abonnement Unibet Coolblue
pi_168215328

De vijfde editie van Best Kept Secret vindt plaats op vrijdag 16, zaterdag 17 en zondag 18 juni 2017 op Beekse Bergen in Hilvarenbeek.

Tickets:


Weekend kaarten inclusief camping zijn ook te kop op 19 november 2016 om 11:00 uur in de ochtend. ¤ 170,00 (excl. service fees)

Groepskorting (5+1 free), No Camping (¤ 147,50 ex. service fees)


De weekendkaarten zijn sinds enkele dagen opperdepop! Alleen binnenkort nog kaarten voor de vrijdag te koop.

Eerder op Best Kept Secret:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Line-Up:
Vrijdag 16 Juni:
- Agnes Obel
- Amber Arcades
- Dennis Sulta
- Dj Prime
- Hundrerd Waters
- Jenny Hval
- Joey Purp
- Kelly Lee Owens
- Kim Janssen
- King Gizzard & The Lizard Wizard
- Kornél Kovacs
- Leif Vollebekk
- Mannequin Pussy
- Metronomy
- Millionaire
- Real Estate
- Run The Jewels (!)
- Section Boyz
- Show Me The Body
- Slotface
- Sundara Karma
- Tei Shi
- The Japanese House
- The Mystery Lights
- The Parrots
- Weval (live)

Zaterdag 17 Juni:
- Andy Shauf
- Arcade Fire (!)
- Chris Cohen
- Cigarettes After Sex
- Circa Waves
- Cloud Nothings
- Floating Points
- Froth
- George Ezra
- Girl Band
- Her
- Honeyblood
- Joy Orbison
- Kaitlyn Aurelia Smith
- Laurel Halo (Dj Set)
- Mitski
- Stuff.
- The Amazons
- The Boxer Rebellion
- The Courtneys
- The Thurston Moore Group
- The Wytches
- Thomas Azier
- Thomas Dybdahl
- Tommy Cash
- Toxe
- Vatican Shadow (live)
- Whitney
- Wild Beasts
- Wildes

Zondag18 Juni:
- American Football
- Arab Strap
- Aurora
- Canshaker Pi
- Cass Mccombs
- Fil Bo Riva
- Iguana Death Cult
- James Blake
- Junun feat. Shye Ben Tzus & The Rajahstan Express
- Kadhja Bonet
- Kaleo
- Kikagaku Moyo
- Marlon Williams
- Radiohead (!)
- Ry X
- Soulwax
- Strand Of Oaks
- Tall Heights
- The Homesick
- Thundercat
- Yussef Kamaal
- Zeal & Ardor

*(!) is headliner

2016 aftermovie:

Website: http://www.bestkeptsecret.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/BKSFestival/?fref=ts
Youtube: https://www.youtube.com/user/BKSfestival
Twitter: https://twitter.com/BKSfestival



[ Bericht 1% gewijzigd door indiaantje89 op 25-04-2017 09:47:57 ]
pi_168215371
Maar wie gaat de 3e headliner worden dan :)?
pi_168215387
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wie gaat de 3e headliner worden dan :)?
Hallo mod, kun jij reeksen? :@
pi_168215411
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Hallo mod, kun jij reeksen? :@
Dat is hij al :P.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 11:20:10 #5
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168215467
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:11 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Het is net waar je het aan uit wilt geven. Ik denk echt dat beide festivals nu duidelijk een andere richting hebben gekozen en daar is niets mis mee. Ik hoop overigens wel dat er wat zand bij gestort wordt op het strandje van BKS aangezien het daar bij de Editors afgelopen jaar al behoorlijk dringen was.
Toen kon je op een kwart van het strandje nauwelijks staan door de enorme plassen :P
pi_168215607
Misschien gooien ze het wel om, Decibel op het zelfde terrein kan veel meer podia/bezoekers kwijt.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 11:31:04 #7
13973 ranja
image means nothing
pi_168215713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
BKS ging normaal gesproken meer om de lagen die daaronder zat. Ben benieuwd of ze daar ook constant in zijn als afgelopen jaren.
Dit inderdaad. Ik weet nog geen enkele band op BKS die ik wil zien maar het maakt me echt niet uit of ik die namen vandaag of eind mei te horen krijg eigenlijk.

BKS zal het verder ook weinig uitmaken, het is uitverkocht dus ze hoeven geen mensen meer over te halen om toch vooral een weekendkaart te kopen dus waarom zo'n haast maken met die namen...
ik hoop dat ze flink geshopt hebben op noorderslag/eurosonic.
pi_168215891
Liam Gallagher mag wel komen, doet rond die tijd ook een festivaloptreden in Noorwegen.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:07:34 #9
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168216537
MCH wat heb je tegen Dtrh als ik vragen mag?
Het is appels en peren vergelijken wat jij doet.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:07:42 #10
13973 ranja
image means nothing
pi_168216541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:37 schreef MCH het volgende:
Liam Gallagher mag wel komen, doet rond die tijd ook een festivaloptreden in Noorwegen.
alweer? die was in 2015 al dagsluiter op het hoofdpodium
pi_168216562
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:07 schreef ranja het volgende:

[..]

alweer? die was in 2015 al dagsluiter op het hoofdpodium
Nu solo (of hopelijk met Richard Ashcroft)
pi_168216629
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:07 schreef peaceman het volgende:
MCH wat heb je tegen Dtrh als ik vragen mag?
Het is appels en peren vergelijken wat jij doet.
Ze vissen elkaars vijver leeg en BKS heeft gewoon duidelijk 'gewonnen' (vind ik dan). Maar waarin verschillen DTRH en BKS zo van elkaar dan?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:29:41 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168216964
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:07 schreef ranja het volgende:

[..]

alweer? die was in 2015 al dagsluiter op het hoofdpodium
Dat was Noel ;)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:32:33 #14
13973 ranja
image means nothing
pi_168217027
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:29 schreef hhh38 het volgende:

Dat was Noel ;)
:o natuurlijk, ik wist niet eens dat Liam alweer iets deed na Beady Eye
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:34:48 #15
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168217072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Ze vissen elkaars vijver leeg en BKS heeft gewoon duidelijk 'gewonnen' (vind ik dan). Maar waarin verschillen DTRH en BKS zo van elkaar dan?
prijs, grote namen bijvoorbeeld en het schijnt dat de sfeer ook anders is. Ik ga het zelf dit jaar zien. :)

In Nederland is sowieso een overschot aan festivals, dus er wordt altijd in elkaars vijver gevist.

Winnen vind ik een raar woord. Ja BKS is uitverkocht, behalve natuurlijk de vrijdag, maar Dtrh is ook al zijn rappid rabbit tickets kwijt.

Volgens mij kunnen ze prima naast elkaar bestaan. Zeker als BKS, zoals dit jaar, echt grote namen blijft boeken komende jaren.
pi_168217135
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:32 schreef ranja het volgende:

[..]

:o natuurlijk, ik wist niet eens dat Liam alweer iets deed na Beady Eye
Hij is er zelf ook nogal wispelturig over (zoals hij is) maar ik ben wel benieuwd natuurlijk. Zo lafjes als Noel zal het wel niet worden.
pi_168217289
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

prijs, grote namen bijvoorbeeld en het schijnt dat de sfeer ook anders is. Ik ga het zelf dit jaar zien. :)

In Nederland is sowieso een overschot aan festivals, dus er wordt altijd in elkaars vijver gevist.

Winnen vind ik een raar woord. Ja BKS is uitverkocht, behalve natuurlijk de vrijdag, maar Dtrh is ook al zijn rappid rabbit tickets kwijt.

Volgens mij kunnen ze prima naast elkaar bestaan. Zeker als BKS, zoals dit jaar, echt grote namen blijft boeken komende jaren.
Het prijsverschil is pas dit jaar echt groot geworden. Grote namen kwamen op beide festivals altijd wel. Wat ik eigenlijk het meest frappante aan Nederlandse festivals vindt is dat ze zo goed kunnen teren op alle gemaakte randeffecten en daar is DTRH wel echt extreem goed in. Daar kun je toch heel goed ook een middagje knutselen met klei of yogaworkshops volgen? Ik zit daar persoonlijk niet op te wachten en dat heeft BKS ook best wel goed begrepen. Gewoon terug naar de kern. Podia, bandjes, camping klaar. In de landen om ons heen zie je ook niet zoveel onzin maar nee het hipsterkutvolk hier wil al die onzin wel en daar springt DTRH goed op in.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 januari 2017 @ 12:45:36 #18
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_168217314
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Het prijsverschil is pas dit jaar echt groot geworden. Grote namen kwamen op beide festivals altijd wel. Wat ik eigenlijk het meest frappante aan Nederlandse festivals vindt is dat ze zo goed kunnen teren op alle gemaakte randeffecten en daar is DTRH wel echt extreem goed in. Daar kun je toch heel goed ook een middagje knutselen met klei of yogaworkshops volgen? Ik zit daar persoonlijk niet op te wachten en dat heeft BKS ook best wel goed begrepen. Gewoon terug naar de kern. Podia, bandjes, camping klaar. In de landen om ons heen zie je ook niet zoveel onzin maar nee het hipsterkutvolk hier wil al die onzin wel en daar springt DTRH goed op in.
Je geeft hier precies aan waarom beide festivals prima naast elkaar kunnen bestaan.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_168217422
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Je geeft hier precies aan waarom beide festivals prima naast elkaar kunnen bestaan.
Lol ja, daar dacht ik ook al aan toen ik mijn frustratie zat op te schrijven maar dan nog vind ik het irritant dat DTRH bands boekt die BKS ook kon boeken als mensen niet zoveel zin hadden in al die domme randzaken.
pi_168217450


BKS *O*

DTRH -O-

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 12:51:56 ]
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:52:13 #21
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168217458
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Je geeft hier precies aan waarom beide festivals prima naast elkaar kunnen bestaan.
en ook dat hij zijn eigen mening als uitgangspunt neemt als waarheid in de discussie. "Ik vind het niet leuk, dus is het niks" principe.
Althans zo komt het over.
pi_168217497
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:52 schreef peaceman het volgende:

[..]

en ook dat hij zijn eigen mening als uitgangspunt neemt als waarheid in de discussie. "Ik vind het niet leuk, dus is het niks" principe.
Althans zo komt het over.
Festivals en line-ups zijn sowieso nogal smaakgevoelig. Maar toch mis ik heel vaak bands op festivals in NL die in landen om ons heen wel worden geboekt.
pi_168217553
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:44 schreef MCH het volgende:

Daar kun je toch heel goed ook een middagje knutselen met klei of yogaworkshops volgen?
Dat knutselen en hip doen was al jaren geleden aan de gang bij het solar festival in roermond. :D
pi_168217620
Gelukkig hebben we ook de harde feiten, BKS is uitverkocht en bij DTRH zijn de early birds allemaal weg maar fuck knows hoeveel dat zijn.
pi_168217895
Ik vind de sfeer op BKS ook niet top om eerlijk te zijn. Mag soms ook wel iets actiever (op enkele uitzonderingen na).
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 13:19:36 #26
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168218036
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:01 schreef MCH het volgende:
Gelukkig hebben we ook de harde feiten, BKS is uitverkocht en bij DTRH zijn de early birds allemaal weg maar fuck knows hoeveel dat zijn.
Nuance ken je niet hè.
pi_168218079
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nuance ken je niet hè.
Ik ben inderdaad niet geboren voor de nuance maar we kunnen toch niet ontkennen dat het een soort van spel is tussen mojo en fkscoprio?
pi_168218182
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:21 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad niet geboren voor de nuance maar we kunnen toch niet ontkennen dat het een soort van spel is tussen mojo en fkscoprio?
DTRH is gewoon door mojo erbij gezet om fkscoprio tegen te werken. Ik snap nog steeds niet dat de AFM niet allang het monopoly van mojo op boekingen en festivals aangekaart heeft.
pi_168218673
En BKS is er bij gezet om Lowlands tegen te werken. En die zijn er weer bijgezet om Pinkpop tegen te werken. En zo gaan we door.

Terwijl er eigenlijk maar 1 grote vraag heerst, gaan ze Creep spelen? :@
  dinsdag 17 januari 2017 @ 13:55:24 #30
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168218737
Wees blij dat er een keuze is zou ik zeggen, maar dat is vast veel te positief bekeken... O~)
pi_168220927
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
En BKS is er bij gezet om Lowlands tegen te werken. En die zijn er weer bijgezet om Pinkpop tegen te werken.
Nee wat je nu allemaal opnoemt zijn allemaal van mojo ;)

BKS was juist een van de eerste grote festivals die niet onder de mojo hoed valt.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 januari 2017 @ 15:58:36 #32
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_168221659
We kunnen de derde naam voor Best Kept Secret 2017 opschrijven. Cigarettes After Sex verklapt de komst naar Hilvarenbeek bij de promotie van hun eerste EP.

Via de website spincds.com is het debuurtwerk ‘EP 1’ van Cigarettes After Sex te koop. Bij de productomschrijving vinden we dat we de band mogen verwachten op onder andere Primavera Sound en Best Kept Secret. Het optreden op Primavera Sound was al bevestigd door de organisatie van het Spaanse festival.

http://festileaks.com/201(...)st-kept-secret-2017/
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_168223062
Schijnt leuk bandje te zijn :)
pi_168224066
Mee eens met de topictitel.
In het vorige topic wordt gezegd dat de festivals niet meer met elkaar te vergelijken zijn en dat vind ik een beetje flauw. DTRH werd georganiseerd om BKS dwars te zitten en het is mooi dat BKS dit jaar lijkt te winnen.
Als bands als Radiohead volgend jaar niet meer touren, gaat de entreeprijs voor BKS vast wel weer omlaag.
Wat ik zo fijn vind aan BKS is dat het bands als The Libertines en Beck durven te boeken, terwijl de Mojo festivals dat soort artiesten links laten liggen. Shellac zou nooit op Lowlands komen, maar ik hoop dat ze naar BKS afreizen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Terwijl er eigenlijk maar 1 grote vraag heerst, gaan ze Creep spelen? :@
Ik hoop het :D De kans lijkt alleen niet zo groot.
pi_168224134
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:35 schreef BillDauterive het volgende:
Mee eens met de topictitel.
In het vorige topic wordt gezegd dat de festivals niet meer met elkaar te vergelijken zijn en dat vind ik een beetje flauw. DTRH werd georganiseerd om BKS dwars te zitten en het is mooi dat BKS dit jaar lijkt te winnen.
Als bands als Radiohead volgend jaar niet meer touren, gaat de entreeprijs voor BKS vast wel weer omlaag.
Wat ik zo fijn vind aan BKS is dat het bands als The Libertines en Beck durven te boeken, terwijl de Mojo festivals dat soort artiesten links laten liggen. Shellac zou nooit op Lowlands komen, maar ik hoop dat ze naar BKS afreizen.

[..]

Ik hoop het :D De kans lijkt alleen niet zo groot.
Geloof je echt dat de ticketprijs weer omlaag zal gaan? Dtrh is een pesterij vanuit livenation geweest ja. Maar in de loop van de paar jaar zijn ze wel duidelijk een andere lijn gaan varen.

Ben heel benieuwd naar de derde naam voor een head positie, misschien dat ik dan nog een dagje mee pik.
pi_168224350
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:38 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Geloof je echt dat de ticketprijs weer omlaag zal gaan? Dtrh is een pesterij vanuit livenation geweest ja. Maar in de loop van de paar jaar zijn ze wel duidelijk een andere lijn gaan varen.

Ben heel benieuwd naar de derde naam voor een head positie, misschien dat ik dan nog een dagje mee pik.
Het is uitverkocht?!
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:48:53 #37
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168224384
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:35 schreef BillDauterive het volgende:
Mee eens met de topictitel.
In het vorige topic wordt gezegd dat de festivals niet meer met elkaar te vergelijken zijn en dat vind ik een beetje flauw. DTRH werd georganiseerd om BKS dwars te zitten en het is mooi dat BKS dit jaar lijkt te winnen.
Als bands als Radiohead volgend jaar niet meer touren, gaat de entreeprijs voor BKS vast wel weer omlaag.
Wat ik zo fijn vind aan BKS is dat het bands als The Libertines en Beck durven te boeken, terwijl de Mojo festivals dat soort artiesten links laten liggen. Shellac zou nooit op Lowlands komen, maar ik hoop dat ze naar BKS afreizen.

[..]

Ik hoop het :D De kans lijkt alleen niet zo groot.
als consument interesseert het me niet zoveel waarom een festival is opgericht. Wat ik hoor en lees en zelf deels ervaar (want dit jaar voor het eerst naar BKS) , geeft gewoon aan dat beide festivals prima naast elkaar kunnen bestaan en wel degelijk enorm verschillen.

Voor mij is het ook geen wedstrijd en daarom vind ik de TT ook onzin.
Misschien dat de festivals er zelf zo naar kijken, maar om er als consument er zo naar te kijken is eigenlijk wel een beetje triest.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:49:24 #38
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168224397
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:47 schreef MCH het volgende:

[..]

Het is uitverkocht?!
vrijdagkaarten zijn nog niet in de verkoop gegaan. ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 januari 2017 @ 17:57:50 #39
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_168224654
Heren, laten we het netjes houden hier. Dank.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:04:50 #40
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168224876
Volgens mij hield ik het keurig netjes. :)
pi_168226247
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:38 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Geloof je echt dat de ticketprijs weer omlaag zal gaan?
Ja. Als BKS volgend jaar weer normale headliners heeft, gaan ze niet veel kaartjes verkopen met deze prijs, zeker niet met DTRH als naaste concurrent.
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:48 schreef peaceman het volgende:
Voor mij is het ook geen wedstrijd en daarom vind ik de TT ook onzin.
Misschien dat de festivals er zelf zo naar kijken, maar om er als consument er zo naar te kijken is eigenlijk wel een beetje triest.
Veel mensen hebben niet per se iets met DTRH of BKS en zullen aan de hand van het programma een afweging maken waar ze heen gaan. Dit jaar zou voor mij de keuze heel makkelijk zijn (ook omdat ik niets met Anderson .Paak heb :P). BKS heeft nog weinig bekend gemaakt, maar wat ze bekend gemaakt hebben, is gewoon heel sterk. Bij DTRH gaat vrijwel iedereen er vanuit dat Oscar & The Wolf een headliner is en dat zou ik een zwaktebod vinden. De band is de afgelopen jaren vaak genoeg in Nederland geweest en heeft - voor mij - niet genoeg naam om een headliner te zijn. In het DTRH topic werd er gezegd dat ze Pukkelpop afsloten, maar dat zegt ook niet veel. De echte headliner speelde daarvoor en ze laten daar wel vaker Belgische artiesten afsluiten. Ik zie Netsky of Goose ook niet als een potentiele headliner.

Pinkpop en Werchter worden ook altijd met elkaar vergeleken, ook al is Werchter een stuk duurder, laat het zn headliners wel een volwaardige festivalshow spelen en heeft het een dag extra. Dan is het toch niet raar dat BKS en DTRH, twee middelgrote festivals die een paar weken op elkaar zitten, met elkaar vergeleken worden?

BKS heeft de eerste touchdown gemaakt, maar wie weet komt DTRH wel sterk terug (met bijvoorbeeld The Killers, die 'te duur voor Lowlands' zijn).
  dinsdag 17 januari 2017 @ 19:13:14 #42
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168226801
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:57 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja. Als BKS volgend jaar weer normale headliners heeft, gaan ze niet veel kaartjes verkopen met deze prijs, zeker niet met DTRH als naaste concurrent.

[..]

Veel mensen hebben niet per se iets met DTRH of BKS en zullen aan de hand van het programma een afweging maken waar ze heen gaan. Dit jaar zou voor mij de keuze heel makkelijk zijn (ook omdat ik niets met Anderson .Paak heb :P). BKS heeft nog weinig bekend gemaakt, maar wat ze bekend gemaakt hebben, is gewoon heel sterk. Bij DTRH gaat vrijwel iedereen er vanuit dat Oscar & The Wolf een headliner is en dat zou ik een zwaktebod vinden. De band is de afgelopen jaren vaak genoeg in Nederland geweest en heeft - voor mij - niet genoeg naam om een headliner te zijn. In het DTRH topic werd er gezegd dat ze Pukkelpop afsloten, maar dat zegt ook niet veel. De echte headliner speelde daarvoor en ze laten daar wel vaker Belgische artiesten afsluiten. Ik zie Netsky of Goose ook niet als een potentiele headliner.

Pinkpop en Werchter worden ook altijd met elkaar vergeleken, ook al is Werchter een stuk duurder, laat het zn headliners wel een volwaardige festivalshow spelen en heeft het een dag extra. Dan is het toch niet raar dat BKS en DTRH, twee middelgrote festivals die een paar weken op elkaar zitten, met elkaar vergeleken worden?

BKS heeft de eerste touchdown gemaakt, maar wie weet komt DTRH wel sterk terug (met bijvoorbeeld The Killers, die 'te duur voor Lowlands' zijn).
ik vind dat rock Werchter en Pinkpop ook niet te vergelijken zijn. Mede door de argumenten die je zelf aanhaalt.

Als je het zo wilt bekijken als jij doet, dan heeft BKS inderdaad een touchdown gemaakt, maar wel ten koste van een hele forse prijsstijging. Aangezien dat bij Dtrh niet is gebeurd, is het mijn inziens allang gelijke stand.

Niettemin vind ik dat ze prima naast elkaar kunnen bestaan, juist omdat ze afwijkend zijn. Ik ga dit jaar toevallig naar beide. Naar BKS ga ik omdat mijn favoriete band daar komt en die heb ik sinds 2001 alle keren gezien dat ze in Nederland waren. Ik ben ook best nieuwsgierig naar BKS. Maar als zij daar niet hadden gestaan was ik alleen naar Dtrh geweest, omdat oppas regelen al lastig genoeg is. Niet omdat ik iets tegen BKS heb, maar simpelweg omdat ik me de afgelopen twee jaar uitstekend vermaakt heb op Dtrh.
pi_168228759
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:57 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja. Als BKS volgend jaar weer normale headliners heeft, gaan ze niet veel kaartjes verkopen met deze prijs, zeker niet met DTRH als naaste concurrent.

[..]

Veel mensen hebben niet per se iets met DTRH of BKS en zullen aan de hand van het programma een afweging maken waar ze heen gaan. Dit jaar zou voor mij de keuze heel makkelijk zijn (ook omdat ik niets met Anderson .Paak heb :P). BKS heeft nog weinig bekend gemaakt, maar wat ze bekend gemaakt hebben, is gewoon heel sterk. Bij DTRH gaat vrijwel iedereen er vanuit dat Oscar & The Wolf een headliner is en dat zou ik een zwaktebod vinden. De band is de afgelopen jaren vaak genoeg in Nederland geweest en heeft - voor mij - niet genoeg naam om een headliner te zijn. In het DTRH topic werd er gezegd dat ze Pukkelpop afsloten, maar dat zegt ook niet veel. De echte headliner speelde daarvoor en ze laten daar wel vaker Belgische artiesten afsluiten. Ik zie Netsky of Goose ook niet als een potentiele headliner.

Pinkpop en Werchter worden ook altijd met elkaar vergeleken, ook al is Werchter een stuk duurder, laat het zn headliners wel een volwaardige festivalshow spelen en heeft het een dag extra. Dan is het toch niet raar dat BKS en DTRH, twee middelgrote festivals die een paar weken op elkaar zitten, met elkaar vergeleken worden?

BKS heeft de eerste touchdown gemaakt, maar wie weet komt DTRH wel sterk terug (met bijvoorbeeld The Killers, die 'te duur voor Lowlands' zijn).
Eerst zien dan geloven, zou een redelijk unicum in het festivalwereldje zijn. Het prijsverschil was vorig jaar ook al ongeveer 50 euro, ze moeten wel heel hard zakken om daar ooit weer in de buurt bij te komen.

Killers is te groot voor DtrH, kijk eens naar de heads van voorgaande jaren. Een PJ Harvey, PattyvSmith, Iggy Pop, National zijn commercieel allemaal kleinere namen. Even niet kijkend naar de werkelijke kwaliteiten dan.
pi_168231239
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:13 schreef peaceman het volgende:Als je het zo wilt bekijken als jij doet, dan heeft BKS inderdaad een touchdown gemaakt, maar wel ten koste van een hele forse prijsstijging. Aangezien dat bij Dtrh niet is gebeurd, is het mijn inziens allang gelijke stand.

Niettemin vind ik dat ze prima naast elkaar kunnen bestaan, juist omdat ze afwijkend zijn. Ik ga dit jaar toevallig naar beide. Naar BKS ga ik omdat mijn favoriete band daar komt en die heb ik sinds 2001 alle keren gezien dat ze in Nederland waren. Ik ben ook best nieuwsgierig naar BKS. Maar als zij daar niet hadden gestaan was ik alleen naar Dtrh geweest, omdat oppas regelen al lastig genoeg is. Niet omdat ik iets tegen BKS heb, maar simpelweg omdat ik me de afgelopen twee jaar uitstekend vermaakt heb op Dtrh.
Voor BKS betaal je een hoofdprijs en krijg je twee van de beste bands terug. Bij DTRH betaal je wat minder, maar krijg je tot nu toe één goede headliner terug..

Ze kunnen zeker naast elkaar bestaan en dat ze goede artiesten van elkaar afsnoepen is vervelend, maar aan de andere kant komen er nu wel meer bands naar Nederland.
Voor mij wordt het ook de eerste keer BKS, ik ben benieuwd :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:11 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven, zou een redelijk unicum in het festivalwereldje zijn. Het prijsverschil was vorig jaar ook al ongeveer 50 euro, ze moeten wel heel hard zakken om daar ooit weer in de buurt bij te komen.

Killers is te groot voor DtrH, kijk eens naar de heads van voorgaande jaren. Een PJ Harvey, PattyvSmith, Iggy Pop, National zijn commercieel allemaal kleinere namen. Even niet kijkend naar de werkelijke kwaliteiten dan.
Vorig jaar had BKS toch Extreme Early Bird tickets van 99 euro? Ik kan me nog wel herinneren dat Indiaantje meldde dat hij zo'n kaartje gekocht had.
The Killers is inderdaad een maatje groter, dat zal hem wel niet worden :P
pi_168231420
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:57 schreef BillDauterive het volgende:

Ja. Als BKS volgend jaar weer normale headliners heeft, gaan ze niet veel kaartjes verkopen met deze prijs, zeker niet met DTRH als naaste concurrent.

Ik geloof niet in een prijsverlaging, wel een stabilisering en dat ze dan volgend jaar weer met zulke knallers komen.
pi_168234857
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:20 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Voor BKS betaal je een hoofdprijs en krijg je twee van de beste bands terug. Bij DTRH betaal je wat minder, maar krijg je tot nu toe één goede headliner terug..

Ze kunnen zeker naast elkaar bestaan en dat ze goede artiesten van elkaar afsnoepen is vervelend, maar aan de andere kant komen er nu wel meer bands naar Nederland.
Voor mij wordt het ook de eerste keer BKS, ik ben benieuwd :)

[..]

Vorig jaar had BKS toch Extreme Early Bird tickets van 99 euro? Ik kan me nog wel herinneren dat Indiaantje meldde dat hij zo'n kaartje gekocht had.
The Killers is inderdaad een maatje groter, dat zal hem wel niet worden :P
Jep die kon je 2 jaar geleden toen op het festival zelf bestellen. Was dit jaar weer niet het geval. Ook hadden ze dat Editors EP'tje afgelopen jaar. Dit jaar teren ze op de 2 headliners.
pi_168235382
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:20 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Vorig jaar had BKS toch Extreme Early Bird tickets van 99 euro? Ik kan me nog wel herinneren dat Indiaantje meldde dat hij zo'n kaartje gekocht had.
The Killers is inderdaad een maatje groter, dat zal hem wel niet worden :P
Klopt. Die kon je alleen het jaar daarvoor op het festival zelf halen, wel een mooie actie om trouwe bezoekers te belonen. Daarna was het 150 euro inclusief camping geloof ik. En wat korting met grotere groepen.
pi_168239612
Ik voel me alsof ik een afspraak met iemand heb die maar niet komt opdagen en ik de hele tijd zit te wachten en op m'n horloge kijk.
Wanneer is er meer nieuws over de line up!? 8.gif
Het weer zat niet mee
pi_168392401
Agnes Obel en Richard Ashcroftt op Northside dus, lijken me nu ook wel zekerheidjes voor BKS.

The Prodigy zie ik snel gebeuren.
pi_168392429
Echt een bollend broekje wordt dit.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 12:18:23 #51
13973 ranja
image means nothing
pi_168393062
quote:
9s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:51 schreef Verregende_Otter het volgende:
Ik voel me alsof ik een afspraak met iemand heb die maar niet komt opdagen en ik de hele tijd zit te wachten en op m'n horloge kijk.
Wanneer is er meer nieuws over de line up!? [ afbeelding ]
Tja, als jij 5 maanden te vroeg op je afspraak komt... :D
  dinsdag 24 januari 2017 @ 13:25:39 #52
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_168394159
Wanneer zouden we realistich gezien nieuwe namen kunnen verwachten? Vorig jaar was rond dit tijdstip de volledige line-up toch al zo goed als bekend?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 13:39:56 #53
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168394367
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:25 schreef Knuck-les het volgende:
Wanneer zouden we realistich gezien nieuwe namen kunnen verwachten? Vorig jaar was rond dit tijdstip de volledige line-up toch al zo goed als bekend?
3 weken geleden zeiden ze 'binnenkort'. Ik verwacht binnen 2 weken wel namen, maar dat is eigenlijk alleen daarop gebaseerd.
pi_168394373
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:25 schreef Knuck-les het volgende:
Wanneer zouden we realistich gezien nieuwe namen kunnen verwachten? Vorig jaar was rond dit tijdstip de volledige line-up toch al zo goed als bekend?
Iedere dag is vanaf nu wel realistisch. BKS heeft nu echt een vast patroon. 2 jaar terug waren ze heel laat met de eerste lichting, soms heel vroeg. D
pi_168437895
Brian Wilson pres. Pet Sounds is ook welkom :)
pi_168438722
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Brian Wilson pres. Pet Sounds is ook welkom :)
Dat zou wel gaaf zijn. Alhoewel ik me niet kan voorstellen dat men live de strakheid van de cd zelf kan benaderen.
pi_168444666
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:18 schreef ranja het volgende:

[..]

Tja, als jij 5 maanden te vroeg op je afspraak komt... :D
:')
Ik voel me niet getroost.
Het weer zat niet mee
pi_168469691

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 12:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zou wel gaaf zijn. Alhoewel ik me niet kan voorstellen dat men live de strakheid van de cd zelf kan benaderen.
Dan ken je zijn band nog niet 8-). De 74-jarige geplaagde legende zelf zit er vanzelfsprekend bij als toeschouwer in z'n eigen hoofdrol en het is elke keer weer een verrassing wélke zanglijnen hij wél en níét meepakt en in welk octaaf, wat van avond tot avond kan verschillen. Met tijden een tribute waar hij zal nog van kan genieten. Maar de 11-koppige band inclusief percussie en blazers plus strijkers (op een festival waar ik deze tour zag nog eens 8 man extra) spelen The Wrecking Crew, de exotische instrumenten en alle harmonieën noot voor noot na.


En als bonus effe Al Jardine die op de beste dagen nog als 20-er klinkt en Blondie Chaplin present. Het is meer echt dan die casino Faux Beach Boys Vegas-act waar Mike Love nu mee durft te touren en de bejaardenhuizen en braderieën van Dinkytown, Minneapolis tot aan Raalte, Overijssel mee afgaat.

Zou het zelf doodzonde vinden als de tour éindelijk - na anderhalf jaar met 100 shows in 4 verschillende werelddelen van Sydney tot aan Tokyo en Londen tot aan Israël en New York en LA en terug - naar Nederland zou komen, en het dan op een festival terecht komt. Beetje jammer dat ik deze hele reactie getypt heb en besef dat hij sowieso op Hawaii speelt rond de BSK-dagen, dus Nederland zal wel weer helemaal misgrijpen :P.
pi_168598405
Laat Tribe asjeblieft naar Best Kept Secret komen 🙏
pi_168600413
Als Tribe naar BKS komt dan zullen ze wel headliner worden?

Voor mij persoonlijk een extreem verspilde slot dan, maar ik kan me voorstellen dat ik in de minderheid ben
Jaaa, dansen! dansen!
  woensdag 1 februari 2017 @ 21:15:52 #61
13973 ranja
image means nothing
pi_168601608
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:45 schreef Xrenity het volgende:
Laat Tribe asjeblieft naar Best Kept Secret komen 🙏
:?

_O_
pi_168603496
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:47 schreef meowingtons het volgende:
Als Tribe naar BKS komt dan zullen ze wel headliner worden?

Voor mij persoonlijk een extreem verspilde slot dan, maar ik kan me voorstellen dat ik in de minderheid ben
Zou mooi zijn op de vrijdag, samen met Run the Jewels :P
  woensdag 1 februari 2017 @ 22:37:08 #63
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_168604428
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Zou mooi zijn op de vrijdag, samen met Run the Jewels :P
Zou episch zijn ^O^
pi_168605437
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Zou mooi zijn op de vrijdag, samen met Run the Jewels :P
Geen idee hoe Run the Jewels live is, maar hun muziek is nog wel enigszins te pruimen ^O^
Jaaa, dansen! dansen!
  Moderator donderdag 2 februari 2017 @ 09:06:34 #66
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168610618
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind de sfeer op BKS ook niet top om eerlijk te zijn. Mag soms ook wel iets actiever (op enkele uitzonderingen na).
Ik ben vorig jaar op beide geweest (en ook LL), beide nat en koud ;-)
De BKS line up scoort super hoog op mijn festival schaal, hoogtse van alledrie
DTRH scoort hoger op beleving (veldjes, stemmingen, activiteiten, kunst, minder lopen) BKS heeft net iets fijner voedsel maar weer op een gekke plek neergezet

Ik zou zo weer naar beide gaan omdat ze me iets anders brengen op festival gebied.
Daar waar ik op PP ben afgehaakt is BKS een prima vervanger voor open podium optredens.

LL wint het voor mij op alles, voraal vanwege de schaal van de diversiteit (en het weer)
pi_168661328
Zou erg blij worden van Spoon. Eerste tourdata bekend voor europa ; wordt juni.
  zondag 5 februari 2017 @ 14:45:35 #69
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_168685856
Inmiddels is het meer dan een maand geleden sinds het laatste bericht van de organisatie :')
  zondag 5 februari 2017 @ 17:40:15 #70
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168689748
quote:
13s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:45 schreef Knuck-les het volgende:
Inmiddels is het meer dan een maand geleden sinds het laatste bericht van de organisatie :')
heb je een kaartje gekocht?
het duurt nog ruim 4 maanden voor het zover is ..dus waar maak je je druk over?

[ Bericht 0% gewijzigd door peaceman op 05-02-2017 17:49:13 ]
pi_168689814
Ik heb een kaartje gekocht voor radiohead, rest zie ik daar wel.
  zondag 5 februari 2017 @ 17:52:53 #72
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_168689991
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:40 schreef peaceman het volgende:

[..]

heb je een kaartje gekocht?
het duurt nog ruim 4 maanden voor het zover is ..dus waar maak je je druk over?
Omdat ik een kaart koop voor een festival. Niet voor één (of twee) bands. Als de rest van de line-up compleet ruk blijkt te zijn gaan de kaarten prima weer in de verkoop, hoe graag ik Radiohead ook zou willen zien.

Bovendien vind ik het redelijk slecht van een organisatie om zo lang niks van zich te laten horen, belooft weinig goeds voor de rest van het festival.
  zondag 5 februari 2017 @ 17:56:20 #73
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168690048
quote:
13s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:52 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Omdat ik een kaart koop voor een festival. Niet voor één (of twee) bands. Als de rest van de line-up compleet ruk blijkt te zijn gaan de kaarten prima weer in de verkoop, hoe graag ik Radiohead ook zou willen zien.

Bovendien vind ik het redelijk slecht van een organisatie om zo lang niks van zich te laten horen, belooft weinig goeds voor de rest van het festival.
2 jaar geleden kwam ook bijna de hele line up pas na begin februari. De organisatie heeft totaal geen verplichting richting de bezoekers op dat gebied en het is ook niet hun schuld dat het nu al is uitverkocht.

Gewoon een beetje geduld hebben.
  zondag 5 februari 2017 @ 18:02:13 #74
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168690137
quote:
13s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:52 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Omdat ik een kaart koop voor een festival. Niet voor één (of twee) bands. Als de rest van de line-up compleet ruk blijkt te zijn gaan de kaarten prima weer in de verkoop, hoe graag ik Radiohead ook zou willen zien.

Bovendien vind ik het redelijk slecht van een organisatie om zo lang niks van zich te laten horen, belooft weinig goeds voor de rest van het festival.
Wat jij vindt, hoeft natuurlijk geen maatstaf te zijn voor een organisatie. Geduld is een schone zaak. ;)
  zondag 5 februari 2017 @ 18:39:03 #75
13973 ranja
image means nothing
pi_168691016
Dit wordt m'n 5e BKS, ik heb er alle vertrouwen in dat het programma voor de rest genoeg bands bevat die wel de moeite waard zijn. Ik vind het prima als ze nu nog bezig zijn met bands die ik nu nog niet ken :)
pi_168711301
Gevonden door het Festieaks forum: https://gigs.gigatools.com/user/Kornel

KORNéL KOVáCS
  maandag 6 februari 2017 @ 21:22:58 #77
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_168721066
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Gevonden door het Festieaks forum: https://gigs.gigatools.com/user/Kornel

KORNéL KOVáCS
Prima opwarm-dj
pi_168774577
BKS op instagram:

We beseffen dat we jullie lang laten wachten op de rest van de line-up, maar in de loop van volgende week maken we meer dan 50 nieuwe namen bekend. De vrijdagtickets gaan dan ook in de verkoop. Hang in there!

_O_
  donderdag 9 februari 2017 @ 12:16:12 #79
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168775734
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 11:13 schreef indiaantje89 het volgende:
BKS op instagram:

We beseffen dat we jullie lang laten wachten op de rest van de line-up, maar in de loop van volgende week maken we meer dan 50 nieuwe namen bekend. De vrijdagtickets gaan dan ook in de verkoop. Hang in there!

_O_
veel te laat ;)
  donderdag 9 februari 2017 @ 12:30:44 #80
13973 ranja
image means nothing
pi_168775994
Ik voorspel dinsdagochtend klagers dat het al lang 'de loop van de week' is :P
pi_168776770
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 12:30 schreef ranja het volgende:
Ik voorspel dinsdagochtend klagers dat het al lang 'de loop van de week' is :P
Ik meld me alvast :P.
  donderdag 9 februari 2017 @ 21:05:11 #82
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_168787786
Wat zijn jullie gokjes? :D
  donderdag 9 februari 2017 @ 21:49:21 #83
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_168789341
Tribe Called Quest, Nicolas Jaar.
  donderdag 9 februari 2017 @ 22:30:29 #84
13973 ranja
image means nothing
pi_168791000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:05 schreef JochemP het volgende:
Wat zijn jullie gokjes? :D
Ik hoop al jaren op Best Coast, verder mogen Honeyblood en Pins van mij zo weer terugkomen.
Qua reputatie van minder bekende bands programmerend had ik vorig jaar eigenlijk Desperate Journalist al verwacht maar dit jaar mag ook. Van nu dan bv Soffia Bjorg, Cherry Glazer, Zuzu.
Maar dat is eigenlijk meer hopen dan verwachten.
  donderdag 9 februari 2017 @ 22:38:33 #85
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_168791300
Allemaal nog nooit van gehoord :')

Ik wil gewoon de betere indie, zoals Kensington, Racoon, Dotan en Jett Rebel
  donderdag 9 februari 2017 @ 22:46:08 #86
13973 ranja
image means nothing
pi_168791561
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:38 schreef JochemP het volgende:
Allemaal nog nooit van gehoord :')

Ik wil gewoon de betere indie, zoals Kensington, Racoon, Dotan en Jett Rebel
:D ik zou hooguit bij Kensington even gaan kijken van die vier.
pi_168791789
Mijn gokjes: Declan McKenna; Catfish and the Bottlemen; The 1975; Thomas Azier; Milky Chance; The Moonlandingz; The Amazons; Anna of the North; Glowie; Ward Thomas

[ Bericht 4% gewijzigd door TheVulture op 09-02-2017 23:00:17 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 9 februari 2017 @ 23:38:59 #88
13973 ranja
image means nothing
pi_168793369
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gokjes: ; Ward Thomas
Ik hoop het, vraag me wel af of het muziek voor BKS is.
pi_168793583
The Smiths gaan komen :Y
pi_168793616
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 23:38 schreef ranja het volgende:

[..]

Ik hoop het, vraag me wel af of het muziek voor BKS is.
Mwah, kunnen prima op Stage 3 staan... stage 2 is wellicht wat te groot ja.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168798256
Zou Queens Of The Stone Age geen mogelijke 3e headliner zijn? MIsschien de reden dat ze lang wachten? Zitten in de studio, en hebben vandaag hun eerste festival gig bekend gemaakt voor eind Juli in Japan.

Misschien dat ze nog een paar Europese festivals doen voor dat ze naar Azië gaan? Hurricane kan ook nog een 3e headliner gebruiken (over Casper moet daar headlinen).
pi_168798352
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:38 schreef JochemP het volgende:
Allemaal nog nooit van gehoord :')

Ik wil gewoon de betere indie, zoals Kensington, Racoon, Dotan en Jett Rebel
_O-
pi_168798443
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Zou Queens Of The Stone Age geen mogelijke 3e headliner zijn? MIsschien de reden dat ze lang wachten? Zitten in de studio, en hebben vandaag hun eerste festival gig bekend gemaakt voor eind Juli in Japan.

Misschien dat ze nog een paar Europese festivals doen voor dat ze naar Azië gaan? Hurricane kan ook nog een 3e headliner gebruiken (over Casper moet daar headlinen).
Casper heeft wel miljoenen views op YT.
pi_168798567
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:38 schreef JochemP het volgende:
Allemaal nog nooit van gehoord :')

Ik wil gewoon de betere indie, zoals Kensington, Racoon, Dotan en Jett Rebel
:').
For great justice!
pi_168799501
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gokjes: Declan McKenna; Catfish and the Bottlemen; The 1975; Thomas Azier; Milky Chance; The Moonlandingz; The Amazons; Anna of the North; Glowie; Ward Thomas
Ik teken ervoor. Al mogen ze Milky Chance en the 1975 thuis laten!

Hoe is 'gitaarbelofte' The Amazons live eigenlijk? De 'gitaarbelofte van 2016' Blossoms viel mij live tegen vorig jaar.
pi_168799825
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:38 schreef JochemP het volgende:
Allemaal nog nooit van gehoord :')

Ik wil gewoon de betere indie, zoals Kensington, Racoon, Dotan en Jett Rebel
Opbokken dan, kun je lekker hier heen :W

festivalinfo twitterde op vrijdag 10-02-2017 om 10:26:52 Bevrijdingsfestival Overijssel (Zwolle) komt met o.a. Kensington, Blaudzun, Jett Rebel - https://t.co/HKIMz8qvCs https://t.co/jG04uaYOHs reageer retweet
pi_168799829
James Blake voor Radiohead lijkt me ook wel een zekerheidje..

Run The Jewels lijkt nu weer wat onwaarschijnlijker. Dit gaan de week voor BKS nog even naar de VS en het lijkt me niet dat ze Europa > VS > Europa doen zo kort achter elkaar.
pi_168799846
Primal Scream denk ik helaas ook niet, staan 15 juni in de Melkweg :(
pi_168799850
Ik hoop op Richard Ashcroft (dan zou dat tussen Noorwegen en IJsland in moeten, lijkt me onwaarschijnlijk :( ) of Liam Gallagher obviously :D

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2017 12:17:04 ]
pi_168800873
3e headliner ben ik ook wel nieuwsgierig naar, vaak programmeerden ze de meest mainstream headliner op de zaterdag (Franz Ferdinand, Noel Gallagher, Editors)

Weet niet of ze het qua instroom van zowel de weekendgasten én de daggasten aandurven om zo'n act ook op vrijdag neer te zetten, puur om logistieke redenen. Vorig jaar was het op zaterdag al best lastig om het terrein te bereiken, en toen waren je weekendgasten al lang en breed geïnstalleerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 10-02-2017 13:32:47 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168801037
Ik denk dat Foals nog wel een kanshebber is als 3e headliner. Andere opties zijn in mijn ogen ATCQ, Fleet foxes, Placebo, Pixies, Frank Ocean of toch QOTSA.

In de lijn daaronder verwacht ik Nicolas Jaar, James Blake, Aphex Twin, Belle & Sebastian, The 1975, Liam Gallagher, Royal Blood.
pi_168801047
Was The National nou al helemaal uitgesloten trouwens?
pi_168801452
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:36 schreef theodoor9 het volgende:
Was The National nou al helemaal uitgesloten trouwens?
Volgens mij niet...
pi_168801507
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:15 schreef MCH het volgende:
Ik hoop op Richard Ashcroft (dan zou dat tussen Noorwegen en IJsland in moeten, lijkt me onwaarschijnlijk :( ) of Liam Gallagher obviously :D
Speelt Ashcroft ook werk van The Verve? Had ik ook wel graag gezien ja.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:14:43 #105
13973 ranja
image means nothing
pi_168802816
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Weet niet of ze het qua instroom van zowel de weekendgasten én de daggasten aandurven om zo'n act ook op vrijdag neer te zetten, puur om logistieke redenen. Vorig jaar was het op zaterdag al best lastig om het terrein te bereiken, en toen waren je weekendgasten al lang en breed geïnstalleerd.
Zaterdag hadden ze ook het probleem dat ze een aantal parkeerplaatsen niet konden gebruiken en daar andere weilanden voor moesten regelen. Dat hielp ook niet.

Ik blijf me wel verbazen over het feit dat er schijbaar veel radiohead en arcde fire fans zijn die het helemaal niks boeit wat er verder op het festival speelt en gewoon een dagkaart hebben gekocht.
Ik vraag me ook af of die ook pas op zaterdag resp zondag zo tegen de avond eens aan komen zetten of toch 's ochtends al.
pi_168802834
QOTSA zou ik wel content mee zijn. :D
pi_168803718
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Speelt Ashcroft ook werk van The Verve? Had ik ook wel graag gezien ja.
Bijna altijd wel een stuk of 5, de klassiekers met wat wisselende aanvullingen
pi_168823330
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:36 schreef theodoor9 het volgende:
of toch QOTSA.
JA!!! :9~
Het weer zat niet mee
pi_168827585
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:14 schreef ranja het volgende:

Ik blijf me wel verbazen over het feit dat er schijbaar veel radiohead en arcde fire fans zijn die het helemaal niks boeit wat er verder op het festival speelt en gewoon een dagkaart hebben gekocht.
Waarom? Als je fan bent van een band of van concerten houdt, ben je niet direct een liefhebber van festivals. Zoveel mogelijkheden heb je niet om Radiohead te zien.
Het weer zat niet mee
pi_168870137
Het is al volgende week hoor :( #duurtlang.

Nee ben echt benieuwd. Waar zetten jullie je geld op als 3e headliner?
pi_168875554
Foals = ^O^
Tribe Called Quest = *O*
Queens of the Stone Age = jackpot

Maar ik zet nergens geld op in :P
  maandag 13 februari 2017 @ 16:56:06 #112
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_168876698
Met A Tribe Called Quest en/of Frank Ocean zou het voor mij al een droomfestival zijn.
pi_168877093
Hurricane/Southside komen morgen om 12:00 uur in ieder geval met namen.
pi_168877137
o boy o boy o boy o boy o boy o boy!! c_/ *O*
* Verregende_Otter wacht in spanning
Het weer zat niet mee
pi_168880132
Iemand op Graz forum heeft gevonden dat Chris Cohen naar BKS komt. Toffe toevoeging.

Bron: http://friendly-fire.nl/agenda
  maandag 13 februari 2017 @ 20:48:01 #116
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_168881454
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand op Graz forum heeft gevonden dat Chris Cohen naar BKS komt. Toffe toevoeging.

Bron: http://friendly-fire.nl/agenda
Nice! Groot liefhebber, fijne boeking.
pi_168882404
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:56 schreef Knuck-les het volgende:
Met A Tribe Called Quest en/of Frank Ocean zou het voor mij al een droomfestival zijn.
Maar echt, ATCQ zou fantastisch zijn. Droomlineup.
pi_168884037
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand op Graz forum heeft gevonden dat Chris Cohen naar BKS komt. Toffe toevoeging.

Bron: http://friendly-fire.nl/agenda
Fijne muziek. Dat soort kwaliteit is waarvoor ik naar BKS ga.
Het weer zat niet mee
pi_168888514
Het wordt tijd voor een app-berichtje :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168888574
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd voor een app-berichtje :9
Meestal vroeg in de ochtend toch?
pi_168888664
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:28 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Meestal vroeg in de ochtend toch?
Ja ze zijn er meestal wel vroeg bij, maar misschien heeft de stagiair uit mogen slapen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168890566
Het lijstje van Hurricane:

Oral Grime, Alle Farben, Modestep DJ Set. Tall Heights, Counterfeits, Horror, Moose Blood, Red Fang, Montréal, LP. Kensington. Kodaline, Irie Révoltés, Baroness, You Me At Six, Of Mice & Men. Nathaniel Rateliff & The Night Sweats. Future Islands. Passenger .Lorde , Halsey ,Wolfmother , Clueso, Royal Blood. A Day To Remember. Axwell & Ingrosso.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 12:43:49 #123
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_168891646
Jammer, Axwell & Ingrosso had ik graag op BKS zien staan.

:')
pi_168891726
Royal Blood mag van mij altijd komen O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168892865
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Royal Blood mag van mij altijd komen O+
Lijkt me wel een zekerheidje. Vond ik vorig keer best tof.
pi_168893346
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Lijkt me wel een zekerheidje. Vond ik vorig keer best tof.
Was zeker tof! Potentiële headliner als ze nog wat meer albums gaan afleveren...

edit: gechecked op hun site, maar er zit eindelijk nieuw materiaal aan te komen dit jaar O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168897992
Het verbaast me dat Lorde bij Hurricane zo laag op de poster staat (tussen namen als Passenger, Gogol Bordello en Milky Chance), terwijl er hier gesproken wordt dat ze misschien wel de derde headliner wordt.
pi_168905613
Dat lijkt me niet als headliner. Maar zou er wel even kijkje nemen mocht ze er staan.
pi_168913033
Godver geen Justin Bieber dus op BKS :(
pi_168914894
Heee het is woensdag stampvoetend: ik wil het programma weten. :D
  woensdag 15 februari 2017 @ 15:36:59 #131
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_168919559
Gezien de communicatie van dit festival zal de line-up zondagavond wel bekend worden gemaakt :')
pi_168919800
Ik gok de vrijdag
pi_168922835
Er lijkt een teaser op de BKS Instagram te staan. Ik heb zelf geen Instagram en ik zie niets. Maar dan zullen er morgen wel namen komen.

Edit:


[ Bericht 26% gewijzigd door indiaantje89 op 15-02-2017 18:56:44 ]
  woensdag 15 februari 2017 @ 19:21:31 #134
27699 Ravage
thinking about you
pi_168923777
Kom op.. moeten we nou echt gaan zitten puzzelen?


i'm not living, i'm just killing time
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 19:31:41 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168924027
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat lijkt me niet als headliner. Maar zou er wel even kijkje nemen mocht ze er staan.
Lorde lijkt me ook wel tof :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 18:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Er lijkt een teaser op de BKS Instagram te staan. Ik heb zelf geen Instagram en ik zie niets. Maar dan zullen er morgen wel namen komen.

Edit:
[ afbeelding ]
In ieder geval gebeurt er iets! Hopelijk snel nieuwe namen *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 19:37:21 #136
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168924151
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 18:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Er lijkt een teaser op de BKS Instagram te staan. Ik heb zelf geen Instagram en ik zie niets. Maar dan zullen er morgen wel namen komen.

Edit:
[ afbeelding ]
Zou het op de zin "my friends and i have cracked the code" van Lorde in Royals kunnen slaan?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 19:41:20 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168924255
Overigens zie ik het helemaal niet op de instagram van BKS staan?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_168924695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:41 schreef MaJo het volgende:
Overigens zie ik het helemaal niet op de instagram van BKS staan?
Je moet ze volgen hiervoor.
pi_168925764
Floating Points waarschijnlijk.
pi_168926145
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 20:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Floating Points waarschijnlijk.
Cool, hopelijk komt z'n maatje Four Tet dan ook met een liveset :P
  woensdag 15 februari 2017 @ 20:41:47 #141
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_168926220
Floating points met een vette liveshow inclusief band/orkest zou ik meer dan vrede mee hebben. Als DJ in het nachtprogramma ook prima.
pi_168926490
Er komen meer hints voorbij, maar zover kan ik er weinig mee.
pi_168926749
Die doodskop kan referen naar Spoon. Nieuw album lijkt er wel op kwa schedel

En Americam Football?

[ Bericht 17% gewijzigd door indiaantje89 op 15-02-2017 21:07:50 ]
  woensdag 15 februari 2017 @ 21:18:05 #144
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_168927609
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 20:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Die doodskop kan referen naar Spoon. Nieuw album lijkt er wel op kwa schedel

En Americam Football?
Ken de band niet, maar dit een optie?



Hoop het niet. Klinkt als zoetsappige kutmuziek.
pi_168927703
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 21:18 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Ken de band niet, maar dit een optie?



Hoop het niet. Klinkt als zoetsappige kutmuziek.
Dat zijn ze ja. Ik vond dat album erg tof hoor.
  woensdag 15 februari 2017 @ 22:51:20 #146
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_168930324
Wat ik via andere kanalen lees is het redelijk zeker dat de tips slaan op: Floating points, Flying Lotus, American Football en Spoon.
pi_168930848
Morgen dan maar, vrijdag zal wel niet.
  donderdag 16 februari 2017 @ 07:13:19 #148
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_168932765
Toch RTJ :o
  donderdag 16 februari 2017 @ 07:14:00 #149
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_168932772
quote:
60 NIEUWE NAMEN

We hebben jullie geduld flink op de proef gesteld, maar het is eindelijk zover. Hier zijn 60 nieuwe namen, waaronder Run The Jewels, James Blake en Soulwax. De dagkaarten voor vrijdag gaan a.s. vrijdag 17 februari om 10:00 uur in de verkoop. Hier zie je wie op welke dag speelt.

Run The Jewels • Agnes Obel • Aurora • Floating Points (solo live) • George Ezra • James Blake • King Gizzard & The Lizard Wizard • Metronomy • Soulwax • The Boxer Rebellion • Wild Beasts • American Football • Arab Strap • Cass McCombs • Circa Waves • Jenny Hval • Joy Orbison • Junun featuring Shye Ben Tzur & The Rajahstan Express • Kaleo • Real Estate • RY X • Strand of Oaks • The Thurston Moore Group • Thomas Dybdahl • Thundercat • Weval (live) • Whitney • Andy Shauf • Chris Cohen • Cigarettes After Sex • Denis Sulta • Fil Bo Riva • Girl Band • HER • Honeyblood • Joey Purp • Kadhja Bonet • Kaitlyn Aurelia Smith • Kikaguka Moyo • Kim Janssen • Kornél Kovács • Laurel Halo (dj set) • Mannequin Pussy • Marlon Williams • Mitski • Show Me The Body • Sløtface • STUFF. • Sundara Karma • Tall Heights • The Amazons • The Courtneys • The Parrots • The Wytches • Tommy Cash • Vatican Shadow (live) • Yung Internet • Yussef Kamaal • Zeal & Ardor • Toxe
  donderdag 16 februari 2017 @ 07:15:19 #150
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_168932780
Wat een line-up zeg, jammer dat ik geen weekend kaart heb :{

(Arab Strab vind ik een verrassende naam, wist niet dat die een reunie tour gingen doen..)
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 16 februari 2017 @ 07:19:04 #151
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168932799
Kek plaatje erbij

pi_168932941
Wel ironisch dat Graz juist dit moment niet te bereiken is!
  donderdag 16 februari 2017 @ 07:44:46 #153
13973 ranja
image means nothing
pi_168932977
Honeyblood
Mitski
Sløtface
Aurora
_O_

Agnes Obel
The Thurston Moore Group
^O^

beetje karig nog maar er komt nog veel meer + ik ken niet alle namen van de 60
pi_168933059
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:39 schreef theodoor9 het volgende:
Wel ironisch dat Graz juist dit moment niet te bereiken is!
Ja inderdaad, had zin om daar te reageren maar helaas.
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:15:30 #155
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168933166
Veel onbekende namen. Dat kan zowel positief als negatief zijn. 👍🏻
pi_168933194
Er zitten weinig wow namen bij voor mij. Het is geen slechte lichting. Maar nog niet Blown Away.
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:27:03 #157
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168933247
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Er zitten weinig wow namen bij voor mij. Het is geen slechte lichting. Maar nog niet Blown Away.
tja het budget was natuurlijk al aardig aangesproken..
pi_168933277
Mooie lijst hoor 👍
pi_168933351
Ik word hier wel blij van hoor :)
neohu heeft nog geen signature
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 08:46:51 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168933463
Ik ken maar een paar namen :') maar dat maakt niet uit, altijd leuk om wat nieuws te ontdekken!

In ieder geval blij met Agnes Obel, Soulwax en the Boxer Rebellion *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_168933497
Hier blij met: Soulwax, Thundercat, American Football, Arab Strap, The Thurston Moore Groupe en Jenny Hval, Vatican Shadow en Mitski. Moet zeggen dat in de onderste blok veel namen staat die ik niet ken. Maar zitten best wat namen bij hoog op het affiche wat voor mij niet echt nodig was (James Blake again, George Ezra, Metronomy, The Boxer Rebllion, Weval ook weer, Circa Waves volgens ook voor de 3e keer?, Strand Of Oaks op herhaling, idem geld voor Wild Beasts, Stuff.)

En jammer dat The Afghan Whigs niet op het affiche staan, had ik toch wel hoop op door Primavera.
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 08:53:14 #162
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168933534
Baal steeds meer dat ik niet kan. Real Estate en Whitney ;(
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:05:00 #163
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_168933684
Ken nagenoeg alles op een paar namen uit het onderste rijtje na. Erg fijne lineup, ga me hier ontzettend vermaken wederom. :9~
Nu alleen hopen dat de overlap niet te erg gaat zijn...
pi_168933712
Soulwax in de Two voor Radiohead? Zou jammer zijn
pi_168933715
Duidelijk geld op na de headliners, kaarten verkopen gaat denk ik.
pi_168933955
Bij Junun feat. Shye Ben Tzur & The Rajahstan Express doet Johnny Greenwood ook weleens meer blijkbaar (althans die heeft aan dat album meegewerkt zie ik nu op Spotify)
pi_168933983
Ben vooral bang dat ik soulwax moet missen vanwege Radiohead..
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:34:03 #168
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_168934057
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:28 schreef theodoor9 het volgende:
Ben vooral bang dat ik soulwax moet missen vanwege Radiohead..
Is er al bevestigd dat ze op de zondag spelen dan?
Zie op hun eigen site alleen dat ze twee dagen daarvoor in Barcelona spelen.
pi_168934097
quote:
5s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:34 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Is er al bevestigd dat ze op de zondag spelen dan?
Zie op hun eigen site alleen dat ze twee dagen daarvoor in Barcelona spelen.
Ja zie BKS website.
pi_168934103
quote:
5s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:34 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Is er al bevestigd dat ze op de zondag spelen dan?
Zie op hun eigen site alleen dat ze twee dagen daarvoor in Barcelona spelen.
Ja, op http://www.bestkeptsecret.nl/#line-up zie je wie op welke dag staat.
pi_168934124
Dit weekend die playlist is afgaan spelen, staat echt veel tussen wat ik niet ken.
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:38:17 #172
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_168934126
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ja, op http://www.bestkeptsecret.nl/#line-up zie je wie op welke dag staat.
Ah, op die manier. Ach, met een beetje geluk zetten ze die neuzelaar James Blake in TWEE als afsluiter. Probleem opgelost.
pi_168934167
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:38 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Ach, met een beetje geluk zetten ze die neuzelaar James Blake in TWEE als afsluiter. Probleem opgelost.
Die zal voor Radiohead staan gok ik op de One.
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:41:17 #174
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_168934177
Moet wel zeggen dat ik nog nooit van Kaleo en Aurora heb gehoord. En die staan bijna bovenaan het affiche. Is dat 3FM-approved of zo?
pi_168934213
quote:
11s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:41 schreef Grobbel het volgende:
Moet wel zeggen dat ik nog nooit van Kaleo en Aurora heb gehoord. En die staan bijna bovenaan het affiche. Is dat 3FM-approved of zo?
Aurora wel in ieder geval wel. Maar heeft best redelijke nummers, ik kan er wel mee overweg. Maar al paar keertjes gezien. Ik vond eerlijk gezegd de "middel grote namen" een beetje tegenvallen. Hoop echt dat ze daar nog interessantere acts tussen proppen.

Ik noem een Fleet Foxes, Phoenix, Grace Jones, The Afghan Whigs, Solange, Flying Lotus, Nicolas Jaar, Savages, Warpaint, Spoon, Ryan Adams, Kurt Vile etc.

Misschien toch de verwachtingen wat te hoog?

[ Bericht 6% gewijzigd door indiaantje89 op 16-02-2017 09:50:42 ]
pi_168934311
Redelijk lijstje, inderdaad niet echt de wow-factor meer, maar dat is ook niet gek na wat er al bekend is gemaakt.
pi_168934385
Hoeveel acts kunnen we nog verwachten dan als je van vorig jaar uitgaat?
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:21:18 #178
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_168934790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:43 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Aurora wel in ieder geval wel. Maar heeft best redelijke nummers, ik kan er wel mee overweg. Maar al paar keertjes gezien. Ik vond eerlijk gezegd de "middel grote namen" een beetje tegenvallen. Hoop echt dat ze daar nog interessantere acts tussen proppen.

Ik noem een Fleet Foxes, Phoenix, Grace Jones, The Afghan Whigs, Solange, Flying Lotus, Nicolas Jaar, Savages, Warpaint, Spoon, Ryan Adams, Kurt Vile etc.

Misschien toch de verwachtingen wat te hoog?
Savages en Warpaint hebben denk ik alle grote Nederlandse festivals gedaan de afgelopen jaren? Hoe tof ik ze ook vind kunnen die wel een keertje rusten.
Zelfs al zie ik nu weer dat Warpaint sowieso al door Rabbithole dit jaar geboekt is. :')

Ik zie het overigens best gebeuren dat een aantal van de door jou genoemde namen een week later in Beuningen staan.
pi_168934869
Kan de TT aangepast worden? :P
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:27:40 #180
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_168934914
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:25 schreef MCH het volgende:
Kan de TT aangepast worden? :P
Want het is nu 11-0?

Rabbithole moet sowieso nog met namen komen, dus tot dat moment zou ik de score nog even ongemoeid laten.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:28:18 #181
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168934928
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:43 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Aurora wel in ieder geval wel. Maar heeft best redelijke nummers, ik kan er wel mee overweg. Maar al paar keertjes gezien. Ik vond eerlijk gezegd de "middel grote namen" een beetje tegenvallen. Hoop echt dat ze daar nog interessantere acts tussen proppen.

Ik noem een Fleet Foxes, Phoenix, Grace Jones, The Afghan Whigs, Solange, Flying Lotus, Nicolas Jaar, Savages, Warpaint, Spoon, Ryan Adams, Kurt Vile etc.

Misschien toch de verwachtingen wat te hoog?
de kans dat die op Dtrh staan zijn vandaag toegenomen.
pi_168934932
On 11 June 2016 a new website for the band was revealed with a countdown and a lone statement - "Hello Again", teasing a reformation. Arab Strap confirmed on 15 June that they have reformed for three shows at London's Electric Brixton, Manchester's O2 Ritz and Glasgow's Barrowlands Ballroom, all scheduled for October, marking the band's 20th anniversary. With this announcement, the band released a new version of their debut single, titled "The First Big Weekend of 2016", as remixed by Miaoux Miaoux. They later added a second date in Glasgow (after the first one sold out in under half an hour) and a warm-up date in Newcastle.

Is toch wel leuk dat die komen, van het legendarische Chemikal Underground. Kunnen ze Aereogramme ook meenemen? :P
pi_168934936
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:28 schreef peaceman het volgende:

[..]

de kans dat die op Dtrh staan zijn vandaag toegenomen.
No shit sherlock :@
pi_168934945
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:21 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Savages en Warpaint hebben denk ik alle grote Nederlandse festivals gedaan de afgelopen jaren? Hoe tof ik ze ook vind kunnen die wel een keertje rusten.
Zelfs al zie ik nu weer dat Warpaint sowieso al door Rabbithole dit jaar geboekt is. :')

Ik zie het overigens best gebeuren dat een aantal van de door jou genoemde namen een week later in Beuningen staan.
O ja vast wel, maar ik heb zo het idee met deze namen dat ik niet veel op de grote stages te vinden zal zijn :P.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:30:12 #185
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168934965
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:28 schreef MCH het volgende:

[..]

No shit sherlock :@
moet je echt elke post van mij met sullig commentaar vooorzien? :')
pi_168934981
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:30 schreef peaceman het volgende:

[..]

moet je echt elke post van mij met sullig commentaar vooorzien? :')
Als je open deur gaat intrappen wel :6
pi_168935054
Als je Radiohead en Arcade Fire weghaalt dan heb je het niveau van een 3-daags 90 euro Duits c-festivalletje. Dan kun je nog beter naar Welcome to the Village in Leeuwarden.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:38:15 #188
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_168935067
Mja, jammer dat de reacties zo lauw zijn. Ik ben ontzettend blij met de namen tot dusver. :)
Mij spreekt ook lang niet alles aan, maar dat boeit me niet echt veel omdat je toch niet alles kunt zien. maakt het alleen maar makkelijker om een route uit te stippelen.
pi_168935096
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:38 schreef Grobbel het volgende:
Mja, jammer dat de reacties zo lauw zijn. Ik ben ontzettend blij met de namen tot dusver. :)
Mij spreekt ook lang niet alles aan, maar dat boeit me niet echt veel omdat je toch niet alles kunt zien. maakt het alleen maar makkelijker om een route uit te stippelen.
Misschien verander ik nog behoorlijk aangezien ik dus nog veel moet gaan luisteren van de onderkant van het affiche. Ik ga het gewoon prima naar mijn zin hebben de 3 dagen. Nog tips tussen de kleinere namen?
pi_168935185
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Misschien verander ik nog behoorlijk aangezien ik dus nog veel moet gaan luisteren van de onderkant van het affiche. Ik ga het gewoon prima naar mijn zin hebben de 3 dagen. Nog tips tussen de kleinere namen?
Slotface, Amazons en Sundara Karma
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 10:48:00 #191
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168935224
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:37 schreef MCH het volgende:
Als je Radiohead en Arcade Fire weghaalt dan heb je het niveau van een 3-daags 90 euro Duits c-festivalletje. Dan kun je nog beter naar Welcome to the Village in Leeuwarden.
Je slaat weer door.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:49:40 #192
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_168935244
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Misschien verander ik nog behoorlijk aangezien ik dus nog veel moet gaan luisteren van de onderkant van het affiche. Ik ga het gewoon prima naar mijn zin hebben de 3 dagen. Nog tips tussen de kleinere namen?
Wat rustigere namen, perfect als dromerige dagopeners:



Smerige (garage-y) herrie. Vooral dat nummer van Girl Band moet je vooral heel hard draaien. :9~



jazzy-electronisch:


toffe hiphopnaam die verrassend laag op het affiche staat:

Ik denk dat Girl Band en Chris Cohen voor mij persoonlijk meer headliner zijn dan pakweg Arcade Fire.
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 10:54:38 #193
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168935313
Cass McCombs en Marlon Williams zijn ook prima namen.
pi_168935338
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:54 schreef Slobeend het volgende:
Marlon Williams zijn ook prima namen.
Heerlijke zondagochtend kraspandamuziek. Deze clip is een pareltje:

  donderdag 16 februari 2017 @ 11:00:15 #195
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_168935392
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:54 schreef Slobeend het volgende:
Cass McCombs en Marlon Williams zijn ook prima namen.
Die stonden niet in het onderste blok, maar die zijn ook inderdaad erg fijn.
pi_168935681
Thanks Grobbel, ga vanavond eens inluisteren.

Had Run The Jewels eerlijk gezegd niet verwacht als headliner, leek mij meer een sub?
pi_168939114
Vrijdag lekker hiphop dagje. Zaterdag en zondag prima voorprogramma's voor Arcade Fire en Radiohead :P

Nee vind het een mooi affiche. RTJ voelt niet echt als een headliner idd, maar QOTSA of ATCQ was ook wel wat veel gevraagd gezien het budget dat ze op Arcade Fire en Radiohead stuk hebben geslagen. Vast en zeker ook weer veel moois om te ontdekken ^O^ .
pi_168941778
Ik vind het een mooie, verrassende derde headliner. Voor het eerst in Nederland dat een hip-hopact op een groot festival headlined, toch?
De onderlaag is ook goed, maar wat er net onder de headliners zit, valt me toch een beetje tegen. Aurora, George Ezra, King Gizzard & The Lizard Wizard en Kaleo zijn wel matige namen om zo hoog op de affiche te zetten.
pi_168941818
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het een mooie, verrassende derde headliner. Voor het eerst in Nederland dat een hip-hopact op een groot festival headlined, toch?
De onderlaag is ook goed, maar wat er net onder de headliners zit, valt me toch een beetje tegen. Aurora, George Ezra, King Gizzard & The Lizard Wizard en Kaleo zijn wel matige namen om zo hoog op de affiche te zetten.
NERD LL 2008
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:30:40 #200
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_168941916
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het een mooie, verrassende derde headliner. Voor het eerst in Nederland dat een hip-hopact op een groot festival headlined, toch?
De onderlaag is ook goed, maar wat er net onder de headliners zit, valt me toch een beetje tegen. Aurora, George Ezra, King Gizzard & The Lizard Wizard en Kaleo zijn wel matige namen om zo hoog op de affiche te zetten.
Met de kanttekening dat King Gizzard & The Lizard Wizard makkelijk één van de beste bands van het festival gaat zijn.

Al had ik ze denk ik ook wat lager op het affiche verwacht.

[ Bericht 3% gewijzigd door Grobbel op 16-02-2017 17:41:28 ]
pi_168942281
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:23 schreef MCH het volgende:

[..]

NERD LL 2008
Klinkt als een goede headliner, maar volgens lowlove stonden die aan het eind van de middag. Nightwish, Franz Ferdinand en Underworld speelden daarna nog. Tegenwoordig zou Nightwish niet meer zo hoog op de affiche staan, denk ik.

quote:
3s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:30 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Met de kanttekening dat King Gizzard & The Lizard Wizard makkelijk één van de beste bands van het festival gaat zijn.
Ja, dat is ook lekker makkelijk. Vaak komen de beste optredens van kleinere artiesten, dan is het niet de bedoeling om ze groot neer te zetten.. Ik heb ze vorig jaar op Lowlands gezien en vond het vanwege de plek waar ik stond (in een tent naast de Charlie) tegenvallen. Hopelijk schijnt dit keer het zonnetje wel als ze optreden :D

Ik ben blij met namen als Mitski en Girl Band, die ik hier vanuit het indie-topic in MUZ ken. Sowieso zijn veel van de namen op BKS in het indie-topic voorbij gekomen, zelfs dat rare Zeal & Arbor heb ik daar eerder gehoord ^O^
pi_168942299
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:54 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Klinkt als een goede headliner, maar volgens lowlove stonden die aan het eind van de middag. Nightwish, Franz Ferdinand en Underworld speelden daarna nog. Tegenwoordig zou Nightwish niet meer zo hoog op de affiche staan, denk ik.

[..]

Ja, dat is ook lekker makkelijk. Vaak komen de beste optredens van kleinere artiesten, dan is het niet de bedoeling om ze groot neer te zetten.. Ik heb ze vorig jaar op Lowlands gezien en vond het vanwege de plek waar ik stond (in een tent naast de Charlie) tegenvallen. Hopelijk schijnt dit keer het zonnetje wel als ze optreden :D

Ik ben blij met namen als Mitski en Girl Band, die ik hier vanuit het indie-topic in MUZ ken. Sowieso zijn veel van de namen op BKS in het indie-topic voorbij gekomen, zelfs dat rare Zeal & Arbor heb ik daar eerder gehoord ^O^
Bieber gaat ook bij daglicht spelen :6 Ik baseerde mij op lettergrootte van de poster ;)
pi_168942663
Meh, ik zal komende week nog wel wat bijluisteren, want ik ken echt vrijwel niets van de nieuwe namen :@

Run the Jewels als headliner though :') (sorry ik heb het niet zo op rap live performances)
Jaaa, dansen! dansen!
pi_168942686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Bieber gaat ook bij daglicht spelen :6 Ik baseerde mij op lettergrootte van de poster ;)
Dat is maar goed ook, want de gemiddelde Bieberfan mag niet te lang opblijven.
  donderdag 16 februari 2017 @ 18:26:50 #205
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_168942812
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Bij Junun feat. Shye Ben Tzur & The Rajahstan Express doet Jonny Greenwood ook weleens meer blijkbaar (althans die heeft aan dat album meegewerkt zie ik nu op Spotify)
Ja, ik kan niet zeggen dat hij altijd meedeed, maar toch wel regelmatig. Vorig jaar op LGW? gezien. Was misschien wel m'n favoriete optreden van het jaar :@.
pi_168944498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 18:19 schreef meowingtons het volgende:
Meh, ik zal komende week nog wel wat bijluisteren, want ik ken echt vrijwel niets van de nieuwe namen :@

Run the Jewels als headliner though :') (sorry ik heb het niet zo op rap live performances)
Vorig jaar was een DJ de derde headliner :P

Voor het eerst dat ik alle drie de headliners goed vind :)
pi_168944940
Ik verwacht vooral voor de vrijdag nog wel een subheadliner (en misschien nog een afsluiter van TWO). Denk iets uit het rijtje: Belle & Sebastian, Royal Blood, Phoenix, Fleet Foxes/Father John Misty.
pi_168947135
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:49 schreef theodoor9 het volgende:
Ik verwacht vooral voor de vrijdag nog wel een subheadliner (en misschien nog een afsluiter van TWO). Denk iets uit het rijtje: Belle & Sebastian, Royal Blood, Phoenix, Fleet Foxes/Father John Misty.
Uit dat rijtje vind ik eigenlijk alleen Phoenix een waardige sub. Royal Blood had ik ook echt wel verwacht vandaag.
  donderdag 16 februari 2017 @ 21:51:33 #209
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_168949374
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 20:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Uit dat rijtje vind ik eigenlijk alleen Phoenix een waardige sub. Royal Blood had ik ook echt wel verwacht vandaag.
Fleet Foxes was al eens headliner op Haldern in het verleden. Ik denk dat die prima kunnen subben. :)
pi_168979701
Nu wat aan het ontdekken. Thomas Dybdahl _O_
  zaterdag 18 februari 2017 @ 13:25:31 #211
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168981016
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu wat aan het ontdekken. Thomas Dybdahl _O_
kende je die nog niet? Die is al heel wat jaartjes bezig... best leuk :Y
pi_168988130
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:25 schreef peaceman het volgende:

[..]

kende je die nog niet? Die is al heel wat jaartjes bezig... best leuk :Y
Nee was voor mij nog onbekend. Wel mijn ding.
pi_169219918
quote:
Als de Fritzkola maar blijft. O+
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
pi_169219987
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:51 schreef Cupcake. het volgende:

[..]

Als de Fritzkola maar blijft. O+
Hipsterfrisdrankdrinker gespot
pi_169220038
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Hipsterfrisdrankdrinker gespot
Heb vorig jaar geleefd op de rabarberlimonade. O+ *O*
Je moet toch iets als je geen alcohol drinkt. Alleen water wordt ook zo saai.
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
pi_169222752
quote:
Gelukkig maar, Jupiler is echt de meest matige pils ooit
Jaaa, dansen! dansen!
pi_169224627
quote:
99s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:57 schreef Cupcake. het volgende:

[..]

Heb vorig jaar geleefd op de rabarberlimonade. O+ *O*
Je moet toch iets als je geen alcohol drinkt. Alleen water wordt ook zo saai.
Maak jij een keer cupcakejes voor mij, dan neem ik het hele assortiment Fritz Kola mee?! :@ *; :9
pi_169225993
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:08 schreef MCH het volgende:

[..]

Maak jij een keer cupcakejes voor mij, dan neem ik het hele assortiment Fritz Kola mee?! :@ *; :9
Ik maak nooit cupcakejes :')
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
pi_169226011
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:19 schreef Cupcake. het volgende:

[..]

Ik maak nooit cupcakejes :')
Ik bekeek pas na mijn bericht je fotoboek. Je woont dichtbij en je bent niet lelijk maar je bent helaas niet mijn type. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2017 20:21:20 ]
pi_169226162
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik bekeek pas na mijn bericht je fotoboek. Je woont dichtbij en je bent niet lelijk maar je bent helaas niet mijn type. :(
:')
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
pi_169253216
Aaaaaanyway.
Ik heb er weer zin in dit jaar! Wordt m'n 4e jaar (2015 overgeslagen) en dit jaar voor de derde keer weer in een huisje. Vorig jaar op de camping gestaan, maar we zijn dit jaar met een grote groep verdeeld over 2 huisjes dus dat wordt relaxed en leuk.

Ben benieuwd hoe Agnes Obel het gaat doen. Kan me herinneren toen ze het eerste jaar speelde en in de tent stond het bijna niet te horen was omdat het geluid zo slecht was en iedereen er doorheen kakelde.
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
pi_169253922
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:31 schreef Cupcake. het volgende:
Aaaaaanyway.
Ik heb er weer zin in dit jaar! Wordt m'n 4e jaar (2015 overgeslagen) en dit jaar voor de derde keer weer in een huisje. Vorig jaar op de camping gestaan, maar we zijn dit jaar met een grote groep verdeeld over 2 huisjes dus dat wordt relaxed en leuk.

Ben benieuwd hoe Agnes Obel het gaat doen. Kan me herinneren toen ze het eerste jaar speelde en in de tent stond het bijna niet te horen was omdat het geluid zo slecht was en iedereen er doorheen kakelde.
Dat laatste album vond ik erg sterk. Een anti-praat patrouille zou niet verkeerd zijn bij dat soort acts (net als bij Julien Baker vorig jaar).

Ik ben alle edities al geweest. Alleen het eerste jaar maar 1 dag, andere jaren altijd 3 dagen geweest.
  donderdag 2 maart 2017 @ 23:24:18 #224
13973 ranja
image means nothing
pi_169254992
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:31 schreef Cupcake. het volgende:

Ben benieuwd hoe Agnes Obel het gaat doen. Kan me herinneren toen ze het eerste jaar speelde en in de tent stond het bijna niet te horen was omdat het geluid zo slecht was en iedereen er doorheen kakelde.
Dat idee had ik totaal niet bij Agnes Obel, misschien stond ik op een gunstige plek?
pi_169258368
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:24 schreef ranja het volgende:

[..]

Dat idee had ik totaal niet bij Agnes Obel, misschien stond ik op een gunstige plek?
Geluksvogel! Ik stond halverwege de tent, net iets achter de geluidsman, en daar werd uitgebreid de week doorgenomen door iedereen. :{ Haar stem was daar echt amper te horen.
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
  Redactie Sport vrijdag 3 maart 2017 @ 09:20:06 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169258772
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:24 schreef ranja het volgende:

[..]

Dat idee had ik totaal niet bij Agnes Obel, misschien stond ik op een gunstige plek?
Achterin was in two het geluid toen echt rommel, ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169260274
Vorig jaar viel me dat wel mee, het was een stuk beter. Ben benieuwd of ze haar weer in de tent laten spelen of op one. Op een of andere manier vind ik haar muziek beter in een intieme setting in tent passen dan op dat grote veld. We zullen het zien!
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:38:49 #228
13973 ranja
image means nothing
pi_169260818
Gister zag ik Mitski in Ekko, die past ook het beste in de nieuwe tent 3 (waar vorig jaar oa Julien Baker en Beak speelden). Ik denk dat Agnes Obel daar misschien wel een te grote naam voor is al zou het qua muziek wel het beste overkomen denk ik, daarbij is het wel van belang dat achterin de tent geen voor de regen schuilende cq op smartphone voetbal-volgende mensen staan :P
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:50:40 #229
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_169263035
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:38 schreef ranja het volgende:
Gister zag ik Mitski in Ekko, die past ook het beste in de nieuwe tent 3 (waar vorig jaar oa Julien Baker en Beak speelden). Ik denk dat Agnes Obel daar misschien wel een te grote naam voor is al zou het qua muziek wel het beste overkomen denk ik, daarbij is het wel van belang dat achterin de tent geen voor de regen schuilende cq op smartphone voetbal-volgende mensen staan :P
Agnes Obel stond jaren geleden al in een uitpuilende TWEE inderdaad. Natuurlijk hielp het dat het pijpenstelen regende, maar denk niet dat ze naar een kleiner podium zal gaan eerlijk gezegd.
pi_169329546
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:50 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Agnes Obel stond jaren geleden al in een uitpuilende TWEE inderdaad. Natuurlijk hielp het dat het pijpenstelen regende, maar denk niet dat ze naar een kleiner podium zal gaan eerlijk gezegd.
Ik zal haar ook zeker wel waarderen op ONE hoor. Tijdens een ondergaand zonnetje aan de waterkant O+
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
  maandag 6 maart 2017 @ 15:04:12 #231
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_169330164
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:34 schreef Cupcake. het volgende:

[..]

Ik zal haar ook zeker wel waarderen op ONE hoor. Tijdens een ondergaand zonnetje aan de waterkant O+
We zitten wel in Nederland he. De kans dat het compleet verwaait en verregent in een halve storm is onderhand groter... Tent lijkt me intiemer en veiliger.

Met dat beestenweer van vorig jaar heb ik EEN eerlijk gezegd ook grotendeels gelaten voor wat het was.
  Moderator maandag 6 maart 2017 @ 15:46:01 #232
332671 crew  indiaantje89
pi_169331112
Ik hoop dit jaar toch gewoon op een lekker zonnetje. Al had dat mini regentje bij Jonny Greenwood ook wel wat.
pi_169332478
Een hoosbui zoals vorig jaar bij The Editors mag wegblijven van mij. Dat was echt niet grappig meer.
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
pi_169332542
Ben trouwens gister begonnen met de Spotify playlist af te luisteren en dingen weg te strepen en aan te vinken. Zit tot nu toe maar weinig tussen wat ik niet blief.
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
  maandag 6 maart 2017 @ 19:20:52 #235
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_169335204
quote:
13s.gif Op maandag 6 maart 2017 16:49 schreef Cupcake. het volgende:
Een hoosbui zoals vorig jaar bij The Editors mag wegblijven van mij. Dat was echt niet grappig meer.
Fixed :)
pi_169341115
quote:
9s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:20 schreef JochemP het volgende:

[..]

Fixed :)
Gefeliciteerd!
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
pi_169537049
Volg! Nog even een naamwijziging regelen en dan ben ik er weer bij dit jaar. ZIN IN.
"free your mind and the rest will follow."
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 17:33:18 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169539698
Heeft het tijdens bks wel eens niet geregend eigenlijk? Ik was er alleen de eerste keer en toen heeft het zowat het hele weekend geregend. Over vorig jaar hoorde ik ook al rampverhalen over modder enzo :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:36:37 #239
13973 ranja
image means nothing
pi_169539794
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:33 schreef MaJo het volgende:
Heeft het tijdens bks wel eens niet geregend eigenlijk? Ik was er alleen de eerste keer en toen heeft het zowat het hele weekend geregend. Over vorig jaar hoorde ik ook al rampverhalen over modder enzo :D
Het heeft altijd wel een periode geregend, maar bv vorig jaar was het zondag prima weer en dat jaar ervoor na een bui vanaf ca 14.00 ook en zo zijn er best dagen dat het goed is geweest. Maar een droog weekend is volgens mij nog niet gebeurt.
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:51:52 #240
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_169540165
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:36 schreef ranja het volgende:

[..]

Het heeft altijd wel een periode geregend, maar bv vorig jaar was het zondag prima weer en dat jaar ervoor na een bui vanaf ca 14.00 ook en zo zijn er best dagen dat het goed is geweest. Maar een droog weekend is volgens mij nog niet gebeurt.
dit jaar voor het eerst, hoop ik... en dat twee weekenden achter elkaar. 👍🏻
pi_169672892
Dat nieuwe album van Real Estate is best tof, had ze paar jaar terug gezien op Lowlands en toen vond ik er niet veel aan. Maar met dit nieuwe album op zak ga ik er toch even kijken denk ik. Bleek ook goed te zijn op SXSW.
pi_169822836
Wat verwachten jullie nog voor grotere namen? Ik gok op Royal Blood en Savages voor Run The Jewels. En dan nog Godspeed You Black Emperor en The Kills erbij.
  maandag 27 maart 2017 @ 21:30:45 #243
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_169823037
+1 Voor GY!BE.
pi_169824531
Ik hoop nog op Phoenix al gaat dat lastig worden. Maar dat weekend staat nog vrij. The Afghan Whigs lijkt me ook tof voor overdag op stage one. Verder Grace Jones, Ride, Perfume Genius, Solange (al staat die op NSJ), Japandroids, Broken Social Scene, !!!, Sleep, Shellac, WhoMadeWho, Savages, Beth Ditto, Foster The People,The Flaming Lips, Belle& Sebastian, Ryan Adams, Kurt Vile & The Violators, Jagwar Ma, Peter Bjorn & John.

Paar van deze namen zou fijn zijn.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 00:21:23 #245
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_169828334
Ik hoop nog op wat meer namen uit de hiphop hoek. Vince Staples, D.R.A.M., Skepta of JonWayne ofzo. Frank Ocean zou helemaal fantastisch zijn maar is waarschijnlijk een te grote naam.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 09:53:49 #246
13973 ranja
image means nothing
pi_169831075
Bovenaan mijn wenslijst staat denk ik Desperate Journalist (samen met Best Coast maar die laatste zal wel niks meer worden). Verder hoop ik toch ook wel op wat bands zoals Amber Arcades, Mysterons, Eerie Wanda, Pip Blom... ja nederlands maar waarom niet, het is ook een nederlands festival.
pi_169838683
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 00:21 schreef Knuck-les het volgende:
Ik hoop nog op wat meer namen uit de hiphop hoek. Vince Staples, D.R.A.M., Skepta of JonWayne ofzo. Frank Ocean zou helemaal fantastisch zijn maar is waarschijnlijk een te grote naam.
Skepta staat er al, voor de rest ben ik het met je eens ;).
pi_169838705
Oh sorry ik dacht dat dit de Lowlands lijst was, excuses! Skepta staat op Lowlands niet BKS.
pi_169879932
The National op Glasto... misschien toch nog even subben voor Run The Jewels?
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:59:27 #250
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169880005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:55 schreef indiaantje89 het volgende:
The National op Glasto... misschien toch nog even subben voor Run The Jewels?
:P

Staan nog wel wat leuke dingen op die poster die aan de bks line-up kunnen worden toegevoegd.
pi_169880015
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

:P

Staan nog wel wat leuke dingen op die poster die aan de bks line-up kunnen worden toegevoegd.
We hebben dit natuurlijk nog:
pi_169883835
+Thomas Azier ?

http://festileaks.com/201(...)st-kept-secret-2017/

Zou ik prima vinden :)
pi_169890069
King Gizzard eindelijk eens fatsoenlijk geluisterd. Holy shit wat een band _O_

Enorm veel zin in hun concert
Jaaa, dansen! dansen!
pi_169927357
Mijn hele festivalbuzz en enthousiasme is compleet weg. Waar ik nog zo euforisch was net voor en na start van de kaartverkoop ben ik nu onverschillig. Ook bij alle aankondigingen. Nu lijkt het erop dat ik ambivalent naar het festival ga met de instelling "oké, entertain me maar."
Het weer zat niet mee
pi_169929322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:17 schreef indiaantje89 het volgende:
+Thomas Azier ?

http://festileaks.com/201(...)st-kept-secret-2017/

Zou ik prima vinden :)
_O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 4 april 2017 @ 12:09:30 #256
332671 crew  indiaantje89
pi_169992343
+Millionaire

http://focus.knack.be/ent(...)e-normal-835331.html

"U kunt 'Millionaire 1.3' aan het werk zien op 7 juni in de Botanique in Brussel, op 15 juni in Point Éphémère in Parijs en op 16 juni op Best Kept Secret."

Edit: Nu officieel bekend gemaakt

BKSfestival twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 13:15:48 Millionaire is terug en staat vrijdag 16 juni op #BKS17!Bekijk de trippy comeback video van de Vlaamse band hier:... https://t.co/VVAd1BHTWW reageer retweet


[ Bericht 29% gewijzigd door indiaantje89 op 04-04-2017 13:49:51 ]
pi_170000829
Cool!
pi_170043929
Niemand gister na Run The Jewels geweest? Schijnt goed geweest te zijn. Daar kijk ik erg naar uit deze BKS.


_O_
pi_170044070
Jazeker gister geweest, na wel 40 minuutje extra wachttijd hebben de heren prima optreden afgeleverd. Was wel een feestje. Ik denk wel dat je op BKS een beetje door naar voren moet lopen, dan zal het wel beter overkomen dan achter in een tent.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_170045536
quote:
6s.gif Op donderdag 6 april 2017 16:35 schreef pipster het volgende:
Jazeker gister geweest, na wel 40 minuutje extra wachttijd hebben de heren prima optreden afgeleverd. Was wel een feestje. Ik denk wel dat je op BKS een beetje door naar voren moet lopen, dan zal het wel beter overkomen dan achter in een tent.
Tent?
pi_170053013
Oh staan zeker op het hoofdpodium. Nou ja beetje vooraan staan.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_170126076
quote:
Doordat er een aantal reserveringen is teruggevallen, is er een zeer beperkt aantal KarTenten, Festipi’s en FestiTenten vrij gekomen. Deze zijn vanaf nu te boeken via onderstaande link! Helaas zijn er geen camper/caravan reserveringen teruggevallen.
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 23:28:33 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_170139792
Alt-J 4 dagen voor het festival in Tilburg. Zou dat nog een optie zijn? O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_170141881
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 23:28 schreef MaJo het volgende:
Alt-J 4 dagen voor het festival in Tilburg. Zou dat nog een optie zijn? O+
Nee staan op Lowlands ;)
pi_170172606
Cloud Nothings komen ook volgens iemand op Festileaks. Fijne toevoeging!

Ik kan alleen (nog) geen bron vinden.

Edit: komt hier vandaan https://belmontbookings.nl/shows/

[ Bericht 37% gewijzigd door indiaantje89 op 12-04-2017 20:23:38 ]
pi_170205563
Het wordt sowieso wel weer eens tijd voor een nieuwe worp :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 14 april 2017 @ 13:25:06 #267
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_170213366
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Cloud Nothings
Weer een relatief suf indiebandje. Mag toch wel wat spannenders bij :{
pi_170214763
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:25 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Weer een relatief suf indiebandje. Mag toch wel wat spannenders bij :{
Heb ze een paar weken geleden in Paradiso gezien, die kunnen toch wel echt een verdomd goede show neer zetten hoor. Hele mooie boeking.
pi_170221974
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:25 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Weer een relatief suf indiebandje. Mag toch wel wat spannenders bij :{
Niks mis met relaxte indiebandjes. :s)
Het weer zat niet mee
  vrijdag 14 april 2017 @ 20:11:33 #270
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_170222026
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 april 2017 20:10 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

Niks mis met relaxte indiebandjes. :s)
Klopt. Wel beetje jammer dat 80 procent van het affiche inmiddels bestaat uit relaxte indiebandjes.

Vooral de elektronische en hip-hop kant vind ik tot nu toe erg magertjes.
pi_170222076
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 20:11 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Klopt. Wel beetje jammer dat 80 procent van het affiche inmiddels bestaat uit relaxte indiebandjes.

Vooral de elektronische en hip-hop kant vind ik tot nu toe erg magertjes.
Precies de reden dat ik naar BKS ga. ;)
Voor andere muziek ga ik naar LL en andere festivals.
Het weer zat niet mee
  vrijdag 14 april 2017 @ 21:00:22 #272
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_170223457
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 april 2017 20:12 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

Precies de reden dat ik naar BKS ga. ;)
Voor andere muziek ga ik naar LL en andere festivals.
Maar daar speelt radiohead niet ;(

Vorige jaren was de line-up trouwens wel een stukje diverser heb ik het idee.
pi_170232068
http://live.coachella.com/?v=ytl-gNVZy9kp6M0

Radiohead op de live stream van Coachella, nu Let Down :D
pi_170470685
16 NIEUWE NAMEN

Met nog een kleine twee maanden te gaan, hebben we hier 16 nieuwe namen voor je! Begin deze maand kondigden we ook al aan dat de Belgische band Millionaire een comeback show bij ons speelt. Op de line-up page zie je wie op welke dag optreedt. Binnenkort maken we de timetable, het programma voor dj stage FOUR én de food line-up bekend.

Amber Arcades • Canshaker Pi • Cloud Nothings • Dj Prime • Froth • Hundred Waters • Iguana Death Cult • Kelly Lee Owens • Leif Vollebekk • Section Boyz • Tei Shi • The Homesick • The Japanese House • The Mystery Lights • Thomas Azier • Wildes
pi_170470737
Ben ik aan het zeuren als ik dit niet echt geweldig vind?
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:09:21 #276
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_170470743
Prima namen weer.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:09:54 #277
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_170470755
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben ik aan het zeuren als ik dit niet echt geweldig vind?
Dit zijn voor het grootste deel namen voor VIJF lijkt me.
pi_170470770
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:09 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Dit zijn voor het grootste deel namen voor VIJF lijkt me.
Ja lijkt me ook, op Cloud Nothings na. Maar had toch stiekem op nog wat meer midcard namen verwacht (Godspeed!)
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:12:43 #279
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_170470800
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja lijkt me ook, op Cloud Nothings na. Maar had toch stiekem op nog wat meer midcard namen verwacht (Godspeed!)
De woordkeuze is wel van dien aard dat dit zomaar de laatste namen kunnen zijn voor het festival. Maar ach, ik vind de lineup toch al dikke prima. Nog meer kwaliteit erbij en keuzestress gaat het festival mogelijk deels verpesten. :P
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:13:21 #280
13973 ranja
image means nothing
pi_170470810
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:04 schreef Angel-A het volgende:
16 NIEUWE NAMEN

Amber Arcades
The Homesick
^O^

Het gaat langzaam dit jaar maar uiteindelijk wordt het toch best leuk... plus nog wat dingen te ontdekken natuurlijk.
pi_170470966
Dubbel gevoel hier.. veel dingen die er eerdere edities ook al stonden. (Circa Waves, Strand Of Oaks, Weval, Agnes Obel, James Blake, Metronomy, Geoge Ezra, Wild Beasts, Girl Band, The Wytches, Stuff.) Waarvan ook veel best hoog op het affiche staan ben ik bang.

Dan zou ik Soulwax graag willen zien maar die staan ongunstig voor Radiohead waarschijnlijk. Daarna vind ik Aurora, Wild Beasts, King Gizzard & The Lizzard Wizard, Kaleo, Ry X en Section Boyz te hoog op het affiche staan, voor het formaat band dat ze zijn dan.

De headliners zijn tof, de kleinere namen staan leuke dingen bij. Maar die midden sectie maakt het voor mij de misschien wel de minste editie tot nu toe :'(
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:24:24 #282
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_170470983
Wat kut dit
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:41:54 #283
13973 ranja
image means nothing
pi_170471303
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Dubbel gevoel hier.. veel dingen die er eerdere edities ook al stonden. (Circa Waves, Strand Of Oaks, Weval, Agnes Obel, James Blake, Metronomy, Geoge Ezra, Wild Beasts, Girl Band, The Wytches, Stuff.)
Honeyblood oook maar daar ben ik juist erg blij mee.
pi_170472437
Ik weet niet of er nu in totaal minder bands staan als dit het is?

Thomas Azier ook op herhaling trouwens, maar wel erg fijn O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:56:17 #285
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_170474780
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben ik aan het zeuren als ik dit niet echt geweldig vind?
ik vind dat je gelijk hebt.
pi_170476666
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:56 schreef peaceman het volgende:

[..]

ik vind dat je gelijk hebt.
Ook mee eens. Zou inderdaad nog wel minimaal 1 sub of 2/3 ONE namen hebben verwacht
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:17:43 #287
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170476678
dtrh > bks
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:54:39 #288
13973 ranja
image means nothing
pi_170477418
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:17 schreef theodoor9 het volgende:

Ook mee eens. Zou inderdaad nog wel minimaal 1 sub of 2/3 ONE namen hebben verwacht
Het zou mij niks verbazen als Amber Arcades vrijdag als opener op 1 speelt.
pi_170480155
Ik denk zelf eerder een overdekte stage. Heb Amber Arcades afgelopen zaterdag gezien. Daar speelde Annelotte en band (andere samenstelling dan in de video) wel wat steviger dan in het onderstaande filmpje, maar deze sound zou echt wegwaaien in de open lucht. Geef mij maar stage 3 op de plaats van spot die Julien Baker vorig jaar had! Lekker galmende gitaren in tentfeesttent. :+
pi_170480336
Ik had Amber Arcades vorig jaar al verwacht. Toen die avond dat ze Eurosonic Noorderslag namen bekend maakte had ik toen verwacht dat ze er bij zou zitten. Prima artiest.
  dinsdag 25 april 2017 @ 17:36:33 #291
13973 ranja
image means nothing
pi_170480591
Ik heb Amber Arcades ook al een paar keer gezien... erg lekker album van vorig jaar. Het mag van mij op stage 3 hoor :)
pi_170495788
quote:
Met ongepaste trots introduceren we dit jaar The Casbah. De donkerste en hardste dive bar en hang-out die Best Kept Secret ooit gezien heeft. Not for the faint-hearted! Hier worden geen indiehits gedraaid en wordt geen cola geschonken. Of om Iggy Pop maar te quoten: "NO FUN!". Hier vind je tot diep in de nacht de échte rock 'n rollers van het festival. Verwacht Black Flag, The Gun Club en METZ op de platenspeler en bier uit blik. Dans tot diep in de nacht op de pooltafels, haat op het leven en drink 's ochtends je kater weg met een bloody mary. Breek. Die. Tent. Af.
pi_170497839
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik had Amber Arcades vorig jaar al verwacht. Toen die avond dat ze Eurosonic Noorderslag namen bekend maakte had ik toen verwacht dat ze er bij zou zitten. Prima artiest.
Ik kwam Amber Arcades gisteren tegen in een internationale indie-spotifylijst dus dat heeft ook best potentie om de grenzen over te gaan :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170497852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wel een behoorlijk hipsterige tekst :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 26 april 2017 @ 13:58:10 #295
13973 ranja
image means nothing
pi_170498888
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 13:11 schreef TheVulture het volgende:

Ik kwam Amber Arcades gisteren tegen in een internationale indie-spotifylijst dus dat heeft ook best potentie om de grenzen over te gaan :Y
Dat doet ze ook al, ze speelt bijna vaker in de UK dan in Nederland volgens mij (geldt wel voor meer nederlandse acts trouwens)
pi_170540862
Amber Arcades vorige week zaterdag in het voorprogramma van Moss gezien, vond er weinig aan, wel een redelijk lekker wijf. In vergelijking met de sound van Moss was het helemaal niks.
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:04:57 #297
13973 ranja
image means nothing
pi_170541466
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:22 schreef kreuk050 het volgende:
Amber Arcades vorige week zaterdag in het voorprogramma van Moss gezien, vond er weinig aan, wel een redelijk lekker wijf. In vergelijking met de sound van Moss was het helemaal niks.
Ik ben het denk ik 100% met je oneens :)
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:33:09 #298
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170541998
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:04 schreef ranja het volgende:

[..]

Ik ben het denk ik 100% met je oneens :)
Geen lekker wijf maar wel leuke muziek?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:51:49 #299
13973 ranja
image means nothing
pi_170542329
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:33 schreef richolio het volgende:

Geen lekker wijf maar wel leuke muziek?
Geweldige muziek en veel interessanter dan Moss. Qua uiterlijk vind ik Annelotte niet echt opvallend. Ook niks mis mee maar ook niet dat je echt denkt van goh....
  dinsdag 9 mei 2017 @ 18:59:36 #300
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_170805127
Girl Band zegt hun hele tour af om gezondheidsredenen. :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')