abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 10:54:30 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_168636135
quote:
Straks kun je gamen in alle kamers van hotel Arcade
De gasten zijn niet aan te slepen, reden dat gamehotel Arcade aan het Sarphatipark fors gaat uitbreiden. In april heropent het de deuren.

Een jaar geleden heropende een deel van familiehotel Aalborg als Arcade Hotel, met games als thema en ter promotie een toernooi Fifa 2016, geprojecteerd op de gevel.

Sindsdien kunnen gasten in negen kamers met historische spelcomputers aan de slag - desgewenst vanuit bed of bad - of zich, als ze zijn uitgespeeld, wenden tot een bibliotheek vol comics.

Alleen wordt Arcade - naar verluidt het eerste gamehotel ter wereld - mede door alle internationale aandacht overspoeld met gasten. Omdat het merendeel van de kamers nog geen gamethema had, leidde dat vaak tot teleurstelling. Maar ook tot een bezettingsgraad van 97 procent.

800.000 euro
Door alle belangstelling gaat nu ook de rest van het hotel onder het mes. Het gamehotel is bezig ook de overige 43 kamers een gamethema te geven. Met de uitbreiding, die ten koste gaat van de doorsneekamers van Aalborg én van die naam op de gevel, is een investering van 800.000 euro gemoeid. Beide hotels deelden tot nu een lobby.

Genoeg hotels die betaaltelevisie of Netflix aan hun gasten bieden

Daniel Salmanovich
Uitbater Daniel Salmanovich belooft in elke kamer 'games waar mensen niet zomaar meer zelf aan kunnen komen': retrogames uit de stal van Nintendo, Sega of Microsoft. ­Ten minste tien spellen per kamer. Wie daar niet genoeg aan heeft, kan zich wenden tot een ruilbibliotheek in de lobby.

Daarnaast moet het na de verbouwing mogelijk worden dat gasten vanuit hun kamer samen gaan gamen via het hotelnetwerk: de hotelvariant van de LAN-party.

Ook de lobby en het restaurant ­worden aangepakt. En in de kelder komen groepskamers en een vergaderzaal annex spelkamer met hedendaagse spelcomputers en virtualrealityapparaten.

Thuis
"Hotels zeggen altijd dat ze een thuis ver weg van huis willen zijn," aldus Salmanovich. "Onzin, mensen willen juist iets anders dan thuis als ze op reis zijn. Genoeg hotels die betaaltelevisie of Netflix aan hun gasten bieden. Ik miste een hotel voor mensen zoals ik, mensen die zich ontspannen met gamen."

De hotelier heeft ook plannen voor een ander themahotel, opgedragen aan klassieke films, even verderop in De Pijp.

Bron
Het is dat ik al in Amsterdam woon anders zou ik een weekendje Amsterdam boeken en hier logeren _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_168637818
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 10:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Het is dat ik al in Amsterdam woon anders zou ik een weekendje Amsterdam boeken en hier logeren _O_
Ik zou erheen gaan als ik jou was. Je hoeft er nauwelijks vervoer naar te betalen. Als ik vanuit Nijmegen met de trein moet betaal ik sowieso al meer dan 40 euro voor de trein retour en dan nog de tram/bus.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168638197
Dan gá je naar een stad op vakantie, ga je zitten gamen :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_168657118
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan gá je naar een stad op vakantie, ga je zitten gamen :')
Ieder zijn ding he.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_168659503
Gezien die prijzen kun je beter zelf die consoles kopen. :{
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')