Drie rijtuigen, is dat dan weer DD-AR?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
DDM1? Die mogen toch niet gekoppeld rijden? Zeker dat het geen DDAR was?
Gaan we weer hoorquote:Op maandag 6 februari 2017 15:53 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind bepaalde* stations fotogenieke plaatsen.
Hoogeveen
Allemaal treinen die maar half erop staan, wat een kutfoto'squote:Op maandag 6 februari 2017 15:53 schreef derLudolf het volgende:
Leuke plaatjes genomen op luchthavens en treinstations
Ik vind bepaalde* stations fotogenieke plaatsen.
*Arnhem Zuid, Hoogeveen, Heerenveen IJsstadion
Joh, alleen al om hoe de meeste Hoogeveners zijn mogen ze het overslaan. Ik denk dat jij er recenter bent uitgestapt dan ik (enige reden was directe IC naar Schiphol)quote:
Wegleren naar Groningen is zoooo 2016quote:Op maandag 6 februari 2017 17:59 schreef Salatrel het volgende:
Over Hoogeveen gesproken: tijdens het wegleren vandaag heb ik geconstateerd dat de perrons lang genoeg zijn voor een intercitystop
Ik ben teleurgesteld Flesquote:Op maandag 6 februari 2017 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ik er ooit uitgestapt ben
ja morgen heb ik nog een dagje W en dan heb ik de lijntjes voor aprilquote:
Tips gegeven, bakkie gedaanquote:Op maandag 6 februari 2017 17:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Heb je de groeten aan Mastwijk nog gedaan?
In ze brievebus gepistquote:
Dus jij zit achter het plan voor de trein Hoogeveen - Emmen?quote:
Q-liner 628 is zelfs twee jaar geleden geschrapt, een trein lijkt me niet reëel.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dus jij zit achter het plan voor de trein Hoogeveen - Emmen?
Trein heeft veel meer aantrekkingskracht dan de bus joh, gegarandeerd succesquote:Op maandag 6 februari 2017 18:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Q-liner 628 is zelfs twee jaar geleden geschrapt, een trein lijkt me niet reëel.
past prima in de visie van hoogeveen als culturele hoofdstad van europa!quote:
Het gaat een groot succes wordenquote:Op maandag 6 februari 2017 18:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Trein heeft veel meer aantrekkingskracht dan de bus joh, gegarandeerd succes
Waarom dan niet gewoon meteen een Maglev danquote:Op maandag 6 februari 2017 18:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Trein heeft veel meer aantrekkingskracht dan de bus joh, gegarandeerd succes
neequote:Op maandag 6 februari 2017 19:39 schreef FredvZ het volgende:
Als Rotterdam - Schiedam en Delft - Rijswijk straks 4 spoor hebben, zou de NS dan te porren zijn voor een Sprinter langs de zuidelijke Randstad:
• Gouda Goverwelle
• Gouda
• Nieuwerkerk a/d IJssel
• Capelle Schollevaar
• Rotterdam Alexander
• Rotterdam Noord
(Blijdorpboog)
• Schiedam Centrum
• Delft Zuid
• Delft
• Rijswijk
• Den Haag Moerwijk
• Den Haag HS
(Binckhorstboog)
• Voorburg
• Den Haag Ypenburg
• Zoetermeer
• Zoetermeer Oost
• Gouda
• Gouda Goverwelle
Zou mij anders een hoop reistijd schelenquote:
Ik wel. M'n ex-kwakgat kwam er vandaan en ik moest haar ouders ontmoeten.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ik er ooit uitgestapt ben
Cumpdumpster?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:08 schreef James1988 het volgende:
Kwakgat
Zelfs Trump zou dat niet zeggen
Die van Europapark en Beilen ook. In Beilen is het perron zelfs bijna net zo lang als het dorp zelf. Is minder dan een factor drie.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:59 schreef Salatrel het volgende:
Over Hoogeveen gesproken: tijdens het wegleren vandaag heb ik geconstateerd dat de perrons lang genoeg zijn voor een intercitystop
Overdag is het een vrome, enigszins teruggetrokken jongen. Maar 'snachts na twaalven...... is alles anders...quote:
Whut?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat Duvel het maar niet horen, anders gaat er weer een broekje nat
Goeie ouwe tijd!quote:Op maandag 6 februari 2017 20:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Whut?
Fucking lange doodsstrijd, blijkbaar.
In NL sta je wel wat hoger in de lijst dan 3. Ergens bij 98quote:Op maandag 6 februari 2017 23:01 schreef Kansenjongere het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom een gewone ov-chipkaart ¤ 7,50 kost, maar wanneer je als abonnementhouder een nieuwe kaart nodig hebt je opeens ¤ 11,- mag aftikken (in plaats van deze gewoon gratis te verstrekken, die abonnementen zijn immers al duur genoeg)? Is dat ook onder het motto, de reiziger op 1, 2 en 3?
Nieuwe als in stuk of als in verlopen?quote:Op maandag 6 februari 2017 23:01 schreef Kansenjongere het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom een gewone ov-chipkaart ¤ 7,50 kost, maar wanneer je als abonnementhouder een nieuwe kaart nodig hebt je opeens ¤ 11,- mag aftikken (in plaats van deze gewoon gratis te verstrekken, die abonnementen zijn immers al duur genoeg)? Is dat ook onder het motto, de reiziger op 1, 2 en 3?
Na 2,5 jaar begint hij zichtbaar te slijten. TLS vervangt sowieso niet meer kosteloos na 2 jaar, zelfs als het een technisch mankement is, want die hanteren blijkbaar een levensduur van 2 jaar voor de kaart. NS verwacht echter dat ik er 5 jaar mee doe.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nieuwe als in stuk of als in verlopen?
Ja, die verwijzen me door naar TLS, ook al is mijn kaart geleverd door NS.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, dat is kut. NS klantenservice al benaderd met jouw vraag?
Hoezo maakt dat wat uit?quote:Op maandag 6 februari 2017 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nieuwe als in stuk of als in verlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |