Het oog wil ook wat. Ook een kut heeft esthetische waarde.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:08 schreef AnanYaw het volgende:
Kruisje slaan en gaan met die banaan. Of het moet écht heel smerig zijn, maar dat is me nog nooit overkomen.
Het lijkt me ook erg ongemakkelijk als je aanstalten gaat maken om te beffen en dan tot inkeer komt. Je gaat toch niet zeggen "naah sorry, die kut stinkt me echt te veel"
Een kut niet likken omdat deze estethisch niet perfect is lijkt me bullshit. Sowieso boeit het toch geen ruk hoe een kut eruit ziet? Zolang die maar werkt.
Ik vind ze nou nooit echt heel mooi eigenlijk. Dus voor mij valt dat behoorlijk mee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat. Ook een kut heeft esthetische waarde.
Voordat ik aanstalte maak om te gaan beffen heb ik al lang sneaky aan mijn vinger geroken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:08 schreef AnanYaw het volgende:
Kruisje slaan en gaan met die banaan. Of het moet écht heel smerig zijn, maar dat is me nog nooit overkomen.
Het lijkt me ook erg ongemakkelijk als je aanstalten gaat maken om te beffen en dan tot inkeer komt. Je gaat toch niet zeggen "naah sorry, die kut stinkt me echt te veel"
Een kut niet likken omdat deze estethisch niet perfect is lijkt me bullshit. Sowieso boeit het toch geen ruk hoe een kut eruit ziet? Zolang die maar werkt.
Fair enough, dat voorkomt ongemakkelijke momenten inderdaad. Heb jij dan wel vaak gehad dat je het er echt niet mee door vond kunnen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Voordat ik aanstalte maak om te gaan beffen heb ik al lang sneaky aan mijn vinger geroken.
Haha, ja... Mgoed, je bent meestal thuis, dus kun je lekker samen douchen of in bad. Dat hoeft niemand als beledigend te ervaren, want een pik kan natuurlijk ook erg smerig zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Voordat ik aanstalte maak om te gaan beffen heb ik al lang sneaky aan mijn vinger geroken.
Nee niet echt vaak maar het is me weleens overkomen. Maar dat was dan na het stappen of zo. De meeste vrouwen zorgen natuurlijk dat het allemaal een beetje fris is als ze seks verwachten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:45 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Fair enough, dat voorkomt ongemakkelijke momenten inderdaad. Heb jij dan wel vaak gehad dat je het er echt niet mee door vond kunnen?
Dat klopt. Daarom is gewoon lekker thuis ook gewoon het beste. Maar in een festivaltentje of in de auto nadat je heel de nacht hebt staan zweten in de club heeft toch ook wel wat als je jong bent.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Haha, ja... Mgoed, je bent meestal thuis, dus kun je lekker samen douchen of in bad. Dat hoeft niemand als beledigend te ervaren, want een pik kan natuurlijk ook erg smerig zijn.
Oh, dat is mij wel een paar keer overkomen. Ik mag graag beffen, maar als een vagina niet lekker ruikt dan is het snel afgelopen met die pret.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:08 schreef AnanYaw het volgende:
Protipquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
gewoon onder haar eigen neus houden als het stinkt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hoe wil jij dat nou weten, er kan iemand voor geweest zijn toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:07 schreef Aiciu het volgende:
Oh ja, likken na het komen doe ik ook niet meer![]()
"Het is je eigen zaad hoor!" Masssoowwwl
Omdat ik het zelf gedaan heb misschien?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe wil jij dat nou weten, er kan iemand voor geweest zijn toch?
Ik steek mijn hand voor niemand in het vuur, nog niet voor mezelf!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:15 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat ik het zelf gedaan heb misschien?
Zeep schijnt zelfs slecht te zijn en verstoord de bacteriën groei in deze?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is niet anders als bij de penis.. even (goed) wassen van te voren, liefst met niet teveel zeep anders smaakt zo'n kutje weer naar zeep en dat is niet bepaald lekker te noemen.
Volgens mij ben jij te goed voor deze wereld. In ieder geval voor de vrouwen hehequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Kermit. het volgende:
Na het vingeren altijd aan mijn vinger likken en dan weet ga ik haar likken, ik heb nog nooit gehad dat ik een dame niet bef. Ik ben dan ook wel een sociaal-democraat in dat opzicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |