Stadion is geloof ik gratis DLC.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:50 schreef Droopie het volgende:
Bedankt voor de info, jullie horen ongetwijfeld nog van mij.
Oja, en stadion bouwen. En die gebouwen in detail aanpassen is dat standaard of ook mod?
Daarna laat ik jullie weer mooie plaatjes posten
Er zijn wel wat mods die ook grafisch dingen toevoegen. Ultimate Eyecandy oa., en sowieso een heleboel custom themes. Staat vast wel in dat lijstje wat in het vorige topic is gepost.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:04 schreef Elan het volgende:
Zijn er ook mods die het spel mooier maken?
Welke mods gebruiken jullie verder eigenlijk?
quote:
Minuut of 4 laadtijd ipv 15_O_quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iermand de nieuwe Loading Screen mod al geprobeerd? Zou de laadtijd zo'n 75% moeten doen afnemen
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=833779378
Iemand enig idee welke mod hier meuk veroorzaakt?quote:Simulation error: Argument is out of range.
Parameter name: index
at System.Collections.Generic.List`1[System.Type].get_Item (Int32 index) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.IO.DataSerializer.ReadSharedType (ColossalFramework.IO.LegacyResolverHandler customResolver) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.IO.DataSerializer.ReadObject[GenericGuide] (ColossalFramework.IO.LegacyResolverHandler customResolver) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.IO.DataSerializer.ReadObject[GenericGuide] () [0x00000] in <filename unknown>:0
at GameAreaManager+Data.Deserialize (ColossalFramework.IO.DataSerializer s) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.IO.DataSerializer.Deserialize[Data] (System.IO.Stream stream, Mode mode, ColossalFramework.IO.LegacyResolverHandler customResolver) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.IO.DataSerializer.Deserialize[Data] (System.IO.Stream stream, Mode mode) [0x00000] in <filename unknown>:0
at LoadingManager+<LoadSimulationData>c__Iterator7B.MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0
at AsyncTask.Execute () [0x00000] in <filename unknown>:0 [Core]
dan is gemiddeld genomen een mod of asset stukquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:21 schreef Rezania het volgende:
Krijg nu ook steeds een debug output bij het laden van een nieuw spel. Juist, laat maar even zitten dan.
Ja, weet ik. Maar geen clue whatsoever als ik naar het log kijk en geen zin om ze een voor één uit te schakelen en kijken hoe het draait.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is gemiddeld genomen een mod of asset stuk
Ik moet er maar eens voor gaan zittenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:37 schreef T_Killer het volgende:
Als je in een blanco map het sealevel verhoogt, heb je in 1x een zee map.
Maar je kunt ook de level-brush pakken, op de grootste stand zetten, helemaal uitzoomen en binnen 5 seconden de hele map al swipend verlagen naar je gewenste hoogte.
Ben aan het kloten op deze: http://steamcommunity.com(...)34058968&searchtext=quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hrm, zat gisteravond in de workshop rond te zoeken naar een map met een heleboel kleine eilandjes (en wellicht één grote), maar al wat ik vind zijn grote eilanden, of één enorm eiland
Heb daarna even de editor aangezet om te zien hoe simpel het is om een kaart te maken en kan niet eens met 100% water beginnen, waarna er eilandjes toe te voegen zijnIrritant.
Ik vind die eilanden dus al veel te groot (lees: ik zou daar grid cities bouwen)quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben aan het kloten op deze: http://steamcommunity.com(...)34058968&searchtext=
Als je eenmaal met de stad begonnen bent kun je altijd nog kleinere eilandjes maken
Terraforming! Stap uit die comfort zone!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind die eilanden dus al veel te groot (lees: ik zou daar grid cities bouwen)
Die adjust sea level staat (uit m'n hoofd) direct naast de tool waarmee je een waterbron kunt maken. Je moet dan een hoogte instellen wat het zee niveau is.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik heb nu het terrein verlaagd maar kan het niet vullen met water. Zodra ik de water tool gebruik wordt het hele gebied wel grijs, maar zodra ik loslaat is het een cirkeltje met waterKan verder ook nergens een vuloptie vinden, of die raise sea level.
Heb ik gevonden en gedaan, maar de map blijft groen en het enige wat ik krijg is een lullig cirkeltje die niet uit te breiden is.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:47 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Die adjust sea level staat (uit m'n hoofd) direct naast de tool waarmee je een waterbron kunt maken. Je moet dan een hoogte instellen wat het zee niveau is.
Die cirkeltjes zijn bronnen om rivieren te laten ontspringen. Kun je hoger en lager zetten door met je muis het cilindertje omhoog of omlaag te trekken.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik gevonden en gedaan, maar de map blijft groen en het enige wat ik krijg is een lullig cirkeltje die niet uit te breiden is.
Ja daar staat nog iets naast, maar dat ding doet helemaal niksquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:33 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Die cirkeltjes zijn bronnen om rivieren te laten ontspringen. Kun je hoger en lager zetten door met je muis het cilindertje omhoog of omlaag te trekken.
Ik bedoel het icoontje wat (meen ik) direct ernaast staat op de balk. Maar aangezien jij hem niet lijkt te kunnen vinden ben ik aan het twijfelen of dit niet iets is wat ik in een of andere mod heb zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |