abonnement Unibet Coolblue
pi_168188253
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:53 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Wie zegt dat jij uiteindelijk een 10 krijgt :D
Ik hoef dan ook geen 10, maar ik verwacht wel omdat ik moeite in mezelf steek dat ik een 6.5 à 7 krijg
pi_168191845
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:45 schreef 0906 het volgende:

[..]

Alsof vrouwen gratis met je naar bed gaan :')
Mijn vriend krijgt gratis seks inderdaad ^O^
pi_168191960
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:04 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Mijn vriend krijgt gratis seks inderdaad ^O^
Gratis? jaja... Mee op je familie bezoekjes, de afstandsbediening afstaan, 'leuke' uitjes doen, vroeg op bed, 'leuke' frutsels in de vensterbank, een huisdier of kind, etc. Het komt wel met een prijs hoor.

Edit: en de planten! Overal planten die verzorgd moeten worden.

Ik snap TS zijn probleem dan ook niet :p

[ Bericht 2% gewijzigd door WodanIsGroot op 16-01-2017 15:13:39 ]
pi_168192021
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:08 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Gratis? jaja... Mee op je familie bezoekjes, de afstandsbediening afstaan, 'leuke' uitjes doen, vroeg op bed, 'leuke' frutsels in de vensterbank, een huisdier of kind, etc. Het komt wel met een prijs hoor.
Deze man weet. Niks is gratis in het leven en pussy al helemaal niet
  maandag 16 januari 2017 @ 15:17:34 #105
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168192224
Hoe kan het toch dat er zoveel meer vrijgezelle chicks zijn die WEL neuken maar er zoveel single boys zijn wiens rechterhand nu onder de eelt zit :?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168192350
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:17 schreef corehype het volgende:
Hoe kan het toch dat er zoveel meer vrijgezelle chicks zijn die WEL neuken maar er zoveel single boys zijn wiens rechterhand nu onder de eelt zit :?
Als je als 7/10 chick je hand opsteekt in de discotheek en zegt dat je geneukt wilt worden dan zijn er minimaal 20 die zich aanbieden, 10 die het wel zouden willen maar hun vriendin is erbij en 5 trekken zich af bij de gedachte. Die laatste 5 zijn dan de vrijgezelle boys waar jij over spreekt.
pi_168192718
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:08 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Gratis? jaja... Mee op je familie bezoekjes, de afstandsbediening afstaan, 'leuke' uitjes doen, vroeg op bed, 'leuke' frutsels in de vensterbank, een huisdier of kind, etc. Het komt wel met een prijs hoor.

Edit: en de planten! Overal planten die verzorgd moeten worden.

Ik snap TS zijn probleem dan ook niet :p

Familie hoeft hij niet mee, de afstandsbediening beheert hij meestal (ik kijk geen GTST of andere meuk en ik speel vrolijk mee op de PS4), de uitjes vindt hij zelf ook leuk en ik betaal ook vaak, ik hou niet van 'frutsels', verzorging van huisdier (die hij wilde) en de planten doe ik. Huishouding hoeft hij amper te doen omdat ik meer vrije tijd heb. Oke, helemaal gratis is het niet, maar toch een pretty good deal :7
pi_168192826
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:39 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Familie hoeft hij niet mee, de afstandsbediening beheert hij meestal (ik kijk geen GTST of andere meuk en ik speel vrolijk mee op de PS4), de uitjes vindt hij zelf ook leuk en ik betaal ook vaak, ik hou niet van 'frutsels', verzorging van huisdier (die hij wilde) en de planten doe ik. Huishouding hoeft hij amper te doen omdat ik meer vrije tijd heb. Oke, helemaal gratis is het niet, maar toch een pretty good deal :7
Ga eens turfen hoeveel jullie naar naar TLC, dr Phill, Judge Judy, expeditie robbinson, wie is de mol en boer zoekt vroue kijken. En besef dan wie er bepaalt wat jullie kijken ;)

Maar je klinkt als n vrouw wier haar volledige potentie niet benut :p
pi_168192849
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:44 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ga eens turfen hoeveel jullie naar naar TLC, dr Phill, Judge Judy, expeditie robbinson, wie is de mol kijken. En besef dan wie er bepaalt wat jullie kijken ;)
0/0/0/1/0. Hij kijkt expeditie robinson en ik vind dat verschrikkelijk :'(

Wat bedoel je met volledige potentie? Dat ik mijn vriend meer kan 'gebruiken'? I'd rather not, ik vind gelijkwaardigheid belangrijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door lemmethinkaboutit op 16-01-2017 15:54:49 ]
pi_168192874
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 16:24 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

gaat het nog goedkomen? ben bijna 30 ;(
Ach, ik heb me hetzelfde ook tot m'n 33 afgevraagd. Kan zomaar ineens veranderen.
Ga tinteren!
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_168193438
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:39 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Familie hoeft hij niet mee, de afstandsbediening beheert hij meestal (ik kijk geen GTST of andere meuk en ik speel vrolijk mee op de PS4), de uitjes vindt hij zelf ook leuk en ik betaal ook vaak, ik hou niet van 'frutsels', verzorging van huisdier (die hij wilde) en de planten doe ik. Huishouding hoeft hij amper te doen omdat ik meer vrije tijd heb. Oke, helemaal gratis is het niet, maar toch een pretty good deal :7
Komt op mij een beetje over alsof je een 5 á 6 bent en dan ben ik redelijk mild. Over hoeveel kilo's aan vrouwelijkheid praten wij?
pi_168193570
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Komt op mij een beetje over alsof je een 5 á 6 bent en dan ben ik redelijk mild. Over hoeveel kilo's aan vrouwelijkheid praten wij?
Haha ja ben een dikkie met kort kapsel :D
Nee ben 170 cm met 63 kg :)

Dit is compleet offtopic dus ikga weer, dag heren! :W

[ Bericht 8% gewijzigd door lemmethinkaboutit op 16-01-2017 16:15:23 ]
pi_168194025
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:09 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Haha ja ben een dikkie met kort kapsel :D
Nee ben 170 cm met 63 kg :)

Dit is compleet offtopic dus ikga weer, dag heren! :W
ha chicken out
pi_168194043
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:36 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[ afbeelding ]

gwn deze
die oude tijd _O-
pi_168194292
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 08:56 schreef Highlighter het volgende:
Komt goed ts.

Ik had een paar klasgenootjes die ook forever alone leken, maar ze kregen toch echt allemaal een vriendin uiteindelijk. Je moet alleen niet al te hoge eisen hebben, ook tevreden zijn met 1/10, 2/10, 3/10 en 4/10.
een vrouw met humor, apart
pi_168194315
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:09 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Haha ja ben een dikkie met kort kapsel :D
Nee ben 170 cm met 63 kg :)

Dit is compleet offtopic dus ikga weer, dag heren! :W
Offtopic bestaat niet in KLB
  maandag 16 januari 2017 @ 16:36:00 #117
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_168194479
Zelfmoord een optie?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_168194641
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:31 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Offtopic bestaat niet in KLB
Shit daar gaat mn smoes :+
Nouja mijn vriend komt zo thuis dus ik moet gaan koken, heb ik toch weer een nieuwe smoes :)
Doei he
pi_168194951
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:39 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Shit daar gaat mn smoes :+
Nouja mijn vriend komt zo thuis dus ik moet gaan koken, heb ik toch weer een nieuwe smoes :)
Doei he
Het is wel goed om te zien dat onze gender broeder de broek thuis aan heeft. Ik ken ook van die figuren die zo wild zijn van de mossel dat ze vervolgens zelf niks meer beslissen en durven. Jij weet gelijk je taak voor de klok 5 uur slaat.
pi_168195023
TS, hier paar praktische tips van mij. Je bent niet dik, dus je kan ergens komen.

- als je suitsupply niet kan betalen, ga ajb even googlen op casual-chic men fashion of preppy look men oid. Kijk hoe de mannen gekleed zijn, welke vorm en kleur trui/ shirt bij jeans bijv. en welke schoenen daaronder. Neem hier serieus de tijd voor en ga dan naar de h&m (of bestel online, en kijk vooral bij premium collection in de sale evt. hangt van je budget af). Je bent 28, dus nette kwaliteit kleding past meer bij je. Let ajb ook op de pasvorm en de goede maat. Dit maakt je al van een 3 een 5 bijv. Koop ajb ook een mooie leren tas die past bij je outfit waar je plastic tasjes in kunnen.
- ga sporten! Krachttraining, creëer zelfvertrouwen! Dit straal je automatisch uit.
- ga op een presenteercursus indien je niet zo'n goede prater bent. Heeft voor veel mensen gewerkt!
- lees je in over vrouwen, wat ze belangrijk vinden en wat ze anders dan mannen maakt.

Begin hier eens mee!
pi_168195073
Shots fired @ alle dikkertjes op FOK
pi_168195128
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:50 schreef TheInnocent het volgende:
TS, hier paar praktische tips van mij. Je bent niet dik, dus je kan ergens komen.

- als je suitsupply niet kan betalen, ga ajb even googlen op casual-chic men fashion of preppy look men oid. Kijk hoe de mannen gekleed zijn, welke vorm en kleur trui/ shirt bij jeans bijv. en welke schoenen daaronder. Neem hier serieus de tijd voor en ga dan naar de h&m (of bestel online, en kijk vooral bij premium collection in de sale evt. hangt van je budget af). Je bent 28, dus nette kwaliteit kleding past meer bij je. Let ajb ook op de pasvorm en de goede maat. Dit maakt je al van een 3 een 5 bijv. Koop ajb ook een mooie leren tas die past bij je outfit waar je plastic tasjes in kunnen.
- ga sporten! Krachttraining, creëer zelfvertrouwen! Dit straal je automatisch uit.
- ga op een presenteercursus indien je niet zo'n goede prater bent. Heeft voor veel mensen gewerkt!
- lees je in over vrouwen, wat ze belangrijk vinden en wat ze anders dan mannen maakt.

Begin hier eens mee!
Wat deze chick zegt ts
pi_168195291
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:52 schreef Azpilicueta het volgende:
Shots fired @ alle dikkertjes op FOK
Dat was om TS moed in te blazen, hij maakt echt wel kans bij vrouwen hoor. Dikke mensen (obesitas) moeten er alleen nog harder voor werken, omdat het gewenste resultaat niet binnen een dag al te bereiken is. Maar was idd onaardig om het zo uit te roepen, was niet mijn intentie om onaardig te zijn iig. :P
pi_168195358
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:58 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat was om TS moed in te blazen, hij maakt echt wel kans bij vrouwen hoor. Dikke mensen (obesitas) moeten er alleen nog harder voor werken, omdat het gewenste resultaat niet binnen een dag al te bereiken is. Maar was idd onaardig om het zo uit te roepen, was niet mijn intentie om onaardig te zijn iig. :P
Ik ben het met je eens, chick. Andere kleding, goed kapsel en wellicht wat meer body en je hebt een hele andere persoon voor je. Voor een persoon zoals Braddie ligt het toch net wat anders met zijn 130 kilo en B-cup.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2017 17:00:22 ]
pi_168195518
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:59 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, chick. Andere kleding, goed kapsel en wellicht wat meer body en je hebt een hele andere persoon voor je. Voor een persoon zoals Braddie ligt het toch net wat anders met zijn 130 kilo en B-cup.
Oh ja het kapsel, dacht dat ik dat ook er in had verwerkt. TS, wees schoon, douche elke dag, haal overtollig neushaar weg, wees een verzorgde vent en vergeet ook geen lekker mannengeurtje op te doen! (Mijn persoonlijke tip: Chanel Bleu of Spice Bomb van Viktor&Rolf). Verder je houding, kijk hoe zelfverzekerde mannen lopen, zitten, kijken. Misschien kan je ook youtube filmpjes daarover vinden.

Nou, misschien dat ik TS en meerdere mannen hiernee heb kunnen helpen. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')