abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 december 2016 @ 23:46:35 #126
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_167515954
Ik gun Max alles hoor, maar het joch is 19, en net 2 seizoenen actief in de hoogste raceklasse. Hij heeft nog lang niet het volledige potentieel uit zijn carriere gehaald, en nu wint hij in een olympisch jaar deze prijs. Hij wint 1 race (wat overigens een geweldige prestatie is) maar het is slechts het begin van zijn carriere, en het begin van iets veel groters.
pi_167516667
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:16 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Want de eerste Nederlander die ooit zo succesvol is geweest in de F1 stelt zo weinig voor. Verdient het evengoed als die Olympiërs.
Max wint 1 van de 21 races in een jaar. De Olympiers hebben slechts om de 4 jaar 1 kans om te winnen.

Lijkt me terechter als een van hen de prijs had gekregen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_167516797
Ach, het is leuk voor'm. Was ook leuk voor anderen geweest. Hoezee!
Ja doei.
  donderdag 22 december 2016 @ 01:38:45 #129
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167518162
Het voelt een beetje als Obama die na een paar maanden al een Nobelprijs voor de vrede kreeg.
pi_167518388
Terecht gewonnen van Max.
Dat turnen en zwemmen en alles is toch voor hommosexefiele flikkers. Beter dat Max gewonnen heeft _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167518881
quote:
6s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:02 schreef Geralt het volgende:
Terecht gewonnen van Max.
Dat turnen en zwemmen en alles is toch voor hommosexefiele flikkers. Beter dat Max gewonnen heeft _O_
Inderdaad, want zwemmen en turnen zijn geen van beide sporten.
Alleen maar mannetjes in strakke broekjes, de 1 nog kleiner dan de ander, maar dat is dus wat iedereen doet die verder niks anders meer kan.
:{w :|W
  donderdag 22 december 2016 @ 09:26:28 #132
62913 Blik
The one and Only!
pi_167519814
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:16 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Want de eerste Nederlander die ooit zo succesvol is geweest in de F1 stelt zo weinig voor. Verdient het evengoed als die Olympiërs.
Max kan hem de komende 15 jaar waarschijnlijk ieder jaar winnen. Zo'n Dorian of Ferry krijgen zo'n kans 1x in hun leven. Ik had het ook passender gevonden als die naar één van de Olympiërs was gegaan. In een Olympisch jaar moet die prijs naar één van de Olympiërs gaan die 4 jaar lang trainen voor die ene kans op die plak.
pi_167520000
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:10 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Max wint 1 van de 21 races in een jaar. De Olympiers hebben slechts om de 4 jaar 1 kans om te winnen.

Lijkt me terechter als een van hen de prijs had gekregen.
Dan maakt de overwinning van Max des te meer bijzonder want ondere andere zij (die olympische sporters) hebben gekozen voor Max.
pi_167520069
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:26 schreef Blik het volgende:

[..]

Max kan hem de komende 15 jaar waarschijnlijk ieder jaar winnen. Zo'n Dorian of Ferry krijgen zo'n kans 1x in hun leven. Ik had het ook passender gevonden als die naar één van de Olympiërs was gegaan. In een Olympisch jaar moet die prijs naar één van de Olympiërs gaan die 4 jaar lang trainen voor die ene kans op die plak.
Max had de prijs vast en zeker niet gewonnen als afgelopen decennia vaker Nederlanders een F1 race hadden gewonnen en/of zich nadrukkelijk in positieve zin hadden laten zien op het circuit.

Formule 1 leeft in heel Nederland en dat komt door Max. Dat is bijzonder.
En al wordt Max de komende vijftien jaar elk jaar wereldkampioen, dan zal hij de prijs Sportman van het Jaar vast en zeker een paar keer winnen maar zeker niet elk jaar
  donderdag 22 december 2016 @ 10:03:28 #135
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_167520547
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 23:46 schreef tja77 het volgende:
Ik gun Max alles hoor, maar het joch is 19, en net 2 seizoenen actief in de hoogste raceklasse. Hij heeft nog lang niet het volledige potentieel uit zijn carriere gehaald, en nu wint hij in een olympisch jaar deze prijs. Hij wint 1 race (wat overigens een geweldige prestatie is) maar het is slechts het begin van zijn carriere, en het begin van iets veel groters.
Hij presteert gewoon ver boven verwachting. Krijgt heel Nederland F1 gek. Breekt record op record. Eerste NLer die een wedstrijd wint. Jongste coureur ooit die wint. In een regenrace zet hij het complete veld te kijk. En alles in een auto die in de basis niet voor hem gebouwd was. Het is gewoon zo uitzonderlijk wat het ventje laat zien. Ik vind het hartstikke terecht.
  donderdag 22 december 2016 @ 10:08:59 #136
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_167520618
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dan maakt de overwinning van Max des te meer bijzonder want ondere andere zij (die olympische sporters) hebben gekozen voor Max.
Dat is inderdaad de reden dat het een beetje suf is om te klagen over de uitslag: de sporters kiezen zelf wie hem krijgt!

Het is trouwens ook de reden dat ik vind dat Max er zelf wel een beetje blij mee mag zijn. Het is geen DOTD-internetpoll voor het publiek en je medegenomineerden hebben ook echt wel iets gepresteerd. Als die medesporters dan ondanks gouden Olympische plakken etc. voor jou kiezen, is dat wel een eer. Max deed dat in het filmpje met zijn dankwoord wel goed.

Ik snap trouwens ook wel dat hij nu even liever op vakantie gaat dan naar zo'n gala.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 22 december 2016 @ 10:46:07 #137
62913 Blik
The one and Only!
pi_167521188
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Max had de prijs vast en zeker niet gewonnen als afgelopen decennia vaker Nederlanders een F1 race hadden gewonnen en/of zich nadrukkelijk in positieve zin hadden laten zien op het circuit.

Formule 1 leeft in heel Nederland en dat komt door Max. Dat is bijzonder.
En al wordt Max de komende vijftien jaar elk jaar wereldkampioen, dan zal hij de prijs Sportman van het Jaar vast en zeker een paar keer winnen maar zeker niet elk jaar
Ik gun het hem ook wel hoor, maar er gaat nog veel meer komen van Max. Ik vind de vergelijking van Badderharing wel treffend. Het voelt een beetje als de Nobelprijs winnen terwijl je pas een paar maanden president bent. Er komen zeer waarschijnlijk nog jaren aan waarbij het veel terechter zou zijn dat die hem wint. Ik vind het gewoon een beetje vroeg
  donderdag 22 december 2016 @ 10:49:39 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167521239
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:46 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik gun het hem ook wel hoor, maar er gaat nog veel meer komen van Max. Ik vind de vergelijking van Badderharing wel treffend. Het voelt een beetje als de Nobelprijs winnen terwijl je pas een paar maanden president bent. Er komen zeer waarschijnlijk nog jaren aan waarbij het veel terechter zou zijn dat die hem wint. Ik vind het gewoon een beetje vroeg
In die zin wel met je eens dat als hij hem nu al wint wat als hij de komende jaren nog veel meer wint, dan kunnen ze helemaal niet meer om hem heen maar aan de andere kant wel een waardering voor een unieke sportman.
pi_167521320
Mag hier niet gezegd worden dat Ricciardo Max afgelopen jaar verslagen heeft? Want die posts worden verwijderd :{
pi_167521372
Ricciardo wordt dan ook hopelijk eerst WDC , mooi één-tweetje voor RB volgend jaar, en dan Max het jaar erna 8-)
Ja doei.
pi_167521457
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mag hier niet gezegd worden dat Ricciardo Max afgelopen jaar verslagen heeft? Want die posts worden verwijderd :{
zal Nattekrant wel zijn
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 22 december 2016 @ 11:03:43 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167521466
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ricciardo wordt dan ook hopelijk eerst WDC , mooi één-tweetje voor RB volgend jaar, en dan Max het jaar erna 8-)
niet mee eens
pi_167521468
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

niet mee eens
Dat mag. :)
Ja doei.
pi_167521476
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ricciardo wordt dan ook hopelijk eerst WDC , mooi één-tweetje voor RB volgend jaar, en dan Max het jaar erna 8-)
Wel te hopen dat hij of Max daarna niet van team veranderen, want dan blijft de vraag wie de betere is altijd staan. De smadelijke nederlaag van Vettel tegen Ricciardo blijft wat mij betreft ook een flinke smet op zijn blazoen, hoe zijn fanboys het ook proberen goed te praten.
pi_167521507
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:03 schreef franklop het volgende:

[..]

zal Nattekrant wel zijn
Dat lijkt me ook, wellicht speelt mee dat ik hem aangevallen heb op zijn idee dat Dumoulin alleen maar verloren heeft. Kinderachtig.

@nattekat: veel plezier met het verwijderen van deze post :)
pi_167521508
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wel te hopen dat hij of Max daarna niet van team veranderen, want dan blijft de vraag wie de betere is altijd staan. De smadelijke nederlaag van Vettel tegen Ricciardo blijft wat mij betreft ook een flinke smet op zijn blazoen, hoe zijn fanboys het ook proberen goed te praten.
ik denk dat als volgend jaar inderdaad verloopt zoals voorspeld dat ze bij RBR nog wel goed zitten met die twee heren, maargoed, da's natuurlijk allemaal mengeling van koffiedikkijken en voorkeur :+
Ja doei.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:07:00 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167521524
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat mag. :)
:) Niet dat ik het RIC misgun maar ik verwacht wel van VES dat hij hem er volgend seizoen af rijdt.
pi_167521541
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Niet dat ik het RIC misgun maar ik verwacht wel van VES dat hij hem er volgend seizoen af rijdt.
Ik acht die kans ook zeker wel aanwezig hoor, maar ergens hoop dat RIC 'm eerst pakt, en dan ook goed.
Ja doei.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:09:59 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167521574
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik acht die kans ook zeker wel aanwezig hoor, maar ergens hoop dat RIC 'm eerst pakt, en dan ook goed.
het is te hopen dat ze een auto hebben die om de titel kan strijden
pi_167521589
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik denk dat als volgend jaar inderdaad verloopt zoals voorspeld dat ze bij RBR nog wel goed zitten met die twee heren, maargoed, da's natuurlijk allemaal mengeling van koffiedikkijken en voorkeur :+
Zeker, maar sommige drivers trekken het heel slecht tweede driver te zijn. Mijn gevoel zegt dat zowel Ricciardo als Max daar prima mee om kunnen gaan (tot nu toe lijkt het echt het ideale duo: competitief, de relaxede Ricciardo die erg goed om kan gaan met sommige grillen van Max, Max die op zijn beurt op de baan geen gekke dingen doet jegens Ricciardo, etc.), maar je weet niet wat er gebeurt als dat lang zo doorgaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')