Dit. Had het laatst ook gevraagd op Reddit. Traffic++ wordt niet meer geüpdate en Traffic Manager heeft alles en meer. Die AI daarvan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat voegt T++ nog toe als je al Traffic Manager: Presidents Edition hebt?
Edit: Zie dat T++v2 niet meer geüpdate wordt, dus lijkt me dat TM:PE meer dan prima is.
Ik vond die sneeuw juist wel leuk. Disasters is echt teleurstellend. Geen ufo's.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:25 schreef Elan het volgende:
Zou persoonlijk wegblijven van de DLC's , zijn in tegenstelling tot het spel zelf vrij matig. Vooral die sneeuw DLC
Stadion is geloof ik gratis DLC.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:50 schreef Droopie het volgende:
Bedankt voor de info, jullie horen ongetwijfeld nog van mij.
Oja, en stadion bouwen. En die gebouwen in detail aanpassen is dat standaard of ook mod?
Daarna laat ik jullie weer mooie plaatjes posten
Er zijn wel wat mods die ook grafisch dingen toevoegen. Ultimate Eyecandy oa., en sowieso een heleboel custom themes. Staat vast wel in dat lijstje wat in het vorige topic is gepost.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:04 schreef Elan het volgende:
Zijn er ook mods die het spel mooier maken?
Welke mods gebruiken jullie verder eigenlijk?
quote:
quote:
Minuut of 4 laadtijd ipv 15_O_quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iermand de nieuwe Loading Screen mod al geprobeerd? Zou de laadtijd zo'n 75% moeten doen afnemen
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=833779378
Iemand enig idee welke mod hier meuk veroorzaakt?quote:Simulation error: Argument is out of range.
Parameter name: index
at System.Collections.Generic.List`1[System.Type].get_Item (Int32 index) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.IO.DataSerializer.ReadSharedType (ColossalFramework.IO.LegacyResolverHandler customResolver) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.IO.DataSerializer.ReadObject[GenericGuide] (ColossalFramework.IO.LegacyResolverHandler customResolver) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.IO.DataSerializer.ReadObject[GenericGuide] () [0x00000] in <filename unknown>:0
at GameAreaManager+Data.Deserialize (ColossalFramework.IO.DataSerializer s) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.IO.DataSerializer.Deserialize[Data] (System.IO.Stream stream, Mode mode, ColossalFramework.IO.LegacyResolverHandler customResolver) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.IO.DataSerializer.Deserialize[Data] (System.IO.Stream stream, Mode mode) [0x00000] in <filename unknown>:0
at LoadingManager+<LoadSimulationData>c__Iterator7B.MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0
at AsyncTask.Execute () [0x00000] in <filename unknown>:0 [Core]
dan is gemiddeld genomen een mod of asset stukquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:21 schreef Rezania het volgende:
Krijg nu ook steeds een debug output bij het laden van een nieuw spel. Juist, laat maar even zitten dan.
Ja, weet ik. Maar geen clue whatsoever als ik naar het log kijk en geen zin om ze een voor één uit te schakelen en kijken hoe het draait.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is gemiddeld genomen een mod of asset stuk
Ik moet er maar eens voor gaan zittenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:37 schreef T_Killer het volgende:
Als je in een blanco map het sealevel verhoogt, heb je in 1x een zee map.
Maar je kunt ook de level-brush pakken, op de grootste stand zetten, helemaal uitzoomen en binnen 5 seconden de hele map al swipend verlagen naar je gewenste hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |