SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MacBook gebruikers geld het volgende om een foto te kunnen plaatsen.
- Ga op de foto staan.
- Doe CTRL+klik (linkermuisknop)
- Kies voor Adres van afbeelding kopieren.
De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
En weer verder.
Die muurschildering, het dartbord, de hele inrichting roept 'man alleen'...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef Lean_Machine het volgende:
Interessante decoratie van de eetkamer
[ afbeelding ]
Hier
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef Lean_Machine het volgende:
[ afbeelding ]
Hier
Tennisracketcollectiequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef Lean_Machine het volgende:
[ afbeelding ]
Hier
Die plinten langs het plafond ook gewoon zo net niet; je kunt de kieren zien zitten op de foto'squote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:10 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zwart wit in het hele huis zo'n beetje
Volgens mij is het ook nog eens behoorlijk scheef gemonteerd waardoor de kier steeds groter wordt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die plinten langs het plafond ook gewoon zo net niet; je kunt de kieren zien zitten op de foto's
Een hoop ellende bij elkaar. Alles lijkt wel bij de kringloopwinkel gehaald of 's ochtends bij het grof vuil wegesnaaid voor de vuilniswagen komt. Een soort neppe kroonluchter in de kinderkamer, van afval geknutseld tuinhek. Alles loopt ook scheef.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:31 schreef R2R het volgende:
De serre van dat huis is een nog groter feest, met golfplatendak en bij elkaar geraapte kozijnen.
quote:Op zondag 22 januari 2017 09:28 schreef qajariaq het volgende:
Zouden er wielen onder dat huis zitten?
Wat een onzin zeg. Ik vind het alles behalve er uit zien alsof het bij de kringloopwinkel of grof vuil vandaan komt qua meubels. Wanneer was jij daar voor het laatst? De kleuren en de foto's zijn niet geweldig nee maar om een inrichting meteen tot grof vuil te bestempelen.quote:Op zondag 22 januari 2017 07:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een hoop ellende bij elkaar. Alles lijkt wel bij de kringloopwinkel gehaald of 's ochtends bij het grof vuil wegesnaaid voor de vuilniswagen komt. Een soort neppe kroonluchter in de kinderkamer, van afval geknutseld tuinhek. Alles loopt ook scheef.
Ik zou daar binnen een week zelfmoord plegen denk ik.
Een C-klasse van 13 jaar oud. Die koop je voor minder dan 5k.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
En ik vind die auto voor de deur ook erg pauper. Die mensen betalen waarschijnlijk meer aan het PL'tje voor die kar dan aan hypotheek.
Dat was mijn gedachte ook.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Een C-klasse van 13 jaar oud. Die koop je voor minder dan 5k.
Binnen een paar maanden staat mijn appartement hopelijk op Funda. Ik heb ook geen smaak. Gelukkig helpt de vriendin meequote:Op zondag 22 januari 2017 10:57 schreef Monkeymind het volgende:
Wat hebben de messte mensen toch weinig smaak en stijl als het op inrichten aankomt.
Pics! en succes met de verkoopquote:Op zondag 22 januari 2017 11:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Binnen een paar maanden staat mijn appartement hopelijk op Funda. Ik heb ook geen smaak. Gelukkig helpt de vriendin mee
Geen pics nog. En dankje, maar dat duurt nog even. Er moet eerst nog een en ander opgekalefaterd worden hier in aanloop naar het te koop zettenquote:Op zondag 22 januari 2017 13:18 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Pics! en succes met de verkoop
Defuk wat een geldquote:Op zondag 22 januari 2017 14:38 schreef hottentot het volgende:
O.k. het is geen funda, maar hier een apart topic voor openen vond ik ook weer teveel moeite.
Te koop voor 250.000.000,- Dollar.
Fraai, als ik het had zou ik er geen $ 250.000.000 voor overhebben, maar de vraag is vooral: wat doet die catamaran daar?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:38 schreef hottentot het volgende:
O.k. het is geen funda, maar hier een apart topic voor openen vond ik ook weer teveel moeite.
Te koop voor 250.000.000,- Dollar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |