We hebben dit natuurlijk nog:quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Staan nog wel wat leuke dingen op die poster die aan de bks line-up kunnen worden toegevoegd.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:17 schreef indiaantje89 het volgende:
+Thomas Azier ?
http://festileaks.com/201(...)st-kept-secret-2017/
Zou ik prima vinden
twitter:BKSfestival twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 13:15:48Millionaire is terug en staat vrijdag 16 juni op #BKS17!Bekijk de trippy comeback video van de Vlaamse band hier:... https://t.co/VVAd1BHTWW reageer retweet
Tent?quote:Op donderdag 6 april 2017 16:35 schreef pipster het volgende:
Jazeker gister geweest, na wel 40 minuutje extra wachttijd hebben de heren prima optreden afgeleverd. Was wel een feestje. Ik denk wel dat je op BKS een beetje door naar voren moet lopen, dan zal het wel beter overkomen dan achter in een tent.
quote:Doordat er een aantal reserveringen is teruggevallen, is er een zeer beperkt aantal KarTenten, Festipi’s en FestiTenten vrij gekomen. Deze zijn vanaf nu te boeken via onderstaande link! Helaas zijn er geen camper/caravan reserveringen teruggevallen.
Nee staan op Lowlandsquote:Op maandag 10 april 2017 23:28 schreef MaJo het volgende:
Alt-J 4 dagen voor het festival in Tilburg. Zou dat nog een optie zijn?
Heb ze een paar weken geleden in Paradiso gezien, die kunnen toch wel echt een verdomd goede show neer zetten hoor. Hele mooie boeking.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:25 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Weer een relatief suf indiebandje. Mag toch wel wat spannenders bij
Niks mis met relaxte indiebandjes.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:25 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Weer een relatief suf indiebandje. Mag toch wel wat spannenders bij
Klopt. Wel beetje jammer dat 80 procent van het affiche inmiddels bestaat uit relaxte indiebandjes.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:10 schreef Verregende_Otter het volgende:
[..]
Niks mis met relaxte indiebandjes.
Precies de reden dat ik naar BKS ga.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:11 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Klopt. Wel beetje jammer dat 80 procent van het affiche inmiddels bestaat uit relaxte indiebandjes.
Vooral de elektronische en hip-hop kant vind ik tot nu toe erg magertjes.
Maar daar speelt radiohead nietquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:12 schreef Verregende_Otter het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik naar BKS ga.![]()
Voor andere muziek ga ik naar LL en andere festivals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |