Zouden ze zelf wat gaan bouwen of gaan ze Hafas gebruiken?quote:NS wil haar verschillende reisplannersystemen vervangen door één integraal reisplannersysteem, en deze
aansluiten op alle afnemende NS-kanalen (waaronder de reisinformatie borden op het station, in de trein en
het internet). De klant merkt hier de volgende voordelen van:
- Een multimodaal reisadvies
- Eensluidende reisadviezen tussen NS Reizigers en NS International
- Alle internationale treinen van Europa (waardoor o.a. in de grensstreek betere reisadviezen gegeven zullen
worden)
Wat heeft NS met die verbinding te maken? Ze hebben zich daar nog nooit druk om gemaakt...quote:Samen met de vervoerders NMBS en Arriva en de andere stakeholders, waaronder de Provincie Limburg,
onderzoekt NS of zij een nieuwe verbinding tussen Aken en Luik via Maastricht in 2018/2019 kan realiseren.
Zelf bouwenquote:Op donderdag 22 december 2016 19:47 schreef dennistd het volgende:
Uit het NS Vervoersplan 2017:
[..]
Zouden ze zelf wat gaan bouwen of gaan ze Hafas gebruiken?
[..]
Wat heeft NS met die verbinding te maken? Ze hebben zich daar nog nooit druk om gemaakt...
Die staat verdeeld over perron 1, 2 en 3. Hoezo?quote:Op donderdag 22 december 2016 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. En wat heeft de reiziger daaraan als hij op weg is naar zijn sollicitatiegesprek?
had ik gezien ja Hoort wel in het bussentopic hoorquote:Op donderdag 22 december 2016 20:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het wordt vast niet gewaardeerd als ik dit in het bustopic post dus daarom maar hier:
http://www.kakhiel.nl/pos(...)cht-en-patricia-paay
Is er dan iets wat ik er nog steeds niet aan begrijp?quote:Op donderdag 22 december 2016 20:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Omg ik realiseer me nu net pas naar aanleiding van een stukje op treinreiziger.nl waarom het handig zou kunnen zijn om om te roepen aan welke kant het perron komt. Wtf ben ik soms toch ook een gigantische faalhaas
Ja ze zitten al jaren te flirten met HAFAS om de huidige HPenterprise planner er uit te gooien. Dat is dus de huidigeplanner gebouwd door Eduard Tulp, die het verkocht heeft aan CVI dan EDS. NS heeft iig echt niet de capabiliteiten om iets zelf te maken, had het wel begin jaren 90 maar is dus verkocht.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:47 schreef dennistd het volgende:
Uit het NS Vervoersplan 2017:
[..]
Zouden ze zelf wat gaan bouwen of gaan ze Hafas gebruiken?
[..]
Wat heeft NS met die verbinding te maken? Ze hebben zich daar nog nooit druk om gemaakt...
Op de hoeveelheid inhuur kan een extra team 'reisplanner bouwen' ook wel bij..quote:Op donderdag 22 december 2016 21:59 schreef somoht het volgende:
[..]
Ja ze zitten al jaren te flirten met HAFAS om de huidige HPenterprise planner er uit te gooien. Dat is dus de huidigeplanner gebouwd door Eduard Tulp, die het verkocht heeft aan CVI dan EDS. NS heeft iig echt niet de capabiliteiten om iets zelf te maken, had het wel begin jaren 90 maar is dus verkocht.
Overigens wat je tussen de regels kan lezen is de haat-liefde relatie tussen NS en 42% dochter 9292. Multimodaal planner van NS is het vermoorden van 9292
HAFAS is niet eens zo duur,. In vergelijking daarmee is 9292 als organisatie iig extreem duur (9292 kost 5,5 miljoen per jaar aan contributie vervoerders)quote:Op donderdag 22 december 2016 22:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Op de hoeveelheid inhuur kan een extra team 'reisplanner bouwen' ook wel bij..
Wel de Duitse bussen voor het overgrote deel. Nederlandse bussen staan er eigenlijk niet in volgens mij, al zou dat met alle open data ook geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:30 schreef James1988 het volgende:
Heeft Hafas ook informatie over bussen enzo? Ja toch?
Ga maar eens 8 uur aan een stuk Zwolle - Kampen doen, dan praten we verderquote:Op donderdag 22 december 2016 23:02 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Rondje om de kerk is saai, maar dedicated ICd is SAAAAAI
Sommige lijnen heb ik ook wel eens teveel achter elkaar, maar daarom gaan stakenquote:Op donderdag 22 december 2016 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen zn werk is weleens saai. Gewoon kappen met janken.
Voor de variatie kan Enschede Zwolle ook wel even tochquote:Op donderdag 22 december 2016 23:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ga maar eens 8 uur aan een stuk Zwolle - Kampen doen, dan praten we verder
De lokale-vervoerders-doen-het-ook troefkaart hebben we nou zo onderhand ook wel een keer gezien. Slap argument. Je moet je eens voorstellen hoe het is voor een gemiddelde machinist. Twintig jaar terug reed diegene alle treinen in Nederland. Alle reizigerstreinen in ALLE uithoeken van het land. Alle goederentreinen. Alle werktreinen. Rangeren op emplacementen van noord tot zuid. Door bemoeienis van de politiek ( ), van regionaal tot Europees niveau, is dat werkpakket flink kleiner geworden. Goederentreinen en werktreinen zijn volledig afgestoten en daarmee is een HEEL groot deel van de variatie in het vak als machinist al verloren gegaan. 'Machinist' bestaat eigenlijk bijna niet meer, je bent tegenwoordig enkel machinist reizigers of machinist goederen, zelden beide.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, staken is een recht. Maar zeuren dat je werk saai is en de onveiligheidstroefkaart spelen: nee. Oprotten, stelletje dreinende kleuters. Bij de lokale vervoerders wordt pas echt een rondje om de kerk gereden, en de ongelukken daar zijn tot nu toe niet te wijten geweest aan roodseinpassages of zo.
Ga jij het ff goedpraten mafkeesquote:Op donderdag 22 december 2016 23:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ga maar eens 8 uur aan een stuk Zwolle - Kampen doen, dan praten we verder
Sorry hoor, maar dit vind ik gewoon van A tot Z een slap huilverhaal. Als het je niet bevalt, staat het je vrij om ontslag te nemen en een leukere baan te zoeken. En om dan te gaan staken, terwijl er zat mensen zijn die je werk WEL kunnen, en willen, doen, dan zit je gewoon iedereen tegelijk in de weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |