abonnement Unibet Coolblue
pi_168582044
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die schijnt bij Osmanlispor te voetballen, niet hardop zeggen.
Huur idd. Leuk feitje.
pi_168582054
tussenjaar dus
op naar volgend seizoen
pi_168582862
Het was een fantastisch seizoen. Er zouden versterkingen gehaald worden als er ruimte vrijkwam in het salaris budget. Inmiddels zijn er 6 spelers van de loonlijst en er is niks gehaald. Terwijl een aanvaller broodnodig was. Gelukkig hebben we wel 20 middenvelders.
Land of the free. Home of the brave.
pi_168582873
En scamacca wat een grap. Werd met een hoop heissa binnengehaald als de nieuwe Zlatan. En wat was Brands toch trots als een hond met zeven lullen dat ie Ajax had afgetroefd met dit "toptalent"... Waarom investeert PSV uberhaupt nog in een jeugdopleiding? Kost handen vol geld en geen enkele speler breekt door. John de Jong ook totaal ongeschikt als scout. Lachwekkend.
Land of the free. Home of the brave.
  Forum Admin woensdag 1 februari 2017 @ 09:10:25 #105
35723 crew  GGMM
pi_168584194
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Huur idd. Leuk feitje.
:') _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168584276
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 02:59 schreef Scarface88 het volgende:
En scamacca wat een grap. Werd met een hoop heissa binnengehaald als de nieuwe Zlatan. En wat was Brands toch trots als een hond met zeven lullen dat ie Ajax had afgetroefd met dit "toptalent"... Waarom investeert PSV uberhaupt nog in een jeugdopleiding? Kost handen vol geld en geen enkele speler breekt door. John de Jong ook totaal ongeschikt als scout. Lachwekkend.
Dat was toch al een dik jaar duidelijk dat die niet de eerste spits van PSV 1 ging worden.
Nu naar fucking Sassuolo. Toptransfer.
U MAD?
pi_168584294
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:17 schreef PSVCL het volgende:
tussenjaar dus
op naar volgend seizoen
niks tussenjaar. Gewoon een faalbeleid.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 02:59 schreef Scarface88 het volgende:
En scamacca wat een grap. Werd met een hoop heissa binnengehaald als de nieuwe Zlatan. En wat was Brands toch trots als een hond met zeven lullen dat ie Ajax had afgetroefd met dit "toptalent"... Waarom investeert PSV uberhaupt nog in een jeugdopleiding? Kost handen vol geld en geen enkele speler breekt door. John de Jong ook totaal ongeschikt als scout. Lachwekkend.
Ja snap ik ook niet. Was vanaf minuut 1 wel duidelijk dat hij vooral om zijn lengte werd gehaald. Zijn gunfactor ging trouwens ook niet bepaald omhoog door dat filmpje waarin hij zijn ploeggenoten als menselijke kegels gebruikt.
pi_168584332
Ik ben echt eens benieuwd wat het komende zomer gaat geven wat betreft transfers.
Zoet, Willems, Guardado, Pasveer en Arias zullen ons van de contractspelers gaan verlaten. Zijn al 4 basisspelers. S. de Jong, Zinchenko en van Ginkel keren niet meer terug.
Propper is een groot vraagteken; als daar een goed bod op komt is hij ook weg. Net als Pereiro ben ik bang.

En dan? Vanuit de jeugd komt bijna helemaal niets. Lundqvist zit af en toe bij de eerste selectie maar dat zie ik ook geen vaste waarde worden. Koch is niet goed genoeg voor Utrecht en die tattoo boy wat nu bij Excelsior speelt is leuk voor dat niveau maar niet voor PSV.
Paar weken geleden zaten we hier nog te hopen op Beto. Nou Beto is er inmiddels ook niet meer.

Ik voorspel 3 tussenjaren, dit seizoen meegerekend. Brands mag komende zomer heel wat konijnen uit zijn hoed gaan toveren.
U MAD?
pi_168584421
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben echt eens benieuwd wat het komende zomer gaat geven wat betreft transfers.
Zoet, Willems, Guardado, Pasveer en Arias zullen ons van de contractspelers gaan verlaten. Zijn al 4 basisspelers. S. de Jong, Zinchenko en van Ginkel keren niet meer terug.
Propper is een groot vraagteken; als daar een goed bod op komt is hij ook weg. Net als Pereiro ben ik bang.

En dan? Vanuit de jeugd komt bijna helemaal niets. Lundqvist zit af en toe bij de eerste selectie maar dat zie ik ook geen vaste waarde worden. Koch is niet goed genoeg voor Utrecht en die tattoo boy wat nu bij Excelsior speelt is leuk voor dat niveau maar niet voor PSV.
Paar weken geleden zaten we hier nog te hopen op Beto. Nou Beto is er inmiddels ook niet meer.

Ik voorspel 3 tussenjaren, dit seizoen meegerekend. Brands mag komende zomer heel wat konijnen uit zijn hoed gaan toveren.
Dat en feit dat Ajax gewoon retesterk is en alleen maar beter wordt.

Feyenoord is niet serieus te nemen en heeft alleen al jaren 'goede (veelscorende) spitsen en doen daarom nog mee.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_168584610
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:29 schreef RipCity het volgende:

[..]

Dat en feit dat Ajax gewoon retesterk is en alleen maar beter wordt.

Feyenoord is niet serieus te nemen en heeft alleen al jaren 'goede (veelscorende) spitsen en doen daarom nog mee.
Feyenoord is inderdaad niet serieus te nemen, ik zie hun een beetje als Leicester. Kunnen dit jaar kampioen worden, maar zal meer geluk dan wijsheid zijn. Mag ook wel eens voor een club die zichzelf topclub noemt en als 17 jaar geen titel heeft.
Ajax heeft voor nu de beste toekomstpapieren, alhoewel het daar altijd onrustig is.

Voor nu kun je eigenlijk heel weinig zeggen over wat de toekomst gaat brengen, maar zoals het er nu uitziet gaat PSV het heel lastig krijgen de komende jaren. Kan uiteraard over een paar maanden weer anders zijn als Brands ineens wat nieuwe Ronaldo's en Ronaldinho's voorstelt aan de supporters.
U MAD?
pi_168585942
Mits er een speler van de buitencategorie kon worden aangetrokken begrijp ik dit beleid wel. Bij Ajax zal opnieuw onrust ontstaan, met al die gelijkwaardige (goede) spelers en bij ons (en ook Feyenoord) blijft het juist rustig. Ik vind het ook wel wat hebben om te zeggen 'met deze groep gaan we het doen'. Duidelijk is ook dat we 442 gaan spelen, één en ander betekent dat spelers als Ramselaar, Zinchenko en Hendrix ook voldoende minuten gaan maken. Dit is goed voor hun ontwikkeling. Ik hoop wel dat Locadia snel weer inzetbaar is als stand-in en dat Bergwijn zich gaat laten gelden.
pi_168586455
Ik heb ook zeer mijn twijfels wie er binnenkort door gaan breken. Die Sam Lammers kan wel zo'n typische voetballer zijn waarvan je nu denkt dat het niks is maar die er uiteindelijk met hard werken toch wel komt. De Wijs gaat denk ik geen PSV 1 materiaal worden, die zie ik nog wel een keer in de Championship bij een Reading of een andere club met een Nederlander aan de macht belanden. Die Lunqvist vind ik ook niet veel, die Dante Rigo kan wel ballen maar kan ook zomaar een Maher 2.0 worden.

Hopelijk kan Van Ginkel volgend jaar gekocht worden. Van Ginkel en Hendrix zijn zeker PSV-waardig. Verder zal het inderdaad druk worden voor Brands.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:57 schreef Ciscus het volgende:
Mits er een speler van de buitencategorie kon worden aangetrokken begrijp ik dit beleid wel. Bij Ajax zal opnieuw onrust ontstaan, met al die gelijkwaardige (goede) spelers en bij ons (en ook Feyenoord) blijft het juist rustig. Ik vind het ook wel wat hebben om te zeggen 'met deze groep gaan we het doen'. Duidelijk is ook dat we 442 gaan spelen, één en ander betekent dat spelers als Ramselaar, Zinchenko en Hendrix ook voldoende minuten gaan maken. Dit is goed voor hun ontwikkeling. Ik hoop wel dat Locadia snel weer inzetbaar is als stand-in en dat Bergwijn zich gaat laten gelden.
Bergwijn verwacht ik weinig van, denk niet dat hij een vaste speler gaat worden in PSV 1. Denk van het niveau Lorenzo Ebecilio.
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:29:43 #113
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_168586519
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb ook zeer mijn twijfels wie er binnenkort door gaan breken. Die Sam Lammers kan wel zo'n typische voetballer zijn waarvan je nu denkt dat het niks is maar die er uiteindelijk met hard werken toch wel komt. De Wijs gaat denk ik geen PSV 1 materiaal worden, die zie ik nog wel een keer in de Championship bij een Reading of een andere club met een Nederlander aan de macht belanden. Die Lunqvist vind ik ook niet veel, die Dante Rigo kan wel ballen maar kan ook zomaar een Maher 2.0 worden.

Hopelijk kan Van Ginkel volgend jaar gekocht worden. Van Ginkel en Hendrix zijn zeker PSV-waardig. Verder zal het inderdaad druk worden voor Brands.

[..]

Bergwijn verwacht ik weinig van, denk niet dat hij een vaste speler gaat worden in PSV 1. Denk van het niveau Lorenzo Ebecilio.
Gisteren op PSV TV een interview gezien met een buitenlandse speler van PSV -19. Daar werd nogal lovend over gedaan. Is als ik me het goed herinner een Tsjech met de bijnaam de stofzuiger. Leek me best een verstandige jongen voor zo ver ik kon oordelen.
pi_168586847
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben echt eens benieuwd wat het komende zomer gaat geven wat betreft transfers.
Zoet, Willems, Guardado, Pasveer en Arias zullen ons van de contractspelers gaan verlaten. Zijn al 4 basisspelers. S. de Jong, Zinchenko en van Ginkel keren niet meer terug.
Propper is een groot vraagteken; als daar een goed bod op komt is hij ook weg. Net als Pereiro ben ik bang.

En dan? Vanuit de jeugd komt bijna helemaal niets. Lundqvist zit af en toe bij de eerste selectie maar dat zie ik ook geen vaste waarde worden. Koch is niet goed genoeg voor Utrecht en die tattoo boy wat nu bij Excelsior speelt is leuk voor dat niveau maar niet voor PSV.
Paar weken geleden zaten we hier nog te hopen op Beto. Nou Beto is er inmiddels ook niet meer.

Ik voorspel 3 tussenjaren, dit seizoen meegerekend. Brands mag komende zomer heel wat konijnen uit zijn hoed gaan toveren.
Ik ben eerder bang dat Pereiro blijft :D

Qua talent loopt er niks rond wat op korte termijn een versterking voor de eerste elf kan zijn. Maar goed, dat is bijna elk jaar zo.

Het dumpen van 'top'-talenten die toch niks toevoegen kan ik alleen maar toejuichen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_168589787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:29 schreef tja77 het volgende:
Leek me best een verstandige jongen voor zo ver ik kon oordelen.
Hoeveel taatoos had ie.
U MAD?
  woensdag 1 februari 2017 @ 13:52:02 #116
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_168589866
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoeveel taatoos had ie.
Tattoo zegt lang niet alles over het feit dat iemand wel of niet verstandig is, maar ik zag er geen in ieder geval.
pi_168590221
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:52 schreef tja77 het volgende:

[..]

Tattoo zegt lang niet alles over het feit dat iemand wel of niet verstandig is, maar ik zag er geen in ieder geval.
Het is in ieder geval een goede indicatie of iemand verstandig is of niet.
Soms mag generaliseren.
U MAD?
  Redactie Sport woensdag 1 februari 2017 @ 14:51:00 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168591203
Verstandige jongen die ver gaat komen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 1 februari 2017 @ 14:57:01 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168591343
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben echt eens benieuwd wat het komende zomer gaat geven wat betreft transfers.
Zoet, Willems, Guardado, Pasveer en Arias zullen ons van de contractspelers gaan verlaten. Zijn al 4 basisspelers. S. de Jong, Zinchenko en van Ginkel keren niet meer terug.
Propper is een groot vraagteken; als daar een goed bod op komt is hij ook weg. Net als Pereiro ben ik bang.

En dan? Vanuit de jeugd komt bijna helemaal niets. Lundqvist zit af en toe bij de eerste selectie maar dat zie ik ook geen vaste waarde worden. Koch is niet goed genoeg voor Utrecht en die tattoo boy wat nu bij Excelsior speelt is leuk voor dat niveau maar niet voor PSV.
Paar weken geleden zaten we hier nog te hopen op Beto. Nou Beto is er inmiddels ook niet meer.

Ik voorspel 3 tussenjaren, dit seizoen meegerekend. Brands mag komende zomer heel wat konijnen uit zijn hoed gaan toveren.
Jullie zullen wel wat spelers voor dikke bedragen moeten verkopen om te kunnen herinvesteren, dus dan vooral Pröpper en Pereiro die weg moeten ja. Gaat wel heel veel gebeuren bij jullie in de zomer denk ik ja :P Beetje als in de zomer van 2013 toen het hele elftal zowat vervanger werd.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 februari 2017 @ 15:05:34 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168591537
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben echt eens benieuwd wat het komende zomer gaat geven wat betreft transfers.
Zoet, Willems, Guardado, Pasveer en Arias zullen ons van de contractspelers gaan verlaten. Zijn al 4 basisspelers. S. de Jong, Zinchenko en van Ginkel keren niet meer terug.
Propper is een groot vraagteken; als daar een goed bod op komt is hij ook weg. Net als Pereiro ben ik bang.

En dan? Vanuit de jeugd komt bijna helemaal niets. Lundqvist zit af en toe bij de eerste selectie maar dat zie ik ook geen vaste waarde worden. Koch is niet goed genoeg voor Utrecht en die tattoo boy wat nu bij Excelsior speelt is leuk voor dat niveau maar niet voor PSV.
Paar weken geleden zaten we hier nog te hopen op Beto. Nou Beto is er inmiddels ook niet meer.

Ik voorspel 3 tussenjaren, dit seizoen meegerekend. Brands mag komende zomer heel wat konijnen uit zijn hoed gaan toveren.
voor Zinchenko is volgens mij een optie voor volgend seizoen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_168591748
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voor Zinchenko is volgens mij een optie voor volgend seizoen
Die moeten ze 100% nog een jaar huren, die is nog niet goed genoeg voor City. Snap niet dat Cocu die jongen niet vaker een kans geeft
pi_168592094
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:13 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Die moeten ze 100% nog een jaar huren, die is nog niet goed genoeg voor City. Snap niet dat Cocu die jongen niet vaker een kans geeft
Cocu is een soort kopie van De Boer, alleen wat pragmatischer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 februari 2017 @ 15:28:09 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168592113
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:13 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Die moeten ze 100% nog een jaar huren, die is nog niet goed genoeg voor City. Snap niet dat Cocu die jongen niet vaker een kans geeft
laatste maanden ook op een paar ongelukkige momenten geblesseerd geraakt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_168592212
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Cocu is een soort kopie van De Boer, alleen wat pragmatischer.
Bij De Boer zijn toch aardig wat talentjes doorgestroomd en hebben ze kansen gekregen, wat was ook alweer die pot een tijd terug dat t hele middenveld geblesseerd was en dat Schwaab als controleur begon? Als je zulke mega talenten bij jong hebt zitten toon eens wat ballen en laat ze spelen, vooral als t tegen fc baloptdak is.
pi_168592268
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:33 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Bij De Boer zijn toch aardig wat talentjes doorgestroomd en hebben ze kansen gekregen, wat was ook alweer die pot een tijd terug dat t hele middenveld geblesseerd was en dat Schwaab als controleur begon? Als je zulke mega talenten bij jong hebt zitten toon eens wat ballen en laat ze spelen, vooral als t tegen fc baloptdak is.
PSV heeft dit zichzelf een beetje aangedaan. Zo matig investeren in vleugelspelers, erachter komen dat je maar één goede buitenspeler hebt die kán presteren, waar Bergwijn de enige echte andere buitenspeler is. Dan krijg je dat. Voor Zinchenko gaat het echt onmogelijk worden om zich erin te vechten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')