abonnement Unibet Coolblue
pi_168228502
Het ging vanochtend best ok buiten de lijnen van- en naar Amsterdam en helaas (erg sneu) ook Den Bosch/Arnhem - Utrecht maar de hele dienst stortte in met het verdachte pakketje waardoor Utrecht - Gouda e.v. ook ernstig ontregeld raakte.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:04:36 #52
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_168228555
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:40 schreef dennistd het volgende:

[..]

Nee, dan de Fransen... Die krijgen het voor elkaar om één trein drie keer van treinnummer te laten veranderen in één rit:

[ afbeelding ]
Tof, :P eigenlijk maar hij verandetr terug naar t oude nummer... is het niet omdat er een stuk bijgezet en afgetrapt wordt?

t uitzoeken waard eigenlijk :Y
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:08:25 #53
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_168228668
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:03 schreef b2py het volgende:
Het ging vanochtend best ok buiten de lijnen van- en naar Amsterdam en helaas (erg sneu) ook Den Bosch/Arnhem - Utrecht maar de hele dienst stortte in met het verdachte pakketje waardoor Utrecht - Gouda e.v. ook ernstig ontregeld raakte.
Den Bosch - Utrecht ging in ieder geval niet 'best oké'. Er reden slechts twee stoptreinen per uur en verder helemaal niks. Die stoptreinen zaten ook nog eens ramvol, er waren zeker weten achterblijvers.

Die gek met z'n valse bommelding maakte het inderdaad alleen maar erger, maar ook als je dat niet meetelt was wat er vanochtend werd neergezet ten zuidoosten van Utrecht weer eens een wanprestatie van jewelste.
pi_168228710
Leiden Utrecht was nou ook niet echt een pareltje tot 10:00.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:32:10 #55
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_168229348
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:03 schreef b2py het volgende:
Het ging vanochtend best ok buiten de lijnen van- en naar Amsterdam en helaas (erg sneu) ook Den Bosch/Arnhem - Utrecht maar de hele dienst stortte in met het verdachte pakketje waardoor Utrecht - Gouda e.v. ook ernstig ontregeld raakte.
Dat was al eerder het geval:


Voor de duidelijkheid, van deze treinen heeft alleen de trein van 06.42 heeft een relatie met Amsterdam, maar de rest komt er niet eens in de buurt en zijn in veel gevallen de trein die als eerste van die dag zou vertrekken (dus materieel en personeel zou gewoon aanwezig moeten zijn)
So we just called him Fred
pi_168229444
Hmm, tussen 08 en 10 was het best solide te Utrecht, dan heb ik mij vergist...
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:42:44 #57
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_168229781
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:34 schreef b2py het volgende:
Hmm, tussen 08 en 10 was het best solide te Utrecht, dan heb ik mij vergist...
Niet bepaald:
https://www.ovtijden.com/avtdag/UT/
So we just called him Fred
pi_168230142
Ben in de race voor een baan op het hoofdkantoor van een groot blauwgeel bedrijf, maar wil eigenlijk liever in de praktijk (operatie) aan de slag, alleen nemen ze me daarvoor niet aan omdat ik te weinig klantcontact heb... ;( Dat ga ik in deze functie ook niet opbouwen, maar wellicht is het makkelijker doorschuiven als je al in de organisatie werkt? Heb eigenlijk geen zin om 8 uur per dag achter een computer te zitten straks.
pi_168230238
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ben in de race voor een baan op het hoofdkantoor van een groot blauwgeel bedrijf, maar wil eigenlijk liever in de praktijk (operatie) aan de slag, alleen nemen ze me daarvoor niet aan omdat ik te weinig klantcontact heb... ;( Dat ga ik in deze functie ook niet opbouwen, maar wellicht is het makkelijker doorschuiven als je al in de organisatie werkt? Heb eigenlijk geen zin om 8 uur per dag achter een computer te zitten straks.
Operationeel Management Traineeship gemist?
pi_168230498
Smullers?
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 17 januari 2017 @ 20:59:54 #61
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168230505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Heb eigenlijk geen zin om 8 uur per dag achter een computer te zitten straks.
Welkom op FOK! :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_168230601
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef b2py het volgende:

[..]

Operationeel Management Traineeship gemist?
Blijkbaar. Maar is doorstromen mogelijk of is het hoofdkantoor en operationele personeel twee verschillende werelden?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:04:41 #63
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_168230673
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Blijkbaar. Maar is doorstromen mogelijk of is het hoofdkantoor en operationele personeel twee verschillende werelden?
Het zijn twee aparte werelden. Bijvoorbeeld ook vanwege de medische eisen... voor een kantoorjob maakt het niet echt uit of je kleurenblind bent of als je diabetes hebt, voor een rol als treinpersoneel betekent dat meteen einde oefening.
pi_168230738
Brand bij HKS in westelijk havengebied A`dam, straks levert dat ook nog een verstoring op.....
pi_168230769
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:04 schreef James1988 het volgende:

[..]

Het zijn twee aparte werelden. Bijvoorbeeld ook vanwege de medische eisen... voor een kantoorjob maakt het niet echt uit of je kleurenblind bent of als je diabetes hebt, voor een rol als treinpersoneel betekent dat meteen einde oefening.
Achteraf had ik misschien beter mijn cv kunnen opleuken, maar geen twee jaar klantcontact was een harde eis, ook al voldeed ik voor de rest aan het profiel van HC.
pi_168230884
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:04 schreef James1988 het volgende:
voor een kantoorjob maakt het niet echt uit of je kleurenblind bent
*Kijkt naar zijn fantastische beta-kleurige Excelbladen en gaat in een hoekje kruipen*
Bij twijfel: gebruik beton.
  One tough cookie dinsdag 17 januari 2017 @ 21:11:59 #67
169210 liesje1979
pi_168230952
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:14 schreef dennistd het volgende:

[..]

Het is vooral zo dat je altijd de mensen hoort die er op achteruit gaan met een nieuwe dienstregeling. Een traject als Schiphol-Eindhoven is er flink op vooruit gegaan: van een losse ICM-III naar minimaal 2x VIRM-IV. In ruil daarvoor is Deventer-Utrecht er in omgekeerde richting op achteruit gegaan, en ook Enschede-Deventer en Utrecht-Den Haag en Utrecht-Rotterdam zijn van minimaal een VIRM-IV naar minimaal een ICM-III gegaan.

Verder mis je nu nog de verbinding Den Haag-Eindhoven, die nu weliswaar rijdt maar nog leeg als testrit. Die reizigers zitten nu dus nog in andere treinen.
Wilde nog zeggen dat ik je foto's echt super vind. Knap hoe je met je foto's precies de leuke sfeer hebt weergegeven.
pi_168230958
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Achteraf had ik misschien beter mijn cv kunnen opleuken, maar geen twee jaar klantcontact was een harde eis, ook al voldeed ik voor de rest aan het profiel van HC.
Als je HC wilt worden vermoed ik dat je geen universiteit hebt afgemaakt, maar correct me if wrong.
  One tough cookie dinsdag 17 januari 2017 @ 21:13:00 #69
169210 liesje1979
pi_168230980
En zelfs die treinfoto die aan kwam rijden door de sneeuw vond ik prachtig. Misschien ben ik wel door jullie besmet geraakt.
pi_168231002
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:12 schreef b2py het volgende:

[..]

Als je HC wilt worden vermoed ik dat je geen universiteit hebt afgemaakt, maar correct me if wrong.
HBO :) Maar ben meer van de praktijk kom ik achter dan daadwerkelijk uren vergaderen.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:14:58 #71
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_168231054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Achteraf had ik misschien beter mijn cv kunnen opleuken, maar geen twee jaar klantcontact was een harde eis, ook al voldeed ik voor de rest aan het profiel van HC.
Je achtergrond zal ook wel een rol spelen. Als je een papiertje van een universiteit op zak hebt zal je misschien iets minder snel door de selectie heenkomen; er is een angst dat je je gaat vervelen en dat je na enige tijd weer verder gaat zoeken. Ondertussen heeft NS dan wel flink wat geld in je geïnvesteerd voor je opleiding.

Bij de NMBS gaan ze daar vrij ver in: als je voor NMBS gaat werken krijg je te maken met een opzegtermijn van een jaar (zo lang duurt de opleiding) en een terugbetalingstermijn voor je opleiding van 10 jaar.
pi_168231096
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:04 schreef James1988 het volgende:

[..]
of als je diabetes hebt, voor een rol als treinpersoneel betekent dat meteen einde oefening.
hoeft niet meer persé.
pi_168231114
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

HBO :) Maar ben meer van de praktijk kom ik achter dan daadwerkelijk uren vergaderen.
Er is meer tussen operatie en de wal dan een HC.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:17:33 #74
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_168231140
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

HBO :) Maar ben meer van de praktijk kom ik achter dan daadwerkelijk uren vergaderen.
Wat zwart-wit gesteld... Eerste baan?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_168231184
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:17 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat zwart-wit gesteld... Eerste baan?
Yes. Weet dat ik afwisseling wil en hele weken achter de pc ben ik snel zat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')