abonnement Unibet Coolblue
pi_168060419
Ik vroeg me zo af, likken jullie (jongens en lesbi's) ook een kut als ie heel lelijk is? Zoiets als de kut van Christy Mack bijvoorbeeld.

Of als een kut stinkt? Ik bedoel, in mijn ervaring is het niet raar als het een beetje stinkt, maar dat lik je er ook af. Maar ik begrijp dat er dus ook echte stinkkutten zijn die blijven stinken.

In mijn ervaring is het toch iets dat ikzelf als man ook als geil ervaar en aan de andere kant begrijp ik ook dat er mensen zijn die het alleen doen om de vrouw te plezieren.

Maar de vraag is dus: Zijn er kutten die je weigert te likken?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168061609
Kruisje slaan en gaan met die banaan. Of het moet écht heel smerig zijn, maar dat is me nog nooit overkomen.

Het lijkt me ook erg ongemakkelijk als je aanstalten gaat maken om te beffen en dan tot inkeer komt. Je gaat toch niet zeggen "naah sorry, die kut stinkt me echt te veel"

Een kut niet likken omdat deze estethisch niet perfect is lijkt me bullshit. Sowieso boeit het toch geen ruk hoe een kut eruit ziet? Zolang die maar werkt.
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:13:49 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_168061740
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:08 schreef AnanYaw het volgende:
Kruisje slaan en gaan met die banaan. Of het moet écht heel smerig zijn, maar dat is me nog nooit overkomen.

Het lijkt me ook erg ongemakkelijk als je aanstalten gaat maken om te beffen en dan tot inkeer komt. Je gaat toch niet zeggen "naah sorry, die kut stinkt me echt te veel"

Een kut niet likken omdat deze estethisch niet perfect is lijkt me bullshit. Sowieso boeit het toch geen ruk hoe een kut eruit ziet? Zolang die maar werkt.
Het oog wil ook wat. Ook een kut heeft esthetische waarde.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_168061761
Niet heel 'mooi' geen probleem. Vies wel een probleem, afwijkende afscheiding en/of geur zelfs na wassen, run forrest run!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_168061845
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Het oog wil ook wat. Ook een kut heeft esthetische waarde.
Ik vind ze nou nooit echt heel mooi eigenlijk. Dus voor mij valt dat behoorlijk mee.
pi_168062493
Alleen viezerikken likken vieze kutten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_168062685
Ik moet een kut er smakelijk uit vinden zien en hij moet ook niet te sterk ruiken want dan haak ik af.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168062731
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:08 schreef AnanYaw het volgende:
Kruisje slaan en gaan met die banaan. Of het moet écht heel smerig zijn, maar dat is me nog nooit overkomen.

Het lijkt me ook erg ongemakkelijk als je aanstalten gaat maken om te beffen en dan tot inkeer komt. Je gaat toch niet zeggen "naah sorry, die kut stinkt me echt te veel"

Een kut niet likken omdat deze estethisch niet perfect is lijkt me bullshit. Sowieso boeit het toch geen ruk hoe een kut eruit ziet? Zolang die maar werkt.
Voordat ik aanstalte maak om te gaan beffen heb ik al lang sneaky aan mijn vinger geroken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168062800
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Voordat ik aanstalte maak om te gaan beffen heb ik al lang sneaky aan mijn vinger geroken.
Fair enough, dat voorkomt ongemakkelijke momenten inderdaad. Heb jij dan wel vaak gehad dat je het er echt niet mee door vond kunnen?
pi_168063038
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Voordat ik aanstalte maak om te gaan beffen heb ik al lang sneaky aan mijn vinger geroken.
Haha, ja... Mgoed, je bent meestal thuis, dus kun je lekker samen douchen of in bad. Dat hoeft niemand als beledigend te ervaren, want een pik kan natuurlijk ook erg smerig zijn.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168065660
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:45 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Fair enough, dat voorkomt ongemakkelijke momenten inderdaad. Heb jij dan wel vaak gehad dat je het er echt niet mee door vond kunnen?
Nee niet echt vaak maar het is me weleens overkomen. Maar dat was dan na het stappen of zo. De meeste vrouwen zorgen natuurlijk dat het allemaal een beetje fris is als ze seks verwachten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168065744
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:53 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Haha, ja... Mgoed, je bent meestal thuis, dus kun je lekker samen douchen of in bad. Dat hoeft niemand als beledigend te ervaren, want een pik kan natuurlijk ook erg smerig zijn.
Dat klopt. Daarom is gewoon lekker thuis ook gewoon het beste. Maar in een festivaltentje of in de auto nadat je heel de nacht hebt staan zweten in de club heeft toch ook wel wat als je jong bent.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168066861
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:08 schreef AnanYaw het volgende:

Het lijkt me ook erg ongemakkelijk als je aanstalten gaat maken om te beffen en dan tot inkeer komt. Je gaat toch niet zeggen "naah sorry, die kut stinkt me echt te veel"

Oh, dat is mij wel een paar keer overkomen. Ik mag graag beffen, maar als een vagina niet lekker ruikt dan is het snel afgelopen met die pret.

Ik heb andersom ook meegemaakt, dat ik blijkbaar een keer niet grondig genoeg mijn lul had gewassen. Toen werd me verteld dat ik hem beter weer kon wassen. Geen probleem, kan gebeuren :)
pi_168067525
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Voordat ik aanstalte maak om te gaan beffen heb ik al lang sneaky aan mijn vinger geroken.
Protip ^O^
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_168068352
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Voordat ik aanstalte maak om te gaan beffen heb ik al lang sneaky aan mijn vinger geroken.
gewoon onder haar eigen neus houden als het stinkt.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_168070277
2 likjes en je bent er doorheen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168071144
Voordat ik aanstalten maak om te beffen heb ik stiekem al haar overige lichaamsgeur geroken. Ik denk dat geur in het algemeen heel belangrijk is en dat je vooral voor vervelende verassingen komt te staan als je toch een vrouw meeneemt waarvan de lichaamsgeur je niet aantrekt. Dit buiten hygienische en medische problemen om natuurlijk.

Ik zeg niet dat het uiterlijk van een kut er niet toe doet, maar lelijk kan ook wel iets geils hebben. Vooral bij zo'n nietszeggen kutje denk ik 'jammer'. Bij stinken haak ik af, zelden meegemaakt en naar ik aanneem dankzij mijn voorselectie op lichaamsgeur. Stank en geur zijn andere dingen, een sterke geur is niet meteen stank, van een lekkere geur kun je niet snel teveel hebben, en een vieze geur is altijd teveel, hoe subtiel ook.

Maar van die plakkerige ochtendseks met een vrouw die je al kent en waarvan je weet dat ze lekker ruikt, maar het dan gewoon niet fris is dat wil wel. Als je heel geil bent is een beetje vies ook wel weer lekker. Van zaad gaan eigenlijk alle kutten stinken, dus als je gewoon een vrouw vindt die je in het algemeen lekker vind ruiken en voor het beffen de kerk uitgaat is het alleen maar lekker.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_168120363
Dat heb ik geprobeerd maar toen moest ik kokhalzen en was ik er voor altijd klaar mee.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168120516
Oh ja, likken na het komen doe ik ook niet meer :r _O-

"Het is je eigen zaad hoor!" Masssoowwwl :W
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168121553
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:07 schreef Aiciu het volgende:
Oh ja, likken na het komen doe ik ook niet meer :r _O-

"Het is je eigen zaad hoor!" Masssoowwwl :W
Hoe wil jij dat nou weten, er kan iemand voor geweest zijn toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2017 01:07:07 ]
pi_168128350
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 01:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe wil jij dat nou weten, er kan iemand voor geweest zijn toch?
Omdat ik het zelf gedaan heb misschien?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168128373
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:15 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Omdat ik het zelf gedaan heb misschien?
Ik steek mijn hand voor niemand in het vuur, nog niet voor mezelf!
pi_168225885
En zo de scheur likken waar men geen reactie van ontvangen mag?
pi_168227334
Het is niet anders als bij de penis.. even (goed) wassen van te voren, liefst met niet teveel zeep anders smaakt zo'n kutje weer naar zeep en dat is niet bepaald lekker te noemen.
pi_168227899
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is niet anders als bij de penis.. even (goed) wassen van te voren, liefst met niet teveel zeep anders smaakt zo'n kutje weer naar zeep en dat is niet bepaald lekker te noemen.
Zeep schijnt zelfs slecht te zijn en verstoord de bacteriën groei in deze?
pi_168229651
Ja..

Slotje..
pi_168229948
Na het vingeren altijd aan mijn vinger likken en dan weet ga ik haar likken, ik heb nog nooit gehad dat ik een dame niet bef. Ik ben dan ook wel een sociaal-democraat in dat opzicht.
  woensdag 18 januari 2017 @ 02:31:39 #28
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168237021
Ik lik principieel niets wat vies is!
Wat een vraag !?

8)7 :N :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 18 januari 2017 @ 02:33:41 #29
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168237030
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Kermit. het volgende:
Na het vingeren altijd aan mijn vinger likken en dan weet ga ik haar likken, ik heb nog nooit gehad dat ik een dame niet bef. Ik ben dan ook wel een sociaal-democraat in dat opzicht.
Volgens mij ben jij te goed voor deze wereld. In ieder geval voor de vrouwen hehe _O- _O-

Overigens, waarom likt een hond zijn piemel? Omdat ie het kan _O- _O- _O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 18 januari 2017 @ 02:35:12 #30
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168237033
En toen ..... was er koffie

c_/ c_/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168237052
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 02:35 schreef LeesFoknl het volgende:
En toen ..... was er koffie

c_/ c_/
Met of zonder witvloed?
  woensdag 18 januari 2017 @ 02:44:35 #32
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168237053
Oh man, nou hoef ik die koffie al niet meer.
Wat ben jij een goor persoon!

:r :r :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168237065
tja ik mag het graag doen zoiets, ik sta een keer aan het urinoir, naast de directeur, klaar loopt diezelfde naar de wastafel, waarop ik hem nors bekijk!
Vraag die mij,wat is er, zeg ik moet jij je nou de handen wassen?
Ja is toch zo zegt die, nou was jij je die ... nooit vraag ik?
pi_168296135
quote:
5s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:33 schreef MrSalazar het volgende:
Ik vroeg me zo af, likken jullie (jongens en lesbi's) ook een kut als ie heel lelijk is? Zoiets als de kut van Christy Mack bijvoorbeeld.

Of als een kut stinkt? Ik bedoel, in mijn ervaring is het niet raar als het een beetje stinkt, maar dat lik je er ook af. Maar ik begrijp dat er dus ook echte stinkkutten zijn die blijven stinken.

In mijn ervaring is het toch iets dat ikzelf als man ook als geil ervaar en aan de andere kant begrijp ik ook dat er mensen zijn die het alleen doen om de vrouw te plezieren.

Maar de vraag is dus: Zijn er kutten die je weigert te likken?
ik ben lesbo en ik lik ook stinkende vagina's.
omdat ik lesbo ben en een laag zelfbeeld heb.
pi_168297228
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:14 schreef erodome het volgende:
Niet heel 'mooi' geen probleem. Vies wel een probleem, afwijkende afscheiding en/of geur zelfs na wassen, run forrest run!
Dat.

pi_168297367
Lekker toch een schoon kutje, tot dat ze smeken om er iets in te stoppen, likken aan die sticker!
pi_168312534
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 23:24 schreef john2406 het volgende:

[..]

Daarom staat er bij mijn reactie kutje en geen kut, met (spatlappen)!
Nee zo'n sneetje alsof ze net van de operatietafel komen is een uitnodigend gezicht..
Maar ieder zijn ding, een volstrekt haarloos sneetje die helemaal uitgespoeld is met alle soorten middeltjes is het helemaal tegenwoordig, wachten is nog op een speciaal kutparfum zodat je vooral nooit iets ruikt en proeft :D
Misschien is een soort ionisator die je vooral ff kan inbrengen een idee?

Maar on topic, als ik gek op iemand ben dan ben ik ook niet vies van haar, terwijl ik een willekeurige dame nog niet lik met een beflapje en een liter parfum op daar.
"Vies" is nogal relatief.

Te lang niet hier gekeken, wat een top topics zie ik weer *O*
Black lives don't matter, all lives matter.
pi_168312560
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 00:37 schreef Trackudown het volgende:

[..]

Nee zo'n sneetje alsof ze net van de operatietafel komen is een uitnodigend gezicht..
Maar ieder zijn ding, een volstrekt haarloos sneetje die helemaal uitgespoeld is met alle soorten middeltjes is het helemaal tegenwoordig, wachten is nog op een speciaal kutparfum zodat je vooral nooit iets ruikt en proeft :D
Misschien is een soort ionisator die je vooral ff kan inbrengen een idee?

Maar on topic, als ik gek op iemand ben dan ben ik ook niet vies van haar, terwijl ik een willekeurige dame nog niet lik met een beflapje en een liter parfum op daar.
"Vies" is nogal relatief.

Te lang niet hier gekeken, wat een top topics zie ik weer *O*
https://www.google.nl/sea(...)OxoKHfPjBrMQ_AUIBigB
pi_168312806
quote:
Je meent het nog serieus ook he? :o
Black lives don't matter, all lives matter.
pi_168312827
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 00:56 schreef Trackudown het volgende:

[..]

Je meent het nog serieus ook he? :o
Mag jij zelf beslissen hoor!
pi_168312897
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 00:58 schreef john2406 het volgende:

[..]

Mag jij zelf beslissen hoor!
Maakt mij niet uit hoor, ieder zijn ding ;)
Black lives don't matter, all lives matter.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 11:01:09 #42
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_168317505
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 00:37 schreef Trackudown het volgende:

[..]

Nee zo'n sneetje alsof ze net van de operatietafel komen is een uitnodigend gezicht..
Maar ieder zijn ding, een volstrekt haarloos sneetje die helemaal uitgespoeld is met alle soorten middeltjes is het helemaal tegenwoordig, wachten is nog op een speciaal kutparfum zodat je vooral nooit iets ruikt en proeft :D
Misschien is een soort ionisator die je vooral ff kan inbrengen een idee?

Maar on topic, als ik gek op iemand ben dan ben ik ook niet vies van haar, terwijl ik een willekeurige dame nog niet lik met een beflapje en een liter parfum op daar.
"Vies" is nogal relatief.

Te lang niet hier gekeken, wat een top topics zie ik weer *O*
:r je bent echt ziek als je zo'n harig ding gaat likken
pi_168320336
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:01 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

:r je bent echt ziek als je zo'n harig ding gaat likken
Als men toch al ziek is maakt het ja niks uit.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 17:59:38 #44
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_168323987
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:08 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als men toch al ziek is maakt het ja niks uit.
Mooie afsluiting
pi_168324594
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 17:59 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Mooie afsluiting
Klopt toch of niet, je bent ziek of kijk uit daar word je ziek van?
pi_168334014
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:01 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

:r je bent echt ziek als je zo'n harig ding gaat likken
Verder zit er nogal een verschil tussen een streepje/driehoekje etc of puur natuur bos :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Flogging op 22-01-2017 21:04:44 ]
Black lives don't matter, all lives matter.
  zondag 22 januari 2017 @ 21:05:49 #47
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_168353768
Opgeschoond. Graag op het onderwerp reageren en niet op de man spelen.
pi_168355625
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:05 schreef Flogging het volgende:
Opgeschoond.
Ging het maar zo makkelijk met vrouwelijke geslachtsorganen dus ;(
Conscience do cost.
pi_168358224
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:05 schreef Flogging het volgende:
Opgeschoond. Graag op het onderwerp reageren en niet op de man spelen.
Vraag me af waarom je mijn opmerking blijkbaar "op de man spelen" vond maar de zijne niet?
Denk niet dat zijn moeder daar vroeger haarloos was, dat was wat ik wou zeggen ;)
Black lives don't matter, all lives matter.
  maandag 23 januari 2017 @ 16:00:34 #50
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_168374870
Een lekker kutje mag gewoon niet te schoon zijn, het moet wat onderscheidends hebben qua geur en smaak. Stinken doet die van m'n vriendin gelukkig nooit, maar de geur herken ik inmiddels uit duizenden. Mijn vorige, kortstondig, durende relatie was met een meisje die obsessief bezig was met haar hygiene. Die was gewoon echt te schoon, waardoor het lijkt alsof je een smakeloos lapje rosbief aan het likken bent. Er viel echt nooit wat nieuws te ontdekken met die zeepkut van dr...
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_168377276
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 16:00 schreef Cinemaniak het volgende:
Een lekker kutje mag gewoon niet te schoon zijn, het moet wat onderscheidends hebben qua geur en smaak. Stinken doet die van m'n vriendin gelukkig nooit, maar de geur herken ik inmiddels uit duizenden. Mijn vorige, kortstondig, durende relatie was met een meisje die obsessief bezig was met haar hygiene. Die was gewoon echt te schoon, waardoor het lijkt alsof je een smakeloos lapje rosbief aan het likken bent. Er viel echt nooit wat nieuws te ontdekken met die zeepkut van dr...
Voor de smaak nog wel, als jij haar dan in jouw buurt hebt zal jou wel het water langs de mondhoeken lopen?
pi_168438685
Hoe een kut eruit ziet boeit me geen reet maar hij moet niet stinken. Even wat vooronderzoek doen (binnenbenen kusjes geven etc) voor je je tong erin ragt is daarom wijs
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_168447770
Nooit vies gehad. Wel een keer gehad dat ik mijn pik van haar vagina naar haar mond deed en ze achteraf zei:"Ik smaakte toch wel een beetje raar, misschien heb ik een schimmel te pakken" _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168448537
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:46 schreef Godshand het volgende:
Nooit vies gehad. Wel een keer gehad dat ik mijn pik van haar vagina naar haar mond deed en ze achteraf zei:"Ik smaakte toch wel een beetje raar, misschien heb ik een schimmel te pakken" _O-
Sexy uitspraak zeg.
pi_168448903
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:46 schreef Godshand het volgende:
Nooit vies gehad. Wel een keer gehad dat ik mijn pik van haar vagina naar haar mond deed en ze achteraf zei:"Ik smaakte toch wel een beetje raar, misschien heb ik een schimmel te pakken" _O-
Viel die niet om naar die uitspraak, of was het al geschied.
pi_168449160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:29 schreef john2406 het volgende:

[..]

Viel die niet om naar die uitspraak, of was het al geschied.
We waren al aan het uit hijgen ja. Plaatje in je hoofd compleet?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168458797
smaakte ze naar brie of camombert dan?
pi_168458854
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

We waren al aan het uit hijgen ja. Plaatje in je hoofd compleet?
Jij hebt het zelf gecreëerd.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 00:16:25 #59
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_168459496
quote:
5s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:33 schreef MrSalazar het volgende:
Ik vroeg me zo af, likken jullie (jongens en lesbi's) ook een kut als ie heel lelijk is? Zoiets als de kut van Christy Mack bijvoorbeeld.


Wat is er mis met Christy Mack ?
pi_168460146
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 00:16 schreef Flogging het volgende:

[..]

Wat is er mis met Christy Mack ?
Ik heb zo een vermoeden dat ik niet veel mis mee is behalve haar vagina?

Als deze eens een foto plakt van deze beoordeel ik eens of ik het likwaardig vinden doe.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 11:58:01 #61
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_168463947
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 02:05 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik heb zo een vermoeden dat ik niet veel mis mee is behalve haar vagina?

Als deze eens een foto plakt van deze beoordeel ik eens of ik het likwaardig vinden doe.
Dat mag hier niet.
  zondag 29 januari 2017 @ 17:43:19 #62
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_168521861
Een echte man eet. Gewassen of niet.
Een kutje kan onmogelijk stinken, omdat ik toch dol ben op vis....
pi_168522053
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 00:16 schreef Flogging het volgende:

[..]

Wat is er mis met Christy Mack ?
Waar gaat het topic over? 8)7
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168526801
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 17:49 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Waar gaat het topic over? 8)7
Vraag eens die welke het geopend heeft.
pi_168534211
Likken is sowieso beta. Doe ik niet aan.
pi_168535065
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 23:40 schreef Atak het volgende:
Likken is sowieso beta. Doe ik niet aan.
Jij houdt t toch meer bij de konijnentechniek begrijp ik?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168535088
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 23:40 schreef Atak het volgende:
Likken is sowieso beta. Doe ik niet aan.
Doe ik ook niet ik zuig eraan als een zuigeling.

Volgens mijn moeder was ik sowieso een gretige zuiger.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2017 00:27:23 ]
pi_168568047
er zijn zat producten om vagina's gewoon goed te wassen hoor...
pi_168569183
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:45 schreef harryyyyyyyyy het volgende:
er zijn zat producten om vagina's gewoon goed te wassen hoor...
Is maar net wat de persoon onder goed verstaat.
pi_168569271
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:45 schreef harryyyyyyyyy het volgende:
er zijn zat producten om vagina's gewoon goed te wassen hoor...
Ja, water.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168569968
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:44 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja, water.
En dat gebruikte water wordt gezuiverd en mag men weer drinken?
  dinsdag 31 januari 2017 @ 18:06:47 #72
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_168571042
Een vagina moet je niet wassen met zeep slimmerds.
Dan gaan de goede bacteriën weg.

Lauw water is genoeg.
pi_168571115
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:06 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Een vagina moet je niet wassen met zeep slimmerds.
Dan gaan de goede bacteriën weg.

Lauw water is genoeg.
Oei dan gaat het met douchen al fout als de zeep erlangs lopen doet, een bad nog erger als men in de zeep zitten doet!
Al de goede weg, en alleen foute van de partner erin?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2017 02:21:37 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')