abonnement Unibet Coolblue
pi_167339037
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 08:27 schreef Elvi het volgende:
Ik zou niet weten waar ik over zou moeten vloggen _O-
Vriendschappen, werk (of het niet hebben daarvan) en een auto. Gegarandeerd succes.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 15 december 2016 @ 13:10:57 #27
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_167342087
Boh, ik ben niet zo goed in vloggen hoor. Probeerde het in 2014 eens in New York maar toen viel de camera in de Hudson :'(
  PR en moderator donderdag 15 december 2016 @ 14:27:41 #28
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167343904
quote:
8s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:10 schreef MissionPhailed het volgende:
Boh, ik ben niet zo goed in vloggen hoor. Probeerde het in 2014 eens in New York maar toen viel de camera in de Hudson :'(
Tering, da's zonde _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 15:44:57 #29
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167345308
Ik vlog, soort van. :P

Maar ik doe al mijn content in het Engels.
Niet omdat ik verwacht internationaal door te breken hoor... Maar omdat ik in mijn persoonlijke kring een aantal Engels sprekende vrienden heb en ik het sws leuker vind om mijn materiaal in het Engels toegankelijk te maken.

Ik maak wekelijks een video want ik heb in tegenstelling tot Bradgetv een full time baan (en da's niet gemeen bedoeld naar Braddie!)
Hierdoor is mijn vrije tijd beperkter en is een video per week voor mij het best te doen.
Anyway, ik maak mijn video's puur omdat ik het leuk vind om creatief bezig te blijven, niet omdat ik er mijn centen mee wil verdienen... want ik verdien al centen ;)

Goed, voor wie 't leuk vindt, take a look :)

http://www.youtube.com/omniradius
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 15:58:59 #30
257132 crew  Awsom
pi_167345534
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2016 00:28 schreef Moira. het volgende:
Met het verlies van de Braddie-reeks is er een bepaalde leegte ontstaan in WEB. Hoe contrasteren we dit gemis van bakkeleien over het wel en wee van een vloggende FOK!ker?
Zijn er FOK!kers die deze leegte kunnen vullen?
Wacht nou eerst even een weekje. Dan is braddie wel weer terug. :P
pi_167345671
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:58 schreef Awsom het volgende:

[..]

Wacht nou eerst even een weekje. Dan is braddie wel weer terug. :P
Over een dagje ook al wel hoor
  donderdag 15 december 2016 @ 16:11:09 #32
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_167345829
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vlog, soort van. :P

Maar ik doe al mijn content in het Engels.
Niet omdat ik verwacht internationaal door te breken hoor... Maar omdat ik in mijn persoonlijke kring een aantal Engels sprekende vrienden heb en ik het sws leuker vind om mijn materiaal in het Engels toegankelijk te maken.

Ik maak wekelijks een video want ik heb in tegenstelling tot Bradgetv een full time baan (en da's niet gemeen bedoeld naar Braddie!)
Hierdoor is mijn vrije tijd beperkter en is een video per week voor mij het best te doen.
Anyway, ik maak mijn video's puur omdat ik het leuk vind om creatief bezig te blijven, niet omdat ik er mijn centen mee wil verdienen... want ik verdien al centen ;)

Goed, voor wie 't leuk vindt, take a look :)

http://www.youtube.com/omniradius
En dan snap ik niet dat dit kanaal maar 34 abo's heeft. Ziet er sick uit joh, heel vet! Je kan (mocht je dat willen) altijd een topic openen over je kanaal met je video's. Misschien doe je het niet om bekend te zijn, maar het is altijd leuk als er wat meerdere mensen mee kijken toch? Aan de kwaliteit zal het in ieder geval niet liggen!
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 16:16:39 #33
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167345969
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:11 schreef Fopje het volgende:

[..]

En dan snap ik niet dat dit kanaal maar 34 abo's heeft. Ziet er sick uit joh, heel vet! Je kan (mocht je dat willen) altijd een topic openen over je kanaal met je video's. Misschien doe je het niet om bekend te zijn, maar het is altijd leuk als er wat meerdere mensen mee kijken toch? Aan de kwaliteit zal het in ieder geval niet liggen!
Thanks!!! :D

Mja ik ben niet zo'n fanatieke fokker als Braddie ;)
Maar als men t leuk vind wil ik best overwegen om een topic hier over mijn kanaal aan te maken ja.

Dan kunnen mensen eventueel ook ideeën of tips geven voor nieuwe video's.

Heb na morgen ein-delijk vakantie dus dan kan ik ff wat leuke content gaan opnemen :)
pi_167346124
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vlog, soort van. :P

Maar ik doe al mijn content in het Engels.
Niet omdat ik verwacht internationaal door te breken hoor... Maar omdat ik in mijn persoonlijke kring een aantal Engels sprekende vrienden heb en ik het sws leuker vind om mijn materiaal in het Engels toegankelijk te maken.

Ik maak wekelijks een video want ik heb in tegenstelling tot Bradgetv een full time baan (en da's niet gemeen bedoeld naar Braddie!)
Hierdoor is mijn vrije tijd beperkter en is een video per week voor mij het best te doen.
Anyway, ik maak mijn video's puur omdat ik het leuk vind om creatief bezig te blijven, niet omdat ik er mijn centen mee wil verdienen... want ik verdien al centen ;)

Goed, voor wie 't leuk vindt, take a look :)

http://www.youtube.com/omniradius
Oeh, ff checken als ik thuis ben. Heb hier geen geluid, maar ziet er goed uit.
  donderdag 15 december 2016 @ 17:12:00 #35
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_167347421
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:16 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Thanks!!! :D

Mja ik ben niet zo'n fanatieke fokker als Braddie ;)
Maar als men t leuk vind wil ik best overwegen om een topic hier over mijn kanaal aan te maken ja.

Dan kunnen mensen eventueel ook ideeën of tips geven voor nieuwe video's.

Heb na morgen ein-delijk vakantie dus dan kan ik ff wat leuke content gaan opnemen :)
Gewoon doen joh :D Spam het helemaal vol met je video's en trek wat mensen aan. Wie weet komen er nog wat bruikbare tips voor je naar boven *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  PR en moderator donderdag 15 december 2016 @ 17:20:28 #36
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167347575
Ik zeg doen _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_167348036
Jezus ff 2 dagen niet op Fok! En Braadslee is ermee gestopt... why :?
nee echt niet !
pi_167348132
Ah! Net zijn youtube upload gezien en Brad heeft groot gelijk.

Bradgetv _O_
nee echt niet !
pi_167348922
Hallo zeg
alleen maar zure mensen op fok incl modjes... Nou zo zuur is iedereen hier niet hoor. Behalve in KLB dan maar wat verwacht je van klaagbaak. En de 3 verdwaalde troltjes op diverse subfora.

Maar wie wenst mensen de dood in en maakt negatieve videos over diverse bedrijven, en is altijd wel negatief over iets of iemand of zijn auto.

Dat was mijn rant, bradge ga door met vloggen en ik kan niet wachten op het volgende weeg moment :D

En sorry dick_laurent, jij bent geen idioot :'( Te weinig gespreksvoer.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 18:54:33 #40
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167349238
Hehe... nouja het was me al duidelijk dat Braad hier gesprek van de dag is, en zal blijven.... no problem.
En fijn om te horen dat ik geen idioot ben :P
  PR en moderator donderdag 15 december 2016 @ 18:56:15 #41
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167349280
En bedankt he, Brad ;(
Maar goed, weg met dat gezeik, dick_laurent's tijd is aangebroken _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 19:21:17 #42
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167349872
:o
Het was/is zeker niet mijn bedoeling om Brad van zijn troon te stoten hoor.

Sowieso maken we vrij verschillende content, dus zijn we niet echt heel vergelijkbaar.
En ik ben op youtube onder Omniradius vindbaar, dus dan zou ik eigenlijk even een nieuwe username hier moeten maken :P

Anyway, komend weekend wil ik de Lexus (mn nieuwe wagen) even goed aan den tand voelen. Dus ik zal wat mooie locaties gaan bezoeken :)
  PR en moderator donderdag 15 december 2016 @ 19:34:49 #43
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167350260
Haha, ik bedoel het ook niet als vervanging of vergelijking hoor!
Braddie sleept natuurlijk wel activiteit met zich mee van users die zijn wel en wee gewoon (al jaren) vermakelijk vinden. Maar het lijkt ons leuk om wat meer vloggende FOK!kers met actieve topics hier op FOK!/in WEB te krijgen :Y juist originele content is dan leuk :D

Of je er een nieuwe account voor aanmaakt moet je zelf weten, het kan wel handig zijn om zo die lijn tussen FOK! en Youtube door te trekken en je viewers/subscribers te boosten, omdat dat de naam is die ze dan onthouden. Maar kan me voorstellen dat dat alleen maar irritant kan zijn om dan telkens tussen accounts te moeten switchen :D
Maar zie maar joh! Vind 't iig tof dat je 't doet!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_167356335
Braad wil geen kijkers ofzo? Want die zeiken toch alleen maar?

Anyways, ik ga eens kijken naar wat dick_laurent te bieden heeft.
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 22:29:19 #45
257132 crew  Awsom
pi_167357114
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:41 schreef DieselTank het volgende:
Hallo zeg
alleen maar zure mensen op fok incl modjes... Nou zo zuur is iedereen hier niet hoor. Behalve in KLB dan maar wat verwacht je van klaagbaak. En de 3 verdwaalde troltjes op diverse subfora.

Maar wie wenst mensen de dood in en maakt negatieve videos over diverse bedrijven, en is altijd wel negatief over iets of iemand of zijn auto.

Dat was mijn rant, bradge ga door met vloggen en ik kan niet wachten op het volgende weeg moment :D

En sorry dick_laurent, jij bent geen idioot :'( Te weinig gespreksvoer.
Je filmpje doet het nu al niet meer :') :'(
pi_167361146
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vlog, soort van. :P

Maar ik doe al mijn content in het Engels.
Niet omdat ik verwacht internationaal door te breken hoor... Maar omdat ik in mijn persoonlijke kring een aantal Engels sprekende vrienden heb en ik het sws leuker vind om mijn materiaal in het Engels toegankelijk te maken.

Ik maak wekelijks een video want ik heb in tegenstelling tot Bradgetv een full time baan (en da's niet gemeen bedoeld naar Braddie!)
Hierdoor is mijn vrije tijd beperkter en is een video per week voor mij het best te doen.
Anyway, ik maak mijn video's puur omdat ik het leuk vind om creatief bezig te blijven, niet omdat ik er mijn centen mee wil verdienen... want ik verdien al centen ;)

Goed, voor wie 't leuk vindt, take a look :)

http://www.youtube.com/omniradius

Jouw Lexus is niet eens babyblauw.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 16 december 2016 @ 01:05:19 #47
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_167362401
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:21 schreef dick_laurent het volgende:
:o
Het was/is zeker niet mijn bedoeling om Brad van zijn troon te stoten hoor.

Sowieso maken we vrij verschillende content, dus zijn we niet echt heel vergelijkbaar.
En ik ben op youtube onder Omniradius vindbaar, dus dan zou ik eigenlijk even een nieuwe username hier moeten maken :P

Anyway, komend weekend wil ik de Lexus (mn nieuwe wagen) even goed aan den tand voelen. Dus ik zal wat mooie locaties gaan bezoeken :)
Wanneer ga je nieuwe speakers inbouwen?

En als je een dashcam hebt verwachten we wel zeurchauffeur compilaties!
pi_167363168
Lexus > Twingo
  Moderator vrijdag 16 december 2016 @ 08:04:56 #49
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167363415
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:02 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Jouw Lexus is niet eens babyblauw.
Klopt. Hij is rood.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 01:05 schreef Barrah het volgende:

Wanneer ga je nieuwe speakers inbouwen?

En als je een dashcam hebt verwachten we wel zeurchauffeur compilaties!
Nieuwe speakers? Er zit al een hi-fi systeem in waarvan mn sokken gewoon vibreren jongûh :D

En zeuren doe ik wel soms achter het stuur ja.... hmm maar daar zit al copyright op, dus ik zal iets anders moeten verzinnen.
  zaterdag 17 december 2016 @ 10:19:03 #50
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167389562
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Klopt. Hij is rood.

[..]

Nieuwe speakers? Er zit al een hi-fi systeem in waarvan mn sokken gewoon vibreren jongûh :D

En zeuren doe ik wel soms achter het stuur ja.... hmm maar daar zit al copyright op, dus ik zal iets anders moeten verzinnen.
Zeurchaffeur 2.0 mag best :D

Toffe auto heb je in ieder geval!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')