abonnement Unibet Coolblue
pi_167811202
Hiet 10 tips voor de eenzame zolderFokker zonder meisje of vrouw thuis!

Uit onderzoek is gebleken welke 10 eigenschappen de vrouw het meest aantrekkelijk vindt aan de man. De dames van Harper's Bazaar hebben ze voor u op een rijtje gezet.

1 Een grappige man scoort extra punten

En vinden we daarnaast ook vaak een stuk intelligenter overkomen.

2 Vrouwen kiezen knappe mannen voor korte termijn relaties en minder knappe mannen voor lange termijn relaties

Een geweldig uiterlijk is dus zeker een factor in het verleidingsproces, maar kan op basis daarvan tot een ander soort relatie leiden dan je van tevoren wellicht had gepland. Dames die toe zijn aan een lange relatie kunnen dus beter kiezen voor een doodnormale gezelligerd van een paar straten verderop dan al die Don Juans en Casanova's.

3 Altruïstische mannen doen het goed bij vrouwen

Vooral wanneer de vrouw in kwestie toe is aan een lange relatie. Dan willen vrouwen blijkbaar lieve mannen die een hoop goede dingen doen.

4 De man die rijk oogt krijgt het meisje

Ze zullen allemaal zeggen van niet, maar stiekem maken ze zich er (bewust of onbewust) toch schuldig aan. Maar we moeten daar wel bij vermelden dat de man in kwestie niet écht rijk hoeft te zijn. Enkel de impressie van rijkdom is al genoeg om de dames weke knietjes te geven. (Let op mannen, Tinder-tip: poseer eens voor een leuke sportauto of riant huis. Vinden ze leuk.)

5 Oud is goud

De oudere man doet het nog steeds goed. Hoewel de tomboy en cougar even een dingetje leken te worden (thank god lijkt die trend over te zijn gewaaid), blijkt het dat de dames nog steeds vallen voor de oudere man. Waarom? Omdat ze meer wijsheid in pacht (schijnen te) hebben, meer tijd hebben gehad om zichzelf te ontwikkelen en vaak (daar is-ie weer) meer vermogen hebben.

6 Gezichtshaar vormt zowel een plus- als minpunt.

De aantrekkingskracht van gezichtshaar blijkt gebaseerd op persoonlijke voorkeur. Er was namelijk niet één studie die een eenduidig antwoord kon geven op de vraag of vrouwen de baard aantrekkelijk vinden.

7 Ze vinden het sexy als een man hard to get speelt

Juist, en in de tussentijd maar blijven zeuren dat die eikel niet binnen een uur terug appt. Complexe wezens zijn het soms, vrouwen.

8 Man + Hond = Vrouwentrekpleister

Tijd om een trouwe viervoeter aan te schaffen.

9 Mindfulness blijkt dus een dingetje

Wat dat dan precies inhoudt? Nou, dat ze mannen die aanwezig zijn, oplettend zijn en niet te snel een oordeel klaar hebben onwijs aantrekkelijk vinden.


10 Mannen in rood doen het vrouwenhart sneller kloppen

En dat bleek voor alle vrouwen over de hele wereld zo te zijn. Wie had dat gedacht?

http://www.quotenet.nl/Ni(...)ogt-hoe-beter-179124
pi_167811224
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:00 schreef possetje het volgende:
2 Vrouwen kiezen knappe mannen voor korte termijn relaties en minder knappe mannen voor lange termijn relaties
Weet ik uit eigen ervaring omdat ik knap ben
  Forum Admin / PR zondag 1 januari 2017 @ 18:11:42 #3
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_167811398
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:01 schreef possetje het volgende:

[..]

Weet ik uit eigen ervaring omdat ik knap ben
Jij bent zeker zo knap dat ze binnen een paar minuten weer vertrokken zijn?
pi_167811482
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:11 schreef Sked het volgende:
Jij bent zeker zo knap dat ze binnen een paar minuten weer vertrokken zijn?
typisch fok, niet mogen claimen dan je knap bent ook al is dat de waarheid, anders krijg je bashtopic
pi_167811686
En je neemt dit één op één over van een vage website? Gezien de fouten bij nr 5.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_167811690
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:15 schreef possetje het volgende:

[..]

typisch fok, niet mogen claimen dan je knap bent ook al is dat de waarheid, anders krijg je bashtopic
1. Niemand ontkent dat je knap bent.
2. Je krijgt één reactie en scheert meteen alle fokkers over één kam.
3. Het ligt niet aan je uiterlijk maar aan je pessimistische houding.
pindazakje
pi_167811740
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:25 schreef Hyaenidae het volgende:
1. Niemand ontkent dat je knap bent.
2. Je krijgt één reactie en scheert meteen alle fokkers over één kam.
3. Het ligt niet aan je uiterlijk maar aan je pessimistische houding
als je knap bent trek je ook veel vrouwen aan die alleen maar een hap uit de appel willen nemen en dan gooien ze je weg, want in de horizon zien ze alweer een nieuwe appel! Sexobject zijn dus, vluggertjes enzo
pi_167811785
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:28 schreef possetje het volgende:

[..]

als je knap bent trek je ook veel vrouwen aan die alleen maar een hap uit de appel willen nemen en dan gooien ze je weg, want in de horizon zien ze alweer een nieuwe appel! Sexobject zijn dus, vluggertjes enzo
Is dat een probleem? Behalve het gemak van huishoudvrouwtje in huis heb je weinig aan een vaste vriendin.
pindazakje
pi_167811848
Vrouwen vallen op zelfvertrouwen en status erotiseert. Uiteindelijk belangrijker dan de meeste dingen die je noemt.

Een natuurlijk kijken vrouwen ook naar het uiterlijk, zeker als het puur om lust gaat.
Whatever...
  Moderator zondag 1 januari 2017 @ 19:12:08 #10
441859 crew  Lenny77
pi_167812767
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:28 schreef possetje het volgende:

[..]

als je knap bent trek je ook veel vrouwen aan die alleen maar een hap uit de appel willen nemen en dan gooien ze je weg, want in de horizon zien ze alweer een nieuwe appel! Sexobject zijn dus, vluggertjes enzo
Nuja dat is voor knappe vrouwen net hetzelfde...
Welkom
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_167813102
en een dikke grote lul helpt ook meestal
toch?...............................
  maandag 2 januari 2017 @ 06:11:19 #12
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167822775
Ja, zeker "van achter"!
Vooral dikte, omvang is van belang, meer dan lengte.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 2 januari 2017 @ 10:53:23 #13
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_167824570
Wat een onzin lijst.

Knappe mannen voor korte termijn relaties en lelijkers voor lange?

Waarom zie ik dan Abercrombie model mannen in relatie met Snooki en de lelijke dwergen trios doen met kankerlekkere blonde sletten?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_167826560
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 10:53 schreef corehype het volgende:
Wat een onzin lijst.

Knappe mannen voor korte termijn relaties en lelijkers voor lange?

Waarom zie ik dan Abercrombie model mannen in relatie met Snooki en de lelijke dwergen trios doen met kankerlekkere blonde sletten?
Lelijkerds hebben vaak een beter inkomen, zeg maar het nerd type in de IT met 3x modaal als inkomen.

Knapperds zijn vaak beetje over het paard getilde figuren die steeds van baan naar baan hoppen (vooral als je wat jonger bent natuurlijk) want dat is zo hip en yolo mentaliteit.

Uiteindelijk gaan vrouwen voor (financiële) zekerheid, dat is echt al een heel oud feit of gegeven in ieder geval.
pi_167826654
Ik geloof niet in domme internetlijstjes.
Conscience do cost.
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 12:50:22 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_167826824
Ik geloof ook niet in dit soort lijstjes, maar 1 van de genoemde 'eigenschappen' vond ik wel interessant, namelijk deze:

Mannen in rood doen het vrouwenhart sneller kloppen

Nu ik erover nadenk zie ik echt heeel zelden een man in een rood kledingstuk (behalve een voetbalshirt :D) . Ik vraag me af waarom dat is EN of dat inderdaad goed staat bij een man.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 2 januari 2017 @ 13:23:22 #17
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_167827446
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Lelijkerds hebben vaak een beter inkomen, zeg maar het nerd type in de IT met 3x modaal als inkomen.

Knapperds zijn vaak beetje over het paard getilde figuren die steeds van baan naar baan hoppen (vooral als je wat jonger bent natuurlijk) want dat is zo hip en yolo mentaliteit.

Uiteindelijk gaan vrouwen voor (financiële) zekerheid, dat is echt al een heel oud feit of gegeven in ieder geval.

Ja wanneer ze oud en lelijk worden inderdaad (30+) maar hoe verklaar je kk lekkere studentjes van 18-21 jaar die orgies doen met al haar vriendinnen met de lelijkerd van 1,55 meter?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_167827540
Leuk al die lijstjes, maar ze gelden enkel voor vrouwen <30 jaar. Vrouwen >30 zijn überhaupt niet relevant meer.
pi_167829449
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:23 schreef corehype het volgende:

[..]

Ja wanneer ze oud en lelijk worden inderdaad (30+) maar hoe verklaar je kk lekkere studentjes van 18-21 jaar die orgies doen met al haar vriendinnen met de lelijkerd van 1,55 meter?
Als ik er financieel goed voor sta, ga ik iig niet voor een lelijke vrouw van 30
pi_167831848
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:30 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Is dat een probleem? Behalve het gemak van huishoudvrouwtje in huis heb je weinig aan een vaste vriendin.
Jij moet duidelijk nog *echte* liefde ontdekken.
pi_167831942
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:50 schreef Karina het volgende:
Ik geloof ook niet in dit soort lijstjes, maar 1 van de genoemde 'eigenschappen' vond ik wel interessant, namelijk deze:

Mannen in rood doen het vrouwenhart sneller kloppen

Nu ik erover nadenk zie ik echt heeel zelden een man in een rood kledingstuk (behalve een voetbalshirt :D) . Ik vraag me af waarom dat is EN of dat inderdaad goed staat bij een man.
Vol verwachting klopt ons hart als Sinterklaas op komst is, dus ja.
pindazakje
pi_167840518
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:00 schreef possetje het volgende:
Mannen in rood doen het vrouwenhart sneller kloppen
Morgen meteen mijn bankrekening leegtrekken
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_167841327
Oudere mannen :9~
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 21:45:00 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_167841369
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Oudere mannen :9~
Ouder dan ik dan zijn ze bejaard dus laat maar _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_167842972
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Ouder dan ik dan zijn ze bejaard dus laat maar _O-
Jij moet juist als cougar voor jonge mannen gaan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')