SPOILER: Tip door SuperHarregarreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast een paar mooie features in dit spel.
• Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin.
• Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc.
• Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen.
• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil
• Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden.
• Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en TropischSPOILER: KlimatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.
Must have mods voor nog meer stadplezier
• ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
• Zonebare wandelpaden
• Elevated train tracks
• Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
• Traffic Query tool
• Geen verdwijnende auto's
• Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
• First person camera
• Dynamic resolution
• Automatic bulldoze
• 25 tile unlock mod
• Mods en toch achievements
• Tree Brush Mod
• Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
• Terraform tool
• Extended Public Transport UI
• Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats)
• Lane Changer: No left/right turn
Saved Games / Maps
• Circle CitySPOILER: Plaatjes van FOK!kers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenTTIets met road anarchy volgens mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was het nou zo dat je wegen kon stacken of zit dat in een betaalde DLC? Ik wil de zesbaans (plus rotondes) laten liggen en daar direct boven de snelweg bouwen.Nait Soezn Moar BroeznFred
BeroepschagrijnVolgens mij heb ik nog iets te veel mods aan staan. Vandaag sinds lange tijd de C:S weer opgestart: eerst ware alle mods verdwenen en na het weggooien van mods en assets kwamen ze weer terug.
Leuke (vlakke) map gevonden, maar loopt direct vast bij de eerste de beste autosave
Aan de ene kant wel benieuwd waar het door komt, maar aan de andere kant ook geen zin om alle 86 items door te lopen die ik uit de Worksop heb geplukt.So we just called him FredEnGCatjuh
Enge katAdvanced Road Anarchy + eventueel No Pillars ja. Move-it is ook een handige mod om de constructie te versimpelen (bijvoorbeeld de hele weg selecteren, kopiëren en dan met page up verhogen of verlagen voor de 2e laag).quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:25 schreef Divje het volgende:
TT
[..]
Iets met road anarchy volgens mij.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse BergEnGCatjuh
Enge katZou goed kunnen dat je nog een defecte of niet-geüpdatete mod aan hebt staan. Je zou in Content Manager - Mods de mods kunnen selecteren op laatste update; als er een essentiële mod is die lang niet geüpdate is, dan is dat vrij waarschijnlijk de oorzaak.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:25 schreef FredvZ het volgende:
Volgens mij heb ik nog iets te veel mods aan staan. Vandaag sinds lange tijd de C:S weer opgestart: eerst ware alle mods verdwenen en na het weggooien van mods en assets kwamen ze weer terug.
Leuke (vlakke) map gevonden, maar loopt direct vast bij de eerste de beste autosave
Aan de ene kant wel benieuwd waar het door komt, maar aan de andere kant ook geen zin om alle 86 items door te lopen die ik uit de Worksop heb geplukt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Deze heb ik dus gekeken en was heel leerzaam voor mij
Natuurlijk faal ik nog regelmatig, maar ik zoek eigenlijk deel 2 hiervan of een uitleg die na de basis rustig verder kabbelt.
8000 inwoners heeft mijn stadje nu, en ik moet goede uitleg hebben hoe ik snelwegen hoog in de lucht kan maken bijvoorbeeld (en ja die knopjes heb ik gebruikt maar het lukt nog niet )
en nog veel meer vragen, waarbij ik beter een YouTube tutorial kan zien in plaats van jullie bestoken met tig vragen.Hell To The LiarsDrizzt_DoUrden
RawrDie heb ik eergister ook voor de gein gekekenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:36 schreef Droopie het volgende:
Deze heb ik dus gekeken en was heel leerzaam voor mij
Natuurlijk faal ik nog regelmatig, maar ik zoek eigenlijk deel 2 hiervan of een uitleg die na de basis rustig verder kabbelt.
8000 inwoners heeft mijn stadje nu, en ik moet goede uitleg hebben hoe ik snelwegen hoog in de lucht kan maken bijvoorbeeld (en ja die knopjes heb ik gebruikt maar het lukt nog niet )
en nog veel meer vragen, waarbij ik beter een YouTube tutorial kan zien in plaats van jullie bestoken met tig vragen.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenEnGCatjuh
Enge katPg up/dn is toch niet zo moeilijk? Behalve dat is het exact hetzelfde als normale wegen neerkwakken. Misschien het enige andere nuttige dat je moet weten is dat je (zonder anarchy mod) 12u hoogte nodig hebt om over een andere weg heen te kunnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:36 schreef Droopie het volgende:
Deze heb ik dus gekeken en was heel leerzaam voor mij
Natuurlijk faal ik nog regelmatig, maar ik zoek eigenlijk deel 2 hiervan of een uitleg die na de basis rustig verder kabbelt.
8000 inwoners heeft mijn stadje nu, en ik moet goede uitleg hebben hoe ik snelwegen hoog in de lucht kan maken bijvoorbeeld (en ja die knopjes heb ik gebruikt maar het lukt nog niet )
en nog veel meer vragen, waarbij ik beter een YouTube tutorial kan zien in plaats van jullie bestoken met tig vragen.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse BergDrizzt_DoUrden
RawrWelke mod laat je trouwens weten hoe lang je weg is (aantal blokjes), hoe hoog 'ie is en hoeveel graden een bocht is? Ik zag dat gister of eergister in een let's play en vond dat toch wel heel erg handig!Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenis dat niet precise engineering?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke mod laat je trouwens weten hoe lang je weg is (aantal blokjes), hoe hoog 'ie is en hoeveel graden een bocht is? Ik zag dat gister of eergister in een let's play en vond dat toch wel heel erg handig!Fred
BeroepschagrijnWat hij zegt:quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke mod laat je trouwens weten hoe lang je weg is (aantal blokjes), hoe hoog 'ie is en hoeveel graden een bocht is? Ik zag dat gister of eergister in een let's play en vond dat toch wel heel erg handig!quote:So we just called him FredDrizzt_DoUrden
RawrDat is 'mquote:Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenDrizzt_DoUrden
RawrZiet er erg relaxed uit, maar is het wel verstandig om direct aan die grote weg te bouwen? En gaat die afrit niet voor enorme files zorgen?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:05 schreef FredvZ het volgende:
Autosave gefixt en begonnen aan een boerendorpje:
[ afbeelding ]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenFred
BeroepschagrijnUiteraard gaat dat voor problemen zorgen, net zoals in het echtquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ziet er erg relaxed uit, maar is het wel verstandig om direct aan die grote weg te bouwen? En gaat die afrit niet voor enorme files zorgen?
Zodra de drukte te groot wordt komt er een randwegSo we just called him FredFred
Beroepschagrijn*zucht*
Hearses wilden niet spawnen, dus doden bleven overal liggen. Oplossing: mods uitzetten.
Wil ik mijn spel opslaan, wéér een crash. Zo blijven we bezigSo we just called him FredDrizzt_DoUrden
Rawrquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:17 schreef FredvZ het volgende:
*zucht*
Hearses wilden niet spawnen, dus doden bleven overal liggen. Oplossing: mods uitzetten.
Wil ik mijn spel opslaan, wéér een crash. Zo blijven we bezigDingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdencities skylines: the walking dead simulatorquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:17 schreef FredvZ het volgende:
*zucht*
Hearses wilden niet spawnen, dus doden bleven overal liggen. Oplossing: mods uitzetten.
Wil ik mijn spel opslaan, wéér een crash. Zo blijven we bezigFred
BeroepschagrijnHet heeft wat voeten in de aarde gehad, maar ik kan nu lekker doorbouwen:
So we just called him FredDrizzt_DoUrden
RawrZo hoppetee over het akkerland heenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:34 schreef FredvZ het volgende:
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar ik kan nu lekker doorbouwen:
[ afbeelding ]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenFred
BeroepschagrijnDat verdwijnt vanzelf welquote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo hoppetee over het akkerland heen
So we just called him Fredis het trouwens echt akkerland of gewoon onbebouwd groen land?
ik heb nooit echt met akkers gewerkt in deze gameFred
BeroepschagrijnEr zitten (bij mijn weten) geen akkers in Cities: Skylines. Deze map geeft de illusie dat er weilanden zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:28 schreef mschol het volgende:
is het trouwens echt akkerland of gewoon onbebouwd groen land?
ik heb nooit echt met akkers gewerkt in deze gameSo we just called him Fredah duidelijk,.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er zitten (bij mijn weten) geen akkers in Cities: Skylines. Deze map geeft de illusie dat er weilanden zijn.
ik was er benieuwd naar omdat: in simcity kon je, als je low density industrie genoeg ruimte gaf, wel akkers e. d. krijgen
kan je misschien met districten aangeven dat er boeren moeten komen?Drizzt_DoUrden
RawrUiteraard, gewoon een district maken, dan op het tweede tabje klikken, tractor selecteren en weer op het district klikken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ah duidelijk,.
ik was er benieuwd naar omdat: in simcity kon je, als je low density industrie genoeg ruimte gaf, wel akkers e. d. krijgen
kan je misschien met districten aangeven dat er boeren moeten komen?Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenEnGCatjuh
Enge katJa dat kan, alleen de maximale plotsize in C:SL is nog altijd 4x4. Dus echt grote stukken akkerland krijg je zo niet. Dan moet je toch zelf gaan klooien met props en decals.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ah duidelijk,.
ik was er benieuwd naar omdat: in simcity kon je, als je low density industrie genoeg ruimte gaf, wel akkers e. d. krijgen
kan je misschien met districten aangeven dat er boeren moeten komen?There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse BergEnGCatjuh
Enge katHeb je misschien nog zo'n oude Overwatch of ARIS mod aanstaan ofzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:17 schreef FredvZ het volgende:
*zucht*
Hearses wilden niet spawnen, dus doden bleven overal liggen. Oplossing: mods uitzetten.
Wil ik mijn spel opslaan, wéér een crash. Zo blijven we bezigThere's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse BergFred
BeroepschagrijnNa het uitschakelen van Traffic++ is het probleem opgelost.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je misschien nog zo'n oude Overwatch of ARIS mod aanstaan ofzo?So we just called him Fredjammer, achja..quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja dat kan, alleen de maximale plotsize in C:SL is nog altijd 4x4. Dus echt grote stukken akkerland krijg je zo niet. Dan moet je toch zelf gaan klooien met props en decals.
vanavond misschien toch maar proberen weer iets wat op een stad lijkt uit de grond te stappen, veel te lang geleden alweerFred
BeroepschagrijnEn zo zie je maar dat vooruitkijken best handig is:
Aan de onderzijde van de rivier loopt de weg naar het dorpje hierboven. Aan de bovenzijde de ontsluiting naar het stadscentrum waar ik de weg al verbreed heb.
De stroomvoorziening aan de onderkant ligt nu dus aan de verkeerde kant van de wegSo we just called him Fred
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |