Och jezus. Moest er weer zo nodig iets met "een geheel eigen gezicht" komen?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:46 schreef MTL het volgende:
Ja hoor, het worden (in ieder geval voor mij als machinist) mooie treintjes
Nu is dus in ieder geval publiek bekend dat het geen Liner V200 wordt, maar gewoon de Coradia á la NS
Well, think againquote:Kan daar ook niet meer over gezeurd worden
Iets als de positie van knoppen op de stuurtafel kan toch al een jaar of 40 gewoon standaard zijn? Net zoals in elke auto het licht aan de linker hendel en de ruitenwisser aan de rechter hendel zit? Daar hoeft toch niet ELKE keer weer iemand iets anders van te vinden? Wat een onzin lijkt me dat zegquote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:28 schreef MTL het volgende:
Valt mee hoor, dat eigen gezicht. Maar je zou versteld staan van de hoeveelheid kleine dingen die aangepast worden tijdens zo'n ontwerpfase. Dat kan echt vanalles zijn. Kleine, maar essentiële dingen als de positie van knoppen op de stuurtafel,
Pak die van half 8 uit Deventer maar. Ik maak wel wat foto's volgende keer. Het hele gangpad stond vol gisteren. Ofjah, als je dat gewoon "meevallen" noemt, dan valt het meequote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:28 schreef Salatrel het volgende:
vandaag ff op en neer geweest naar pluskut en ook even de drukte in de trein bekeken nav de vele posts hierover van flash maar viel reuze mee met de drukte. Er was plek zat.
ja hallo toen was ik nog niet eens uit Rotterdam wegquote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak die van half 8 uit Deventer maar. Ik maak wel wat foto's volgende keer. Het hele gangpad stond vol gisteren. Ofjah, als je dat gewoon "meevallen" noemt, dan valt het mee
Zolang er geen passagiers op het dak zitten...quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak die van half 8 uit Deventer maar. Ik maak wel wat foto's volgende keer. Het hele gangpad stond vol gisteren. Ofjah, als je dat gewoon "meevallen" noemt, dan valt het mee
Okee, fair enough. Maar dan heb je toch aan een stuk of 3 configuraties uiterlijk wel genoeg zou je denken?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:41 schreef MTL het volgende:
De cabines zijn tegenwoordig vrijwel allemaal volgens de Europese afspraken en specificaties gestandaardiseerd. Zie bijvoorbeeld de SLT die er voor 98% of zo aan voldoet, zoiets zal dus de ICNG en SNG ook worden. Echter ook binnen die specificaties is er ruimte voor landelijke voorkeuren. Bijvoorbeeld een vervoerder die veel op ETCS rijdt, zal eerder kiezen voor vaste knoppen voor bepaalde ETCS handelingen die vaak moeten gebeuren, terwijl dat voor een andere vervoerder totaal niet interessant is.
Ergonomie van de cabine is tegenwoordig vrij standaard. Dus schermen, meters, enzovoorts hebben vrijwel altijd dezelfde plek.
Hun beroepsleugenaar beloofde zelfs dat je in een intercity niet langer dan 15 minuten hoeft te staan? Uiteraard zonder er een tegenprestatie tegenover te stellen, want het moet natuurlijk wel bij mooie woorden blijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lees ook weleens van die lulkoek als "NS accepteert dat reizigers x tijd moeten staan" en zo
Ook weer tekenend voor de wereldvreemdheid van die club NS gaat daar namelijk helemaal niet over. De leverancier levert een product of dienst, de klant betaalt een prijs, en de klant bepaalt dan of hij het geleverde product in relatie tot de betaalde prijs acceptabel vindt. Denken dat de leverancier daarover gaat, slaat gewoon nergens op.
Deventer - Enschede in 15 minuten lijkt me het begin van een mooie tegenprestatiequote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hun beroepsleugenaar beloofde zelfs dat je in een intercity niet langer dan 15 minuten hoeft te staan? Uiteraard zonder er een tegenprestatie tegenover te stellen, want het moet natuurlijk wel bij mooie woorden blijven.
ben ik toch mooi op tijd terug zeg rij al tussen Gouda en Rotterdam net vanmorgen wezen wegleren daar..quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Een springer bij Borne. En ik wilde net naar huis.
Ja dat snap ik. Maar op een gegeven moment ben je er wel een keertje uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:51 schreef MTL het volgende:
Tja, dat is nu juist het hele ontwerpproces. Uitproberen en kijken waar je tegenaan loopt in de dagelijkse gang van zaken
Ik ken onderhand van iedere boom en struik die ik onderweg tegenkom de geboortedatum en burgerlijke staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben ik toch mooi op tijd terug zeg rij al tussen Gouda en Rotterdam net vanmorgen wezen wegleren daar..
Op het station, dat krijg je met alle hekken tegenwoordig...quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Een springer bij Borne. En ik wilde net naar huis.
Tegen die tijd halen ze weer een deel van de hekken wegquote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:12 schreef dennistd het volgende:
Zoals op station Zevenaar, waar ze hekken langs spoor 2 hebben geplaatst (waar vanaf april Abellio moet gaan stoppen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |