.
Hm denk 't niet, de inhoud van de video is wel erg vernederend voor haar en dat zie je ook wel aan de reacties erop.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_168812677
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat was om duidelijk te maken dat ze het filmpje niet openbaar wilde hebben, zodat degene die het daarna openbaarde/verspreidde niet kan zeggen dat hij niet wist dat ze het niet openbaar wilde hebben. Maakt haar zaak sterker.
Ach ja want dat werkt ook echt... :')

quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:39 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Mensen willen het niet begrijpen Fas.
Dat heeft niks met het niet begrijpen te maken. Je speelt zo iemand dan alleen maar in de kaart omdat er dan ook ineens massale interesse voor is.
pi_168812705
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:44 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

En terecht, en hoe weet jij of ze zich écht zo voelt. Misschien voelt ze zich er wel serieus rot over. Ook al is ze misschien graag in het middelpunt van de belangstelling, zij heeft ook gewoon gevoelens e.d.
Uiteraard heeft ze die, dat ontken ik toch ook nergens?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168812709
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:44 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Wie zegt dat het een hij is/plottwist
Hehe ik verwees niet naar geslacht, hoor.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_168812725
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:45 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat Patricia's filmpjes van familiefeestjes ook gewoon seksvideo's blijken te zijn. :7
Dit is behoorlijk disturbing, Air...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168812732
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Uiteraard heeft ze die, dat ontken ik toch ook nergens?
Doelde vooral hierop: Maar Patricia Paaij geniet van aandacht en heeft ook vaker aangeven dat ze een seksueel behoorlijk vrij persoon is. Ik denk dus ook dat ze er niks om geeft dat er een seksvideo van haar openbaar is gemaakt,

Misschien dit keer dus gewoon wel. Kan toch?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_168812745
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:46 schreef aeque het volgende:

[..]

Ach ja want dat werkt ook echt... :')
Ja jij zal 't wel beter weten. ;( Zit er weer een drol dwars?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 21:49:05 #236
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_168812760
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is behoorlijk disturbing, Air...
Omdat je diep in je achterhoofd je realiseert dat het best es waar kan zijn?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_168812774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:46 schreef aeque het volgende:

[..]

Ach ja want dat werkt ook echt... :')

voor de wet maakt het haar zaak wel sterker lijkt me.Ik denk dat Fas dat bedoelde.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_168812806
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hm denk 't niet, de inhoud van de video is wel erg vernederend voor haar en dat zie je ook wel aan de reacties erop.
Ik denk dat Paaij sterk genoeg is om weinig te geven om die reacties. Ze gaf ook niks om de reacties toen ze in de Playboy verscheen.
Nee, ik denk echt dat het feit dat het een seksvideo betreft niet de voornaamste reden van haar woede en de aangifte is. De chantage en het vrijgeven van een persoonlijke video, dat is waar zij over valt. En terecht.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168812809
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:49 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Omdat je diep in je achterhoofd je realiseert dat het best es waar kan zijn?
Oké kapitein ortega :@
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_168812819
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja jij zal 't wel beter weten. ;( Zit er weer een drol dwars?
Dus omdat ik een discussie aanga zit er een drol dwars? Dan moet jij wel vaak last hebben van flinke drollen. :o
pi_168812824
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:49 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Omdat je diep in je achterhoofd je realiseert dat het best es waar kan zijn?
MAKE IT STAPH!! :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168812830
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk dat Paaij sterk genoeg is om weinig te geven om die reacties. Ze gaf ook niks om de reacties toen ze in de Playboy verscheen.
Nee, ik denk echt dat het feit dat het een seksvideo betreft niet de voornaamste reden van haar woede en de aangifte is. De chantage en het vrijgeven van een persoonlijke video, dat is waar zij over valt. En terecht.
Nou ja wat het ook precies is waar ze last van heeft, zulke dingen doe je een ander gewoon niet aan inderdaad. Dus terecht ja.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_168812845
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:48 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Doelde vooral hierop: Maar Patricia Paaij geniet van aandacht en heeft ook vaker aangeven dat ze een seksueel behoorlijk vrij persoon is. Ik denk dus ook dat ze er niks om geeft dat er een seksvideo van haar openbaar is gemaakt,

Misschien dit keer dus gewoon wel. Kan toch?
Het kan wel. Maar ik denk van niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168812846
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk dat Paaij sterk genoeg is om weinig te geven om die reacties. Ze gaf ook niks om de reacties toen ze in de Playboy verscheen.
Nee, ik denk echt dat het feit dat het een seksvideo betreft niet de voornaamste reden van haar woede en de aangifte is. De chantage en het vrijgeven van een persoonlijke video, dat is waar zij over valt. En terecht.
Oh ik denk ook zeker de inhoud van de video.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 21:51:58 #245
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168812855
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk dat Paaij sterk genoeg is om weinig te geven om die reacties. Ze gaf ook niks om de reacties toen ze in de Playboy verscheen.
Nee, ik denk echt dat het feit dat het een seksvideo betreft niet de voornaamste reden van haar woede en de aangifte is. De chantage en het vrijgeven van een persoonlijke video, dat is waar zij over valt. En terecht.
Bewust voor publicatie gemaakte foto's is wel wat anders dan een privé opgenomen seksfilm... Dat snap jij toch ook wel?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 10 februari 2017 @ 21:52:32 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168812876
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:51 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Nou ja wat het ook precies is waar ze last van heeft, zulke dingen doe je een ander gewoon niet aan inderdaad. Dus terecht ja.
En vooral dit idd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168812882
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:50 schreef aeque het volgende:

[..]

Dus omdat ik een discussie aanga zit er een drol dwars? Dan moet jij wel vaak last hebben van flinke drollen. :o
Vandaag in creatief lezen: aeque.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_168812915
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bewust voor publicatie gemaakte foto's is wel wat anders dan een privé opgenomen seksfilm... Dat snap jij toch ook wel?
De haat voor la Paay is too strong.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_168812917
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vandaag in creatief lezen: aeque.
Gelukkig doe jij niet anders dan anders en voel je je weer eens beter dan de rest. O+
pi_168812945
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bewust voor publicatie gemaakte foto's is wel wat anders dan een privé opgenomen seksfilm... Dat snap jij toch ook wel?
Dat snap ik. Het was slechts ter illustratie om aan te geven dat ze een dikkere huid heeft dan menig mens vermoed. Iets wat wel nodig is ook tegenwoordig als BN-er.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')