FOK!forum / Gaming / Super Mario Run: Eindelijk Mario op je telefoon!
Notorious_Royvrijdag 16 december 2016 @ 14:11
oasoswp.jpeg

Nu beschikbaar voor iOS en 'later' ook voor Android.

Eerste paar levels zijn gratis te spelen, om de rest vrij te spelen betaal je eenmalig een tientje.

miyamoto.gif
Rezaniavrijdag 16 december 2016 @ 14:13
Eindelijk? Nooit van een emulator gehoord?

[ Bericht 4% gewijzigd door Rezania op 16-12-2016 14:23:39 ]
Apekoekvrijdag 16 december 2016 @ 14:15
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:13 schreef Rezania het volgende:
Eindelijk? Nooit van een emulatie gehoord?
Niet zo bijdehand, het is immers vrijdag verdomme.
Karinavrijdag 16 december 2016 @ 14:17
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:13 schreef Rezania het volgende:
Eindelijk? Nooit van een emulatie gehoord?
Eindelijk een game speciaal voor mobiel, dus niks emulatie, lijkt me wel tof.

https://supermariorun.com/sp/nl/about.html
dimmakvrijdag 16 december 2016 @ 14:19
Dat je als zo'n bedrijf niet tegelijk een Android en iOS game uitbrengt. :')
Karinavrijdag 16 december 2016 @ 14:22
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:19 schreef dimmak het volgende:
Dat je als zo'n bedrijf niet tegelijk een Android en iOS game uitbrengt. :')
terwijl er meer android users zijn
https://www.globalwebinde(...)s-for-every-ios-user
Notorious_Royvrijdag 16 december 2016 @ 14:40
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:19 schreef dimmak het volgende:
Dat je als zo'n bedrijf niet tegelijk een Android en iOS game uitbrengt. :')
iOS-gebruikers geven meer geld uit, developen voor iOS is gemakkelijker en ik vermoed dat Apple betaald heeft voor tijdelijke exclusiviteit.
Bananenpapvrijdag 16 december 2016 @ 16:21
Werkt wel lekker moet ik zeggen. Alleen niet zo zin om weer tien euro neer te leggen. :') Dan poets ik toch liever weer even m'n WiiU op.
._HAAK_.vrijdag 16 december 2016 @ 16:41
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:21 schreef Bananenpap het volgende:
Werkt wel lekker moet ik zeggen. Alleen niet zo zin om weer tien euro neer te leggen. :') Dan poets ik toch liever weer even m'n WiiU op.
Poetsdoekje is ook al gauw 2 euro, beetje schoonmaakmiddel en beetje water. Beetje drinken onder het werk. Is die 10 euro toch makkelijker
Bananenpapvrijdag 16 december 2016 @ 16:45
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:41 schreef mergbot het volgende:

[..]

Poetsdoekje is ook al gauw 2 euro, beetje schoonmaakmiddel en beetje water. Beetje drinken onder het werk. Is die 10 euro toch makkelijker
Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.
._HAAK_.vrijdag 16 december 2016 @ 16:51
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:45 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.
Is toch gewoon marketing. Als je direct geld vraagt weet niemand waar ze voor betalen. Ik koop ook alleen in-app aankopen, nooit zomaar een app zonder dat ik weet hoe hij werkt.
Morriganvrijdag 16 december 2016 @ 17:31
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:45 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.
Het was toch bekend dat je voor dit spel moest betalen. Dat de eerste paar levels gratis zijn, is meer om mensen een idee te geven wat ze kunnen verwachten.
Notorious_Royvrijdag 16 december 2016 @ 18:37
Bijna 3 miljoen downloads op dag een. Succesvolste launch ooit van een app. Populairder dan Pokemon Go.

http://www.theverge.com/2(...)-first-day-downloads
Noppie2000vrijdag 16 december 2016 @ 18:39
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna 3 miljoen downloads op dag een. Succesvolste launch ooit van een app. Populairder dan Pokemon Go.

http://www.theverge.com/2(...)-first-day-downloads
Vooral benieuwd naar het percentage dat daadwerkelijke tien euro heeft betaald. Interesse is er in ieder geval wel.

Populairder dan GO is trouwens lastig te zeggen. Launch in 3 landen vs launch in 150 landen :D
Zwansenvrijdag 16 december 2016 @ 18:42
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 18:39 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Vooral benieuwd naar het percentage dat daadwerkelijke tien euro heeft betaald. Interesse is er in ieder geval wel.
Hier. *O*
Phenovrijdag 16 december 2016 @ 19:27
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:51 schreef mergbot het volgende:

[..]

Is toch gewoon marketing. Als je direct geld vraagt weet niemand waar ze voor betalen. Ik koop ook alleen in-app aankopen, nooit zomaar een app zonder dat ik weet hoe hij werkt.
er is gewoon een demo hoor. Daarna kun je kiezen de boel te unlocken voor een tientje
RolStaart-Beervrijdag 16 december 2016 @ 20:07
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:19 schreef dimmak het volgende:
Dat je als zo'n bedrijf niet tegelijk een Android en iOS game uitbrengt. :')
Omdat de app van Android binnen no-time gekraakt op thepiratebay en consorten staat.
Phenovrijdag 16 december 2016 @ 20:47
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Omdat de app van Android binnen no-time gekraakt op thepiratebay en consorten staat.
En Apple wss een leuke zak geld heeft gegeven om timed exclusive te zijn. Dat is niet alleen aan Microsoft Xbox en Sony PlayStation tegenwoordig :P
autoknutselaarvrijdag 16 december 2016 @ 21:26
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:45 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.
Ik vind dit dat je een paar levels kan spelen om te proberen en dan kan betalen wel prima eigenlijk. Zouden ze ook met pc games moeten doen.
KaBufvrijdag 16 december 2016 @ 21:51
Leuk spel wel tot nu toe *O*
Noppie2000vrijdag 16 december 2016 @ 21:56
quote:
Super Mario Run,” Nintendo’s first-ever game for the iPhone, has already generated more than $5 million in revenue during the first 24 hours after its release Thursday, according to estimates from mobile app store optimization company Sensory Tower.
http://variety.com/2016/d(...)ownloads-1201944212/

Bron heeft het ook over 5 miljoen downloads. 5 miljoen dollar = 500.000 aankopen, dus een attach rate van 10% vooralsnog (allemaal even heel simpel gerekend gebaseerd op schattingen :+ ).
Bananenpapvrijdag 16 december 2016 @ 21:59
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 18:39 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Vooral benieuwd naar het percentage dat daadwerkelijke tien euro heeft betaald. Interesse is er in ieder geval wel.

Populairder dan GO is trouwens lastig te zeggen. Launch in 3 landen vs launch in 150 landen :D
Ik verwacht niet dat dit succesvoller wordt dan Pokémon Go. :P
Joosterdzaterdag 17 december 2016 @ 08:25
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Ik vind dit dat je een paar levels kan spelen om te proberen en dan kan betalen wel prima eigenlijk. Zouden ze ook met pc games moeten doen.
Daarvoor zijn er demo's in het leven geroepen! 🤗
KaBufzaterdag 17 december 2016 @ 09:21
Valt de app bij jullie ook steeds uit als je via Facebook vrienden wil zoeken die ook spelen? -O-
Notorious_Royzaterdag 17 december 2016 @ 11:11
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat dit succesvoller wordt dan Pokémon Go. :P
quote:
Update: App Annie sent us a bit more data after this story ran. The company estimates that the game had more than 10 million downloads on Dec. 15 worldwide and brought in more than $4 million. They also noted that the game had 20 million pre-registrations (people who clicked on the Notify button in the app store) prior to its release.

Super Mario Run became the top ranked game by downloads in 60 countries shortly after launch, according to the company.
Niet direct te vergelijken met Pokémon maar erg mooie cijfers.
Ronaldzaterdag 17 december 2016 @ 15:13
Jammer dat de levels zo simpel zijn, alle 24 levels in 1 avond uitgespeeld.

Ik kan nu wel de levels opnieuw spelen om alle muntjes te gaan pakken, maar dat is niet echt mijn ding.
._HAAK_.zaterdag 17 december 2016 @ 15:14
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

er is gewoon een demo hoor. Daarna kun je kiezen de boel te unlocken voor een tientje
Ja....... maar dat is toch met al die spellen zo
Marsenalzaterdag 17 december 2016 @ 17:18
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Ik vind dit dat je een paar levels kan spelen om te proberen en dan kan betalen wel prima eigenlijk. Zouden ze ook met pc games moeten doen.
:D generatiekloof denk ik.

Vroeger kreeg je bij zogenaamdr shareware vaak een kwart van het spel voor nop. Dan was je compleet hooked en kocht je heel rap de rest. :P

Duke nukem had 3 episodes, de eerste, een van de leukere, was gratis. Sterke marketing.
Phenozaterdag 17 december 2016 @ 19:01
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:14 schreef mergbot het volgende:

[..]

Ja....... maar dat is toch met al die spellen zo
toch geen probleem om iets te mogen uitproberen?
Morriganzaterdag 17 december 2016 @ 23:10
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]

:D generatiekloof denk ik.

Vroeger kreeg je bij zogenaamdr shareware vaak een kwart van het spel voor nop. Dan was je compleet hooked en kocht je heel rap de rest. :P

Duke nukem had 3 episodes, de eerste, een van de leukere, was gratis. Sterke marketing.
En natuurlijk demo's voor de PS1 waar van meerdere games een paar levels op zaten. Moest je wel eerst dat tijdschrift kopen.
._HAAK_.zondag 18 december 2016 @ 11:39
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

toch geen probleem om iets te mogen uitproberen?
uh nee zeg ik dat dan?
Notorious_Royzondag 18 december 2016 @ 12:19
Hier staan trouwens alle MyNintendo achievements voor Mario Run: https://my.nintendo.com/missions


Er zijn ook beloningen te krijgen voor Mario Run. Vooralsnog is MyNintendo enkel voor mobiel dus.
Morriganzondag 18 december 2016 @ 12:32
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Jammer dat de levels zo simpel zijn, alle 24 levels in 1 avond uitgespeeld.

Ik kan nu wel de levels opnieuw spelen om alle muntjes te gaan pakken, maar dat is niet echt mijn ding.
Heb je ook die Toad race gedaan?
koeizondag 18 december 2016 @ 20:36
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

iOS-gebruikers geven meer geld uit, developen voor iOS is gemakkelijker en ik vermoed dat Apple betaald heeft voor tijdelijke exclusiviteit.
En op Android is de meeste software heel makkelijk illegaal te krijgen, op iOS niet (of iig een flink stuk lastiger, ik kom het iig amper tegen). Ik denk dat dat ook zeker mee speelt.

Maar goed, je mist er vrij weinig aan, heb 'm gisteren gedownload en was er na een half uurtje wel klaar mee. Totaal geen behoefte om die extra levels te gaan kopen, het is weer typisch zo'n spel dat draait om punten scoren ipv leuke gameplay. Leuk voor mensen die ook van speedruns en dat soort spelletjes houden, maar niets voor mij. Sowieso, vijanden waar je automatisch overheen springt :')
byahzondag 18 december 2016 @ 20:40
Ze mogen er in stikken met de always online en die 10 euro.
XLzondag 18 december 2016 @ 20:51
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Jammer dat de levels zo simpel zijn, alle 24 levels in 1 avond uitgespeeld.

Ik kan nu wel de levels opnieuw spelen om alle muntjes te gaan pakken, maar dat is niet echt mijn ding.
Je realiseert je dat juist de muntjes pakken het spel is hè? Het niet sterven is kinderspel, dat kan een tweejarige. Rally en zwarte muntjes, daar wordt het interessant.
Morriganzondag 18 december 2016 @ 22:00
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2016 20:51 schreef XL het volgende:

[..]

Je realiseert je dat juist de muntjes pakken het spel is hè? Het niet sterven is kinderspel, dat kan een tweejarige. Rally en zwarte muntjes, daar wordt het interessant.
Ik vind het nog best lastig om al die zwarte muntje te pakken. Inmiddels heb ik wel al een hoop toads verzameld.
Ronaldmaandag 19 december 2016 @ 09:44
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2016 20:51 schreef XL het volgende:

[..]

Je realiseert je dat juist de muntjes pakken het spel is hè? Het niet sterven is kinderspel, dat kan een tweejarige. Rally en zwarte muntjes, daar wordt het interessant.
Ja, maar persoonlijk vind ik dat niet zo boeiend, al veranderen de levels wel een beetje naarmate je dus de verschillende muntjes pakt. Dat is wel weer positief, maar heb toch liever langere werelden met meer moeilijke levels

quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2016 12:32 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Heb je ook die Toad race gedaan?
Ja ook niet echt heel interressant vind ik, maar smaken verschillen.
#ANONIEMmaandag 19 december 2016 @ 09:51
Princess Peach weer bevrijden *O*
Vind 'm erg leuk... ondanks dat ie retesimpel is.
Q.maandag 19 december 2016 @ 15:51
Jezus man, 10 euro, stel je niet zo aan, de mensen die daar over klagen zijn dezelfde mensen die elk jaar 60 euro neerleggen voor precies dezelfde Call of Duty. :') Of 100 euro voor de 'special edition' daarvan.
chibibomaandag 19 december 2016 @ 19:56
Tering, wat is die Toad Rally irritant.
Morriganmaandag 19 december 2016 @ 19:59
quote:
8s.gif Op maandag 19 december 2016 19:56 schreef chibibo het volgende:
Tering, wat is die Toad Rally irritant.
Ik vind dat juist het leukste van het spel.
chibibodinsdag 20 december 2016 @ 17:12
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2016 19:59 schreef Morrigan het volgende:
Ik vind dat juist het leukste van het spel.
Met name het feit dat je je Toads kwijtraakt als je een rally verliest ergert me. Heb je eindelijk een paar gele en paarse Toads vergaard, word je alleen nog maar gematched met tegenstanders die vijf keer zoveel Toads hebben, en is de helft van je zeldzame Toads binnen no time weer weggevaagd. :D Ragequitten mag helaas ook niet van Nintendo.
Morrigandinsdag 20 december 2016 @ 17:27
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef chibibo het volgende:

[..]

Met name het feit dat je je Toads kwijtraakt als je een rally verliest ergert me. Heb je eindelijk een paar gele en paarse Toads vergaard, word je alleen nog maar gematched met tegenstanders die vijf keer zoveel Toads hebben, en is de helft van je zeldzame Toads binnen no time weer weggevaagd. :D Ragequitten mag helaas ook niet van Nintendo.
Gewoon veel oefenen. Op een gegeven moment weet je waar je een ster kunt vinden en maak je veel meer kans om te winnen. Ik heb inmiddels al meer dan 2100 Toads. :') :P
#ANONIEMdinsdag 20 december 2016 @ 23:54
Hoe krijg je andere kleuren toads?
Morriganwoensdag 21 december 2016 @ 00:35
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:54 schreef tailfox het volgende:
Hoe krijg je andere kleuren toads?
Met dat parkour/level met die vliegende boten kun je alle soort Toads winnen.
MMaRsuwoensdag 21 december 2016 @ 03:38
bootleg mario
Joosterdwoensdag 21 december 2016 @ 07:41
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:10 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En natuurlijk demo's voor de PS1 waar van meerdere games een paar levels op zaten. Moest je wel eerst dat tijdschrift kopen.
Bedankt voor de reminder, die leuke herinneringen naar boven brengt 😄
#ANONIEMwoensdag 21 december 2016 @ 08:42
quote:
12s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:35 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Met dat parkour/level met die vliegende boten kun je alle soort Toads winnen.
dus eerst de game kopen?
XLwoensdag 21 december 2016 @ 09:00
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef chibibo het volgende:

[..]

Met name het feit dat je je Toads kwijtraakt als je een rally verliest ergert me. Heb je eindelijk een paar gele en paarse Toads vergaard, word je alleen nog maar gematched met tegenstanders die vijf keer zoveel Toads hebben, en is de helft van je zeldzame Toads binnen no time weer weggevaagd. :D Ragequitten mag helaas ook niet van Nintendo.
Wat ook helpt, lang achter elkaar in 1 categorie spelen. Bovendien strategisch rematchen, verlies je een potje maar zie je dat je tegenstander ook matig scoort, dan opnieuw. Blijkt je tegenstander een autistische chinees met coin-race-diarree, al gedurende de race ophouden met muntjes scoren en schade inperken. Je wint veel meer bij een gewonnen race dan je verliest bij een verloren race.
Morriganwoensdag 21 december 2016 @ 11:16
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:00 schreef XL het volgende:

[..]

Wat ook helpt, lang achter elkaar in 1 categorie spelen. Bovendien strategisch rematchen, verlies je een potje maar zie je dat je tegenstander ook matig scoort, dan opnieuw. Blijkt je tegenstander een autistische chinees met coin-race-diarree, al gedurende de race ophouden met muntjes scoren en schade inperken. Je wint veel meer bij een gewonnen race dan je verliest bij een verloren race.
Inderdaad. Soms merk je al op het begin dat je niet gaat winnen. Gelijk stoppen, want dan is de schade vrij minimaal.
Notorious_Roydonderdag 29 december 2016 @ 18:39
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nintendo.zara

Android link

SPOILER
pre-regristratie
Splackavellie02zaterdag 31 december 2016 @ 20:11
Leuk spel, maar niet heel veel content voor ¤10,- Ik heb hem al praktisch helemaal uitgespeeld.
#ANONIEMzaterdag 31 december 2016 @ 20:12
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 20:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Leuk spel, maar niet heel veel content voor ¤10,- Ik heb hem al praktisch helemaal uitgespeeld.
vind het de 10 euro niet waard
chibibozaterdag 31 december 2016 @ 23:20
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:00 schreef XL het volgende:
Wat ook helpt, lang achter elkaar in 1 categorie spelen. Bovendien strategisch rematchen, verlies je een potje maar zie je dat je tegenstander ook matig scoort, dan opnieuw. Blijkt je tegenstander een autistische chinees met coin-race-diarree, al gedurende de race ophouden met muntjes scoren en schade inperken. Je wint veel meer bij een gewonnen race dan je verliest bij een verloren race.
Goeie tip, heeft me al de nodige Toads bespaard. Wat ook helpt is je vijanden levelen. Doe je een rally in een level vol met Goomba's, dan tikt het aardig aan als je per Goomba vier muntjes krijgt.

Wat ik ook doe is Ghost Houses vermijden; daar ben je namelijk teveel van het toeval afhankelijk. Het is me nu al een paar keer gebeurd dat ik drie keer achter elkaar de verkeerde deur nam en een eeuwigheid in een kaalgeplukt eerste scherm aan het ploeteren was, terwijl m'n tegenstander wel meteen de juiste deur gevonden had en vrolijk muntjes aan het harken was in de rest van het level.

Tussen de rally's door heb ik trouwens alle zwarte munten gehaald.
XLzaterdag 31 december 2016 @ 23:25
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2016 23:20 schreef chibibo het volgende:

[..]

Goeie tip, heeft me al de nodige Toads bespaard. Wat ook helpt is je vijanden levelen. Doe je een rally in een level vol met Goomba's, dan tikt het aardig aan als je per Goomba vier muntjes krijgt.

Wat ik ook doe is Ghost Houses vermijden; daar ben je namelijk teveel van het toeval afhankelijk. Het is me nu al een paar keer gebeurd dat ik drie keer achter elkaar de verkeerde deur nam en een eeuwigheid in een kaalgeplukt eerste scherm aan het ploeteren was, terwijl m'n tegenstander wel meteen de juiste deur gevonden had en vrolijk muntjes aan het harken was in de rest van het level.

Tussen de rally's door heb ik trouwens alle zwarte munten gehaald.
Ghost houses moet je kennen, dan zijn ze mega simpel te winnen. Het zijn altijd dezelfde deuren (of er is logica waardoor je weet welke deur het is)
Splackavellie02zaterdag 31 december 2016 @ 23:26
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 20:12 schreef tailfox het volgende:

[..]

vind het de 10 euro niet waard
Ik ook niet. Rayman Fiesta Run bood meer content en gevarieerdere Gameplay voor 3 euro. En was net zo premium.
chibibomaandag 2 januari 2017 @ 09:57
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 december 2016 23:25 schreef XL het volgende:
Ghost houses moet je kennen, dan zijn ze mega simpel te winnen. Het zijn altijd dezelfde deuren (of er is logica waardoor je weet welke deur het is)
Verrek, je hebt helemaal gelijk! Ik moet wat beter opletten tijdens het spelen.
Tinos85maandag 2 januari 2017 @ 10:11
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef chibibo het volgende:

[..]

Met name het feit dat je je Toads kwijtraakt als je een rally verliest ergert me. Heb je eindelijk een paar gele en paarse Toads vergaard, word je alleen nog maar gematched met tegenstanders die vijf keer zoveel Toads hebben, en is de helft van je zeldzame Toads binnen no time weer weggevaagd. :D Ragequitten mag helaas ook niet van Nintendo.
Het maakt toch niet uit als je speelt tegen iemand met meer Toads? Ik heb al meerdere keren gewonnen van users met dik 9000 coins terwijl ik er 1000 had toen.
chibibomaandag 2 januari 2017 @ 10:25
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 10:11 schreef Tinos85 het volgende:
Het maakt toch niet uit als je speelt tegen iemand met meer Toads? Ik heb al meerdere keren gewonnen van users met dik 9000 coins terwijl ik er 1000 had toen.
Klopt, in principe maakt het niks uit; ik win ook regelmatig van tegenstanders met een veelvoud van mijn aantal Toads. Echter, als je tegen iemand speelt met een paar duizend Toads, kun je er van uitgaan dat deze persoon alle levels goed kent en weet hoe hij/zij veel muntjes kan scoren. M.a.w. je weet dat je niet tegen een beginner speelt.
XLwoensdag 4 januari 2017 @ 15:23
Ik speel bij Rally nu eigenlijk altijd hetzelfde level en daar ben ik inmiddels echt onverslaanbaar. Of hij nu 1 toad of 9999 toads heeft, op de boot ben ik de baas B-)
chibibomaandag 9 januari 2017 @ 17:06
Heb inmiddels zo'n beetje alles gehaald wat er te halen valt. 9.999 Toads, Lv 20 Kingdom, etc. Toch blijft het leuk om rally's te doen. Wat mij betreft is het spel de 10 euro dan ook meer dan waard. Veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet, aangezien ik vrijwel geen mobiele spellen speel, maar het handjevol spellen dat ik tot nu toe heb geprobeerd, heb ik er bijna allemaal binnen een week weer afgegooid. Super Mario Run zal het in ieder geval minimaal een maand wel overleven.

Overigens klopt er iets niet met de Toad-teller. Wanneer je een rally gewonnen hebt, zie je hoeveel Toads er van elke kleur bij het totaal opgeteld worden. Als je daarna in het overzicht kijkt, zijn die totalen iets lager.
XLmaandag 9 januari 2017 @ 17:16
Heb je alle zwarte muntjes?

Ik ben net met roze en paars klaar, vind zwart wel lastig.
Notorious_Roymaandag 9 januari 2017 @ 18:56
Nog steeds geen Android release :(
Splackavellie02maandag 9 januari 2017 @ 18:58
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:06 schreef chibibo het volgende:
Heb inmiddels zo'n beetje alles gehaald wat er te halen valt. 9.999 Toads, Lv 20 Kingdom, etc. Toch blijft het leuk om rally's te doen. Wat mij betreft is het spel de 10 euro dan ook meer dan waard. Veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet, aangezien ik vrijwel geen mobiele spellen speel, maar het handjevol spellen dat ik tot nu toe heb geprobeerd, heb ik er bijna allemaal binnen een week weer afgegooid. Super Mario Run zal het in ieder geval minimaal een maand wel overleven.

Overigens klopt er iets niet met de Toad-teller. Wanneer je een rally gewonnen hebt, zie je hoeveel Toads er van elke kleur bij het totaal opgeteld worden. Als je daarna in het overzicht kijkt, zijn die totalen iets lager.
Je zou Rayman Jungle Run of Rayman Fiesta Run eens kunnen proberen. Beiden volgen een beetje dezelfde formule: neem een populaire console platformer en maak er een mobiele versie van waarbij het personage automatisch loopt. Net als in Mario Run heb je de uitdaging om de levels met alle muntjes (of lums) uit te spelen en moeilijkere versies te unlocken.
Noppie2000maandag 9 januari 2017 @ 19:02
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 18:58 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je zou Rayman Jungle Run of Rayman Fiesta Run eens kunnen proberen. Beiden volgen een beetje dezelfde formule: neem een populaire console platformer en maak er een mobiele versie van waarbij het personage automatisch loopt. Net als in Mario Run heb je de uitdaging om de levels met alle muntjes (of lums) uit te spelen en moeilijkere versies te unlocken.
Beide prima titels idd :Y
chibibodinsdag 10 januari 2017 @ 09:11
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:16 schreef XL het volgende:
Heb je alle zwarte muntjes?

Ik ben net met roze en paars klaar, vind zwart wel lastig.
Ja, die heb ik gedaan als afleiding toen ik het even had gehad met Toad Rally. :D Level 4-1 vond ik het lastigste wat betreft de zwarte muntjes.

quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 18:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je zou Rayman Jungle Run of Rayman Fiesta Run eens kunnen proberen.
Ik ben geen fan van Rayman, maar ik heb al vaker positieve verhalen over deze twee games gelezen. Mocht ik ooit zin hebben in een andere auto-runner, dan zal ik ze eens uitproberen.
XLdinsdag 10 januari 2017 @ 09:25
De zwarte muntjes worden een stuk makkelijker als je ook met andere karakters speelt, ik wil ze echter met Mario. Dat je met Mario er niet bij komt, maar met Luigi er overheen springt :')

De derde in 1-3 bijvoorbeeld, waarbij je goed op de paratrooper moet landen om af te zetten naar het muntje, ik krijg met mario maar moeilijk hoogte om op de paratrooper te landen en kom dan altijd een paar millimeter te kort.
chibibodinsdag 10 januari 2017 @ 09:55
Ik speel tot nu toe ook alleen met Mario, zowel de World Tour als Toad Rally. De andere karakters, met uitzondering van Luigi, boeien me niet. Ik merk wel dat het karakter dat je tegenstander kiest een indicatie geeft of het een moeilijke danwel makkelijke rally wordt. Tegen Toad spelen is meestal wat pittiger omdat die sneller rent, en daardoor theoretisch meer afstand aflegt en zo meer muntjes kan binnenhalen. Tegenstanders die met Princess Peach spelen hoef ik niet serieus te nemen; die weten amper hoe ze moeten springen.

Ghost Houses sla ik nog altijd over bij Toad Rally; die gaan me veel te langzaam. Ik wil lekker non-stop door een level kunnen parcouren en al rennend zo veel mogelijk muntjes verzamelen. Om dezelfde reden vind ik het ondergrondse level met die 'muntjesslang' vervelend; daarbij moet ik teveel afremmen om het gelijke tempo als de muntjesstroom aan te houden.
Gutanothdinsdag 10 januari 2017 @ 09:57
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds geen Android release :(
Ik voel je :(
Splackavellie02dinsdag 10 januari 2017 @ 10:09
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 09:55 schreef chibibo het volgende:
Ik speel tot nu toe ook alleen met Mario, zowel de World Tour als Toad Rally. De andere karakters, met uitzondering van Luigi, boeien me niet. Ik merk wel dat het karakter dat je tegenstander kiest een indicatie geeft of het een moeilijke danwel makkelijke rally wordt. Tegen Toad spelen is meestal wat pittiger omdat die sneller rent, en daardoor theoretisch meer afstand aflegt en zo meer muntjes kan binnenhalen. Tegenstanders die met Princess Peach spelen hoef ik niet serieus te nemen; die weten amper hoe ze moeten springen.

Ghost Houses sla ik nog altijd over bij Toad Rally; die gaan me veel te langzaam. Ik wil lekker non-stop door een level kunnen parcouren en al rennend zo veel mogelijk muntjes verzamelen. Om dezelfde reden vind ik het ondergrondse level met die 'muntjesslang' vervelend; daarbij moet ik teveel afremmen om het gelijke tempo als de muntjesstroom aan te houden.
Grappig om te lezen hoeveel verschil er zit in hoe mensen het spel spelen :) Ik speel bijna uitsluitend met Luigig. Dit is eigenlijk al zo sinds Super Mario Bros 2 op de NES, waar dat trippelende sprongetje van Luigii voor het eerst werd geïntroduceerd en toen ook al voordeel bood over spelen met Mario.

Ik ben er alleen nog niet uit wat Toadette nu doet.. Mario is het meest gebalanceerd, Luigi speelt als Mario met meer airtime, Toad is snel, Yoshi springt het hoogst, Peach is een zweefteef voor noobs.. Maar Toadette heeft niets wat haar onderscheidt volgens mij. Iemand een idee?
Noppie2000dinsdag 10 januari 2017 @ 10:15
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:09 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Grappig om te lezen hoeveel verschil er zit in hoe mensen het spel spelen :) Ik speel bijna uitsluitend met Luigig. Dit is eigenlijk al zo sinds Super Mario Bros 2 op de NES, waar dat trippelende sprongetje van Luigii voor het eerst werd geïntroduceerd en toen ook al voordeel bood over spelen met Mario.

Ik ben er alleen nog niet uit wat Toadette nu doet.. Mario is het meest gebalanceerd, Luigi speelt als Mario met meer airtime, Toad is snel, Yoshi springt het hoogst, Peach is een zweefteef voor noobs.. Maar Toadette heeft niets wat haar onderscheidt volgens mij. Iemand een idee?
quote:
She plays identically to Mario, but unlike Mario, she gets defeated in one hit. Her special ability is converting some Toads to the player's side before the final tally in Toad Rally.
XLdinsdag 10 januari 2017 @ 10:16
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 09:55 schreef chibibo het volgende:
Ik speel tot nu toe ook alleen met Mario, zowel de World Tour als Toad Rally. De andere karakters, met uitzondering van Luigi, boeien me niet. Ik merk wel dat het karakter dat je tegenstander kiest een indicatie geeft of het een moeilijke danwel makkelijke rally wordt. Tegen Toad spelen is meestal wat pittiger omdat die sneller rent, en daardoor theoretisch meer afstand aflegt en zo meer muntjes kan binnenhalen. Tegenstanders die met Princess Peach spelen hoef ik niet serieus te nemen; die weten amper hoe ze moeten springen.

Ghost Houses sla ik nog altijd over bij Toad Rally; die gaan me veel te langzaam. Ik wil lekker non-stop door een level kunnen parcouren en al rennend zo veel mogelijk muntjes verzamelen. Om dezelfde reden vind ik het ondergrondse level met die 'muntjesslang' vervelend; daarbij moet ik teveel afremmen om het gelijke tempo als de muntjesstroom aan te houden.
Ik haal mijn muntjes over de specials, niet over de snelheid. Ik pak in Toad Rally alle gekleurde muntjes, alle 10 muntjes in 1, alle checkpoints en alle sterren. Tevens heb ik zoals hier getipt werd de bonus voor vijanden bijna overal op max gezet, zodat ik daardoor veel punten pak.

Ik ben geneigd te zeggen dat het niveau van tegenstanders omhoog gaat als je bijvoorbeeld alle roze of paarse muntjes gehaald hebt. Werd nadat ik paars had ineens een paar keer op "mijn" schip verslagen. Moest ik me weer gaan concentreren, Ghost House verlies ik eigenlijk nooit. Had op een gegeven moment paarse toads nodig, na een paar rallies ken je iedere kamer en de juiste balans tussen muntjes pakken en doorgaan. Ik vind dat je bij Ghost House merkt dat er heel veel zwakke tegenstanders zijn. De woestijn ken ik het minst goed. Daar verlies ik de meeste rallies. Geel is dan ook de toads waarvan ik er de minste heb.
Coritchandodinsdag 10 januari 2017 @ 10:19
Ben ook regelmatig te vinden in het spel, maar begrijp de race niet helemaal. Dat is toch geen live race? Maar gek genoeg scoort de tegenstander een verschillende hoeveelheid muntjes als je replayed?
XLdinsdag 10 januari 2017 @ 10:25
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:19 schreef Coritchando het volgende:
Ben ook regelmatig te vinden in het spel, maar begrijp de race niet helemaal. Dat is toch geen live race? Maar gek genoeg scoort de tegenstander een verschillende hoeveelheid muntjes als je replayed?
Terechte vraag, dit wil ik ook weten.
XLdinsdag 10 januari 2017 @ 10:26
Ik ben inmiddels ook wel eens geraced tegen een rage quitter, iemand die aan het begin van het level de hele tijd blijft doodgaan.
Morrigandinsdag 10 januari 2017 @ 10:47
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:19 schreef Coritchando het volgende:
Ben ook regelmatig te vinden in het spel, maar begrijp de race niet helemaal. Dat is toch geen live race? Maar gek genoeg scoort de tegenstander een verschillende hoeveelheid muntjes als je replayed?
Het is niet live, want er wordt al aangegeven waar je tegenstander geraakt wordt. Misschien dat je telkens tegen een andere rally van je tegenstander speeld. En of je tegenstander eerder bij de vlag is.
chibibodinsdag 10 januari 2017 @ 10:48
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:19 schreef Coritchando het volgende:
Ben ook regelmatig te vinden in het spel, maar begrijp de race niet helemaal. Dat is toch geen live race? Maar gek genoeg scoort de tegenstander een verschillende hoeveelheid muntjes als je replayed?
Het is geen live race idd. De checkpoints maken natuurlijk een verschil. Als je twee keer dezelfde race doet, waarbij jij de ene keer als eerste het checkpoint haalt, maar de andere keer niet, zul je dit verschil terugzien in het aantal munten van je tegenstander, ook al is het twee keer exact hetzelfde traject dat hij/zij aflegt. Volgens mij verklaart dit niet alle verschillen, maar het is in elk geval één factor die meespeelt.
Coritchandodinsdag 10 januari 2017 @ 11:14
Dat had ik al uitgesloten door expres de vlag niet te pakken 2x achter elkaar :)

Maar blijft een vreemde situatie. Net als de berekening van het aantal toads.
chibibodinsdag 10 januari 2017 @ 11:28
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Grappig om te lezen hoeveel verschil er zit in hoe mensen het spel spelen :) Ik speel bijna uitsluitend met Luigig. Dit is eigenlijk al zo sinds Super Mario Bros 2 op de NES, waar dat trippelende sprongetje van Luigii voor het eerst werd geïntroduceerd en toen ook al voordeel bood over spelen met Mario.
Leuk inderdaad, dit soort verschillen. :) Luigi is een van m'n favoriete karakters, maar ik heb nooit aan dat trippelsprongetje van hem kunnen wennen. Daarom gebruik ik hem bijna nooit in Mario platformers.
Morrigandinsdag 10 januari 2017 @ 11:47
Luigi vind ik iets te ongecontroleerd bewegen. De rest heb ik nog niet geprobeerd.
chibibodinsdag 10 januari 2017 @ 14:14
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:16 schreef XL het volgende:
Ik haal mijn muntjes over de specials, niet over de snelheid. Ik pak in Toad Rally alle gekleurde muntjes, alle 10 muntjes in 1, alle checkpoints en alle sterren. Tevens heb ik zoals hier getipt werd de bonus voor vijanden bijna overal op max gezet, zodat ik daardoor veel punten pak.
Met snelheid alleen win je geen rally, inderdaad; je moet acties uitvoeren die extra muntjes opleveren, o.a. dat wat jij opnoemt. Mijn speelstijl is dat ik dat zoveel mogelijk in een non-stop run probeer te doen, en het voelt voor mij niet lekker als ik moet wachten of langzamer moet gaan. Toen ik paarse Toads nodig had, heb ik veel Ghost Houses gespeeld, maar daar beleefde ik geen plezier aan.
chibibodinsdag 10 januari 2017 @ 16:52
Okee, het mysterie van de Toad-teller is opgelost. Het totaal aantal Toads wordt gecapped op 9.999. Zodra je na een rally meer dan dat aantal hebt, worden de aantallen naar ratio teruggeschroefd zodat het totaal weer precies op 9.999 uitkomt.

Vóór de rally:
smrtoadtally1.png
Totaal: 9.999 Toads

De Toad Tally na afloop:
smrtoadtally2.png
Totaal: 10.043 Toads

En wanneer je direct na de rally terugkijkt in het overzicht:
smrtoadtally3.png
Totaal: 9.999 Toads

Zo kan het dus gebeuren dat je na een gewonnen rally minder Toads van een bepaalde kleur hebt dan ervoor.
KaBufdinsdag 10 januari 2017 @ 17:06
Dat probleem heb ik nog niet gelukkig, zit nog lang niet aan de 9.999 toads :+
Splackavellie02dinsdag 10 januari 2017 @ 18:21
LOL ik heb er nog geen 2500, vond dat al heel wat :')
XLwoensdag 18 januari 2017 @ 21:10
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 09:11 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ja, die heb ik gedaan als afleiding toen ik het even had gehad met Toad Rally. :D Level 4-1 vond ik het lastigste wat betreft de zwarte muntjes.

Ben hier nu ook (voorbij), had niet zoveel problemen. Al heb je weinig tijd voor fouten.

Heb me op eerdere levels meer lopen frusteren. Mijn oordeel komt als ik klaar ben.
XLdonderdag 26 januari 2017 @ 21:50
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2017 21:10 schreef XL het volgende:

[..]

Ben hier nu ook (voorbij), had niet zoveel problemen. Al heb je weinig tijd voor fouten.

Heb me op eerdere levels meer lopen frusteren. Mijn oordeel komt als ik klaar ben.
3-2 op zwart vind ik de moeilijkste. Krijg het met mario niet voor elkaar en heb het met luigi moeten doen. Het bonuslevel van zwart is ook niet misselijk!
Joosterddonderdag 26 januari 2017 @ 21:57
Is er al een indicatie wanneer het spel uitkomt in de Play Store?
Noppie2000donderdag 26 januari 2017 @ 21:59
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 21:57 schreef Joosterd het volgende:
Is er al een indicatie wanneer het spel uitkomt in de Play Store?
Maart.
Splackavellie02zaterdag 28 januari 2017 @ 09:54
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2017 21:50 schreef XL het volgende:

[..]

3-2 op zwart vind ik de moeilijkste. Krijg het met mario niet voor elkaar en heb het met luigi moeten doen. Het bonuslevel van zwart is ook niet misselijk!
Wat een die hards hier. Sinds ik Luigi heb vrij gespeeld, speel ik alles met hem. Met Mario is het mij te pittig.
chibibozaterdag 28 januari 2017 @ 19:12
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2017 21:50 schreef XL het volgende:
3-2 op zwart vind ik de moeilijkste. Krijg het met mario niet voor elkaar en heb het met luigi moeten doen. Het bonuslevel van zwart is ook niet misselijk!
Met 3-2 had ik niet zo'n moeite. Het bonuslevel heb ik opgegeven - ook omdat de muntjes die je daar haalt niet meetellen met het totaal. :@
XLzaterdag 28 januari 2017 @ 19:14
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 09:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat een die hards hier. Sinds ik Luigi heb vrij gespeeld, speel ik alles met hem. Met Mario is het mij te pittig.
In toad rally wissel ik wel, die levels waar je alleen rood kan winnen moet je haast wel met toad spelen. Allemaal veel te vlak en gebouwd voor snelheid.
XLzaterdag 28 januari 2017 @ 19:17
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 19:12 schreef chibibo het volgende:

[..]

Met 3-2 had ik niet zo'n moeite. Het bonuslevel heb ik opgegeven - ook omdat de muntjes die je daar haalt niet meetellen met het totaal. :@
Die derde met Mario vind ik niet makkelijk, via 3 kogels naar boven en dan een megasprong...
Splackavellie02dinsdag 31 januari 2017 @ 15:20
Update met Easy Mode vandaag uitgekomen: geen tijdslimiet en oneindig veel bubbles
Coritchandodinsdag 31 januari 2017 @ 15:56
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Update met Easy Mode vandaag uitgekomen: geen tijdslimiet en oneindig veel bubbles
Saai dus.

Normaal kon je die modus winnen in Mario spellen :'(
Vlinderbomdinsdag 31 januari 2017 @ 16:00
Wat een saai kut spel.
Lijkt wel flappy bird kwa besturing. Had hier wel meer van verwacht.
Beter brengen ze mario kart oid uit voor ios, dat zou pas gaaf zijn
Splackavellie02dinsdag 31 januari 2017 @ 16:04
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:00 schreef Vlinderbom het volgende:
Wat een saai kut spel.
Lijkt wel flappy bird kwa besturing. Had hier wel meer van verwacht.
Beter brengen ze mario kart oid uit voor ios, dat zou pas gaaf zijn
Die hebben we feitelijk al. Sonic Allstars Racing Transformed is een hele goede Mario Kart-kloon
XLdinsdag 31 januari 2017 @ 21:53
Je verliest ook minder toads bij toad rally, dat is wel erg makkelijk nu. Als je al eens verliest gaat er amper wat af.

Sowieso kom ik vrijwel nooit tegenstanders tegen die 500+ punten halen, zelf haal ik regelmatig 700 of 800
XLwoensdag 1 februari 2017 @ 09:16
Er zijn nu ook gouden Goomba's. Je hebt een spaarkaart en als die vol is krijg je een standbeeld
chibibowoensdag 1 februari 2017 @ 11:14
Nintendo Beats Profit, Lifts Forecast on Pokemon Ahead of Switch

Super Mario Run is tot nu toe 78 miljoen keer gedownload, waarvan 40 miljoen in de eerste vier dagen.

5% heeft het spel ook daadwerkelijk gekocht. Dat is een hogere zgn. 'conversion rate' dan de gemiddelde app, maar ver beneden de verwachtingen van Nintendo, die blijkbaar op minimaal 10% rekenden.
Splackavellie02woensdag 1 februari 2017 @ 11:41
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:14 schreef chibibo het volgende:
Nintendo Beats Profit, Lifts Forecast on Pokemon Ahead of Switch

Super Mario Run is tot nu toe 78 miljoen keer gedownload, waarvan 40 miljoen in de eerste vier dagen.

5% heeft het spel ook daadwerkelijk gekocht. Dat is een hogere zgn. 'conversion rate' dan de gemiddelde app, maar ver beneden de verwachtingen van Nintendo, die blijkbaar op minimaal 10% rekenden.
Ik denk dat dat percentage hoger had gelegen als ze de prijs direct op 10 euro hadden gezet, in plaats van een upgrade via iap. Als je de reviews leest, zie je ook alleen maar mensen janken dat je na drie levels "opeens" moet betalen voor het "gratis" spel. Veel mensen zijn. Nu eenmaal te dom om het concept van een demo te snappen. Dat kun je beter ondervangen door het spel te marketen als een premium paid spel

3,9 miljoen keer tien euro is toch 39 miljoen euro.
Gutanothdonderdag 2 februari 2017 @ 12:28
Fire emblem heroes is beschikbaar :)
Redbullkiddinsdag 7 februari 2017 @ 21:25
Ik ga hem niet downloaden denk ik.

December voor ios en maart android.

Als het dezelfde server is zijn de mensen van ios veel verder en beter als mij.

Vind het echt heel gaar..

Of maakt dat niet uit?
koeidinsdag 7 februari 2017 @ 23:02
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:25 schreef Redbullkid het volgende:
Ik ga hem niet downloaden denk ik.

December voor ios en maart android.

Als het dezelfde server is zijn de mensen van ios veel verder en beter als mij.

Vind het echt heel gaar..

Of maakt dat niet uit?
Dat maakt niet zoveel uit, vrijwel niemand speelt het spel meer, het spel staat niet eens meer in de top 50 van populairste downloads voor iOS :')
MMaRsudinsdag 7 februari 2017 @ 23:10
Heey koei jij leeft ook nog :D
KingRadlervrijdag 10 februari 2017 @ 14:02
ik speel nog atijd de gratis versie

heb al 4000 Toads via de Rally
ben nog het twijfelen of ik het spel ga kopen.
Splackavellie02vrijdag 10 februari 2017 @ 14:22
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:02 schreef koei het volgende:

[..]

Dat maakt niet zoveel uit, vrijwel niemand speelt het spel meer, het spel staat niet eens meer in de top 50 van populairste downloads voor iOS :')
Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik speel het spel wel. Maar ik download het niet, omdat ik dat al gedaan heb.
koeizaterdag 11 februari 2017 @ 23:13
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik speel het spel wel. Maar ik download het niet, omdat ik dat al gedaan heb.
Best wel veel. Dingen als WhatsApp, Snapchat, instagram etc. staan nog wel in de top 10, terwijl iedereen die apps toch ook allang een keer heeft gedownload als ze daar interesse in hebben. Dat hij nu al zo is weggezakt zegt echt wel wat. Plus dat ik buiten de echte gamers ook niemand ken die het spel überhaupt heeft geprobeerd, ondanks dat de meeste mensen wel een recente iPhone hebben. Ik kan me echt niet voorstellen dat Nintendo tevreden is met de resultaten van het spel. Ik gok dat ze het bij een volgende game anders aan zullen pakken, al twijfel ik of het aan het spel zelf ligt of aan hoe ze het hebben uitgebracht.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Heey koei jij leeft ook nog :D
Ja, af en toe. Nintendo terecht kunnen afzeiken blijft toch leuk :@
Notorious_Royzondag 12 februari 2017 @ 00:09
De volgende game van Nintendo is al uit en ze hebben het anders aangepakt. F2P met microtransacties. Tot nu toe vijf miljoen opgeleverd geloof ik.

Ze zijn nog aan het experimenteren en elke game heeft z'n eigen opzet nodig. Een F2P Mario lijkt me kut en ik betaal dan liever een vast bedrag. Tien euro lijkt echter hoog voor een app, zo zal de massa er iig over denken.

De Android gamers komen er ook nog bij. Ze zullen echt wel winst maken. Iedereen die PoGo cijfers verwachte heeft geen verstand van de markt.
Notorious_Royzaterdag 18 maart 2017 @ 07:52
23/3 naar Android. Direct versie 2.0. werd tijd zeg.
Splackavellie02zaterdag 18 maart 2017 @ 08:35
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
23/3 naar Android. Direct versie 2.0. werd tijd zeg.
Wat brengt versie 2.0 voor extras? Ik hoop toch wel op wat extra levels. In vind het een leuk spel, maar voor een tientje bood het echt weinig Gameplay. Af en toe een Toad Race spelen is leuk, maar na een of twee heb je dat ook wel gezien, als je alles wint.
Splackavellie02zaterdag 18 maart 2017 @ 08:38
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:13 schreef koei het volgende:

[..]

Best wel veel. Dingen als WhatsApp, Snapchat, instagram etc. staan nog wel in de top 10, terwijl iedereen die apps toch ook allang een keer heeft gedownload als ze daar interesse in hebben. Dat hij nu al zo is weggezakt zegt echt wel wat. Plus dat ik buiten de echte gamers ook niemand ken die het spel überhaupt heeft geprobeerd, ondanks dat de meeste mensen wel een recente iPhone hebben. Ik kan me echt niet voorstellen dat Nintendo tevreden is met de resultaten van het spel. Ik gok dat ze het bij een volgende game anders aan zullen pakken, al twijfel ik of het aan het spel zelf ligt of aan hoe ze het hebben uitgebracht.
Mwah ik lig daar niet zo wakker van. De beste games op iOS staan niet in de top 10. Geen van de GTA games vind je terug in de top 10. Bastion ook niet, Transistor niet, Implosion niet. Space Marshalls alleen tijdens een sale, en de Telltale spellen zijn nergens te bekennen. Toch zijn dat stuk voor stuk toppers die iOS en echt game platform maken.

In de top 10 vind je alleen casual dingen en spellen die gehyped zijn terug. Ik vind dat geen reflectie voor kwaliteit of succes. Premium games staan vrijwel nooit in de top 10.
Notorious_Royzaterdag 18 maart 2017 @ 08:42
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 08:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat brengt versie 2.0 voor extras? Ik hoop toch wel op wat extra levels. In vind het een leuk spel, maar voor een tientje bood het echt weinig Gameplay. Af en toe een Toad Race spelen is leuk, maar na een of twee heb je dat ook wel gezien, als je alles wint.
quote:
Nintendo’s first Mario game for mobile devices, Super Mario Run, is coming to Android platforms via the Google Play Store on March 23, Nintendo announced today.

On March 23, the iOS version of Super Mario Run will also be updated to version 2.0.0, Nintendo said. That update will add new playable characters to Super Mario Run. And if players complete one of Bowser’s challenges in the free version of the game, they’ll unlock World 1-4. Currently, only the first three levels of Super Mario Run are playable in the free version.

The iPhone and iPad versions of Super Mario Run were released in December 2016. The following month, Nintendo announced an Android version would drop sometime in March 2017.

Super Mario Run is an original platformer built with touchscreen devices in mind. The game features 24 levels in its World Tour mode and asymmetrical multiplayer challenges in its Toad Rally mode. Players can collect items and decorate their own Mushroom Kingdom with the Kingdom Builder mode. The game is free to download and includes a one-time $9.99 purchase to unlock all of its features.
Polygon.
Splackavellie02zaterdag 18 maart 2017 @ 08:53
Niet veel nieuws dus voor mensen die de game al gekocht hebben. Nieuwe characters zijn wel leuk, maar ik speel eigenlijk standaard met Luigi. Al sinds Super Mario Bros 2.
Notorious_Roywoensdag 22 maart 2017 @ 22:21
Beschikbaar op Android *O*
Karinawoensdag 22 maart 2017 @ 22:23
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beschikbaar op Android *O*
oe hebben!
Splackavellie02donderdag 23 maart 2017 @ 12:22
Jammer, alleen maar nieuwe Yoshi's. Had Wario of Waluigi wel tof gevonden
XLdonderdag 23 maart 2017 @ 16:14
Weet je wat jammer is, dat je naarmate jezelf richting 9999 punten gaat je geen zwaardere runs als tegenstander krijgt. Je krijgt wel tegenstanders met veel punten, maar niet hun beste races. Ik bedoel, om die laatste punten te winnen wil je toch moeilijke races. je komt gewoon nog altijd Princess Peach tegen die 125 punten scoort op de boot, waar ik er met Mario gemiddeld 600 haal.
Notorious_Royvrijdag 31 maart 2017 @ 19:13
Best een saaie game eigenlijk. Ik ga er geen tien euro aan besteden. Koop ik liever nog wat incubators in PoGo voor.
KingRadlervrijdag 31 maart 2017 @ 20:58
heb nog altijd de gratis versie / heb nu wel Blauwe Yoshi/Toad/Mario als karakters en Rode, Blauwe en Groene Toads.
CoExistwoensdag 19 juli 2017 @ 15:34
Synchroniseer net mijn nieuwe iPad word deze geïnstalleerd.
Was vergeten dat ik 'm gekocht had. :')
Speelt wel lekker op de iPad moet ik zeggen. Al is het geen volwaardige Mario game natuurlijk.
Marsenalwoensdag 19 juli 2017 @ 15:39
Oh ja, ik ga deze nog eens installeren om er zeker van te zijn dat tien euro te veel was O+
CoExistwoensdag 19 juli 2017 @ 15:46
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:39 schreef Marsenal het volgende:
Oh ja, ik ga deze nog eens installeren om er zeker van te zijn dat tien euro te veel was O+
¤10,99 tegenwoordig...
Marsenalwoensdag 19 juli 2017 @ 15:51
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:46 schreef CoExist het volgende:

[..]

¤10,99 tegenwoordig...
Een prijsstijging? wtf.
Splackavellie02woensdag 19 juli 2017 @ 16:08
Nee, geen prijsstijging. Apple wordt gewoon steeds hebberiger. Waar $0,99 apps op de iPhone 4 nog 79 cent waren, is dat in de loop der jaren steeds verder omhoog gegaan. Apps van $0,99 kosten nu 1,09 euro.
Notorious_Royzaterdag 23 september 2017 @ 14:36
Er komt een update op 29 september:

› Nieuwe wereld, negen levels. Speelbaar nadat je wereld 1-6 hebt doorlopen
› Daisy speelbaar personage nadat je haar hebt bevrijd via Remix10. Daisy heeft double jump
› Remix 10 is een nieuwe spelmode waarin spelers tien fragmenten van bestaande levels in rap tempo achter elkaar uitspelen. In deze levels kunnen de spelers medailles en andere items verzamelen
› Twee weken lang 50% korting zodra de update live gaat
› Je kunt voortaan je eigen muziek spelen tijdens deze game
Splackavellie02zaterdag 23 september 2017 @ 14:45
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2017 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een update op 29 september:

› Nieuwe wereld, negen levels. Speelbaar nadat je wereld 1-6 hebt doorlopen
› Daisy speelbaar personage nadat je haar hebt bevrijd via Remix10. Daisy heeft double jump
› Remix 10 is een nieuwe spelmode waarin spelers tien fragmenten van bestaande levels in rap tempo achter elkaar uitspelen. In deze levels kunnen de spelers medailles en andere items verzamelen
› Twee weken lang 50% korting zodra de update live gaat
› Je kunt voortaan je eigen muziek spelen tijdens deze game
Nice! Dit is het soort update waar ik op gehoopt had voor de prijs. Niet alleen kostuums en stomme dingen die je kunt kopen met verdiende munten, maar daadwerkelijk nieuwe levels.

Die Remix 10-mode klinkt ook wel grappig om uit te proberen.
Marsenalzaterdag 23 september 2017 @ 20:03
dan koop ik m wel nu :s)
0108danielzondag 24 september 2017 @ 12:49
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:03 schreef Marsenal het volgende:
dan koop ik m wel nu :s)
Waarom nu en niet wachten tot de update live gaat?
Scheelt je de helft.
Splackavellie02zondag 24 september 2017 @ 14:24
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 12:49 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Waarom nu en niet wachten tot de update live gaat?
Scheelt je de helft.
Waar doel je hiermee op? Het spel is nu al in de sale.
FlippingCoinzondag 24 september 2017 @ 14:26
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:45 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.
Ik vind dat juist wel prettig, net als de ouderwetse demo's.

-oops, oude post-
Notorious_Royzondag 24 september 2017 @ 14:30
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 14:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waar doel je hiermee op? Het spel is nu al in de sale.
Niet bij mij, volgens de site ook pas vanaf 29 sept.
Splackavellie02zondag 24 september 2017 @ 14:43
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2017 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niet bij mij, volgens de site ook pas vanaf 29 sept.
Oh echt? Ik kreeg gisteren een pop-up over een tijdelijke sale prijs. Heb hem weg geklikt omdat ik het spel toch al gekocht had.

In dat geval is wachten wel de moeite waard
0108danielzondag 24 september 2017 @ 20:53
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 14:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waar doel je hiermee op? Het spel is nu al in de sale.
Nee, voor 29 september zoals een paar posts erboven is aangegeven.
Marsenalmaandag 25 september 2017 @ 08:20
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 12:49 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Waarom nu en niet wachten tot de update live gaat?
Scheelt je de helft.
Dat bedoel ik ook :P