Tof, eigenlijk maar hij verandetr terug naar t oude nummer... is het niet omdat er een stuk bijgezet en afgetrapt wordt?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, dan de Fransen... Die krijgen het voor elkaar om één trein drie keer van treinnummer te laten veranderen in één rit:
[ afbeelding ]
Den Bosch - Utrecht ging in ieder geval niet 'best oké'. Er reden slechts twee stoptreinen per uur en verder helemaal niks. Die stoptreinen zaten ook nog eens ramvol, er waren zeker weten achterblijvers.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:03 schreef b2py het volgende:
Het ging vanochtend best ok buiten de lijnen van- en naar Amsterdam en helaas (erg sneu) ook Den Bosch/Arnhem - Utrecht maar de hele dienst stortte in met het verdachte pakketje waardoor Utrecht - Gouda e.v. ook ernstig ontregeld raakte.
Dat was al eerder het geval:quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:03 schreef b2py het volgende:
Het ging vanochtend best ok buiten de lijnen van- en naar Amsterdam en helaas (erg sneu) ook Den Bosch/Arnhem - Utrecht maar de hele dienst stortte in met het verdachte pakketje waardoor Utrecht - Gouda e.v. ook ernstig ontregeld raakte.
Niet bepaald:quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:34 schreef b2py het volgende:
Hmm, tussen 08 en 10 was het best solide te Utrecht, dan heb ik mij vergist...
Operationeel Management Traineeship gemist?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ben in de race voor een baan op het hoofdkantoor van een groot blauwgeel bedrijf, maar wil eigenlijk liever in de praktijk (operatie) aan de slag, alleen nemen ze me daarvoor niet aan omdat ik te weinig klantcontact heb... Dat ga ik in deze functie ook niet opbouwen, maar wellicht is het makkelijker doorschuiven als je al in de organisatie werkt? Heb eigenlijk geen zin om 8 uur per dag achter een computer te zitten straks.
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Heb eigenlijk geen zin om 8 uur per dag achter een computer te zitten straks.
Blijkbaar. Maar is doorstromen mogelijk of is het hoofdkantoor en operationele personeel twee verschillende werelden?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Operationeel Management Traineeship gemist?
Het zijn twee aparte werelden. Bijvoorbeeld ook vanwege de medische eisen... voor een kantoorjob maakt het niet echt uit of je kleurenblind bent of als je diabetes hebt, voor een rol als treinpersoneel betekent dat meteen einde oefening.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar is doorstromen mogelijk of is het hoofdkantoor en operationele personeel twee verschillende werelden?
Achteraf had ik misschien beter mijn cv kunnen opleuken, maar geen twee jaar klantcontact was een harde eis, ook al voldeed ik voor de rest aan het profiel van HC.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het zijn twee aparte werelden. Bijvoorbeeld ook vanwege de medische eisen... voor een kantoorjob maakt het niet echt uit of je kleurenblind bent of als je diabetes hebt, voor een rol als treinpersoneel betekent dat meteen einde oefening.
*Kijkt naar zijn fantastische beta-kleurige Excelbladen en gaat in een hoekje kruipen*quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:04 schreef James1988 het volgende:
voor een kantoorjob maakt het niet echt uit of je kleurenblind bent
Wilde nog zeggen dat ik je foto's echt super vind. Knap hoe je met je foto's precies de leuke sfeer hebt weergegeven.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het is vooral zo dat je altijd de mensen hoort die er op achteruit gaan met een nieuwe dienstregeling. Een traject als Schiphol-Eindhoven is er flink op vooruit gegaan: van een losse ICM-III naar minimaal 2x VIRM-IV. In ruil daarvoor is Deventer-Utrecht er in omgekeerde richting op achteruit gegaan, en ook Enschede-Deventer en Utrecht-Den Haag en Utrecht-Rotterdam zijn van minimaal een VIRM-IV naar minimaal een ICM-III gegaan.
Verder mis je nu nog de verbinding Den Haag-Eindhoven, die nu weliswaar rijdt maar nog leeg als testrit. Die reizigers zitten nu dus nog in andere treinen.
Als je HC wilt worden vermoed ik dat je geen universiteit hebt afgemaakt, maar correct me if wrong.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Achteraf had ik misschien beter mijn cv kunnen opleuken, maar geen twee jaar klantcontact was een harde eis, ook al voldeed ik voor de rest aan het profiel van HC.
HBO Maar ben meer van de praktijk kom ik achter dan daadwerkelijk uren vergaderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Als je HC wilt worden vermoed ik dat je geen universiteit hebt afgemaakt, maar correct me if wrong.
Je achtergrond zal ook wel een rol spelen. Als je een papiertje van een universiteit op zak hebt zal je misschien iets minder snel door de selectie heenkomen; er is een angst dat je je gaat vervelen en dat je na enige tijd weer verder gaat zoeken. Ondertussen heeft NS dan wel flink wat geld in je geïnvesteerd voor je opleiding.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Achteraf had ik misschien beter mijn cv kunnen opleuken, maar geen twee jaar klantcontact was een harde eis, ook al voldeed ik voor de rest aan het profiel van HC.
hoeft niet meer persé.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
of als je diabetes hebt, voor een rol als treinpersoneel betekent dat meteen einde oefening.
Er is meer tussen operatie en de wal dan een HC.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
HBO Maar ben meer van de praktijk kom ik achter dan daadwerkelijk uren vergaderen.
Wat zwart-wit gesteld... Eerste baan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
HBO Maar ben meer van de praktijk kom ik achter dan daadwerkelijk uren vergaderen.
Yes. Weet dat ik afwisseling wil en hele weken achter de pc ben ik snel zat.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat zwart-wit gesteld... Eerste baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |