Ook fors meer seinstoringen ...quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:30 schreef b2py het volgende:
[..]
De gehele groei aan storingen is vrijwel gelijk aan de groei van het aantal defecte treinen..
Tegen die tijd (2021) is het belegen. Er rijden een land verderop sinds 2012 al Hamsterbacken. Daar lijkt dit wel verdomd veel op sowieso.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mag je vinden
Het is wel een kenmerkende kop.
Absolute aantallen inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh je hebt het niet over de statistiek maar over dat de kleine groei in storingen komt door een toename van het aantal defecte treinen hoop ik?
verdacht pakketjequote:
Dat is het stel met het rood erin toch? Die met dat blauwe kwam ik van de zomer tegen in midden Frankrijk. Ontzettend lelijk. Die rode gaat nog wel, maar of dat is door de kleur, dat weet ik niet precies.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is maar een impressie hè, in het echt ziet hij er waarschijnlijk minder plasticachtig uit.
De Coradia Liner (nieuwe intercity's) zag er op de impressies ook uit als een stuk plastic op wielen, maar van het echte model vind ik dat best meevallen:
Parijs Disneyland toevallig?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De inhoud van 2 pretparken (die zojuist gesloten zijn) staat op dit moment op de deur van een dicht station te bonken...
[ afbeelding ]
Niet de befteling noemenquote:
Wantquote:
Het voorste stel, die blauwe met de Alsace-bestickering, draagt de naam Régiolis (Alstom noemt 'm de Coradia Polyvalent). 13 Franse regio's hebben zulke treinstellen besteld, net als de spoorwegen uit Roemenië en Algerije.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is het stel met het rood erin toch? Die met dat blauwe kwam ik van de zomer tegen in midden Frankrijk. Ontzettend lelijk. Die rode gaat nog wel, maar of dat is door de kleur, dat weet ik niet precies.
Slagharen, daar geniet je nog het meest. Goede herinneringen aan, vaak geweestquote:
Je hebt vriendjes bij Alstom? Ze houden alles rond de ICNG nog angstvalling geheim, waar die precies op gebaseerd is willen ze niet zeggen...quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het achterste treinstel is de Coradia Liner, waar onze toekomstige ICNG ook op is gebaseerd.
Het lijkt er wel wat op, maar echt hetzelfde vind ik ze niet:quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:13 schreef ReisT het volgende:
[..]
Je hebt vriendjes bij Alstom? Ze houden alles rond de ICNG nog angstvalling geheim, waar die precies op gebaseerd is willen ze niet zeggen...
twitter:BVG_Kampagne twitterde op maandag 09-01-2017 om 16:45:42 Noch acht Tage bis zur Fashion Week und schon liegt überall weißes Pulver.📷: https://t.co/LtAbgO9qjd reageer retweet
Het was even zoeken, maar het is vlak bij Schlesisches Tor. Wel dezelfde lijn (U1) maar zo'n 4,5km verderop.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is vlakbij het Deutsches TechnikMuseum toch?
zit Lelylaan niet op slot snachts joh?quote:Op donderdag 12 januari 2017 03:51 schreef MTL het volgende:
Pff, heb ik weer
Rij ik weer eens het nachtnet, word ik even voor Amsterdam Lelylaan gebeld: of ik de trein op Lelylaan stop wilde zetten. Er was een ICT storing op de treindienstleiderspost, waardoor er tussen Lelylaan, Sloterdijk en Amsterdam Centraal niets meer te bedienen was.
Toen bleek dat het niet zo opgelost waren hebben we de reizigers die toch in de buurt moesten zijn er uit gelaten op Lelylaan en toen omgekeerd richting Schiphol om daar opnieuw om te keren en via de Zuidtak naar Weesp te rijden. Een extra pendeltrein tussen Amsterdam Centraal en Weesp was ingelegd om de reizigers vanaf Amsterdam toch naar Utrecht en Schiphol te krijgen, dus na reizigers uit te hebben gewisseld konden we met ongeveer +25 verder richting Utrecht. Uiteindelijk met ongeveer +20 aangekomen.
Zo de terugweg weer, we gaan het meemaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |