abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177168327
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:27 schreef MrStock het volgende:
Ja daar heb ik dus bij Civ V ook altijd al last van gehad. Buurman verklaart mij de oorlog. Ik vol in de verdediging, doe niks, probeer vrede te regelen, blijft weigeren. Dan veeg ik m van de kaart en worden de overige landen boos op mij....

Jammer om te horen dat het nu nog steeds zo is dan. Als je eenzijdig de oorlog wordt verklaard moet dat wel meegenomen in hun mening over jou...
en als je een vriendschap hebt met de buren komen ze je niet eens helpen -O- althans, bij mij.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177168405
Ik vind het wel lastig om in de golden age te komen/blijven. Vooral de eerste keer. Daarna ga ik van normal naar gold, waar ik dan 1 of 2 rondes in blijf, vervolgens zak ik terug naar normal en dan weer dark. Dat gaat meestal samen met dat een ander land oorlog met mij wil.

Iemand goed tips voor mij? -O- ik denk dat ik namelijk écht wat systematisch fout doe. Heb vaak ook een te klein leger voor m'n gevoel. En als ik dat wel goed doe, dan heb ik juist weer te weinig gold of whatever. De balans kan ik écht nog niet vinden. :@
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177168828
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind het wel lastig om in de golden age te komen/blijven. Vooral de eerste keer. Daarna ga ik van normal naar gold, waar ik dan 1 of 2 rondes in blijf, vervolgens zak ik terug naar normal en dan weer dark. Dat gaat meestal samen met dat een ander land oorlog met mij wil.

Iemand goed tips voor mij? -O- ik denk dat ik namelijk écht wat systematisch fout doe. Heb vaak ook een te klein leger voor m'n gevoel. En als ik dat wel goed doe, dan heb ik juist weer te weinig gold of whatever. De balans kan ik écht nog niet vinden. :@
In een Golden Age is het wat lastiger om Era Points te scoren, in een Dark Age juist weer wel, sterker nog, je kan een Heroic Age krijgen vanuit een Dark Age, mag je 3 dedications gebruiken ipv 1.

Heb gisteren m'n eerste potje er op zitten met Wilhelmina op een large continents map, met alle nieuwe civ's en de nieuwe India-leader.
Heb Dark Ages kunnen ontwijken en heb alleen een Golden Industrial Age gehad.

Meestal speel ik speel ik op grotere maps op Prince of King level, King als ik een tweede pot begin met een bepaalde civ.
Heel soms als ik een agressief potje wil spelen, nog een level hoger, maar op een kleinere map met max 4 civs en quick speed.

[ Bericht 3% gewijzigd door Remqo op 14-02-2018 01:52:15 ]
“I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.”
-Winston Churchill
pi_177169437
registreer om deze reclame te verbergen
Ben zojuist begonnen op en Small pangea map Emperor level als Zulu. op quick speed en 3 opponenten.
Geselecteerde opponenten Mongolië (wil de Impi's wel eens uitproberen tegen de Keshigs), verder wil ik Wilhelmina eens als tegenspeler zien, en de wildcard is Alexander.

Wat blijkt dat ik ergens in het midden van het continent geplaatst word, en vanuit alle hoeken aangevallen kan worden, Alexander heeft nu al een hekel aan me :')

Het kan nog eens een leuk potje worden
“I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.”
-Winston Churchill
  woensdag 14 februari 2018 @ 10:31:14 #105
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_177172932
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 23:26 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

en als je een vriendschap hebt met de buren komen ze je niet eens helpen -O- althans, bij mij.
Bij mij was 99% van de interactie éénzijdig. De overige volkeren moesten zelf wat voorstellen voordat er wat mogelijk was. Al mijn voorstellen werden resoluut van de tafel geveegd, al zou het zwaar in hun voordeel zijn t.o.v. hun aartsvijand..
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 10:41:33 #106
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_177173079
Oorlog voeren aan de andere kant van de wereld op een ander continent is zeker niet zo heel winstgevend qua het behouden/kweken van loyaliteit? Ik heb een schijthekel aan de Romeinen en zij aan mij en ik moet ze slopen zodat ik technological leader ben van de wereld (of even geduld hebben maar dat is voor meisjes die zittend plassen en met bloemetjes in hun haar ronddartelen). Nu kan ik wel twee landen overhalen om oorlog te voeren met dat land die wél op hetzelfde continent zitten maar dan zijn zij straks weer oppermachtig. lastig wel ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')