SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door G-Pier op 19-02-2017 12:42:27 ]Disregard taxi drivers offering unrequested services.
quote:Op zondag 19 februari 2017 12:33 schreef G-Pier het volgende:Een van de piloten daar heeft bij mij op het VO gezeten. Geen idee of hij ook voor TUI gaat vliegen, hij heeft ook een 757 rating, maar das dezelfde als 767 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Niet dat ik weet helaas. Eind maart zouden de nieuwe CA's moeten beginnen.quote:Op zondag 19 februari 2017 12:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een van de piloten daar heeft bij mij op het VO gezeten. Geen idee of hij ook voor TUI gaat vliegen, hij heeft ook een 757 rating, maar das dezelfde als 767 toch?
Ik denk dat die je die vraag hier heel goed kan stellen: TRV / Vragen over vliegen #49 (e-tickets, inchecken, bagage, etc)quote:Op zondag 19 februari 2017 17:00 schreef aquafreak het volgende:
Aankomende zomer moet ik vanaf Cagliari (Sardinie) terug naar Nederland vliegen. Nu gaan er dagelijks tientallen vluchten en dan voornamelijk met tussenstop in Rome. Elke vlucht heeft net weer een iets andere overstaptijd. Wat denken jullie dat je minimaal nodig hebt voor de overstap? Ik heb alleen handbagage bij me.
Ah, dat topic kende ik nog niet . Het is inderdaad 1 ticket maar ik heb liever dat ik de overstap gewoon haal dan dat ik een dag langer onderweg ben en een vergoeding krijgquote:Op zondag 19 februari 2017 17:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik denk dat die je die vraag hier heel goed kan stellen: TRV / Vragen over vliegen #49 (e-tickets, inchecken, bagage, etc)
Als je een ticket koopt van Cagliari naar Nederland en de overstap staat op het ticket, dan kan je er wel vanuit gaan dat je de aangeboden overstap gaat halen. Haal je dat niet door toedoen van de airline, dan moeten ze kostenloos omboeken.
Boek je zelf twee losse tickets Cagliari - Rome en Rome - Nederland dan moet je idd wel goed rekening houden met de tijd die je nodig hebt om over te stappen.
Ik zag he vanochtend inderdaad. Je zal je toch helemaal de tering schrikken als je erin zitquote:Op zondag 19 februari 2017 18:20 schreef FredvZ het volgende:
En vlucht van Jet Airways was van de week het contact met de verkeersleiding kwijt, wat resulteerde in dit:
Ah bedankt, kennelijk wordt de tekst dan niet ge"interpreteerd (en de extra spaties verwijderd).quote:Uitlijnen in notepad en dan hier plakken code-tags:
quote:PARIJS - Piloten van Air France zijn akkoord met het oprichten van een nieuwe dochtermaatschappij, die onder de werknaam ‘Boost’ tegen lagere kosten de strijd aan moet gaan met de concurrentie uit het Midden-Oosten.
De vliegers konden via een referendum hun stem laten horen. Volgens vakbond SNPL is 58 procent van de piloten akkoord met het plan.
Boost moet onder andere met Airbus A350’s gaan vliegen, die door Air France zijn besteld. Ook het personeel komt van Air France, maar door lagere salarissen bij het cabinepersoneel hoopt de luchtvaartmaatschappij de kosten aanzienlijk te verlagen ten opzichte van de eigen vluchten.
Ik zou juichen. Dit is kunst man. TLG-31 vanaf Norvenich?quote:Op zondag 19 februari 2017 19:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zag he vanochtend inderdaad. Je zal je toch helemaal de tering schrikken als je erin zit
Dit hele plan wordt echt een topshow.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
Piloten Air France akkoord met oprichting Boost
[..]
[ afbeelding ]
kan iemand dit vertalen?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:45 schreef PluggieOD het volgende:
Mbt intercept, TLG-74:
LK01/02 were up 278.525 from Neuburg.
Mode-s: 30+12 & 30+06.
(c) Scramble/Joost.
De minder winstgevende routes en een aantal nieuwe routes gaan naar 'Boost'.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:04 schreef derLudolf het volgende:
Zal dat betekenen dat AF langer door blijft vliegen met oude meuk of dat de vloot van AF simpel krimpt doordat uitgefaseerde vliegtuigen niet vervangen worden?
De 4 toestellen staan ook wel bekend als "Doomsday Plane"quote:The E-4 serves as a survivable mobile command post for the National Command Authority, namely the President of the United States, the Secretary of Defense, and successors. The four E-4Bs are operated by the 1st Airborne Command and Control Squadron of the 595th Command and Control Group located at Offutt Air Force Base, near Omaha, Nebraska. An E-4B is denoted a "National Airborne Operations Center" when in action.
Filmje van de binnenkant http://abcnews.go.com/US/(...)io/story?id=13782736quote:The E-4 fleet was originally deployed in 1974,when it was termed National Emergency Airborne Command Post (NEACP) (often pronounced "kneecap").
The aircraft was to provide a survivable platform to conduct war operations in the event of a nuclear attack.
Early in the E-4's service, the media dubbed the aircraft as "the doomsday planes".
The E-4 was also capable of operating the "Looking Glass" missions of the Strategic Air Command (SAC).
The "cocked" or "on alert" E-4B is manned 24 hours a day with a watch crew on board guarding all communications systems awaiting a launch order (klaxon launch).
Those crew members not on watch would be in the alert barracks, gymnasium, or at other base facilities.
One E-4B is kept on alert at all times
quote:In the event of nuclear war, a powerful meteor strike or even a zombie apocalypse, the thoroughly protected doomsday plane is ready to keep the president, secretary of defense, Joint Chiefs of Staff and other key personnel in the air and out of danger. It may not deflect a Twitter photo scandal, but it can outrun a nuclear explosion and stay in the air for days without refueling.
The flight team for the E-4B, its military codename, sleeps nearby and is ready to scramble in five minutes. It was mobilized in the tumultuous hours after planes crashed into the World Trade Center, the Pentagon and southern Pennsylvania on 9/11.
"If the command centers that are on the ground in the United States have a failure of some sort, or attack, we immediately get airborne. We're on alert 24/7, 365," Captain W. Scott "Easy" Ryder, Commander, NAOC, told ABC News' Diane Sawyer as she traveled to Afghanistan with Secretary of Defense Robert Gates on the apocalypse-proof plane. "Constantly there's at least one alert airplane waiting to get airborne."
Met name deze zijn behoorlijk aan het schuiven. De 787 gaat ook richting top-10.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:14 schreef Iemand91 het volgende:
Interessante cijfers over Schiphol van 2016.
Fokker 70 – 29.306 keer
Embraer 170/175 – 11.097 keer
Boeing 747-400 – 10.246 keer
quote:LOS ANGELES - Er zijn beelden opgedoken van de 'bijna-botsing' van Harrison Ford op John Wayne Airport in Orange County. De acteur landde met zijn eenmotorige Aviat Husky per ongeluk op een taxibaan. Daarbij scheerde hij behoorlijk laag over een taxiënde Boeing 737 van American Airlines heen.
Eerder bleek al dat de federale luchtvaartdienst FAA het onderzoekt het incident. Het onderzoek kan leiden tot een schriftelijke waarschuwing of zelfs tot intrekking van het vliegbrevet van Ford.
De 74-jarige acteur is enkele keren betrokken geweest bij (bijna-)ongelukken met vliegtuigen die hij bestuurde. In 2015 brak hij een arm toen hij met motorpech een noodlanding moest maken op een golfbaan in Santa Monica.
Nee, joh! De BVA is leuk als 'geintje', maar niet als permanente livery. KLM-blauw is een mooie en zeer herkenbare kleur.quote:Op donderdag 23 februari 2017 08:52 schreef derLudolf het volgende:
Ze zouden ze allemaal als de bva moeten laten leveren
Edit: Kennelijk niet, maar zag er vreemd uitquote:Op donderdag 23 februari 2017 15:20 schreef flipsen het volgende:
Fijn camarawerk Die 787-900 had wel "rare rook" bij landingsgestel voor? Staat ie soms naast de baan?
twitter:luchtvaart twitterde op donderdag 23-02-2017 om 15:27:30 LVNL: straks slechts één baan in gebruik voor start én landing op @Schiphol in verband met storm. #hardewoei reageer retweet
twitter:112Schiphol twitterde op donderdag 23-02-2017 om 16:57:25 Mayday call FlyBe 1284 na landing op baan 22. Vliegtuig wordt geëvacueerd. reageer retweet
22quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:12 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand naast welke baan hij ligt?
Buitenveldertbaan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:14 schreef spapaars het volgende:
Volgens mij gaan ze nu de Aalsmeerbaan gebruiken.
Ja. Schiphol is even dicht geweest. Nu weer open.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:16 schreef derLudolf het volgende:
Schiphol is/was dicht vanwege bovenstaand vliegtuig naast de baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |