abonnement Unibet Coolblue
pi_168444128
Heb echt nog geen enkele keer van de backwards compatibility gebruik gemaakt. Zal waarschijnlijk ook wel blijven, tenzij ik nog eens een game wil spelen voor achievements die ik mis, al is die kans momenteel vrij klein.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168445525
Ik speel juist bijna alleen nog maar BC titels. Best erg met een nieuwe console :+ Sommige titels heb ik nog nooit gespeeld op de Xbox 360 en weer andere zijn de toppers voor mij die ik zeker nog een keer wil spelen.
  Eindredactie Games donderdag 26 januari 2017 @ 17:46:23 #78
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_168446442
Ik speel nog regelmatig Shank 2 voor de local co-op, verder eigenlijk nauwelijks.

Tijdje geleden Fallout: New Vegas nog wel even geprobeerd, maar daar ben ik echt te verwend voor geworden denk ik.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_168447463
Op dit moment bezig met Oblivion (nooit gespeeld op de Xbox 360). Ja het voelt best gedateerd aan, maar toch blijft het zeker een super spel om te spelen.
pi_168447529
Groot nieuws trouwens, Ace Combat 7 komt ook naar de Xbox One. Geweldig deel 6 op de 360, helaas niet BC. Heb deel 4, 5 en zero gespeeld op de PS2 echt nostalgie. AC 7 komt ook in de sfeer van die oude spellen. Kijk ernaar uit.
pi_168469147
Hier ook van de week met Oblivion begonnen, maar het begint me nu al tegen te staan. Je kan echt zien dat de game uit 2006 is en gedateerd aanvoelt. Vind het levelsysteem ook niet helemaal top. Wat dat betreft blijf ik Skyrim veel beter vinden.
pi_168486977
Dankjewel iedereen hier voor de tips.

heb uiteindelijk een xbox one s gekocht met forza horizon 3, Gears of war 4 (beide omdat ze HDR ondersteunen) en Assassins Creed Syndicate.

allemaal erg gave spellen volgens mij
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_168487206
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 10:45 schreef DestroyerPiet het volgende:
Dankjewel iedereen hier voor de tips.

heb uiteindelijk een xbox one s gekocht met forza horizon 3, Gears of war 4 (beide omdat ze HDR ondersteunen) en Assassins Creed Syndicate.

allemaal erg gave spellen volgens mij
Denk dat je zeker goede keuzes hebt gemaakt, ook zeer verschillende spellen dus lekker wat variatie. Veel plezier ermee!
  Redactie Games vrijdag 3 februari 2017 @ 23:21:51 #84
206706 crew  Racerblade
pi_168688086
Unravel O+ O+ Wat een prachtige game...ik ben verkocht!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_168689213
Moet nog steeds een keer die game spelen.

Ik begin trouwens wel te merken en af te vragen of de Xbox One voor mij nog wel zin heeft. Ik kocht hem eerst door die backwards compatible optie en dacht dat ik de meeste exclusives nog wel leuk zou vinden. In de begin tijden van de Xbox 360 vond ik Halo en Gears of War nog tof, maar tegenwoordig vind ik die pure shooters echt niks meer. Racen heb ik nooit wat mee gehad en dan valt Forza Horizon ook af. Dan blijft er helaas ook niet veel over en om nou alleen maar Xbox 360 games te spelen op de Xbox One is ook een beetje zonde.

Ik mis gewoon de titels zoals een Uncharted of The Last Of Us of een Until Dawn wat de PS4 heeft op een Xbox One ;(

Wat zouden jullie doen?
pi_168689467
Een Switch kopen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 5 februari 2017 @ 17:29:02 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168689513
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Moet nog steeds een keer die game spelen.

Ik begin trouwens wel te merken en af te vragen of de Xbox One voor mij nog wel zin heeft. Ik kocht hem eerst door die backwards compatible optie en dacht dat ik de meeste exclusives nog wel leuk zou vinden. In de begin tijden van de Xbox 360 vond ik Halo en Gears of War nog tof, maar tegenwoordig vind ik die pure shooters echt niks meer. Racen heb ik nooit wat mee gehad en dan valt Forza Horizon ook af. Dan blijft er helaas ook niet veel over en om nou alleen maar Xbox 360 games te spelen op de Xbox One is ook een beetje zonde.

Ik mis gewoon de titels zoals een Uncharted of The Last Of Us of een Until Dawn wat de PS4 heeft op een Xbox One ;(

Wat zouden jullie doen?
Als je teruggaat naar PS, haal dan wel een Pro. En wacht sowieso E3 af voor je de beslissing maakt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168689617
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je teruggaat naar PS, haal dan wel een Pro. En wacht sowieso E3 af voor je de beslissing maakt.
Ja ik wilde sowieso ooit wel weer een PS4 kopen en teruggaan. Bedoel die games liggen veel meer in mijn straatje (verhalend, veel meer survival horror games op de PS4 etc) Maar de Pro is toch eigenlijk alleen beter als je een 4K televisie hebt?
pi_168690190
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:33 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ja ik wilde sowieso ooit wel weer een PS4 kopen en teruggaan. Bedoel die games liggen veel meer in mijn straatje (verhalend, veel meer survival horror games op de PS4 etc) Maar de Pro is toch eigenlijk alleen beter als je een 4K televisie hebt?
De Pro krijgt in een toekomstige update boost mode waardoor ook oudere games beter lopen dan op de standaard PS4 of de PS4 Slim. Ik zou zeker voor de Pro gaan. Het gaat niet alleen om 4K meer.

(Sorry ik weet dat dit offtopic is).
pi_168690531
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:05 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

De Pro krijgt in een toekomstige update boost mode waardoor ook oudere games beter lopen dan op de standaard PS4 of de PS4 Slim. Ik zou zeker voor de Pro gaan. Het gaat niet alleen om 4K meer.

(Sorry ik weet dat dit offtopic is).
Oh echt :o Dat klinkt wel top ja.

Maar als ik alleen al kijk naar de survival horror games die exclusives zijn op de PS4 dan is de PS4 toch veel meer iets voor mij. The Last of Us, SOMA, Amnesia Collection, Death Stranding, Until Dawn en Days Gone om maar wat te noemen.
  zondag 5 februari 2017 @ 20:29:24 #92
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_168694702
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:20 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Oh echt :o Dat klinkt wel top ja.

Maar als ik alleen al kijk naar de survival horror games die exclusives zijn op de PS4 dan is de PS4 toch veel meer iets voor mij. The Last of Us, SOMA, Amnesia Collection, Death Stranding, Until Dawn en Days Gone om maar wat te noemen.
Heb je state of decay al geprobeerd op Xbox? Klinkt echt iets voor jou. Dit jaar deel 2 wat online MP zal hebben.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_168784702
Nice ^O^

majornelson twitterde op donderdag 09-02-2017 om 18:09:29 GTA IV from @RockstarGames is coming to Xbox One Backward Compatibility today https://t.co/qPMRNrLoTQ https://t.co/c2TNohId2l reageer retweet
pi_168786041
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 19:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Nice ^O^

majornelson twitterde op donderdag 09-02-2017 om 18:09:29 GTA IV from @RockstarGames is coming to Xbox One Backward Compatibility today https://t.co/qPMRNrLoTQ https://t.co/c2TNohId2l reageer retweet
De slechtste en meest grauwe GTA ooit :{. Veel plezier ermee!
pi_168804054
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 20:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

De slechtste en meest grauwe GTA ooit :{. Veel plezier ermee!
Gaaaaaaaaast hij is niet de slechtste! Performance is trouwens wel poep, lijkt kutter dan 360 te zijn. Streaming enzo gaat wel sneller, maar framerate is poepjes.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Eindredactie Games vrijdag 10 februari 2017 @ 17:37:28 #96
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_168805709
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:13 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Gaaaaaaaaast hij is niet de slechtste!
Dit inderdaad. GTA IV was de fokking bom. Alleen V overtreft 'm, al is die op sommige vlakken zelfs slechter zoals het CQC-systeem. Dat geheul met deel 1/2/SA/VC komt alleen maar voort uit nostalgisch sentiment. Net alsof San Andreas zo'n denderend verhaal had, om nog maar te zwijgen van de Minecraft-graphics en de retarded physics.

GTA IV was een revolutie op sandbox-gebied zoals Half-Life 2 dat was voor shooters.



[ Bericht 10% gewijzigd door 2dope op 10-02-2017 17:55:34 (Meme verbeterd) ]
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 17:40:47 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168805754
Heb de GTA IV haat ook nooit begrepen, tot GTA IV was er geen gps in GTA en was elk deel onspeelbaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168805823
Prima vermaakt met IV. Alleen Roman's obsessie met bowlen vond ik misschien bij vlagen wat irritant.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games vrijdag 10 februari 2017 @ 17:55:56 #99
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_168806074
Yay ik krijg zowaar bijval, had bergen haat verwacht.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_168806103
GTA IV was zeker wel tof ja. Vooral die Ballad of Gay Tony dlc en die soundtrack die erbij zat _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')