abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 januari 2017 @ 20:51:47 #201
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_168575927
Mogelijke planning van de SDF trouwens

De verbinding Raqqa - Deir ez-Zor afsnijden:


Op naar de olievelden:
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 21:34:18 #202
365082 IPA35
Patriarch
pi_168577574
Yilmaz is dood!
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_168582066
Germany refuses Turkish demand for access to imagery from campaign against Islamic State

quote:
Germany has ruled out giving Turkey unfiltered access to imagery gathered by Tornado fighter jets operating out of Incirlik air base in southern Turkey as part of the broader fight against Islamic State militants, the Defence Ministry said.

German lawmakers, concerned that Turkey could use the high-resolution aerial imagery in its military campaign against autonomy-seeking Kurds, have put strict limits on how German forces can share the data they gather.

A Defence Ministry spokesman declined comment on a Der Spiegel magazine report quoting a German diplomatic cable as saying that Turkey had linked its approval of German housing investments at the air base to getting access to the imagery.

The issue, emerging a few days before Chancellor Angela Merkel is due to travel to Turkey to meet President Recep Tayyip Erdogan, could cause further strains in the already frayed relationship between the two NATO allies.

The cable described Turkey's push to tie the imagery issue to German plans to build new housing at the base as "blackmail", according to the magazine report. It said two senior Turkish officials, a senior military officer and Erdogan's policy adviser Bo Arslan had personally issued the demand.

The ministry spokesman said the German air force flew its surveillance missions in strict conformity with the underlying parliamentary mandate and provided the imagery "solely to the anti-Islamic State coalition".

He said the German military followed a careful process to ensure the data was not misused for other purposes.
http://uk.reuters.com/art(...)cirlik-idUKKBN15F28I

Wat een vernedering. Je grondgebied dat gebruikt wordt door je NAVO bondgenoten, maar die pertinent weigeren om je van directe intelligentie te voorzien. Turkije. _O-
pi_168582210
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 18:44 schreef Charleville het volgende:
Ben benieuwd wie Al Bab gaat pakken, Assad of Turkije..
Als de conflicten tussen Assas en Turkije wordt vergroot... oefff. Dan gaat Turkije in oorlog met Syrie. Russen worden boos en vallen dus turkije aan. Turkije is een Navo land.

Boem 3e wereldoorlog. ^O^
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168582320
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:26 schreef SecretPret het volgende:
Als de conflicten tussen Assas en Turkije wordt vergroot... oefff. Dan gaat Turkije in oorlog met Syrie. Russen worden boos en vallen dus turkije aan. Turkije is een Navo land.

Boem 3e wereldoorlog. ^O^
Als Turkije aangevallen wordt op Syrische grondgebied dan zijn de NAVO landen niet verplicht te helpen. :W
  woensdag 1 februari 2017 @ 01:04:27 #206
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_168582590
Ook Nederlandse politici hebben al aangegeven dat ze niet de kastanjes uit het vuur willen halen als Turkije de NAVO in een conflict met Rusland gaat rommelen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_168583330
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:35 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Als Turkije aangevallen wordt op Syrische grondgebied dan zijn de NAVO landen niet verplicht te helpen. :W
Zo is het maar net.
  woensdag 1 februari 2017 @ 07:45:31 #208
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_168583398
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:35 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Als Turkije aangevallen wordt op Syrische grondgebied dan zijn de NAVO landen niet verplicht te helpen. :W
Als Rusland Turkije aanvalt dan.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  woensdag 1 februari 2017 @ 07:55:47 #210
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168583435
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168585229
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:40 schreef Szura het volgende:

one of ISIS leaders "Saleh Yahya Ghazali Yilmaz" was killed by airstrike near the city of Tabqa west Raqqa on 28/1//2017.
hij was kennelijk ondertussen een leider/commandant geworden.

dit nieuws was een kwestie van tijd uiteraard.

ik zie yilmaz (en mensen als hem) als de verpersoonlijking van wat er voor een groot gedeelte mis is gegaan met de syrische opstand.

begonnen als reactie met nobele intenties tegen een verwerpelijk regime en geeindigd in totale dwaling door zichzelf in te zetten voor een andere verwerpelijke "regime".

uiteindelijk heeft hij gekregen wat hij wilde: "i came here to die"

de tussenpersoon die de interview doet is overigens bilal abdul kerim. ik herkende zijn stem.

[ Bericht 12% gewijzigd door Slayage op 01-02-2017 11:03:47 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168585327
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:18 schreef Stabiel het volgende:
Germany refuses Turkish demand for access to imagery from campaign against Islamic State

[..]

http://uk.reuters.com/art(...)cirlik-idUKKBN15F28I
dit is toch bezopen. dit conflict blijft aantonen zien dat niemand te vertrouwen is en iedereen alleen maar bezig is met zijn eigen belang. zelfs wanneer ze zogenaamd "bondgenoten" zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168585370
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:26 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Als de conflicten tussen Assas en Turkije wordt vergroot... oefff. Dan gaat Turkije in oorlog met Syrie. Russen worden boos en vallen dus turkije aan. Turkije is een Navo land.

Boem 3e wereldoorlog. ^O^
De NAVO. :')

Ze zullen dan toch eerst de portemonnee moeten gaan trekken, want Trump doet het niet gratis.
pi_168585382
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:26 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Als de conflicten tussen Assas en Turkije wordt vergroot... oefff. Dan gaat Turkije in oorlog met Syrie. Russen worden boos en vallen dus turkije aan. Turkije is een Navo land.

Boem 3e wereldoorlog. ^O^
mocht er een conflict komen tussen de russen en turkije zullen alle navo "bondgenoten" turkije laten stikken. ik heb geen illusies dat het anders zal lopen.
zelfs de amerikanen hebben geen ruggengraat de russen tegen te werken. laat staan de individuele niets zeggende europese legertjes
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 1 februari 2017 @ 10:35:34 #215
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_168585496
Zoiets verwacht ik ook op de lange termijn:

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_168585533
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:35 schreef Szura het volgende:
Zoiets verwacht ik ook op de lange termijn:

[ afbeelding ]
balkanisering
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168585559
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

mocht er een conflict komen tussen de russen en turkije zullen alle navo "bondgenoten" turkije laten stikken. ik heb geen illusies dat het anders zal lopen.
zelfs de amerikanen hebben geen ruggengraat de russen tegen te werken. laat staan de individuele niets zeggende europese legertjes
Als dat zo zou zijn, dan zou de NAVO voortaan niets zeggend zijn omdat de andere bondgenoten de vertrouwen in NAVO wegnemen. > NAVO valt uit elkaar > staten kunnen nu makkelijker oorlog voeren zonder lastig gevallen te worden.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168585580
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:35 schreef Szura het volgende:
Zoiets verwacht ik ook op de lange termijn:

[ afbeelding ]
Waarom is het pijltje bij het Turkse/rebelse gebied groen?
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168585689
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:39 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn, dan zou de NAVO voortaan niets zeggend zijn omdat de andere bondgenoten de vertrouwen in NAVO wegnemen. > NAVO valt uit elkaar > staten kunnen nu makkelijker oorlog voeren zonder lastig gevallen te worden.
het lijkt erop dat we die kant opgaan. afgeven op europa afgeven op de navo, lijkt de norm. de grote vraag is hoe gaat trump zich opstellen? trump kan de navo versterken, maar ook slopen. vooralsnog zijn de signalen vanuit trump niet best.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168585836
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 07:51 schreef SecretPret het volgende:
Als Rusland Turkije aanvalt dan.
Waarom zou Rusland Turkije aanvallen? Vanwege de ontwikkelingen in Syrië? Als dat zo is dan zullen de Russen enkel Turkse militaire doelen op Syrisch grondgebied aanvallen, wat betekent dat de overige NAVO-landen niet verplicht zijn om Turkije uit de brand te helpen. Daar is alleen sprake van als Turkije op eigen grondgebied in een defensieve positie wordt aangevallen.

Maar dit is allemaal hypothetisch en hoogst onwaarschijnlijk. NAVO gaat zich nooit mengen in en om Syrië.
pi_168585958
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:24 schreef Slayage het volgende:
dit is toch bezopen. dit conflict blijft aantonen zien dat niemand te vertrouwen is en iedereen alleen maar bezig is met zijn eigen belang. zelfs wanneer ze zogenaamd "bondgenoten" zijn.
Dat komt natuurlijk ook omdat de belangen van veel acterende partijen intrinsiek niet met elkaar overeenkomen, zeker niet in het huidige stadium.
pi_168586597
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:58 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk ook omdat de belangen van veel acterende partijen intrinsiek niet met elkaar overeenkomen, zeker niet in het huidige stadium.
zeker. daarnaast zijn de duitsers altijd sympathiek geweest richting de PKK. toen turkije voor de wapenstilstand met de PKK in volle strijd was met de orgnaisatie wilden de duiters hun wapaens wel verkopen aan de turkije, maar uiteraard mochten deze wapens niet gebruikt worden tegen de PKK. stel je voor zeg!
er dus niks veranderd in duitse perspectief, de duiters willen de dankzij de turken vergaarde info niet delen met de turken, omdat ze tegen de PKK gebruikt zouden kunnen worden. stel je voor zeg! van je vrienden moet je het hebben zoals gebruikelijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:36:42 #223
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_168586629
Gelukkig is Yilmaz dood, dat er meer mogen volgen!
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_168586694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:36 schreef hollandia02 het volgende:
Gelukkig is Yilmaz dood, dat er meer mogen volgen!
waarom gelukkig?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:42:37 #225
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_168586749
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom gelukkig?
Omdat het een IS strijder was die Nederland heeft verraden, lijkt me duidelijk.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')