abonnement Unibet Coolblue
pi_168378132
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 15:54 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Schijnt..?

Ik denk dat ik op dat soort momenten helemaal niet denk wat ik na afloop moet zeggen.
Als er zo'n gruwelijke druk op me kaaklijn word gezet lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik dan gewoon maar tap.

Heb verder geen ervaring met RNC's of Jaw/nek cranks :')
Ik een beetje, maar niet veel.
Maar waarom ik denk dat het fixed was en die choke niet goed zat.. Omdat Tito (in mijn optiek) niet in een positie zit waarvan (ik denk) dat hij veel kracht kan halen.. (arm onder hem).
De plaatsing op de kaak daar kan prima iemand laten tappen maar dan moet je wel kracht kunnen zetten.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2017 18:54:15 ]
  maandag 23 januari 2017 @ 18:58:15 #202
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_168378743
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 23:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik ken meiden met een kleinere scheur!
Oh no you didn't! :') _O-
nec cito nec tarde
pi_168378944
WE ARE LIVE

1 p.m. ET -- We'll recap the week that was in MMA.

1:25 p.m. -- Tim Kennedy will stop by to talk about his retirement from MMA.

1:45 p.m. -- Yair Rodriguez will look back on his win over BJ Penn last week and discuss what's next for him.

2:05 p.m. -- Sage Northcutt will discuss his loss to Mickey Gall last month, training with Tyron Woodley and what's next.

2:25 p.m. -- Tyron Woodley will talk about the drama surrounding his rematch against Stephen Thompson at UFC 209.

2:45 p.m. -- Broadcaster Mike Goldberg will discuss, for the first time, his departure from the UFC.

3:05 p.m. -- We'll answer your #themmahour questions throughout the show on anything and everything going on in the MMA world. Hit us up on Twitter using that hashtag or leave a question in the comments section below.

4:00 -- Chris Weidman will look ahead to his UFC 210 fight against Gegard Mousasi.

Plus, we'll be taking your calls on anything and everything.
  maandag 23 januari 2017 @ 19:57:35 #204
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_168380597
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 18:37 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik een beetje, maar niet veel.
Maar waarom ik denk dat het fixed was en die choke niet goed zat.. Omdat Tito (in mijn optiek) niet in een positie zit waarvan (ik denk) dat hij veel kracht kan halen.. (arm onder hem).
De plaatsing op de kaak daar kan prima iemand laten tappen maar dan moet je wel kracht kunnen zetten.

Hier een neck crank van Jake Shields, lijkt een beetje op de crank die Ortiz ook inzette.
Echter was de tegenstander van Shields nog sneller met tappen dan Sonnen in zijn match tegen Ortiz:
nec cito nec tarde
  maandag 23 januari 2017 @ 20:48:24 #205
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_168382215
Woodley moet echt ophouden met zeuren man... JC!

Tijd voor Goldie *O*
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 23 januari 2017 @ 21:19:51 #206
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_168383248
Dan Hardy toegevoegd aan de show :D

Zeker boos dat Ariel zijn Tweet aanhaalde dat de fight fake was :P
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_168384718
#teamwoodley
pi_168385708
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 18:23 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Welke drugs gebruik jij de laatste tijd? Wat een onzin continue van jou. Eerst dat gezeik over dat er lengtedivisies moeten komen nu weer van alles met de racismekaart.
Mijn reactie was op : Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..
En ik zei dat er genoeg mensen zijn die hem geen zeikerd vinden en kwam met voorbeelden.

Wat betreft lengtedivisie. De Top 5 van de middleweight nu zou dan makkelijk gaan vechten met lichaamsgewicht van de heavyweights, +205 lbs dus, als zo een divisie in leven zou worden geroepen, i.p.v. helemaal uitgehongerd tot op het bot te verschijnen bij de weigh ins.

Denk je dat een Rockhold dan met 185 lbs gaat verschijnen als de gewichten vrij worden gegeven.
Het mag hoor, maar ik denk dat een verstandige vechter echt wel spiermassa gaat kweken.

Als ze tegen twee vechters van 1,85m gaan zeggen dat het niet uitmaakt wat ze wegen. Wat denk jij dan dat het ideale gewicht voor deze vechters zal zijn om optimaal te kunnen presteren?
Ik denk +205lbs.

[ Bericht 0% gewijzigd door W.H.I.S.T.L.E op 23-01-2017 22:47:14 ]
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_168386824
Iedereen doet hier net alsof Woodley er voordeel bij heeft om de racismekaart te spelen :'). Hij weet natuurlijk zelf ook wel dat de doorsnee MMA-fan hem er alleen maar om gaat haten, hell, dat zegt hij zelfs.
pi_168386978
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan Hardy toegevoegd aan de show :D

Zeker boos dat Ariel zijn Tweet aanhaalde dat de fight fake was :P
Doet Ariel wel vaker.

- Woodley en Thompson, een dag later is de rematch getekend.
- Ferguson vragen of hij wat wil zeggen tegen Khabib.
- Demetrious Johnson en Cruz tegelijkertijd om hun rematch op te starten...

Had Overeem wel verwacht aangezien Miocic begon over geld, dat hij meer moet krijgen dan de uitdager.
  maandag 23 januari 2017 @ 23:48:03 #211
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_168388285
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 23:08 schreef Nober het volgende:

[..]

Doet Ariel wel vaker.

- Woodley en Thompson, een dag later is de rematch getekend.
- Ferguson vragen of hij wat wil zeggen tegen Khabib.
- Demetrious Johnson en Cruz tegelijkertijd om hun rematch op te starten...

Had Overeem wel verwacht aangezien Miocic begon over geld, dat hij meer moet krijgen dan de uitdager.
had Tito wel verwacht
  maandag 23 januari 2017 @ 23:53:28 #212
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_168388416
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 23:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

had Tito wel verwacht
Tito heeft Ariel al jaren geblockt op Twitter en weigert op de show te komen
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 09:06:11 #213
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_168390378
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Mijn reactie was op : Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..
En ik zei dat er genoeg mensen zijn die hem geen zeikerd vinden en kwam met voorbeelden.

Wat betreft lengtedivisie. De Top 5 van de middleweight nu zou dan makkelijk gaan vechten met lichaamsgewicht van de heavyweights, +205 lbs dus, als zo een divisie in leven zou worden geroepen, i.p.v. helemaal uitgehongerd tot op het bot te verschijnen bij de weigh ins.

Denk je dat een Rockhold dan met 185 lbs gaat verschijnen als de gewichten vrij worden gegeven.
Het mag hoor, maar ik denk dat een verstandige vechter echt wel spiermassa gaat kweken.

Als ze tegen twee vechters van 1,85m gaan zeggen dat het niet uitmaakt wat ze wegen. Wat denk jij dan dat het ideale gewicht voor deze vechters zal zijn om optimaal te kunnen presteren?
Ik denk +205lbs.
Jongen, nadat meerdere mensen hebben aangetoond dat deze logica te debiel voor woorden is, had ik verwacht dat je je verlies zou nemen. Maar je houdt er gewoon stug aan vast :')
pi_168390504
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Mijn reactie was op : Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..
En ik zei dat er genoeg mensen zijn die hem geen zeikerd vinden en kwam met voorbeelden.

Wat betreft lengtedivisie. De Top 5 van de middleweight nu zou dan makkelijk gaan vechten met lichaamsgewicht van de heavyweights, +205 lbs dus, als zo een divisie in leven zou worden geroepen, i.p.v. helemaal uitgehongerd tot op het bot te verschijnen bij de weigh ins.

Denk je dat een Rockhold dan met 185 lbs gaat verschijnen als de gewichten vrij worden gegeven.
Het mag hoor, maar ik denk dat een verstandige vechter echt wel spiermassa gaat kweken.

Als ze tegen twee vechters van 1,85m gaan zeggen dat het niet uitmaakt wat ze wegen. Wat denk jij dan dat het ideale gewicht voor deze vechters zal zijn om optimaal te kunnen presteren?
Ik denk +205lbs.
Dan krijg je alleen eenheidsworst, iedereen met dezelfde fysiek. Maar jij houdt niet van verscheidenheid in fysiek?

Ik zie het voordeel niet, het is niet dat de langere vechter altijd wint ofzo.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 09:57:25 #215
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_168391056
Ik weet waar ik kan zien hoeveel punten ik heb gescoord voor UFC Fantasy Pick 'Em

Waar kan ik de uitslag zien van het Fok tournooi?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 24 januari 2017 @ 09:58:36 #216
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_168391077
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dan krijg je alleen eenheidsworst, iedereen met dezelfde fysiek. Maar jij houdt niet van verscheidenheid in fysiek?

Ik zie het voordeel niet, het is niet dat de langere vechter altijd wint ofzo.
Het is niet alleen dat, het grootste probleem met die redenering is dat er wel degelijk verschil zit in fysieken en dat je dus in dezelfde "gewichtsklasse" verschillen in gewicht gaat krijgen van 15+ kilo, met alle gevolgen van dien. Je krijgt ernstigere blessures, meer langetermijn hersenschade en misschien zelfs de eerste dood in de UFC.

Case in point:



Ik woog hier 69 kilo. Zoals je ziet, niet echt een uitgemergeld stokje. Sterker nog, ik kon rond mijn middel nog wel wat cm's kwijt raken voor meer Core strength. Dat zou nog 1 á 2 kilo zijn, waardoor ik op 67 kilo zou komen. Mijn cardio was op zijn hoogtepunt, en ik heb in die periode mijn PR gedrukt met bankdrukken. Maar volgens WHISTLE zou ik, puur op basis van mijn lengte, nog pakweg tien kilo aan moeten komen om (ZONDER WEIGHTCUT) in de juiste gewichtsklasse te vechten.

Weight cuts ga je nooit helemaal bannen. Dus niet alleen moet ik die 10 kilo aankomen: zelfs als ik dat doe, ben ik lichter dan 90% van de gewichtsklasse.

Ik zou in een paar gevechten serieuze kans hebben op blijvend letsel als WHISTLE zijn zin zou krijgen.

Het is niet altijd een kwestie van "maar wat spieren" kweken. MMA is geen bodybuilding: het gaat om functionaliteit. Mijn lichaam functioneert het best rond de 70 kilo, zonder weight cut. Zeggen dat ik tegen monsters van tegen de 80 kilo moet vechten omdat ik 1,74 ben, is te debiel voor woorden.
pi_168392535
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:06 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Jongen, nadat meerdere mensen hebben aangetoond dat deze logica te debiel voor woorden is, had ik verwacht dat je je verlies zou nemen. Maar je houdt er gewoon stug aan vast :')
Het was maar een idee. Enige nadeel is om de hoeveel lengteverschil er een divisie ingedeeld moet worden.
Als het om de 10cm ingedeeld wordt, heb je alsnog een nadeel dat iemand van 1,76m tegen iemand van 1,85m moet vechten, wat natuurlijk een niet te onderschatten nadeel voor de kortere is.
Dus dan zal het om de 5cm moeten gebeuren, welke dan teveel divisies op gaat leveren. Iets van 10 divisies, dubbele van nu zeg maar.
Kan toch, naast de ufc een andere organisator die op basis van lichaamslengte vechters laat vechten.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 24 januari 2017 @ 11:55:14 #218
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_168392716
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 11:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Het was maar een idee. Enige nadeel is om de hoeveel lengteverschil er een divisie ingedeeld moet worden.
Als het om de 10cm ingedeeld wordt, heb je alsnog een nadeel dat iemand van 1,76m tegen iemand van 1,85m moet vechten, wat natuurlijk een niet te onderschatten nadeel voor de kortere is.
Dus dan zal het om de 5cm moeten gebeuren, welke dan teveel divisies op gaat leveren. Iets van 10 divisies, dubbele van nu zeg maar.
Kan toch, naast de ufc een andere organisator die op basis van lichaamslengte vechters laat vechten.
Nee, dat kan niet. En nee, lengteverschil is niet het enige nadeel. Je hebt totaal geen verstand van waar je het over hebt, 3' bent blijkbaar te lui om de uitleg te lezen als mensen je vertellen waarom dit idee zo absurd is
  dinsdag 24 januari 2017 @ 12:51:55 #219
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_168393676
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 11:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet. En nee, lengteverschil is niet het enige nadeel. Je hebt totaal geen verstand van waar je het over hebt, 3' bent blijkbaar te lui om de uitleg te lezen als mensen je vertellen waarom dit idee zo absurd is
iig, kan je nooit meer "weight" missen :')
  dinsdag 24 januari 2017 @ 18:44:28 #221
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_168400305
ik herzie mijn mening tov Sonnen, geen work, maar hij wilde uit het gevecht!
Tito hield hem langer vast vanwege beledigen familie leden.
pi_168400552
Good ol' Chael _O-

Chael Sonnen fired for cheating on 'Celebrity Apprentice'

RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:06:08 #223
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_168402099
HW title fight UFC 211 Stipe vs JDS
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:47:53 #224
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_168403396
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:06 schreef THEFXR het volgende:
HW title fight UFC 211 Stipe vs JDS
Arme JDS ;(
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_168407834
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:58 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het is niet alleen dat, het grootste probleem met die redenering is dat er wel degelijk verschil zit in fysieken en dat je dus in dezelfde "gewichtsklasse" verschillen in gewicht gaat krijgen van 15+ kilo, met alle gevolgen van dien. Je krijgt ernstigere blessures, meer langetermijn hersenschade en misschien zelfs de eerste dood in de UFC.

Case in point:

[ afbeelding ]

Ik woog hier 69 kilo. Zoals je ziet, niet echt een uitgemergeld stokje. Sterker nog, ik kon rond mijn middel nog wel wat cm's kwijt raken voor meer Core strength. Dat zou nog 1 á 2 kilo zijn, waardoor ik op 67 kilo zou komen. Mijn cardio was op zijn hoogtepunt, en ik heb in die periode mijn PR gedrukt met bankdrukken. Maar volgens WHISTLE zou ik, puur op basis van mijn lengte, nog pakweg tien kilo aan moeten komen om (ZONDER WEIGHTCUT) in de juiste gewichtsklasse te vechten.

Weight cuts ga je nooit helemaal bannen. Dus niet alleen moet ik die 10 kilo aankomen: zelfs als ik dat doe, ben ik lichter dan 90% van de gewichtsklasse.

Ik zou in een paar gevechten serieuze kans hebben op blijvend letsel als WHISTLE zijn zin zou krijgen.

Het is niet altijd een kwestie van "maar wat spieren" kweken. MMA is geen bodybuilding: het gaat om functionaliteit. Mijn lichaam functioneert het best rond de 70 kilo, zonder weight cut. Zeggen dat ik tegen monsters van tegen de 80 kilo moet vechten omdat ik 1,74 ben, is te debiel voor woorden.
Zeg, FOK!kers sexy en gewaagd is een paar deuren verder op he
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')