Notorious_Roy | vrijdag 16 december 2016 @ 14:11 |
Nu beschikbaar voor iOS en 'later' ook voor Android. Eerste paar levels zijn gratis te spelen, om de rest vrij te spelen betaal je eenmalig een tientje. | |
Rezania | vrijdag 16 december 2016 @ 14:13 |
Eindelijk? Nooit van een emulator gehoord? [ Bericht 4% gewijzigd door Rezania op 16-12-2016 14:23:39 ] | |
Apekoek | vrijdag 16 december 2016 @ 14:15 |
Niet zo bijdehand, het is immers vrijdag verdomme. | |
Karina | vrijdag 16 december 2016 @ 14:17 |
Eindelijk een game speciaal voor mobiel, dus niks emulatie, lijkt me wel tof. https://supermariorun.com/sp/nl/about.html | |
dimmak | vrijdag 16 december 2016 @ 14:19 |
Dat je als zo'n bedrijf niet tegelijk een Android en iOS game uitbrengt. | |
Karina | vrijdag 16 december 2016 @ 14:22 |
terwijl er meer android users zijn https://www.globalwebinde(...)s-for-every-ios-user | |
Notorious_Roy | vrijdag 16 december 2016 @ 14:40 |
iOS-gebruikers geven meer geld uit, developen voor iOS is gemakkelijker en ik vermoed dat Apple betaald heeft voor tijdelijke exclusiviteit. | |
Bananenpap | vrijdag 16 december 2016 @ 16:21 |
Werkt wel lekker moet ik zeggen. Alleen niet zo zin om weer tien euro neer te leggen. Dan poets ik toch liever weer even m'n WiiU op. | |
._HAAK_. | vrijdag 16 december 2016 @ 16:41 |
Poetsdoekje is ook al gauw 2 euro, beetje schoonmaakmiddel en beetje water. Beetje drinken onder het werk. Is die 10 euro toch makkelijker | |
Bananenpap | vrijdag 16 december 2016 @ 16:45 |
Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld. | |
._HAAK_. | vrijdag 16 december 2016 @ 16:51 |
Is toch gewoon marketing. Als je direct geld vraagt weet niemand waar ze voor betalen. Ik koop ook alleen in-app aankopen, nooit zomaar een app zonder dat ik weet hoe hij werkt. | |
Morrigan | vrijdag 16 december 2016 @ 17:31 |
Het was toch bekend dat je voor dit spel moest betalen. Dat de eerste paar levels gratis zijn, is meer om mensen een idee te geven wat ze kunnen verwachten. | |
Notorious_Roy | vrijdag 16 december 2016 @ 18:37 |
Bijna 3 miljoen downloads op dag een. Succesvolste launch ooit van een app. Populairder dan Pokemon Go. http://www.theverge.com/2(...)-first-day-downloads | |
Noppie2000 | vrijdag 16 december 2016 @ 18:39 |
Vooral benieuwd naar het percentage dat daadwerkelijke tien euro heeft betaald. Interesse is er in ieder geval wel. Populairder dan GO is trouwens lastig te zeggen. Launch in 3 landen vs launch in 150 landen | |
Zwansen | vrijdag 16 december 2016 @ 18:42 |
Hier. | |
Pheno | vrijdag 16 december 2016 @ 19:27 |
er is gewoon een demo hoor. Daarna kun je kiezen de boel te unlocken voor een tientje | |
RolStaart-Beer | vrijdag 16 december 2016 @ 20:07 |
Omdat de app van Android binnen no-time gekraakt op thepiratebay en consorten staat. | |
Pheno | vrijdag 16 december 2016 @ 20:47 |
En Apple wss een leuke zak geld heeft gegeven om timed exclusive te zijn. Dat is niet alleen aan Microsoft Xbox en Sony PlayStation tegenwoordig | |
autoknutselaar | vrijdag 16 december 2016 @ 21:26 |
Ik vind dit dat je een paar levels kan spelen om te proberen en dan kan betalen wel prima eigenlijk. Zouden ze ook met pc games moeten doen. | |
KaBuf | vrijdag 16 december 2016 @ 21:51 |
Leuk spel wel tot nu toe | |
Noppie2000 | vrijdag 16 december 2016 @ 21:56 |
http://variety.com/2016/d(...)ownloads-1201944212/ Bron heeft het ook over 5 miljoen downloads. 5 miljoen dollar = 500.000 aankopen, dus een attach rate van 10% vooralsnog (allemaal even heel simpel gerekend gebaseerd op schattingen ). | |
Bananenpap | vrijdag 16 december 2016 @ 21:59 |
Ik verwacht niet dat dit succesvoller wordt dan Pokémon Go. | |
Joosterd | zaterdag 17 december 2016 @ 08:25 |
Daarvoor zijn er demo's in het leven geroepen! 🤗 | |
KaBuf | zaterdag 17 december 2016 @ 09:21 |
Valt de app bij jullie ook steeds uit als je via Facebook vrienden wil zoeken die ook spelen? | |
Notorious_Roy | zaterdag 17 december 2016 @ 11:11 |
Niet direct te vergelijken met Pokémon maar erg mooie cijfers. | |
Ronald | zaterdag 17 december 2016 @ 15:13 |
Jammer dat de levels zo simpel zijn, alle 24 levels in 1 avond uitgespeeld. Ik kan nu wel de levels opnieuw spelen om alle muntjes te gaan pakken, maar dat is niet echt mijn ding. | |
._HAAK_. | zaterdag 17 december 2016 @ 15:14 |
Ja....... maar dat is toch met al die spellen zo | |
Marsenal | zaterdag 17 december 2016 @ 17:18 |
generatiekloof denk ik. Vroeger kreeg je bij zogenaamdr shareware vaak een kwart van het spel voor nop. Dan was je compleet hooked en kocht je heel rap de rest. Duke nukem had 3 episodes, de eerste, een van de leukere, was gratis. Sterke marketing. | |
Pheno | zaterdag 17 december 2016 @ 19:01 |
toch geen probleem om iets te mogen uitproberen? | |
Morrigan | zaterdag 17 december 2016 @ 23:10 |
En natuurlijk demo's voor de PS1 waar van meerdere games een paar levels op zaten. Moest je wel eerst dat tijdschrift kopen. | |
._HAAK_. | zondag 18 december 2016 @ 11:39 |
uh nee zeg ik dat dan? | |
Notorious_Roy | zondag 18 december 2016 @ 12:19 |
Hier staan trouwens alle MyNintendo achievements voor Mario Run: https://my.nintendo.com/missions Er zijn ook beloningen te krijgen voor Mario Run. Vooralsnog is MyNintendo enkel voor mobiel dus. | |
Morrigan | zondag 18 december 2016 @ 12:32 |
Heb je ook die Toad race gedaan? | |
koei | zondag 18 december 2016 @ 20:36 |
En op Android is de meeste software heel makkelijk illegaal te krijgen, op iOS niet (of iig een flink stuk lastiger, ik kom het iig amper tegen). Ik denk dat dat ook zeker mee speelt. Maar goed, je mist er vrij weinig aan, heb 'm gisteren gedownload en was er na een half uurtje wel klaar mee. Totaal geen behoefte om die extra levels te gaan kopen, het is weer typisch zo'n spel dat draait om punten scoren ipv leuke gameplay. Leuk voor mensen die ook van speedruns en dat soort spelletjes houden, maar niets voor mij. Sowieso, vijanden waar je automatisch overheen springt | |
byah | zondag 18 december 2016 @ 20:40 |
Ze mogen er in stikken met de always online en die 10 euro. | |
XL | zondag 18 december 2016 @ 20:51 |
Je realiseert je dat juist de muntjes pakken het spel is hè? Het niet sterven is kinderspel, dat kan een tweejarige. Rally en zwarte muntjes, daar wordt het interessant. | |
Morrigan | zondag 18 december 2016 @ 22:00 |
Ik vind het nog best lastig om al die zwarte muntje te pakken. Inmiddels heb ik wel al een hoop toads verzameld. | |
Ronald | maandag 19 december 2016 @ 09:44 |
Ja, maar persoonlijk vind ik dat niet zo boeiend, al veranderen de levels wel een beetje naarmate je dus de verschillende muntjes pakt. Dat is wel weer positief, maar heb toch liever langere werelden met meer moeilijke levels Ja ook niet echt heel interressant vind ik, maar smaken verschillen. | |
#ANONIEM | maandag 19 december 2016 @ 09:51 |
Princess Peach weer bevrijden Vind 'm erg leuk... ondanks dat ie retesimpel is. | |
Q. | maandag 19 december 2016 @ 15:51 |
Jezus man, 10 euro, stel je niet zo aan, de mensen die daar over klagen zijn dezelfde mensen die elk jaar 60 euro neerleggen voor precies dezelfde Call of Duty. Of 100 euro voor de 'special edition' daarvan. | |
chibibo | maandag 19 december 2016 @ 19:56 |
Tering, wat is die Toad Rally irritant. | |
Morrigan | maandag 19 december 2016 @ 19:59 |
Ik vind dat juist het leukste van het spel. | |
chibibo | dinsdag 20 december 2016 @ 17:12 |
Met name het feit dat je je Toads kwijtraakt als je een rally verliest ergert me. Heb je eindelijk een paar gele en paarse Toads vergaard, word je alleen nog maar gematched met tegenstanders die vijf keer zoveel Toads hebben, en is de helft van je zeldzame Toads binnen no time weer weggevaagd. Ragequitten mag helaas ook niet van Nintendo. | |
Morrigan | dinsdag 20 december 2016 @ 17:27 |
Gewoon veel oefenen. Op een gegeven moment weet je waar je een ster kunt vinden en maak je veel meer kans om te winnen. Ik heb inmiddels al meer dan 2100 Toads. | |
#ANONIEM | dinsdag 20 december 2016 @ 23:54 |
Hoe krijg je andere kleuren toads? | |
Morrigan | woensdag 21 december 2016 @ 00:35 |
Met dat parkour/level met die vliegende boten kun je alle soort Toads winnen. | |
MMaRsu | woensdag 21 december 2016 @ 03:38 |
bootleg mario | |
Joosterd | woensdag 21 december 2016 @ 07:41 |
Bedankt voor de reminder, die leuke herinneringen naar boven brengt 😄 | |
#ANONIEM | woensdag 21 december 2016 @ 08:42 |
dus eerst de game kopen? | |
XL | woensdag 21 december 2016 @ 09:00 |
Wat ook helpt, lang achter elkaar in 1 categorie spelen. Bovendien strategisch rematchen, verlies je een potje maar zie je dat je tegenstander ook matig scoort, dan opnieuw. Blijkt je tegenstander een autistische chinees met coin-race-diarree, al gedurende de race ophouden met muntjes scoren en schade inperken. Je wint veel meer bij een gewonnen race dan je verliest bij een verloren race. | |
Morrigan | woensdag 21 december 2016 @ 11:16 |
Inderdaad. Soms merk je al op het begin dat je niet gaat winnen. Gelijk stoppen, want dan is de schade vrij minimaal. | |
Notorious_Roy | donderdag 29 december 2016 @ 18:39 |
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nintendo.zara Android link
| |
Splackavellie02 | zaterdag 31 december 2016 @ 20:11 |
Leuk spel, maar niet heel veel content voor ¤10,- Ik heb hem al praktisch helemaal uitgespeeld. | |
#ANONIEM | zaterdag 31 december 2016 @ 20:12 |
vind het de 10 euro niet waard | |
chibibo | zaterdag 31 december 2016 @ 23:20 |
Goeie tip, heeft me al de nodige Toads bespaard. Wat ook helpt is je vijanden levelen. Doe je een rally in een level vol met Goomba's, dan tikt het aardig aan als je per Goomba vier muntjes krijgt. Wat ik ook doe is Ghost Houses vermijden; daar ben je namelijk teveel van het toeval afhankelijk. Het is me nu al een paar keer gebeurd dat ik drie keer achter elkaar de verkeerde deur nam en een eeuwigheid in een kaalgeplukt eerste scherm aan het ploeteren was, terwijl m'n tegenstander wel meteen de juiste deur gevonden had en vrolijk muntjes aan het harken was in de rest van het level. Tussen de rally's door heb ik trouwens alle zwarte munten gehaald. | |
XL | zaterdag 31 december 2016 @ 23:25 |
Ghost houses moet je kennen, dan zijn ze mega simpel te winnen. Het zijn altijd dezelfde deuren (of er is logica waardoor je weet welke deur het is) | |
Splackavellie02 | zaterdag 31 december 2016 @ 23:26 |
Ik ook niet. Rayman Fiesta Run bood meer content en gevarieerdere Gameplay voor 3 euro. En was net zo premium. | |
chibibo | maandag 2 januari 2017 @ 09:57 |
Verrek, je hebt helemaal gelijk! Ik moet wat beter opletten tijdens het spelen. | |
Tinos85 | maandag 2 januari 2017 @ 10:11 |
Het maakt toch niet uit als je speelt tegen iemand met meer Toads? Ik heb al meerdere keren gewonnen van users met dik 9000 coins terwijl ik er 1000 had toen. | |
chibibo | maandag 2 januari 2017 @ 10:25 |
Klopt, in principe maakt het niks uit; ik win ook regelmatig van tegenstanders met een veelvoud van mijn aantal Toads. Echter, als je tegen iemand speelt met een paar duizend Toads, kun je er van uitgaan dat deze persoon alle levels goed kent en weet hoe hij/zij veel muntjes kan scoren. M.a.w. je weet dat je niet tegen een beginner speelt. | |
XL | woensdag 4 januari 2017 @ 15:23 |
Ik speel bij Rally nu eigenlijk altijd hetzelfde level en daar ben ik inmiddels echt onverslaanbaar. Of hij nu 1 toad of 9999 toads heeft, op de boot ben ik de baas | |
chibibo | maandag 9 januari 2017 @ 17:06 |
Heb inmiddels zo'n beetje alles gehaald wat er te halen valt. 9.999 Toads, Lv 20 Kingdom, etc. Toch blijft het leuk om rally's te doen. Wat mij betreft is het spel de 10 euro dan ook meer dan waard. Veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet, aangezien ik vrijwel geen mobiele spellen speel, maar het handjevol spellen dat ik tot nu toe heb geprobeerd, heb ik er bijna allemaal binnen een week weer afgegooid. Super Mario Run zal het in ieder geval minimaal een maand wel overleven. Overigens klopt er iets niet met de Toad-teller. Wanneer je een rally gewonnen hebt, zie je hoeveel Toads er van elke kleur bij het totaal opgeteld worden. Als je daarna in het overzicht kijkt, zijn die totalen iets lager. | |
XL | maandag 9 januari 2017 @ 17:16 |
Heb je alle zwarte muntjes? Ik ben net met roze en paars klaar, vind zwart wel lastig. | |
Notorious_Roy | maandag 9 januari 2017 @ 18:56 |
Nog steeds geen Android release | |
Splackavellie02 | maandag 9 januari 2017 @ 18:58 |
Je zou Rayman Jungle Run of Rayman Fiesta Run eens kunnen proberen. Beiden volgen een beetje dezelfde formule: neem een populaire console platformer en maak er een mobiele versie van waarbij het personage automatisch loopt. Net als in Mario Run heb je de uitdaging om de levels met alle muntjes (of lums) uit te spelen en moeilijkere versies te unlocken. | |
Noppie2000 | maandag 9 januari 2017 @ 19:02 |
Beide prima titels idd | |
chibibo | dinsdag 10 januari 2017 @ 09:11 |
Ja, die heb ik gedaan als afleiding toen ik het even had gehad met Toad Rally. Level 4-1 vond ik het lastigste wat betreft de zwarte muntjes. Ik ben geen fan van Rayman, maar ik heb al vaker positieve verhalen over deze twee games gelezen. Mocht ik ooit zin hebben in een andere auto-runner, dan zal ik ze eens uitproberen. | |
XL | dinsdag 10 januari 2017 @ 09:25 |
De zwarte muntjes worden een stuk makkelijker als je ook met andere karakters speelt, ik wil ze echter met Mario. Dat je met Mario er niet bij komt, maar met Luigi er overheen springt De derde in 1-3 bijvoorbeeld, waarbij je goed op de paratrooper moet landen om af te zetten naar het muntje, ik krijg met mario maar moeilijk hoogte om op de paratrooper te landen en kom dan altijd een paar millimeter te kort. | |
chibibo | dinsdag 10 januari 2017 @ 09:55 |
Ik speel tot nu toe ook alleen met Mario, zowel de World Tour als Toad Rally. De andere karakters, met uitzondering van Luigi, boeien me niet. Ik merk wel dat het karakter dat je tegenstander kiest een indicatie geeft of het een moeilijke danwel makkelijke rally wordt. Tegen Toad spelen is meestal wat pittiger omdat die sneller rent, en daardoor theoretisch meer afstand aflegt en zo meer muntjes kan binnenhalen. Tegenstanders die met Princess Peach spelen hoef ik niet serieus te nemen; die weten amper hoe ze moeten springen. Ghost Houses sla ik nog altijd over bij Toad Rally; die gaan me veel te langzaam. Ik wil lekker non-stop door een level kunnen parcouren en al rennend zo veel mogelijk muntjes verzamelen. Om dezelfde reden vind ik het ondergrondse level met die 'muntjesslang' vervelend; daarbij moet ik teveel afremmen om het gelijke tempo als de muntjesstroom aan te houden. | |
Gutanoth | dinsdag 10 januari 2017 @ 09:57 |
Ik voel je | |
Splackavellie02 | dinsdag 10 januari 2017 @ 10:09 |
Grappig om te lezen hoeveel verschil er zit in hoe mensen het spel spelen Ik speel bijna uitsluitend met Luigig. Dit is eigenlijk al zo sinds Super Mario Bros 2 op de NES, waar dat trippelende sprongetje van Luigii voor het eerst werd geïntroduceerd en toen ook al voordeel bood over spelen met Mario. Ik ben er alleen nog niet uit wat Toadette nu doet.. Mario is het meest gebalanceerd, Luigi speelt als Mario met meer airtime, Toad is snel, Yoshi springt het hoogst, Peach is een zweefteef voor noobs.. Maar Toadette heeft niets wat haar onderscheidt volgens mij. Iemand een idee? | |
Noppie2000 | dinsdag 10 januari 2017 @ 10:15 |
| |
XL | dinsdag 10 januari 2017 @ 10:16 |
Ik haal mijn muntjes over de specials, niet over de snelheid. Ik pak in Toad Rally alle gekleurde muntjes, alle 10 muntjes in 1, alle checkpoints en alle sterren. Tevens heb ik zoals hier getipt werd de bonus voor vijanden bijna overal op max gezet, zodat ik daardoor veel punten pak. Ik ben geneigd te zeggen dat het niveau van tegenstanders omhoog gaat als je bijvoorbeeld alle roze of paarse muntjes gehaald hebt. Werd nadat ik paars had ineens een paar keer op "mijn" schip verslagen. Moest ik me weer gaan concentreren, Ghost House verlies ik eigenlijk nooit. Had op een gegeven moment paarse toads nodig, na een paar rallies ken je iedere kamer en de juiste balans tussen muntjes pakken en doorgaan. Ik vind dat je bij Ghost House merkt dat er heel veel zwakke tegenstanders zijn. De woestijn ken ik het minst goed. Daar verlies ik de meeste rallies. Geel is dan ook de toads waarvan ik er de minste heb. | |
Coritchando | dinsdag 10 januari 2017 @ 10:19 |
Ben ook regelmatig te vinden in het spel, maar begrijp de race niet helemaal. Dat is toch geen live race? Maar gek genoeg scoort de tegenstander een verschillende hoeveelheid muntjes als je replayed? | |
XL | dinsdag 10 januari 2017 @ 10:25 |
Terechte vraag, dit wil ik ook weten. | |
XL | dinsdag 10 januari 2017 @ 10:26 |
Ik ben inmiddels ook wel eens geraced tegen een rage quitter, iemand die aan het begin van het level de hele tijd blijft doodgaan. | |
Morrigan | dinsdag 10 januari 2017 @ 10:47 |
Het is niet live, want er wordt al aangegeven waar je tegenstander geraakt wordt. Misschien dat je telkens tegen een andere rally van je tegenstander speeld. En of je tegenstander eerder bij de vlag is. | |
chibibo | dinsdag 10 januari 2017 @ 10:48 |
Het is geen live race idd. De checkpoints maken natuurlijk een verschil. Als je twee keer dezelfde race doet, waarbij jij de ene keer als eerste het checkpoint haalt, maar de andere keer niet, zul je dit verschil terugzien in het aantal munten van je tegenstander, ook al is het twee keer exact hetzelfde traject dat hij/zij aflegt. Volgens mij verklaart dit niet alle verschillen, maar het is in elk geval één factor die meespeelt. | |
Coritchando | dinsdag 10 januari 2017 @ 11:14 |
Dat had ik al uitgesloten door expres de vlag niet te pakken 2x achter elkaar Maar blijft een vreemde situatie. Net als de berekening van het aantal toads. | |
chibibo | dinsdag 10 januari 2017 @ 11:28 |
Leuk inderdaad, dit soort verschillen. Luigi is een van m'n favoriete karakters, maar ik heb nooit aan dat trippelsprongetje van hem kunnen wennen. Daarom gebruik ik hem bijna nooit in Mario platformers. | |
Morrigan | dinsdag 10 januari 2017 @ 11:47 |
Luigi vind ik iets te ongecontroleerd bewegen. De rest heb ik nog niet geprobeerd. | |
chibibo | dinsdag 10 januari 2017 @ 14:14 |
Met snelheid alleen win je geen rally, inderdaad; je moet acties uitvoeren die extra muntjes opleveren, o.a. dat wat jij opnoemt. Mijn speelstijl is dat ik dat zoveel mogelijk in een non-stop run probeer te doen, en het voelt voor mij niet lekker als ik moet wachten of langzamer moet gaan. Toen ik paarse Toads nodig had, heb ik veel Ghost Houses gespeeld, maar daar beleefde ik geen plezier aan. | |
chibibo | dinsdag 10 januari 2017 @ 16:52 |
Okee, het mysterie van de Toad-teller is opgelost. Het totaal aantal Toads wordt gecapped op 9.999. Zodra je na een rally meer dan dat aantal hebt, worden de aantallen naar ratio teruggeschroefd zodat het totaal weer precies op 9.999 uitkomt. Vóór de rally: Totaal: 9.999 Toads De Toad Tally na afloop: Totaal: 10.043 Toads En wanneer je direct na de rally terugkijkt in het overzicht: Totaal: 9.999 Toads Zo kan het dus gebeuren dat je na een gewonnen rally minder Toads van een bepaalde kleur hebt dan ervoor. | |
KaBuf | dinsdag 10 januari 2017 @ 17:06 |
Dat probleem heb ik nog niet gelukkig, zit nog lang niet aan de 9.999 toads | |
Splackavellie02 | dinsdag 10 januari 2017 @ 18:21 |
LOL ik heb er nog geen 2500, vond dat al heel wat | |
XL | woensdag 18 januari 2017 @ 21:10 |
Ben hier nu ook (voorbij), had niet zoveel problemen. Al heb je weinig tijd voor fouten. Heb me op eerdere levels meer lopen frusteren. Mijn oordeel komt als ik klaar ben. | |
XL | donderdag 26 januari 2017 @ 21:50 |
3-2 op zwart vind ik de moeilijkste. Krijg het met mario niet voor elkaar en heb het met luigi moeten doen. Het bonuslevel van zwart is ook niet misselijk! | |
Joosterd | donderdag 26 januari 2017 @ 21:57 |
Is er al een indicatie wanneer het spel uitkomt in de Play Store? | |
Noppie2000 | donderdag 26 januari 2017 @ 21:59 |
Maart. | |
Splackavellie02 | zaterdag 28 januari 2017 @ 09:54 |
Wat een die hards hier. Sinds ik Luigi heb vrij gespeeld, speel ik alles met hem. Met Mario is het mij te pittig. | |
chibibo | zaterdag 28 januari 2017 @ 19:12 |
Met 3-2 had ik niet zo'n moeite. Het bonuslevel heb ik opgegeven - ook omdat de muntjes die je daar haalt niet meetellen met het totaal. | |
XL | zaterdag 28 januari 2017 @ 19:14 |
In toad rally wissel ik wel, die levels waar je alleen rood kan winnen moet je haast wel met toad spelen. Allemaal veel te vlak en gebouwd voor snelheid. | |
XL | zaterdag 28 januari 2017 @ 19:17 |
Die derde met Mario vind ik niet makkelijk, via 3 kogels naar boven en dan een megasprong... | |
Splackavellie02 | dinsdag 31 januari 2017 @ 15:20 |
Update met Easy Mode vandaag uitgekomen: geen tijdslimiet en oneindig veel bubbles | |
Coritchando | dinsdag 31 januari 2017 @ 15:56 |
Saai dus. Normaal kon je die modus winnen in Mario spellen | |
Vlinderbom | dinsdag 31 januari 2017 @ 16:00 |
Wat een saai kut spel. Lijkt wel flappy bird kwa besturing. Had hier wel meer van verwacht. Beter brengen ze mario kart oid uit voor ios, dat zou pas gaaf zijn | |
Splackavellie02 | dinsdag 31 januari 2017 @ 16:04 |
Die hebben we feitelijk al. Sonic Allstars Racing Transformed is een hele goede Mario Kart-kloon | |
XL | dinsdag 31 januari 2017 @ 21:53 |
Je verliest ook minder toads bij toad rally, dat is wel erg makkelijk nu. Als je al eens verliest gaat er amper wat af. Sowieso kom ik vrijwel nooit tegenstanders tegen die 500+ punten halen, zelf haal ik regelmatig 700 of 800 | |
XL | woensdag 1 februari 2017 @ 09:16 |
Er zijn nu ook gouden Goomba's. Je hebt een spaarkaart en als die vol is krijg je een standbeeld | |
chibibo | woensdag 1 februari 2017 @ 11:14 |
Nintendo Beats Profit, Lifts Forecast on Pokemon Ahead of Switch Super Mario Run is tot nu toe 78 miljoen keer gedownload, waarvan 40 miljoen in de eerste vier dagen. 5% heeft het spel ook daadwerkelijk gekocht. Dat is een hogere zgn. 'conversion rate' dan de gemiddelde app, maar ver beneden de verwachtingen van Nintendo, die blijkbaar op minimaal 10% rekenden. | |
Splackavellie02 | woensdag 1 februari 2017 @ 11:41 |
Ik denk dat dat percentage hoger had gelegen als ze de prijs direct op 10 euro hadden gezet, in plaats van een upgrade via iap. Als je de reviews leest, zie je ook alleen maar mensen janken dat je na drie levels "opeens" moet betalen voor het "gratis" spel. Veel mensen zijn. Nu eenmaal te dom om het concept van een demo te snappen. Dat kun je beter ondervangen door het spel te marketen als een premium paid spel 3,9 miljoen keer tien euro is toch 39 miljoen euro. | |
Gutanoth | donderdag 2 februari 2017 @ 12:28 |
Fire emblem heroes is beschikbaar | |
Redbullkid | dinsdag 7 februari 2017 @ 21:25 |
Ik ga hem niet downloaden denk ik. December voor ios en maart android. Als het dezelfde server is zijn de mensen van ios veel verder en beter als mij. Vind het echt heel gaar.. Of maakt dat niet uit? | |
koei | dinsdag 7 februari 2017 @ 23:02 |
Dat maakt niet zoveel uit, vrijwel niemand speelt het spel meer, het spel staat niet eens meer in de top 50 van populairste downloads voor iOS | |
MMaRsu | dinsdag 7 februari 2017 @ 23:10 |
Heey koei jij leeft ook nog | |
KingRadler | vrijdag 10 februari 2017 @ 14:02 |
ik speel nog atijd de gratis versie heb al 4000 Toads via de Rally ben nog het twijfelen of ik het spel ga kopen. | |
Splackavellie02 | vrijdag 10 februari 2017 @ 14:22 |
Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik speel het spel wel. Maar ik download het niet, omdat ik dat al gedaan heb. | |
koei | zaterdag 11 februari 2017 @ 23:13 |
Best wel veel. Dingen als WhatsApp, Snapchat, instagram etc. staan nog wel in de top 10, terwijl iedereen die apps toch ook allang een keer heeft gedownload als ze daar interesse in hebben. Dat hij nu al zo is weggezakt zegt echt wel wat. Plus dat ik buiten de echte gamers ook niemand ken die het spel überhaupt heeft geprobeerd, ondanks dat de meeste mensen wel een recente iPhone hebben. Ik kan me echt niet voorstellen dat Nintendo tevreden is met de resultaten van het spel. Ik gok dat ze het bij een volgende game anders aan zullen pakken, al twijfel ik of het aan het spel zelf ligt of aan hoe ze het hebben uitgebracht. Ja, af en toe. Nintendo terecht kunnen afzeiken blijft toch leuk | |
Notorious_Roy | zondag 12 februari 2017 @ 00:09 |
De volgende game van Nintendo is al uit en ze hebben het anders aangepakt. F2P met microtransacties. Tot nu toe vijf miljoen opgeleverd geloof ik. Ze zijn nog aan het experimenteren en elke game heeft z'n eigen opzet nodig. Een F2P Mario lijkt me kut en ik betaal dan liever een vast bedrag. Tien euro lijkt echter hoog voor een app, zo zal de massa er iig over denken. De Android gamers komen er ook nog bij. Ze zullen echt wel winst maken. Iedereen die PoGo cijfers verwachte heeft geen verstand van de markt. | |
Notorious_Roy | zaterdag 18 maart 2017 @ 07:52 |
23/3 naar Android. Direct versie 2.0. werd tijd zeg. | |
Splackavellie02 | zaterdag 18 maart 2017 @ 08:35 |
Wat brengt versie 2.0 voor extras? Ik hoop toch wel op wat extra levels. In vind het een leuk spel, maar voor een tientje bood het echt weinig Gameplay. Af en toe een Toad Race spelen is leuk, maar na een of twee heb je dat ook wel gezien, als je alles wint. | |
Splackavellie02 | zaterdag 18 maart 2017 @ 08:38 |
Mwah ik lig daar niet zo wakker van. De beste games op iOS staan niet in de top 10. Geen van de GTA games vind je terug in de top 10. Bastion ook niet, Transistor niet, Implosion niet. Space Marshalls alleen tijdens een sale, en de Telltale spellen zijn nergens te bekennen. Toch zijn dat stuk voor stuk toppers die iOS en echt game platform maken. In de top 10 vind je alleen casual dingen en spellen die gehyped zijn terug. Ik vind dat geen reflectie voor kwaliteit of succes. Premium games staan vrijwel nooit in de top 10. | |
Notorious_Roy | zaterdag 18 maart 2017 @ 08:42 |
Polygon. | |
Splackavellie02 | zaterdag 18 maart 2017 @ 08:53 |
Niet veel nieuws dus voor mensen die de game al gekocht hebben. Nieuwe characters zijn wel leuk, maar ik speel eigenlijk standaard met Luigi. Al sinds Super Mario Bros 2. | |
Notorious_Roy | woensdag 22 maart 2017 @ 22:21 |
Beschikbaar op Android | |
Karina | woensdag 22 maart 2017 @ 22:23 |
oe hebben! | |
Splackavellie02 | donderdag 23 maart 2017 @ 12:22 |
Jammer, alleen maar nieuwe Yoshi's. Had Wario of Waluigi wel tof gevonden | |
XL | donderdag 23 maart 2017 @ 16:14 |
Weet je wat jammer is, dat je naarmate jezelf richting 9999 punten gaat je geen zwaardere runs als tegenstander krijgt. Je krijgt wel tegenstanders met veel punten, maar niet hun beste races. Ik bedoel, om die laatste punten te winnen wil je toch moeilijke races. je komt gewoon nog altijd Princess Peach tegen die 125 punten scoort op de boot, waar ik er met Mario gemiddeld 600 haal. | |
Notorious_Roy | vrijdag 31 maart 2017 @ 19:13 |
Best een saaie game eigenlijk. Ik ga er geen tien euro aan besteden. Koop ik liever nog wat incubators in PoGo voor. | |
KingRadler | vrijdag 31 maart 2017 @ 20:58 |
heb nog altijd de gratis versie / heb nu wel Blauwe Yoshi/Toad/Mario als karakters en Rode, Blauwe en Groene Toads. | |
CoExist | woensdag 19 juli 2017 @ 15:34 |
Synchroniseer net mijn nieuwe iPad word deze geïnstalleerd. Was vergeten dat ik 'm gekocht had. Speelt wel lekker op de iPad moet ik zeggen. Al is het geen volwaardige Mario game natuurlijk. | |
Marsenal | woensdag 19 juli 2017 @ 15:39 |
Oh ja, ik ga deze nog eens installeren om er zeker van te zijn dat tien euro te veel was | |
CoExist | woensdag 19 juli 2017 @ 15:46 |
¤10,99 tegenwoordig... | |
Marsenal | woensdag 19 juli 2017 @ 15:51 |
Een prijsstijging? wtf. | |
Splackavellie02 | woensdag 19 juli 2017 @ 16:08 |
Nee, geen prijsstijging. Apple wordt gewoon steeds hebberiger. Waar $0,99 apps op de iPhone 4 nog 79 cent waren, is dat in de loop der jaren steeds verder omhoog gegaan. Apps van $0,99 kosten nu 1,09 euro. | |
Notorious_Roy | zaterdag 23 september 2017 @ 14:36 |
Er komt een update op 29 september: › Nieuwe wereld, negen levels. Speelbaar nadat je wereld 1-6 hebt doorlopen › Daisy speelbaar personage nadat je haar hebt bevrijd via Remix10. Daisy heeft double jump › Remix 10 is een nieuwe spelmode waarin spelers tien fragmenten van bestaande levels in rap tempo achter elkaar uitspelen. In deze levels kunnen de spelers medailles en andere items verzamelen › Twee weken lang 50% korting zodra de update live gaat › Je kunt voortaan je eigen muziek spelen tijdens deze game | |
Splackavellie02 | zaterdag 23 september 2017 @ 14:45 |
Nice! Dit is het soort update waar ik op gehoopt had voor de prijs. Niet alleen kostuums en stomme dingen die je kunt kopen met verdiende munten, maar daadwerkelijk nieuwe levels. Die Remix 10-mode klinkt ook wel grappig om uit te proberen. | |
Marsenal | zaterdag 23 september 2017 @ 20:03 |
dan koop ik m wel nu | |
0108daniel | zondag 24 september 2017 @ 12:49 |
Waarom nu en niet wachten tot de update live gaat? Scheelt je de helft. | |
Splackavellie02 | zondag 24 september 2017 @ 14:24 |
Waar doel je hiermee op? Het spel is nu al in de sale. | |
FlippingCoin | zondag 24 september 2017 @ 14:26 |
Ik vind dat juist wel prettig, net als de ouderwetse demo's. -oops, oude post- | |
Notorious_Roy | zondag 24 september 2017 @ 14:30 |
Niet bij mij, volgens de site ook pas vanaf 29 sept. | |
Splackavellie02 | zondag 24 september 2017 @ 14:43 |
Oh echt? Ik kreeg gisteren een pop-up over een tijdelijke sale prijs. Heb hem weg geklikt omdat ik het spel toch al gekocht had. In dat geval is wachten wel de moeite waard | |
0108daniel | zondag 24 september 2017 @ 20:53 |
Nee, voor 29 september zoals een paar posts erboven is aangegeven. | |
Marsenal | maandag 25 september 2017 @ 08:20 |
Dat bedoel ik ook |