Voor de smaak nog wel, als jij haar dan in jouw buurt hebt zal jou wel het water langs de mondhoeken lopen?quote:Op maandag 23 januari 2017 16:00 schreef Cinemaniak het volgende:
Een lekker kutje mag gewoon niet te schoon zijn, het moet wat onderscheidends hebben qua geur en smaak. Stinken doet die van m'n vriendin gelukkig nooit, maar de geur herken ik inmiddels uit duizenden. Mijn vorige, kortstondig, durende relatie was met een meisje die obsessief bezig was met haar hygiene. Die was gewoon echt te schoon, waardoor het lijkt alsof je een smakeloos lapje rosbief aan het likken bent. Er viel echt nooit wat nieuws te ontdekken met die zeepkut van dr...
Sexy uitspraak zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:46 schreef Godshand het volgende:
Nooit vies gehad. Wel een keer gehad dat ik mijn pik van haar vagina naar haar mond deed en ze achteraf zei:"Ik smaakte toch wel een beetje raar, misschien heb ik een schimmel te pakken"
Viel die niet om naar die uitspraak, of was het al geschied.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:46 schreef Godshand het volgende:
Nooit vies gehad. Wel een keer gehad dat ik mijn pik van haar vagina naar haar mond deed en ze achteraf zei:"Ik smaakte toch wel een beetje raar, misschien heb ik een schimmel te pakken"
We waren al aan het uit hijgen ja. Plaatje in je hoofd compleet?quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Viel die niet om naar die uitspraak, of was het al geschied.
Jij hebt het zelf gecreëerd.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
We waren al aan het uit hijgen ja. Plaatje in je hoofd compleet?
Wat is er mis met Christy Mack ?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:33 schreef MrSalazar het volgende:
Ik vroeg me zo af, likken jullie (jongens en lesbi's) ook een kut als ie heel lelijk is? Zoiets als de kut van Christy Mack bijvoorbeeld.
Ik heb zo een vermoeden dat ik niet veel mis mee is behalve haar vagina?quote:
Dat mag hier niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 02:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat ik niet veel mis mee is behalve haar vagina?
Als deze eens een foto plakt van deze beoordeel ik eens of ik het likwaardig vinden doe.
Jij houdt t toch meer bij de konijnentechniek begrijp ik?quote:
Doe ik ook niet ik zuig eraan als een zuigeling.quote:
Is maar net wat de persoon onder goed verstaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:45 schreef harryyyyyyyyy het volgende:
er zijn zat producten om vagina's gewoon goed te wassen hoor...
Ja, water.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:45 schreef harryyyyyyyyy het volgende:
er zijn zat producten om vagina's gewoon goed te wassen hoor...
Oei dan gaat het met douchen al fout als de zeep erlangs lopen doet, een bad nog erger als men in de zeep zitten doet!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:06 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Een vagina moet je niet wassen met zeep slimmerds.
Dan gaan de goede bacteriën weg.
Lauw water is genoeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |