je bent te laat!quote:Op donderdag 12 januari 2017 05:35 schreef MTL het volgende:
HC is speciaal even gaan kijken of de reizigers er uit konden. Dat was gelukkig voor hen het geval
vertel mij wat ben net bij Lombardijenquote:Op donderdag 12 januari 2017 06:17 schreef MTL het volgende:
Jouw trein daardoor ook
Kapot wissel bij Schiedam, elke trein moet er 'stapvoets' overheen. Ik zat achter een Sprinter dus moest eerst wachten tot die er eveneens 'stapvoets' overheen gereden was. En daarna ikzelf nog
Gelukkig heb ik mijn treintje naar huis keurig gehaald
Weet jij of met de bestelling van de regio PACA, Monaco ook wat mee heeft gefinancierd?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het voorste stel, die blauwe met de Alsace-bestickering, draagt de naam Régiolis (Alstom noemt 'm de Coradia Polyvalent). 13 Franse regio's hebben zulke treinstellen besteld, net als de spoorwegen uit Roemenië en Algerije.
Het achterste treinstel is de Coradia Liner, waar onze toekomstige ICNG ook op is gebaseerd. Deze zijn door SNCF besteld in opdracht van de Franse overheid, om het intercitynetwerk (TET) een boost te geven. Daar rijden nu nog veel Corail-rijtuigen rond, de Liners zullen dit overnemen.
De bestickering van de Regiolis is in elke regio anders, want de regio's financieren de treinstellen en de regionale treindiensten (TER) zelf. De Intercitytreinen worden door SNCF gereden en dragen de "Grandes lignes"-huisstijl (Carmillon) die nu ook steeds vaker op TGVs wordt toegepast.
En anders mag DB het oplossenquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben nog 47 uur om het op te ruimen.
Lekker jankhoekjequote:Op donderdag 12 januari 2017 12:34 schreef _serial_ het volgende:
Treinreizen wordt ieder jaar kutter en kutter
Wat ook gewoon op de Instagram stond van de fotomakerquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar het is vlak bij Schlesisches Tor. Wel dezelfde lijn (U1) maar zo'n 4,5km verderop.
Lijkt me niet. Die gebruiken doorgaans andere methodenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:35 schreef derLudolf het volgende:
Tering, dan heb je ook vrij weinig geweten als je een trein gebruikt om zo'n automaat te 'kraken'. Als een ICE daar met hoge snelheid op was geknald of een van die wagons was ook ontspoord Ben benieuwd of de daders ook een Noord Afrikaans uiterlijk hadden, uit de omgeving van Utrecht kwamen en in een Audi (R)S4/5/6 reden.
Voor 2017 kunnen ze een nieuw argument erbij pakken. Die jij vorige week al hebt genoemd.quote:
Het waait niet genoeg, dus er moet gesneden worden in de treindienstquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor 2017 kunnen ze een nieuw argument erbij pakken. Die jij vorige week al hebt genoemd.
(Dat de treinen op windenergie rijden)
Ja klopt, blazen de boel meestal op. Misschien was dit geen stortingsautomaat. Maar dan zou ik zeggen, rijd naar de volgende bank want de meeste automaten dat zijn automaten waarmee je zowel kunt opnemen als storten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Die gebruiken doorgaans andere methoden
Niet alleen in stortingsautomaten zit geld...quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja klopt, blazen de boel meestal op. Misschien was dit geen stortingsautomaat. Maar dan zou ik zeggen, rijd naar de volgende bank want de meeste automaten dat zijn automaten waarmee je zowel kunt opnemen als storten.
Klopt, maar de gemiddelde NL's automaat komt het geld uit een soort brievenbus. De automaten waarmee je kunt storten (die in NL alleen binnen staan en buiten openingstijden niet bereikbaar zijn) hebben een soort bakje die open gaat en waar het geld in ligt. Daar kun je makkelijk een explosief in leggen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Niet alleen in stortingsautomaten zit geld...
ABN Amro heeft steeds meer van deze automaten buiten staan. Met name waar een bankkantoor sluit wordt de buitenautomaat vervangen voor opnemen en storten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, maar de gemiddelde NL's automaat komt het geld uit een soort brievenbus. De automaten waarmee je kunt storten (die in NL alleen binnen staan en buiten openingstijden niet bereikbaar zijn) hebben een soort bakje die open gaat en waar het geld in ligt. Daar kun je makkelijk een explosief in leggen.
edit
[ afbeelding ]
Dit kleppie gaat open, daar kun je je geld uitpakken. Of inleggen als je wilt storten.
Werden die Douwe Egberts automaten in de trein vroeger niet ook geploft?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik in Plofkraak-Tips voor de Audibende verdwaald of zullen we het weer over treinen gaan hebben?
Automaat op testmodus zetten. 10 minuten gratis tappen, is geen geweld voor nodigquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Werden die Douwe Egberts automaten in de trein vroeger niet ook geploft?
Is het vermogen misschien niet al verhoogd? Omdat de NS al reed met de Super-V's daar, V's met extra vermogen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Volgens jou. Volgens mij is het vermogen op de Emmerlijn lager dan op andere lijnen en zijn er wel afwijkingen, waaronder detectieverbeteringen die er ooit zijn neergelegd aan de hand van SM'90/Railhopper.
Koffie automaten in de trein?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Werden die Douwe Egberts automaten in de trein vroeger niet ook geploft?
Dat was toch om de dienstregeling te halen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het vermogen misschien niet al verhoogd? Omdat de NS al reed met de Super-V's daar, V's met extra vermogen.
Of was het opgenomen vermogen gelijk en alleen het afgegeven vermogen hoger
Nee. Check de prorail netverklaring maar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het vermogen misschien niet al verhoogd? Omdat de NS al reed met de Super-V's daar, V's met extra vermogen.
Of was het opgenomen vermogen gelijk en alleen het afgegeven vermogen hoger
Ja, er moet nog ergens een foto zijn....quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Koffie automaten in de trein?
Maar DAT geeft niet. Aansluitingen met reserveringsplichtige treinen worden gewoon overgenomen. Ze wachten (in de regel) net zo lang als nodig is Gewoon omdat het alternatief (iedereen omboeken) nog veel meer gezeik geeft.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:12 schreef b2py het volgende:
DB laat morgen ICE's langzamer rijden ivm sneeuw: https://www.bahn.de/p/vie(...)GESCHWINDIGKEIT_LZ01
Bijna niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:12 schreef b2py het volgende:
DB laat morgen ICE's langzamer rijden ivm sneeuw: https://www.bahn.de/p/vie(...)GESCHWINDIGKEIT_LZ01
NS & ProRail passen niet aan
Hmm, op nieuws.ns.nl stond dat ze niets deden. Maar goed, prima actie, ROD. (Kent u hem nog?)quote:
RUD?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Hmm, op nieuws.ns.nl stond dat ze niets deden. Maar goed, prima actie, ROD. (Kent u hem nog?)
Edit: dat nieuwsbericht op ns.nl is ook weer verdwenen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Koffie automaten in de trein?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:10 schreef FredvZ het volgende:
De vingerverfclub zit weer aan de knoppen om het verkeer bij Gouda te regelen... Volgens de borden moet de intercity naar Rotterdam binnen komen, er komt echter de sprinter naar Goverwelle voorrijden.
Nu willen ze de IC naar Utrecht en de sprinter naar Den Bosch tegelijk op spoor 3 zetten, waar de IC naar Leeuwarden al staat.
Ja.quote:
De afkorting is ROD ja, geen RUD. Geen idee hoe ze daarbij komenquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.
Maar jij zei ROD. Dacht al dat je RUD bedoelde. Afko's jwz
Maar als het landelijk gebeurt is het wel LUD. Dus regionaal is het ook RUD. Tering, is echt ALLES te moeilijk voor die mensjes?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:41 schreef b2py het volgende:
[..]
De afkorting is ROD ja, geen RUD. Geen idee hoe ze daarbij komen
Oh is dat echt? Wat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als het landelijk gebeurt is het wel LUD. Dus regionaal is het ook RUD. Tering, is echt ALLES te moeilijk voor die mensjes?
Ik krijg de indruk dat hij het serieus meent ja, die blonde gup.quote:
Hahaha, ik moest gelijk denken aan god ipv gupquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat hij het serieus meent ja, die blonde gup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |