abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 december 2016 @ 22:34:17 #1
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_167334043
Ik kon er zo snel (op mobiel) geen topic over vinden dus als het er wel is mag deze dicht.

Maar sinds vandaag is Amazon Prime Video in NL verkrijgbaar.
Voor ¤5,99 per maand (uiteindelijk).
Het aanbod is nog wat mager vind in persoonlijk maar hopelijk groeit dat.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_167352473
Dus ik denk ik ga even reggen, en dan vragen ze een creditcard nummer om te billen. Maar ik heb geen creditcard. Veel mensen niet in NL, want wij pinnen allemaal.
Is er een manier om dat te skippen?
I´m back.
  Admin donderdag 15 december 2016 @ 21:58:08 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167355932
Ik heb net customer support gevraagd mijn Amazon Prime account om te zetten naar een Prime Video account; ik kan nu niet de Nederlandse catalogus benaderen omdat ik al een US account heb. :P

Heeft iemand hier al in het aanbod gebladerd? Is het wat, naast de Original series?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 15 december 2016 @ 21:59:15 #4
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167355970
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
Dus ik denk ik ga even reggen, en dan vragen ze een creditcard nummer om te billen. Maar ik heb geen creditcard. Veel mensen niet in NL, want wij pinnen allemaal.
Ik ook, maar dat zegt niet dat ik geen credit card heb. Dat ding heb ik al jaren precies voor online aankopen.
quote:
Is er een manier om dat te skippen?
Dat zal wel te vinden zijn op de pagina waar je nu hebt gezien dat je alleen met credit card kunt betalen. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_167356064
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:59 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik ook, maar dat zegt niet dat ik geen credit card heb. Dat ding heb ik al jaren precies voor online aankopen.

[..]

Dat zal wel te vinden zijn op de pagina waar je nu hebt gezien dat je alleen met credit card kunt betalen. ;)
Nee, ik heb geprobeerd, maar ze willen gewoon je creditcardnummer hebben. Ik zeg al het is in NL niet gebruikelijk om er één te hebben. Moeten ze toch wel weten als ze zoiets straten in NL.
Zag dat ze ook al begonnen in Frankrijk btw.
I´m back.
  Admin donderdag 15 december 2016 @ 22:04:25 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167356133
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik heb geprobeerd, maar ze willen gewoon je creditcardnummer hebben. Ik zeg al het is in NL niet gebruikelijk om er één te hebben. Moeten ze toch wel weten als ze zoiets straten in NL.
Ik weet het niet. Online shoppen is allang uit de kinderschoenen en een beetje online citizen heeft, naar mijn mening, gewoon een credit card óf de keuze gemaakt zich te beperken tot PayPal-achtige oplossingen. Onwetendheid over de situatie kan gewoon niet meer in 2016.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_167356251
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:04 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Online shoppen is allang uit de kinderschoenen en een beetje online citizen heeft, naar mijn mening, gewoon een credit card óf de keuze gemaakt zich te beperken tot PayPal-achtige oplossingen. Onwetendheid over de situatie kan gewoon niet meer in 2016.
Klopt maar die mogelijkheid staat hier niet bij. En aangezien ik geen creditcrad heb of speciaal hiervoor ga aanvragen...
Mijn vrouw heeft er een tijdje 1 gehad, om spelletjes als wordfeud mee te betalen, maar waar die ligt en of hij nog bruikbaar is. Bovendien is ze bij me weg dus eh... ;).
I´m back.
  Admin donderdag 15 december 2016 @ 22:32:49 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167357254
Amazon.com accepteert ook debit cards, maar ik verwacht niet dat een Nederlandse bankrekening onder die noemer valt. Verder zijn er nog Store cards (volgens mij ook een soort credit card) en Gift cards. Die laatste kun je wellicht elders kopen en betalen met een niet-creditcard.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_167368262
Leuk dat Amazon Prime maar wat is het punt van een Nederlandse versie als die niet alle amazon originals heeft en bij de amazon originals zoals Mozart in the Jungle het nieuwste seizoen niet heeft. Ik bedoel het minimale aanbod zou toch wel het complete Amazon Originals aanbod moeten zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2016 13:21:17 ]
  Admin vrijdag 16 december 2016 @ 13:23:09 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167368314
Van Mozart in the Jungle zijn seizoenen 2 en 3 op dit moment te zien bij HBO Go, dus ik denk dat dat te maken heeft met een rechtenverdeling. Misschien verandert dat vanaf 1 januari, wanneer HBO stopt. Als Ziggo die rechten niet overneemt, natuurlijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 16 december 2016 @ 16:12:59 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167371988
Mijn account is omgezet, dus ik kan nu kijken naar het aanbod. Wat me opvalt is dat de series er als losse seizoenen in staan, in plaats van dat je een serie aanklikt en daar de seizoenen door kunt bladeren. Dat vind ik een erg onoverzichtelijke situatie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_167373347
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:12 schreef Breuls het volgende:
Mijn account is omgezet, dus ik kan nu kijken naar het aanbod. Wat me opvalt is dat de series er als losse seizoenen in staan, in plaats van dat je een serie aanklikt en daar de seizoenen door kunt bladeren. Dat vind ik een erg onoverzichtelijke situatie.
Ik geloof dat ze dat hebben gedaan als opvulling, zo lijkt het nog wat in plaats van de ongeveer 10 titels die het eigenlijk zijn.

Gek overigens dat Mozart bij HBO Go zit in Nederland. Was een paar maanden geleden al het nieuws dat Amazon series aan het opkopen was voor de Nederlandse versie van Amazon Prime, dus waarom ze dan Mozart hebben verkocht aan HBO?
  Admin vrijdag 16 december 2016 @ 17:14:28 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167373406
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:12 schreef dz5b604 het volgende:

Gek overigens dat Mozart bij HBO Go zit in Nederland. Was een paar maanden geleden al het nieuws dat Amazon series aan het opkopen was voor de Nederlandse versie van Amazon Prime, dus waarom ze dan Mozart hebben verkocht aan HBO?
Omdat ze dat al hebben gedaan voordat Prime Video naar Nederland zou komen; ik zag Mozart volgens mij ergens vorig jaar al langskomen op HBO.

Zo is het bij HBO zelf ook zo geweest dat True Blood daar niet werd uitgezonden, omdat die rechten al waren verkocht aan RTL (of een andere omroep, weet het niet meer zeker).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_167373477
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:14 schreef Breuls het volgende:

[..]

Omdat ze dat al hebben gedaan voordat Prime Video naar Nederland zou komen; ik zag Mozart volgens mij ergens vorig jaar al langskomen op HBO.

Zo is het bij HBO zelf ook zo geweest dat True Blood daar niet werd uitgezonden, omdat die rechten al waren verkocht aan RTL (of een andere omroep, weet het niet meer zeker).
Hoop dat ze wat rechten van HBO hebben overgenomen vanaf 1 januari, want het aanbod is vrij dramatisch op dit moment. Transparent mist ook het laatste seizoen zie ik.
pi_173634056
Sinds gisteren kan ik op mijn ps4 een app downloaden van Amazon prime.

Maar je hebt nog steeds een creditcard nodig dus kan nog geen lid worden
  Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:12:13 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_174228462
Stil topic, dit. We zijn alweer een tijdje verder; hoe zit het met het Amazon Prime-gebruik op FOK!?

Ik heb nog steeds mijn account en kijk nog af en toe iets, maar ik merk wel dat ik door het gebruiksgemak van Netflix vaker daar zoek naar iets te kijken, dan op Prime. En dat terwijl er toch best wat goede content te vinden is. Ik hoop dat de Apple TV-app voor Prime Video snel komt; dat zou het voor mij aantrekkelijk maken om vaker te kijken. Dat gestream van je computer of tablet naar je tv wordt een beetje vermoeiend, na een tijdje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:17 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Hoop dat ze wat rechten van HBO hebben overgenomen vanaf 1 januari, want het aanbod is vrij dramatisch op dit moment. Transparent mist ook het laatste seizoen zie ik.
Dit is misschien inmiddels allang bij iedereen bekend, maar HBO-series zijn te zien bij Ziggo.

Amazon Prime Video voegt binnenkort voor (o.a.) Nederlandse kijkers de series The Exorcist en This is Us toe. Die laatste is nu te zien op FOX, dus het kan even duren voordat die te zien is. The Exorcist heb ik van de zomer zitten kijken en is best de moeite waard. Het is een vervolg op de film, dus dat is wel interessant. :)

Hier een citaat uit een persbericht:
quote:
“This is Us weet met prachtige, rauwe storytelling en herkenbare karakters een breed publiek aan zich te binden, terwijl The Exorcist - met spannende plot twists en huiveringwekkende suspense - horrorfans wereldwijd zal grijpen”, aldus Evan Scheffel, Executive Vice President, The Americas, Twentieth Century Fox Television Distribution. “We zijn ontzettend trots op onze samenwerking met Amazon en we kijken ernaar uit om kijkers wereldwijd kennis te laten maken met deze fantastische series.”

This is Us - dit weekend met 11 Emmy nominaties overladen en winnaar in de categorieën Outstanding Lead Actor in a Drama Series (Sterling K. Brown) en Outstanding Guest Actor in a Drama Series (Gerald McRaney) - vertelt het familieverhaal van de Pearsons gedurende twee decennia. We maken kennis met Jack (Milo Ventimiglia) en Rebecca (Mandy Moore) als jonge ouders in de jaren ’80 en hun 37-jarige kinderen Kevin (Justin Hartley), Kate (Chrissy Metz) en Randall (Sterling K. Brown) in hun eigen zoektocht naar liefde en zingeving vandaag de dag. De dramedy laat up close & personal zien hoe zelfs de kleinste momenten in ons leven impact hebben op wie we zijn en worden, en hoe de verbinding met anderen tijd, afstand en zelfs de dood kan overstijgen. This Is Us wordt geproduceerd door 20th Century Fox Television.

Ruim veertig jaar na de Academy Award®-genomineerde cult classic is de The Exorcist terug op het scherm als TV serie. The Exorcist is een psychologische thriller die twee totaal uiteenlopende priesters volgt die zich ontfermen over een familie die door duivelse krachten worden beheerst. Priester Tomas Ortega (Alfonso Herrera) is het nieuwe gezicht van de Katholieke Kerk: hij is progressief, ambitieus en gevoelig. Priester Marcus (Ben Daniels) is alles wat Tomas niet is: meedogenloos, lomp en volledig in de ban van zijn missie, wat tot continue frustratie leidt met zijn tegenpool binnen de kerk, Priester Bennett (Kurt Egyiawan). De Rance family is lid van de parochie van priester Tomas en is voor de buitenwereld een doorsnee Amerikaans gezin. Niets is echter wat het lijkt. De moeder, Angela (Academy Award en Golden Globe winnaar Geena Davis) smeekt Tomas om hulp, waarmee ze de jonge en naïeve priester onbedoeld tot aartsvijand van de rechtlijnige Marcus bombardeert. The Exorcist is een productie van Morgan Creek Productions in samenwerking met 20th Century Fox Television. Schrijver en executive producer is Emmy Award genomineerde Jeremy Slater.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_174228754
Heel toevallig vanochtend opnieuw een abonnement genomen, voornamelijk omdat The Grand Tour binnenkort weer begint :) .
Maar heb zojuist ook een aantal nieuwe series in m'n wachtlist gezet, o.a. American Gods, You Are Wanted en de wat meer bekende Downton Abbey (S5 nog niet gezien, aangezien ie bij Netflix is verwijderd }:| ).

Verder ook erg benieuwd naar de nieuwe serie Lore (Amazon Original), die volgende week vrijdag uitkomt.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:45:18 #18
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_174228983
Ik vind het wel raar dat series die nog niet te zien zijn, wel in het menu staan en aan te klikken zijn. Netflix heeft dat ook wel een beetje, maar toch anders: als je zoekt op een serie die nog niet uit is kun je 'm wel vinden, maar tijdens het bladeren staat-ie er niet. Maar Lore staat er bij Prime gewoon tussen.

Wat dat betreft heeft Prime wel meer dode mussen, zoals het tweede seizoen van Mr. Robot. Dat kun je aanklikken, en alle afleveringen staan genoemd, maar ze zijn niet af te spelen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_174229479
Hebben ze nu wel eigenlijk al hun eigen series gelijk met Amerika? Want vorig jaar mistten ze nog de helft van hun eigen series en was bijvoorbeeld Seizoen 3 van Mozart in the Jungle niet beschikbaar toen die in Amerika uitkwam en was het nieuwste seizoen van Transparent ook nog niet beschikbaar.

Heb het laatste jaar toch wel flink wat Amazon originals gekeken dus als ze dat deel van het aanbod gefixed hebben is het misschien wel weer interessant om een abbotje te nemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 10:16:37 ]
pi_174229521
@Breuls: vaak doet Amazon dit ter promotie, dan staat er alvast een vooraankondiging met een trailer.
Dat van Mr. Robot vind ik trouwens maar erg vaag, deze maand komt S3(!) uit op Prime Video UK.
S2 staat hier ogenschijnlijk 'klaar', maar is niet beschikbaar en geen enkele indicatie wanneer ie daadwerkelijk te streamen is, vaag... :? (en slecht ook imho).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_174232141
Zou best Amazon Prime willen aanschaffen, maar volgens mij is die shit helemaal niet gemaakt en gebruiksvriendelijk voor Nederlandse consumenten.
  Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:30:31 #22
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_174232222
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:26 schreef Odaiba het volgende:
Zou best Amazon Prime willen aanschaffen, maar volgens mij is die shit helemaal niet gemaakt en gebruiksvriendelijk voor Nederlandse consumenten.
Sinds december is er een verschil tussen 'Amazon Prime', een premiumdienst van Amazon die voordelen biedt bij het shoppen, plus een abonnement op muziek en streaming video, en 'Amazon Prime Video', wat alléén de video-tak van Prime is en dient als een tegenhanger van Netflix. Prime Video is inderdaad minder gebruiksvriendelijk dan bijvoorbeeld Netflix, maar een willekeurige andere partij (zoals Ziggo Movies & Series) is eigenlijk ook niet gebruiksvriendelijk, dus blijkbaar is de markt nog een beetje ouderwets.

Prime Video wordt aangeboden via primevideo.com. Je kunt daar zelf checken of je het een beetje te doen vindt. Het is beschikbaar in 200 landen, en er zijn ook titels die Nederlandse ondertiteling hebben, dus er wordt wel links en rechts specifiek rekening gehouden met Nederlandse klanten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_174232237
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:30 schreef Breuls het volgende:

[..]

Sinds december is er een verschil tussen 'Amazon Prime', een premiumdienst van Amazon die voordelen biedt bij het shoppen, plus een abonnement op muziek en streaming video, en 'Amazon Prime Video', wat alléén de video-tak van Prime is en dient als een tegenhanger van Netflix. Prime Video is inderdaad minder gebruiksvriendelijk dan bijvoorbeeld Netflix, maar een willekeurige andere partij (zoals Ziggo Movies & Series) is eigenlijk ook niet gebruiksvriendelijk, dus blijkbaar is de markt nog een beetje ouderwets.

Prime Video wordt aangeboden via primevideo.com. Je kunt daar zelf checken of je het een beetje te doen vindt. Het is beschikbaar in 200 landen, en er zijn ook titels die Nederlandse ondertiteling hebben, dus er wordt wel links en rechts specifiek rekening gehouden met Nederlandse klanten.
Ergens een site waar ik de content die beschikbaar is kan zien?
  Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:33:54 #24
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_174232272
Ik wilde zeggen 'die link geef ik je net', maar blijkbaar moet je ingelogd zijn om het aanbod te zien. Nee, ik heb geen idee of er een compleet overzicht is. Wel is er op Wikipedia een overzicht van hun eigen originals: https://en.wikipedia.org/(...)istributed_by_Amazon
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_174232567
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:33 schreef Breuls het volgende:
Ik wilde zeggen 'die link geef ik je net', maar blijkbaar moet je ingelogd zijn om het aanbod te zien. Nee, ik heb geen idee of er een compleet overzicht is. Wel is er op Wikipedia een overzicht van hun eigen originals: https://en.wikipedia.org/(...)istributed_by_Amazon
Ik heb wel goede dingen gehoord over The Man in the High Castle, maar ik moet nog wel een paar series hebben die het de moeite waard maken. Heb jij aanraders?
  Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:53:03 #26
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_174232678
American Gods is in Nederland exclusief voor Prime, daar is nu 1 seizoen van en die vond ik erg goed. Preacher komt in Nederland ook bij FOX, maar eerst bij Amazon (en daar kun je het zonder reclame kijken). Twee seizoenen, het kijken waard.

Amazon heeft ook prijswinnende series, zoals Transparent, maar ik heb zelf nog niet zo veel gezien. Wel toevallig net aflevering 1 van Fleabag gekeken, een serie met goede kritieken, en die vond ik erg leuk.

En er zijn natuurlijk ook oudere en nieuwere klassiekers, zoals Seinfeld of Community, die je daar kunt zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_174232714
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:53 schreef Breuls het volgende:
American Gods is in Nederland exclusief voor Prime, daar is nu 1 seizoen van en die vond ik erg goed. Preacher komt in Nederland ook bij FOX, maar eerst bij Amazon (en daar kun je het zonder reclame kijken). Twee seizoenen, het kijken waard.

Amazon heeft ook prijswinnende series, zoals Transparent, maar ik heb zelf nog niet zo veel gezien. Wel toevallig net aflevering 1 van Fleabag gekeken, een serie met goede kritieken, en die vond ik erg leuk.

En er zijn natuurlijk ook oudere en nieuwere klassiekers, zoals Seinfeld of Community, die je daar kunt zien.
De meeste series die niet amazon-originals zijn heb ik vaak al gezien. Een streamingdienst moet mij dus echt met origineel content over de streep halen. Bedankt voor je post iig
pi_174232862
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 09:12 schreef Breuls het volgende:maar ik merk wel dat ik door het gebruiksgemak van Netflix vaker daar zoek naar iets te kijken, dan op Prime.
Ik heb dat met Netflix en Ziggo, omdat Netflix toch wat fijner werkt gebruik ik dat veel meer.
  Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:02:27 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_174232886
Ja, same here, terwijl Ziggo toch de HBO-series heeft en die mag ik graag kijken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_174232941
De series Bosch, Goliath en Hand Of God (allemaal al gezien) vind ik persoonlijk ook wel aanraders.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_174232948
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:02 schreef Breuls het volgende:
Ja, same here, terwijl Ziggo toch de HBO-series heeft en die mag ik graag kijken. :)
Jep
pi_174938601
https://www.amazon.de/gp/(...)8&hubSpokeCountry=NL

Amazon Prime is vanaf vandaag ook beschikbaar in Nederland, waarbij de streamingsdienst inbegrepen is. Ik heb zojuist mijn (lopende) Prime Video abonnement omgezet naar Amazon Prime, verliep vlekkeloos :) .
Voor alle voordelen van Amazon Prime, zie de link. Ik zie nog geen artikel op de FP staan, helaas, maar er staat wel al een nieuwsbericht over op Tweakers.net.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_174939707
Heb je nog steeds een creditcard nodig om te registreren?
pi_174940334
@Vinture: betalen middels iDeal is nu ook mogelijk, dus ik neem aan dat registreren zonder CC geen probleem (meer) is.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_174941036
O beter
pi_174942875
Ik kan me nu aanmelden bij Amazon.nl
Maar als ik dan Amazon prime video zoek dan kom ik op de usa site en daar zegt ie dat ik geen account heb
pi_174942985
@Vinture:
Check: www.primevideo.com
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_174942986
Nu kan ik wel inloggen maar als ik dan de 30 dagen trial wil doen moet ik alsnog creditcard gegevens invullen
  woensdag 8 november 2017 @ 19:09:13 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174946528
Ah , topic was al geschopt. Goeie prijs, denk dat ik het wel neem. Zeker in combinatie met gratis verzenden zeer interessant.

quote:
Amazon Prime kost tot 31-03-2018 slechts EUR 3,99 per maand. Daarna kost Prime EUR 5,99 per maand. Opzeggen kan altijd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 8 november 2017 @ 22:49:47 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174951014
Nou, ik kan in ieder geval verder met Fear the Walking Dead. Daar was ik halverwege toen het downloadverbod zijn intrede deed.

Ook Mr. Robot staat erop.

Ben niet ontevreden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174989212
Het is nu gelukt met inloggen en ik heb nu een maand proeftijd

Maar alles waarbij staat nl ondertiteld daar loopt de ondertiteling niet gelijk en maar 5 dingen hebben nl ondertitels bij mij
pi_174989514
Nu heb ik preacher gevonden die heeft wel nl ondertiteling

Staan wel leuke dingen bij die ik al heel lang op netflix mis en verder nergens legaal te kijken waren zoals seinfeld en american Gods
pi_175050015
Ben nu bezig met the man in the high castle
Had paar jaar geleden 5 afleveringen gezien en nu weer verder gegaan
Jammer dat dit niet nl ondertiteld is maarja
  Admin dinsdag 14 november 2017 @ 08:03:08 #44
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175060168
Amazon koopt tv-rechten Lord of the Rings

Het lijkt erop dat ze hun mogelijke kans op een Game of Thrones-achtige hit gevonden hebben. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_175061234
Leuk nieuws uiteraard, maar ben anderzijds ook wel een beetje bang dat Amazon de abonnementsprijs niet op 4 euro p/m kan houden door dure producties als deze (kijk maar naar Netflix...) :{
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Admin dinsdag 14 november 2017 @ 11:14:18 #46
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175062828
Het is 6 euro per maand (3 euro voor introductie). En ja, dat gaat natuurlijk een keer stijgen, maar niet voordat Amazon een flinke uitbouw van hun aanbod heeft gedaan, neem ik aan. Ze hebben nu nog baat bij een lage prijs voor een lage instap. Ze bieden immers veel minder dan Netflix.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_175063864
6 euro is voor een maandelijks abo, je kunt ook kiezen voor jaarlijkse betaling van 49 euro, dan kom je uit op zo'n 4 euro p/m
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Admin dinsdag 14 november 2017 @ 12:44:29 #48
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175064203
Oh nice. Is dat ook voor Prime zelf?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_175064273
Yep, ik bedoelde idd voor Prime :) .
Zeker een mooi bedrag, hopelijk blijft het nog even zo ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:28:39 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175071036
Heb gister een led lampje voor 6 euro besteld, zonder verzendkosten. Gewoon omdat het kan _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175071712
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb gister een led lampje voor 6 euro besteld, zonder verzendkosten. Gewoon omdat het kan _O_
:D
Volgende week trouwens goed alle deals in de gaten houden, Amazon doet mee aan Cyber Monday (dit duurt de hele week bij Amazon).

Nog een tip: gebruik ook de Amazon.de shop app ;)
(sorrie voor de ietwat offtopic! :@ )
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_175075392
Weet iemand een app zoals upflix voor netflix maar dan voor Amazon
pi_175081142
@Vinture: de app JustWatch (zowel voor Amazon als voor Netflix)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_175081177
Oke fijn dankjewel
pi_175092870
Preacher is echt geweldig ben bij aflevering 5 en het word steeds beter

Bij netflix staat er wel veel meer op maar ik vind dat Amazon meer goeie aparte series heeft

Zoals preacher en the man in the high castle en american Gods
pi_175179619
Superblij met mijn Amazon Prime, maar mên, je komt elke keer wel een kleine bug tegen. Wat dat betreft is Netflix echt top.
  Admin woensdag 22 november 2017 @ 09:51:51 #57
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175234694
Philip K. Dick’s Electric Dreams
Deze tv-serie is oorspronkelijk Brits en in de UK al te zien geweest, maar wordt nu verder verspreid door Amazon:
quote:
Amazon heeft aangekondigd dat de nieuwe sci-fi serie Philip K. Dick’s Electric Dreams vanaf vrijdag 12 januari exclusief beschikbaar is op Prime Video.

Elke aflevering van de 10-delige serie is gebaseerd op een van de meeslepende verhalen van de bekroonde sci-fi auteur Philip K. Dick en speelt zich af in een unieke wereld - van de verre uithoeken van het heelal tot dichterbij huis. De verschillende verhalen hebben één ding gemeen: centraal staat het universele belang en de rol van de mensheid. De sterrencast bestaat onder andere uit Steve Buscemi, Bryan Cranston, Greg Kinnear, Anna Paquin, Richard Madden en Liam Cunningham.
Nog een stukje Engelstalig persbericht:
quote:
Philip K. Dick’s Electric Dreams features an all-star cast, including Steve Buscemi (Boardwalk Empire), Bryan Cranston (Breaking Bad), Greg Kinnear (Heaven is For Real), Maura Tierney (The Affair), Janelle Monáe (Moonlight), Mireille Enos (The Catch), Anna Paquin (True Blood), Terrence Howard (Empire), Timothy Spall (Mr. Turner), Liam Cunningham (Game of Thrones), Richard Madden (Game of Thrones), Holliday Grainger (The Finest Hours), Mel Rodriguez (Last Man on Earth), Vera Farmiga (Bates Motel), Jack Reynor (Macbeth), Essie Davis (The Babadook), Benedict Wong (Doctor Strange), Geraldine Chaplin (A Monster Calls), Juno Temple (Vinyl) and David Lyons (Revolution), among many others.

Each episode is inspired by one of Philip K. Dick’s renowned short stories and has been adapted by leading American and British writers and directors, including Ronald D. Moore (Battlestar Galactica, Outlander), Michael Dinner (Justified, Sneaky Pete), Tony Grisoni (Fear and Loathing in Las Vegas), Jack Thorne (Harry Potter and the Cursed Child), Matthew Graham (Doctor Who), David Farr (The Night Manager), Dee Rees (Bessie), Travis Beacham (Pacific Rim), Jessica Mecklenburg (Stranger Things), Francesca Gregorini (Humans), Alan Taylor (Game of Thrones, Mad Men) and Peter Horton (Grey’s Anatomy, The Shield).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_175234950
Klinkt goed! :)

Vandaag maar eens beginnen aan het laatste seizoen van Downton Abbey :s)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_175366406
Wat is het amazon beleid omtrent televisie programma`s? kan ik het hele seizoen in 1 keer bekijken of moet ik steeds een week wachten?
speak only if it improves the silence.
  Admin dinsdag 28 november 2017 @ 18:51:21 #60
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175366536
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:44 schreef TjjWester het volgende:
Wat is het amazon beleid omtrent televisie programma`s? kan ik het hele seizoen in 1 keer bekijken of moet ik steeds een week wachten?
Dat kun je toch zien? Als het hele seizoen erop staat kun je het direct in z'n geheel kijken, en anders niet. :+

Het is precies zoals bij Netflix: de Amazon Originals en de in hun volledigheid aangekochte series staan er in 1x op, maar de series die in de VS (of elders) wekelijks worden uitgezonden én daarnaast bij ons op Prime Video te zien zijn, zullen wekelijks verschijnen. Dat was bijvoorbeeld met Starz-serie American Gods het geval: je kunt daar nu seizoen 1 in 1x kijken, maar seizoen 2 wordt straks een 1 aflevering per week-situatie.

Kleine uitzondering is dat sommige Originals in delen worden gereleased. Zoals The Tick, waarvan de eerste paar afleveringen in 1x zijn vrijgegeven, en de volgende batch over een paar maanden komt. Dat vormt samen een seizoen, maar dat seizoen is dus eigenlijk wel in delen online gezet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_175366581
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat kun je toch zien? Als het hele seizoen erop staat kun je het direct in z'n geheel kijken, en anders niet. :+

Het is precies zoals bij Netflix: de Amazon Originals en de in hun volledigheid aangekochte series staan er in 1x op, maar de series die in de VS (of elders) wekelijks worden uitgezonden én daarnaast bij ons op Prime Video te zien zijn, zullen wekelijks verschijnen. Dat was bijvoorbeeld met Starz-serie American Gods het geval: je kunt daar nu seizoen 1 in 1x kijken, maar seizoen 2 wordt straks een 1 aflevering per week-situatie.

Kleine uitzondering is dat sommige Originals in delen worden gereleased. Zoals The Tick, waarvan de eerste paar afleveringen in 1x zijn vrijgegeven, en de volgende batch over een paar maanden komt. Dat vormt samen een seizoen, maar dat seizoen is dus eigenlijk wel in delen online gezet.
Het ging mij vooral om seizoen 2 van the grand tour die in december online komt.
speak only if it improves the silence.
  Admin dinsdag 28 november 2017 @ 19:01:08 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175366724
Oh, dat is wel een goede. Dat is natuurlijk een iets ander soort programma. Als ik naar de aflevering-informatie kijk zie ik bij aflevering 1 de datum 8 december staan, bij aflevering 2 16 december, en zo verder.

Daar zouden ze dus wellicht wel het ouderwetse model kunnen hanteren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_175366749
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 19:01 schreef Breuls het volgende:
Oh, dat is wel een goede. Dat is natuurlijk een iets ander soort programma. Als ik naar de aflevering-informatie kijk zie ik bij aflevering 1 de datum 8 december staan, bij aflevering 2 16 december, en zo verder.

Daar zouden ze dus wellicht wel het ouderwetse model kunnen hanteren.
The grand tour is het enige gepresenteerde programma van amazon toch? ik twijfel nu nog tussen dit of netflix.
speak only if it improves the silence.
  Admin dinsdag 28 november 2017 @ 19:18:20 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175367010
Dat zou kunnen. Ik weet wel dat ze American football live hebben, en dat is natuurlijk ook een soort van gepresenteerd, maar verder weet ik zo snel niet of ze andere programma's hebben met presentatie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 6 december 2017 @ 15:51:07 #65
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175530160
quote:
Amazon Prime Video app beschikbaar op Apple TV

Prime Video App nu beschikbaar op Apple TV 4K en Apple TV in meer dan honderd landen

Prime Video voor Apple TV komt net op tijd voor de première van The Grand Tour seizoen 2 op 8 december


Seattle, 6 december 2017 – Amazon heeft vandaag bekend gemaakt dat de Prime Video app beschikbaar is op Apple TV 4K en de eerdere versies van Apple TV. De app is beschikbaar in meer dan 100 landen, waaronder Nederland. Prime Video leden kunnen hierdoor op nog meer manieren genieten van bekroonde en geprezen titels waaronder Prime Originals en Hollywood blockbusters en series. Zo kunnen fans bijvoorbeeld vanaf vrijdag via Apple TV 4K en Apple TV genieten van het nieuwe seizoen van The Grand Tour.

“Alles wat wij doen staat in het teken van het verbeteren van de ervaring van onze klanten en we zijn verheugd dat ze nu ook Prime Video op Apple TV kunnen streamen”, aldus Mark Eamer, Vice President van Prime Video. “De app is net op tijd voor het langverwachte, nieuwe seizoen van The Grand Tour, dat op 8 december in première gaat. Prime Video leden die streamen via Apple TV 4K hebben daarnaast de buitengewone kijkervaring van 4K HDR.”

Apple TV-eigenaren wereldwijd hebben nu toegang tot Amazon Original Movies en Prime Originals zoals The Grand Tour, The Marvelous Mrs. Maisel en The Tick en de aanstaande releases Jean-Claude Van Johnson op 15 december en Philip K. Dick’s Electric Dreams op 12 januari 2018. Prime Video biedt een breed scala aan bekroonde kinderseries en –films waaronder Tumble Leaf, If You Give a Mouse a Cookie, en The Snowy Day.
*O* Yay. Grootste drempel voor mij om weinig Amazon te kijken is dat de concurrent gewoon netjes een Apple TV-app heeft.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_175530695
Heroes reborn staat op Amazon prime
pi_175537611
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

*O* Yay. Grootste drempel voor mij om weinig Amazon te kijken is dat de concurrent gewoon netjes een Apple TV-app heeft.
Dat maakt het al interessanter. Ik begrijp dat je drie unieke films tegelijk kunt kijken? En hoe is de kwaliteit tov Netflix (of bijv. Videoland)?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_175538585
Kwaliteit is wel goed enige nadeel is dat niet alles Nederlandse ondertiteling heeft
  Admin donderdag 7 december 2017 @ 07:50:11 #69
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175543159
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:38 schreef Aether het volgende:

Ik begrijp dat je drie unieke films tegelijk kunt kijken?
Zelf? :+

Ik heb geen idee. Ik gebruik dit soort diensten niet samen met iemand anders.
quote:
En hoe is de kwaliteit tov Netflix (of bijv. Videoland)?
Ik moet de app nog gebruiken, maar streamen vanaf mijn iPad zag er altijd prima uit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_175545327
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 07:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Zelf? :+
Ik ben de enige die dat doet? :+

Amazon meldt dat je drie apparaten kunt gebruiken, maar per apparaat niet naar dezelfde film (en serie?) kan kijken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin donderdag 7 december 2017 @ 17:20:33 #71
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175554614
Aha. Dat is er eentje meer dan het standaardabonnement van Netflix, geloof ik? Op zich wel netjes. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 10 december 2017 @ 08:04:55 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175614691
Deze week is er vier euro afgeschreven dus ik ging maar weer eens verder met Fear the Walking Dead. Nu was ik ergens halverwege de aflevering maar de app startte de aflevering opnieuw. Dat is wel matig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Admin zaterdag 16 december 2017 @ 14:18:11 #73
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175761588
Nieuwe serie bij Amazon: Jean-Claude van Johnson, met Jean-Claude van Damme als zichzelf in de rol van spion. Een actiekomedie waarvan de wereldpremière afgelopen week in Parijs plaatsvondt, en FOK! was erbij:

Jean-Claude van Johnson: terugkeer van de Muscles from Brussels
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_175761771
Is het mogelijk een alternatief wachtwoord in te stellen?
Of is (moet) dit altijd gelijk zijn aan het Amazon-account?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin zaterdag 16 december 2017 @ 14:48:17 #75
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175762038
Het ís je Amazon-account, dus ik denk niet dat dat mogelijk is. Maar je weet het pas als je het aan Amazon vraagt. Ze hebben prima support; klik op een knopje op de website en je telefoon gaat met een supportmedewerker aan de lijn. Kan ik aanbevelen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_175769220
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 14:48 schreef Breuls het volgende:
Het ís je Amazon-account, dus ik denk niet dat dat mogelijk is. Maar je weet het pas als je het aan Amazon vraagt. Ze hebben prima support; klik op een knopje op de website en je telefoon gaat met een supportmedewerker aan de lijn. Kan ik aanbevelen. :)
Oh, ik begrijp dat het om een Amazon-account gaat. Voor eventueel instellen op andere apparaten vind ik dat niet handig. Zie nu dat m'n vraag wat onduidelijk is ;)

Ik ga Amazon nog doornemen en eventueel contact opnemen (hoewel ik het idee heb dat het niet mogelijk is).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin zondag 17 december 2017 @ 11:49:37 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_175779845
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 december 2017 20:34 schreef Aether het volgende:

[..]

Oh, ik begrijp dat het om een Amazon-account gaat. Voor eventueel instellen op andere apparaten vind ik dat niet handig. Zie nu dat m'n vraag wat onduidelijk is ;)
Dat is het nog steeds. Je wil Amazon Prime Video gebruiken zonder Amazon-account? Wat voor nut heeft dat?
quote:
Ik ga Amazon nog doornemen en eventueel contact opnemen (hoewel ik het idee heb dat het niet mogelijk is).
Contact opnemen is prima mogelijk. Werkt heel makkelijk, in mijn ervaring. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 24 december 2017 @ 13:18:41 #78
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175969762
Zo, ik heb S2 van Fear the Walking Dead gekeken. Meer van genoten dan van het laatste seizoen van de gewone Walking Dead.

Zat even verder te kijken en ze hebben ook Mr. Robot en Hawaï Five O. Ik blijf nog ff lid dus.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_176210994
Parks en recreation staat op amazon
pi_176229652
amazon heeft er vandaag veel oude films op gegooid zoals

third encounter of the third kind, the Sum of al fears, untouchables, fight club, terminator salvation,insidious 2,

gattaca, mee the parents, meet the fokkers, meet the spartans, the Longest yard, little fokkers,

watchman, hitch,the karate kid en nog wat meer

Ik weet alleen niet of alles Nederlands ondertiteld is
  maandag 8 januari 2018 @ 18:01:26 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_176370726
Wat ondertitels betreft, ik heb regelmatig dat ze voor of achter lopen op de gesproken tekst. Hebben meer gebruikers daar last van?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 12 januari 2018 @ 22:52:39 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_176464931
Ugh, Er is een cross-over episode met NCIS LA. Waar kan ik die serie kijken?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Admin zaterdag 13 januari 2018 @ 09:11:53 #83
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_176470556
Volgens Film.nl kun je die alleen in winkels kopen. Maar die informatie is ook niet altijd juist.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 17 januari 2018 @ 15:11:45 #84
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_176567102
Ik heb de afgelopen week The Marvelous Mrs. Maisel gekeken. Over een huisvrouw in de jaren 50 die, nadat haar man haar verlaat, besluit een comedian te worden. We zien hoe ze daadwerkelijk grappig is, haar best doet om een show op te bouwen en dergelijke, en tegelijk wat voor impact het op haar heeft dat ze nu alleen is met haar twee kinderen.

De serie is grappig (maar het is geen comedy) en origineel qua setting (New York, 1958, upper class Joodse families, underground comedy clubs) en heerlijk vlot geschreven. Rachel Broshanan (o.a. House of Cards) speelt Miriam Maisel, de hoofdrol, en is absoluut geweldig: ze staat eenvoudig op zichzelf, straalt op de momenten dat Miriam een comedy-routine doet en is heel boeiend om naar te kijken. Ze won overigens een Golden Globe voor deze rol, en dat is niet onterecht.

Er is 1 seizoen van acht afleveringen, en een tweede komt eraan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_176611155
Hmm..klinkt als interessant.

Grappig is dat ik gisteren of zo een film zat te kijken en waar ik in eerste instantie helemaal geen weet over had. De film was:


Boeiend, grappig en het kijken waard.

Btw.. wat is de meerwaarde van Amazone t.o.v. wat we al hebben aan Netflix/Ziggo Films e.d.
  Admin vrijdag 19 januari 2018 @ 14:43:22 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_176611433
Staat die film op Prime? Da's ook snel; die is hier nog niet eens in de bioscoop geweest.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 18 februari 2018 @ 11:38:19 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177272674
Hmm, volgens de site zou Lethal Weapon S1 beschikbaar zijn maar in de app kan ik m niet vinden. Misschien maar goed ook, ben bijna klaar met Hawaii Five O en heb vooralsnog twee maanden voor niets Netflix UHD genomen :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177286974
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, volgens de site zou Lethal Weapon S1 beschikbaar zijn maar in de app kan ik m niet vinden. Misschien maar goed ook, ben bijna klaar met Hawaii Five O en heb vooralsnog twee maanden voor niets Netflix UHD genomen :')
Via de website kan je m ook niet vinden
Hier staat ie er ook niet tussen https://www.justwatch.com/nl/provider/amazon-prime-video/new
  zondag 18 februari 2018 @ 22:02:12 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177287469
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:30 schreef Chrizs het volgende:

[..]

Via de website kan je m ook niet vinden
Hier staat ie er ook niet tussen https://www.justwatch.com/nl/provider/amazon-prime-video/new
Via de site wel, vinkje Prime staat er ook bij. Maar daadwerkelijk kijken kan helaas niet.


The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177287560
quote:
9s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Via de site wel, vinkje Prime staat er ook bij. Maar daadwerkelijk kijken kan helaas niet.

Die verwijst naar de Duitse Amazon Prime
  zondag 18 februari 2018 @ 22:16:15 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177287781
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:05 schreef Chrizs het volgende:

[..]

Die verwijst naar de Duitse Amazon Prime
Waar vind ik de Nederlandse dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177287819
quote:
5s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waar vind ik de Nederlandse dan?
https://www.primevideo.com maar daar staat ie niet op
  zondag 18 februari 2018 @ 22:23:15 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177287893
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:19 schreef Chrizs het volgende:

[..]

https://www.primevideo.com maar daar staat ie niet op
Ah, okay. Dan was ik in de war. Thnx.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177637177
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 14:26 schreef Iwanius het volgende:
Hmm..klinkt als interessant.

Grappig is dat ik gisteren of zo een film zat te kijken en waar ik in eerste instantie helemaal geen weet over had. De film was:


Boeiend, grappig en het kijken waard.

Btw.. wat is de meerwaarde van Amazone t.o.v. wat we al hebben aan Netflix/Ziggo Films e.d.
SJW crap :r
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:27:45 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177695819
SPOILER: cover
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear the Walking Dead S3 - 2017 - 16+
Audio: DE EN | Subs: DE EN
Genre: Horror, Comedy, Drama
Derde seizoen van de spin-off van The Walking Dead. De familie Clark is nog steeds een beetje buiten in de zon aan het rondlopen tussen de zombies.

Pff, veel werk man. Heb nu nog meer respect voor Aether in het Netflix topic!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 9 maart 2018 @ 22:20:56 #96
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_177714470
Ik zie nu ook The Office US op Amazon Prime staan
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
  maandag 9 april 2018 @ 07:35:51 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178400612
Ik zie dat Amazon weer 3,99 heeft afgeschreven, tot wanneer geldt die prijs? Ik dacht zelf t/m maart namelijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178411756
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 07:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie dat Amazon weer 3,99 heeft afgeschreven, tot wanneer geldt die prijs? Ik dacht zelf t/m maart namelijk.
Ik dacht ook idd t/m maart. Ikzelf heb het daarom al omgezet naar een jaarabonnement (49 euro, omgerekend zo'n 4 euro p/m).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  maandag 9 april 2018 @ 21:11:23 #99
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178414976
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 18:34 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ik dacht ook idd t/m maart. Ikzelf heb het daarom al omgezet naar een jaarabonnement (49 euro, omgerekend zo'n 4 euro p/m).
Heb het al gevonden:

quote:
Huidig lidmaatschap
EUR 5,99 na 30-09-2018
Blijkbaar verlengd :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178415449
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2018 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

Blijkbaar verlengd :)
Hmm, vreemd dat ze hier dan niet even informeren via mail. Maar goed, ze willen duidelijk nog even door met 'zieltjes winnen' :P .

Mja, qua bedrag maakt het dan (nog) niet uit, ik was toch al van plan om voorlopig door te gaan met Prime, voor 4 euro p/m ben ik er best tevreden mee :) .

Volgens mij nog niet eerder genoemd hier, maar de serie The Terror is echt een aanrader! Er staan inmiddels 5 afleveringen op (van de -dacht ik- 10 in totaal).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_178415790
Hebben ze nu eindelijk support voor Chromecast? Tijd een abonnement gehad maar ook weer snel afgehaakt omdat ik niet zoveel TV kijk.
  maandag 9 april 2018 @ 21:50:26 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178416067
quote:
5s.gif Op maandag 9 april 2018 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben ze nu eindelijk support voor Chromecast? Tijd een abonnement gehad maar ook weer snel afgehaakt omdat ik niet zoveel TV kijk.
Nope. Maar mijn tv heeft gelukkig een Amazon Video app, dat werkt vooralsnog prima.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178420523
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2018 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nope. Maar mijn tv heeft gelukkig een Amazon Video app, dat werkt vooralsnog prima.
Voor mij en nog steeds een gemis. Mijn TV is helaas niet zo slim en voor praktisch alle andere videodiensten is er wel Chromecast ondersteuning.
  dinsdag 10 april 2018 @ 08:31:11 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178420770
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2018 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Voor mij en nog steeds een gemis. Mijn TV is helaas niet zo slim en voor praktisch alle andere videodiensten is er wel Chromecast ondersteuning.
Het is ook belabberd inderdaad. Als mijn tv die app niet had gehad, dan had ik ook geen abo afgesloten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178453507
Ik kan geen algemene Amazon Prime thread vinden, dus gooi ik mijn vraag hier:

Wanneer ik kijk naar de Nederlandse Amazon Prime-pagina dan zie ik niks over Amazon Prime Read en Amazon Prime Music. Krijgen wij Nederlanders dit niet, of wordt het gewoon niet vermeld?
pi_178453980
Denk dat je dat niet krijgt

Met ondertitels zijn ze ook zuinig bij Amazon
Heb het een paar maanden gehad maar de meeste dingen hebben niet eens ondertitels dus heb het opgezegd
  vrijdag 27 april 2018 @ 18:49:42 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178779610
Grimm klaar (serie is afgelopen) en weer bij met Fear the Walking Dead (t/m S3).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181004122
Voor zo'n groot bedrijf komt Amazon wel met weinig originals hoor....
pi_182513773
Ik zit nu jack ryan te kijken, ik ben onder de indruk. Echt een aanrader.
speak only if it improves the silence.
pi_182516518
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:54 schreef TjjWester het volgende:
Ik zit nu jack ryan te kijken, ik ben onder de indruk. Echt een aanrader.
Correct en tevens juist.

Was een goede serie, jammer dat er maar 8 afleveringen waren.

Verder was Startup ook ok, en The Man in the High Castle natuurlijk top.
  Admin woensdag 24 oktober 2018 @ 16:22:09 #111
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_182715540
Trailer: Julia Roberts twijfelt aan haar werkelijkheid in Homecoming

Dit ziet er ook erg goed uit. (Heb een paar afleveringen gezien: je herkent de hand van Sam Esmail er erg goed in.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_182742986
BEAT tells the story of Robert Schlag, called Beat, a 28 year old Berlin club promoter who is addicted to Berlin’s nightlife including drugs and sex (with men and women). Beat works for Berlin’s most known techno club Sonar, which is owned by his best friend Paul. Given Beat’s connections with the club scene he gets into the focus of the European Security Intelligence (ESI) as they need help while investigating the clubs. The main suspect is Philipp Vossberg, the new co-owner of the Sonar. He is a smart and handsome but ruthless guy who sells human organs and uses the club to cover his dirty deals. Emilia (working for the ESI) partners with Beat on his dangerous journey through organ trafficking and arms trades, all in front of the backdrop of Berlin’s party scene.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin zaterdag 3 november 2018 @ 11:53:26 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_182917195
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:22 schreef Breuls het volgende:
Trailer: Julia Roberts twijfelt aan haar werkelijkheid in Homecoming

Dit ziet er ook erg goed uit. (Heb een paar afleveringen gezien: je herkent de hand van Sam Esmail er erg goed in.)
Speaking of Homecoming; de serie is nu te zien op Prime Video. Ik heb onlangs ook nog even met Julia Roberts en Sam Esmail gesproken, waarvan je het resultaat hier kunt lezen:

Homecoming: de eerste grote tv-rol voor Julia Roberts

En de eerste vier afleveringen bekeken en daar wat over geschreven:

Homecoming: een mysteriethriller die lekker wegkijkt
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_183517657
Heb weer opnieuw Amazon
En het is een heel stuk verbeterd
Veel dingen zijn nu wel ondertiteld

Ben nu the Magicians aan het kijken
Een soort Harry Potter met wat oudere leerlingen
  Admin dinsdag 4 december 2018 @ 10:19:55 #115
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183528649
Morgen is het nieuwe seizoen van The Marvelous Mrs. Maisel te zien. *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 4 december 2018 @ 11:45:07 #116
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183529591
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:19 schreef Breuls het volgende:
Morgen is het nieuwe seizoen van The Marvelous Mrs. Maisel te zien. *O*
Ik kan hieruit opmaken dat die serie wel een aanradertje is? De trailer sprak me niet heel erg aan, maar vooral omdat onduidelijk is wat ik er nou echt van moet verwachten.
Homecoming vond ik overigens prima te bingen :Y
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_183534415
The Magicians is ook aan te raden
  woensdag 5 december 2018 @ 16:38:12 #118
64792 Mryc
play me one more song
pi_183551845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 11:45 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik kan hieruit opmaken dat die serie wel een aanradertje is? De trailer sprak me niet heel erg aan, maar vooral omdat onduidelijk is wat ik er nou echt van moet verwachten.
Homecoming vond ik overigens prima te bingen :Y
Eerste seizoen vond ik echt heel tof.
  Admin vrijdag 7 december 2018 @ 12:19:52 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183582338
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 11:45 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik kan hieruit opmaken dat die serie wel een aanradertje is? De trailer sprak me niet heel erg aan, maar vooral omdat onduidelijk is wat ik er nou echt van moet verwachten.
Homecoming vond ik overigens prima te bingen :Y
Ik vind het een heerlijke serie. :) :Y
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 12 december 2018 @ 07:29:07 #120
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183675337
Deze maand nieuw bij Prime Video:

The Marvelous Mrs. Maisel, Season 2 – December 5
Created by Amy Sherman-Palladino, and starring Rachel Brosnahan, Tony Shalhoub, Alex Borstein, Marin Hinkle, Michael Zegen, Kevin Pollak, Season 2 of The Marvelous Mrs. Maisel premieres on Amazon Prime Video on Wednesday, December 5th.
After Midge’s triumph at the Gaslight, the fallout from her takedown of Sophie Lennon looms large, making her climb up the comedy ladder more challenging than ever. As the actual grind of being a comic begins to take its toll on Midge, the pressure to come clean to her family weighs on her – especially as her choices have a ripple effect on everyone around her.

The Gymkhana Files S1 – December 7
The Gymkhana Files is a Prime Original series featuring famed motorsports star and entrepreneur Ken Block, exclusively on Amazon Prime Video. Friday, December 7 will mark the finale of the eight-episode season and the world premiere of GymkhanaTEN, the culmination of Block and his team’s year-long effort to create his latest viral video in the award-winning franchise. The Gymkhana Files takes viewers deep behind the scenes of one of the world’s wildest, most successful video franchises of all time, with over half a billion views and counting. The series follows Block and his team of Hoonigans as they attempt to create the greatest automotive video of all time, GymkhanaTEN, while simultaneously dealing with the dramatic ups and downs of racing in the World Rallycross Championship. Official trailer can be found here.

Make Us Dream – December 10
Make Us Dream is the definitive account of the life and times of the legendary Steven Gerrard. Born on the 30th May 1980 in Whiston, Merseyside, Steven Gerrard joined the Liverpool FC Academy at age 8. He left 26 years later, having won two FA Cups, three League Cups, one UEFA Cup, one FA Community Shield, one UEFA Super Cup and, in what is widely regarded as one of the most thrilling matches of all-time, one UEFA Champions League. He was named in the PFA Team of the Year a record eight times. Make Us Dream takes a close-up look at the man behind the legend - taking in the highs of Istanbul, the inner conflict of staying loyal to his boyhood club and the turmoil of coming agonisingly close to the trophy that has always eluded him: The Premier League Trophy. A cinematic emotional rollercoaster, Make Us Dream brings a fresh perspective on one of the most famous personalities in world sport. After experiencing Steven Gerrard’s story through his own eyes you’ll never think about elite football in the same way again.

Last One Laughing – December 14
The new Prime Original series LOL: Last One Laughing is an adaptation of the wildly popular Prime Original series in Japan, HITOSHI MATSUMOTO Presents Documental, produced and starring Hitoshi Matsumoto who leads ten famed Mexican comedians who bet money in an anything goes “battle of laughter behind closed doors”. The six-part Prime Original series follows the select group of talented comics who are yet to be unveiled, and come from various styles including stand-up, character, improvisational and physical comedy, among others. LOL: Last One Laughing marks the return of Eugenio Derbez to a series since 2012 after spending his entire TV career writing, producing, directing and starring in Mexican comedies and dramas. In the last six years he has produced and starred in a string of internationally successful feature films including Instructions Not Included, How to be a Latin Lover, and most recently Overboard.

Law & Order: Special Victims Unit, Seasons 5-7 – December 20
The detectives that are part of the NYPD's Special Victims Unit investigate crimes of sexual nature, such as rapes, in which the victim survives and assists authorities in the investigation. The series features a cast of veteran actors, including Mariska Hargitay, Richard Belzer, Dann Florek and, after the first season, rapper Ice-T. Occasional crossover episodes feature detectives from other series in the `Law & Order' franchise.

Pete the Cat: A Very Groovy Christmas – December 21
After performing a play about the Legend of the Christmas Cat, Pete and the gang try to find the real Christmas Cat so that they can get some cool gifts. During their hunt, they end up helping various families along the way. Will they find out that giving is the best way to truly enjoy the holiday?

Niko and the Sword of Light, Season 2, Part 1, The Amulet of Power – December 28
In season two of the Prime Original kids series, Niko's world has been restored, but a new dark power looms in the shadows, waiting for a chance to strike. Only the fabled Amulet of Power can restore the balance between Light and Dark. Niko and his friends must race against the forces of darkness to protect this mysterious relic, an artifact that may hold clues to Niko's very existence.

Clifford The Big Red Dog, Seasons 1-5 – December 31
Make room for Scholastic's Clifford the Big Red Dog, the animated series based on Norman Bridwell's best-selling books. Each episode of this Emmy-nominated series features two stories that emphasise one or more of "Clifford's BIG Ideas" - 10 simple, tangible life lessons. Join Clifford and his owner Emily Elizabeth as they play, work together, respect others - and have fun!

En in 2019 kunnen we onder andere dit verwachten:

The Grand Tour, Season 3 – January 18
For season 3, the trio have filmed around the world, causing more chaos than ever before as they travel through tricky terrains in Colombia, Mongolia, China, Detroit and…Stansted Airport, whilst their giant studio tent remains back home in ‘Jeremy’s garden’ in the Cotswolds.

American Gods Season 2 – March 11
When Shadow Moon (Ricky Whittle) is released from prison, he meets the mysterious Mr. Wednesday (Ian McShane) and a storm begins to brew. Left adrift by the recent death of his wife, Shadow is hired as Mr. Wednesday's bodyguard. He finds himself in a hidden world where magic is real, where the Old Gods fear irrelevance and the power of the New Gods is growing.

Tom Clancy’s Jack Ryan Season 2
When CIA analyst Jack Ryan (John Krasinksi) stumbles upon a suspicious series of bank transfers his search for answers pulls him from the safety of his desk job and catapults him into a deadly game of cat and mouse throughout Europe and the Middle East. In season two, Ryan confronts the forces in power in a dangerous, declining democratic regime in South America.

Good Omens
Based on the acclaimed novel, Good Omens takes place in 2018 when the Apocalypse is near and Final Judgment is set to descend upon humanity. Aziraphale (Michael Sheen), a somewhat fussy angel, and Crowley (David Tennant), a fast-living demon, are not actually looking forward to the coming war. And someone seems to have misplaced the Antichrist...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_183676628
Into the badlands s01 in 2 dagen gekeken
Echt wel leuke serie heeft een beetje iets van the 100,walking dead .
  Admin woensdag 12 december 2018 @ 13:04:22 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183680470
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:19 schreef Breuls het volgende:
Morgen is het nieuwe seizoen van The Marvelous Mrs. Maisel te zien. *O*
Wie nog twijfelt, hier een klein artikeltje naar aanleiding van een gesprek dat ik met de cast had:

The Marvelous Mrs. Maisel: "niet zomaar een comedy"
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_183870754
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 17:48 schreef Vinture het volgende:
Heb weer opnieuw Amazon
En het is een heel stuk verbeterd
Veel dingen zijn nu wel ondertiteld

Ben nu the Magicians aan het kijken
Een soort Harry Potter met wat oudere leerlingen
Dat klinkt goed, ondertitels zijn heel belangrijk voor mij.

Wat ik wel jammer vind is dat het me onduidelijk is wat ik te zien krijg als ik bij Amazon.de prime aanvraag.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 21 december 2018 @ 20:36:12 #124
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183882738
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:04 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wie nog twijfelt, hier een klein artikeltje naar aanleiding van een gesprek dat ik met de cast had:

The Marvelous Mrs. Maisel: "niet zomaar een comedy"
Vorige week seizoen twee afgekeken. Nog beter dan seizoen een en die was al zeer sterk. Wat een serie zeg! Favoriete comedy samen met The Good Place momenteel.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183884658
Ik heb enorm genoten van Forever. Ben nu bezig met man in the high castle, ook erg tof!
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_183884864
Heb seizoen 1 en 2 van into the badlands gezien en ben nu bezig met fear the walking dead
  vrijdag 21 december 2018 @ 21:41:04 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183884924
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:39 schreef Vinture het volgende:
Heb seizoen 1 en 2 van into the badlands gezien en ben nu bezig met fear the walking dead
Fear the Walking Dead ^O^

Alicia O+

Ik zit met smart te wachten tot ze seizoen 4 vrijgeven voor Prime.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183885504
Ben nu bij aflevering 6 van seizoen 1
Vind het best leuk vooral met het leger erbij ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen
pi_183891062
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:39 schreef Vinture het volgende:
Heb seizoen 1 en 2 van into the badlands gezien en ben nu bezig met fear the walking dead
ik ben ook sinds vorige week into the badlands aan het kijken , ik kijk via amazon.de , nu zie ik dat er een seizoen drie is maar dat het niet mogelijk is om deze te bekijken vanaf mijn regio (belgie)
via welke amazon kijk jij , en kan jij seizoen 3 wel kijken ?
pi_183893383
Ik kijk in Nederland en dat staat er bij mij ook helaas
  Admin dinsdag 8 januari 2019 @ 18:26:30 #131
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_184283274
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:32 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb enorm genoten van Forever. Ben nu bezig met man in the high castle, ook erg tof!
Forever vond ik ook wel leuk. Dat soort eigenaardige comedies kan ik altijd wel hebben; HBO heeft ook vaak dat soort series. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 11 januari 2019 @ 09:56:19 #132
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_184333747
Amazon maar eens aangeschaft voor een maandje.
Good Omens komt :o
M'n kijklijst op Amazon is nu al een heel stuk langer dan die van Netflix

Man in the high castle,#3 *O*
Mr Robot #3 *O*
Deze eerst maar eens kijken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_184345896
Goliath is een verdomd goede serie *O*
Billy bob is en blijft een baas.
pi_184357381
2e seizoen van Taken is toegevoegd
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_184357432
Mr robot is beste serie
  zaterdag 12 januari 2019 @ 12:53:54 #136
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184357811
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 09:56 schreef yvonne het volgende:
Amazon maar eens aangeschaft voor een maandje.
Good Omens komt :o
M'n kijklijst op Amazon is nu al een heel stuk langer dan die van Netflix

Man in the high castle,#3 *O*
Mr Robot #3 *O*
Deze eerst maar eens kijken.
Vooral ook Marvelous Mrs Maisel een kans geven. Beste comedy van dit moment imo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Admin zaterdag 12 januari 2019 @ 13:01:26 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_184357906
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vooral ook Marvelous Mrs Maisel een kans geven. Beste comedy van dit moment imo.
Gister aan begonnen ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 13:29:10 #138
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184358377
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Gister aan begonnen ^O^
*O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Admin zaterdag 12 januari 2019 @ 13:31:38 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_184358422
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

*O*
aankleding is geweldig!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 13:33:02 #140
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184358443
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

aankleding is geweldig!
Jaaa O+ En de serie wordt sowieso steeds wat beter ook, ik vond het begin wat traag, trok daarna snel bij _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184618778
Eindelijk geïnstalleerd op mijn tv hoor. Je moet het via Duitsland doen dus.
Ook geen Suits op Amazon dus.
I´m back.
pi_184618797
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 09:56 schreef yvonne het volgende:
Amazon maar eens aangeschaft voor een maandje.
Good Omens komt :o
M'n kijklijst op Amazon is nu al een heel stuk langer dan die van Netflix

Man in the high castle,#3 *O*
Mr Robot #3 *O*
Deze eerst maar eens kijken.
Heb hem nu ook op tv. ;).
I´m back.
  Admin vrijdag 25 januari 2019 @ 22:50:23 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_184623548
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb hem nu ook op tv. ;).
Nou, tot over een paar weken ;)
Zoveel te zien.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 25 januari 2019 @ 22:50:56 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_184623562
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Jaaa O+ En de serie wordt sowieso steeds wat beter ook, ik vond het begin wat traag, trok daarna snel bij _O-
Ik ben nu bij het laatste deel, jammer. Heel goed gedaan, de aankleding, de make-up, de muziek.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 25 januari 2019 @ 22:51:49 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_184623586
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
Eindelijk geïnstalleerd op mijn tv hoor. Je moet het via Duitsland doen dus.
Ook geen Suits op Amazon dus.
https://www.amazon.com/Suits-Season-6/dp/B01H4HXC1A
En op Netflix komen alle delen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_184623998
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 22:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

https://www.amazon.com/Suits-Season-6/dp/B01H4HXC1A
En op Netflix komen alle delen.
Suits 7 niet hè.
I´m back.
  Admin vrijdag 25 januari 2019 @ 23:11:07 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_184624017
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 23:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Suits 7 niet hè.
https://www.netflix-neder(...)eizoen-7-op-netflix/
Oh, laat pas.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_184624100
quote:
Ja, maar dus ook niet op amazon, bedoel ik, dat hoopte ik een beetje eigenlijk. Netflix had vandaag ook alleen aflevering 13 t/m 16 van serie 6.
I´m back.
pi_184624750
Jullie kijken toch wel allemaal deze, toch? O+

https://primevideoaanbod.nl/amazon-prime-originals/preacher/
  vrijdag 25 januari 2019 @ 23:49:13 #150
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184624819
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 22:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben nu bij het laatste deel, jammer. Heel goed gedaan, de aankleding, de make-up, de muziek.
Ja, helemaal eens! Kan niet wachten op seizoen 3.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Admin maandag 28 januari 2019 @ 08:48:34 #151
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_184668058
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 23:45 schreef lrishCassidy het volgende:
Jullie kijken toch wel allemaal deze, toch? O+

https://primevideoaanbod.nl/amazon-prime-originals/preacher/
Jazeker! Al loop ik wel een seizoen achter. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator donderdag 31 januari 2019 @ 01:03:36 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_184724084
Wij hebben nu ook Amazon Prime. We zijn begonnen met The Man in the High Castle maar ik kom er nog niet helemaal in. De thematiek vind ik echter dusdanig interessant dat ik het nog wel een kans geef :)

Nog andere aanraders?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 31 januari 2019 @ 03:28:36 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184724438
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:03 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben nu ook Amazon Prime. We zijn begonnen met The Man in the High Castle maar ik kom er nog niet helemaal in. De thematiek vind ik echter dusdanig interessant dat ik het nog wel een kans geef :)

Nog andere aanraders?
Fear the Walking Dead, Hawaii Five O
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Admin donderdag 31 januari 2019 @ 10:33:27 #154
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_184727056
American Gods, The Marvelous Mrs. Maisel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_184738814
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:03 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben nu ook Amazon Prime. We zijn begonnen met The Man in the High Castle maar ik kom er nog niet helemaal in. De thematiek vind ik echter dusdanig interessant dat ik het nog wel een kans geef :)

Nog andere aanraders?
Electric Dreams.

Gebaseerd op verhalen van Philip K. Dick, van dezelfde schrijver als The Man in the High Castle.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184740737
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:03 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben nu ook Amazon Prime. We zijn begonnen met The Man in the High Castle maar ik kom er nog niet helemaal in. De thematiek vind ik echter dusdanig interessant dat ik het nog wel een kans geef :)

Nog andere aanraders?
als je van vage series houd.

Mr. Robot
  Admin zaterdag 2 februari 2019 @ 09:52:40 #157
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_184768152
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:53 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Electric Dreams.

Gebaseerd op verhalen van Philip K. Dick, van dezelfde schrijver als The Man in the High Castle.
Daar zitten wel leuke verhalen tussen, maar niet alles is even goed. Kijk dus vooral nog een andere als je een bepaalde aflevering niet leuk vindt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_184799651
Voormalige collega's hadden het er altijd over: Two and a half men. Heb het dus maar aangezet, kijken of het wat is.
Nog geen 10 minuten van serie 1 episode 1 bekeken. Is het niet wat mij betreft.

Wel weer The Shield opgezet. Die serie is, hier en daar misschien een beetje outdated, toch wel erg goed wmb.
I´m back.
  maandag 4 februari 2019 @ 09:30:44 #159
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_184810290
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:03 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben nu ook Amazon Prime. We zijn begonnen met The Man in the High Castle maar ik kom er nog niet helemaal in. De thematiek vind ik echter dusdanig interessant dat ik het nog wel een kans geef :)

Nog andere aanraders?
Justified, Preacher, Jack Ryan, Sneaky Pete, Bosch. :)
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_184844480
The Shield s05e11
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet wel zeggen dat het dus best een interessante serie is. Vic Mackey is een psychologisch vrij gelaagd personage en in de serie komt natuurlijk ook redelijk wat typisch LA/police-problematiek naar voren.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ryan3 op 05-02-2019 21:57:41 ]
I´m back.
pi_184844546
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:03 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben nu ook Amazon Prime. We zijn begonnen met The Man in the High Castle maar ik kom er nog niet helemaal in. De thematiek vind ik echter dusdanig interessant dat ik het nog wel een kans geef :)

Nog andere aanraders?
Jack Ryan _O_ _O_ ^O^
  Admin donderdag 14 februari 2019 @ 14:10:41 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_185012895
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:52 schreef Max23 het volgende:

[..]

Jack Ryan _O_ _O_ ^O^
Preacher!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 14 februari 2019 @ 14:12:31 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_185012918
En The Expanse op Amazon , Netflix kapte ermee.

Ik kom eik alleen nog op Netflix voor wat series die wekelijks een nieuwe aflevering hebben, verder zit ik alleen nog op Amazon :o

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 14-02-2019 20:53:53 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_185014054
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2019 14:12 schreef yvonne het volgende:
En The Expanse op Amazin, Netflix kapte ermee.

Ik kom eik alleen nog op Netflix voor wat series die wekelijks een nieuwe aflevering hebben, verder zit ik alleen nog op Amazon :o
Je kunt het gewoon opzeggen en dan alles achterelkaar kijken tijdens de zomer(stop).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_185014196
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2019 14:12 schreef yvonne het volgende:
En The Expanse op Amazin, Netflix Syfy kapte ermee.

Ik kom eik alleen nog op Netflix voor wat series die wekelijks een nieuwe aflevering hebben, verder zit ik alleen nog op Amazon :o
Syfy stopte met de Expanse waarna Amazon het overnam en Netflix het dus niet meer mocht uitzenden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Admin donderdag 14 februari 2019 @ 20:53:27 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_185020110
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:29 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Syfy stopte met de Expanse waarna Amazon het overnam en Netflix het dus niet meer mocht uitzenden.
Ah so,nou ja ik ben er iig blij mee ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_185115424
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 Rock – S01–S07 2007 16+ | Comedy
De met Emmy Awards bekroonde "Saturday Night Live"-volgelinge Tina Fey speelt de hoofdrol van hoofdschrijfster Liz Lemon in de komedie "30 Rock" én schrijft en produceert de serie.

Alvin en de Chipmunks 2 – 2009 7+ 1:28 uur | Kinderserie
Alvin en zijn vriendjes zeggen hun leven als popsterren tijdelijk vaarwel en gaan terug naar school. Ze schrijven zich in voor een wedstrijd en hopen een grote geldprijs te winnen om het muziekprogramma van de school te redden. Onverwachts komen ze hier de nieuwe meisjesband 'The Chipettes' tegen waar ze gelijk van onder de indruk zijn.

Ana & Bruno – 2018 7+ 1:36 uur | Animatie, Avontuur
Ana is a peculiar girl that escapes from a mental institution. She needs to find her father to save her mother. Helped by weird and funny fantastic beings, that she meets in that place, she starts a journey full of thrilling and touching adventures. Based on the novel 'Ana', by Daniel Emil.

Apollo 13 – 1995 7+ 2:19 uur | Actie, Drama
Een meeslepende suspense thriller over een "routineuze" ruimtevlucht, met Oscar-winnaar Tom Hanks*, Kevin Bacon, Bill Paxton, Gary Sinise en Ed Harris, geregisseerd door Ron Howard.

Dororo – S01 2019 | Anime
In Japan's Warring States period, Lord Daigo Kagemitsu makes a pact with 12 demons, exchanging his unborn son for the prosperity of his lands. The child is born malformed and is set adrift in a river, while Kagemitsu's lands thrive as promised. Years later, young thief Dororo encounters the mysterious "Hyakkimaru", a boy whose arms are blades and whose visionless eyes seem able to see monsters.

Expanse, The – S01–S03 2019 16+ | Fantasy, Sci-Fi
De verdwijning van rijk-meisje-wordt-politiek-activist Julia Mao verbindt de levens van Ceres detective Joe Miller (Thomas Jane), schipkapitein James Holden (Steven Strait) en VN politicus Chrisjen Avasrala (Shohreh Aghdashloo). Tijdens de politieke spanning tussen Aarde, Mars en de Gordel, brengen zij het grootste complot aan het licht.

Generation Wealth – 2018 18+ 1:46 uur | Documentaire
Lauren Greenfields ansichtkaart vanaf de rand van het Amerikaanse Rijk, portretteert een materialistische, imago-obsessieve cultuur. Zowel een persoonlijke reis als historisch essay, getuigt de film van de wereldwijde boom-bust economie, de gecorrumpeerde Amerikaanse Droom en de menselijke kosten van de late fases van kapitalisme, narcisme en hebzucht.

Here comes the Grump – 2018 7+ 1:30 uur | Avontuur, Comedy
When the Kingdom of Groovynham is threatened by the Grump and his fearsome dragon, Princess Dawn turns to Terry, a skinny teenager from a different world. They must work together to save the colorful Kingdom where dragons and talking trees are everyday things, while finding the bravery to stop Grump and his evil magic and prevent Groovynham becoming the saddest and most miserable of Kingdoms.

Into the Badlands – S01–S03 2015 16+ | Actie
Into the Badlands is een post-apocalyptische vechtsportserie die zich afspeelt in een wereld zonder wapens waar vechten tot een kunst is verheven.

Joe Somebody – 2001 7+ 1:38 uur | Comedy, Romantisch
Tim Allen pulls no punches in the laugh department in this film. When a push-over challenges the office bully to fight, he goes from Joe Nobody to Joe Somebody.

Jurassic Park – 1993 13+ | Actie, Sci-Fi
Genetically engineered dinosaurs run amok at a tycoon's island amusement park. Based on Michael Crichton's novel.

Jurassic Park III – 2001 13+ | Actie, Sci-Fi
Adventure runs wild when renowned paleontologist Dr. Alan Grant (Sam Neill) agrees to accompany a wealthy adventurer (William H. Macy) and his wife (Téa Leoni) on an aerial tour of Isla Sorna, InGen's former breeding ground for prehistoric creatures.

Karakuri Circus – S01 2019 16+ | Anime
After inheriting the family fortune, eleven-year-old Masaru Saiga is targeted by kidnappers armed with bizarre and deadly puppets. He escapes once aided by circus employee Narumi Kato, but the kidnappers soon catch up with them. Just when all seems lost, the two are saved by the mysterious Shirogane who wields her own marionette. From then on, the trio’s fates become inexorably intertwined...

Lorena – 2019 16+ | Documentaire
Deze vierdelige documentaireserie van uitvoerend producent Jordan Peele onderzoekt de gebeurtenissen van 1993 toen Lorena Bobbitt de penis van haar man afsneed na jaren misbruik. Hun verhaal explodeerde in een nieuwscyclus die 24 uur per dag aanhield. Ze werd het mikpunt van spot en haar lijden werd genegeerd door de door mannen gedomineerde pers. Maar Lorena vond kracht in haar lijden.

Lost World: Jurassic Park, The – 1997 13+ | Actie, Sci-Fi
Director Steven Spielberg takes us back to the scene of Jurassic Park in The Lost World, the blockbuster sequel with even more dinosaurs, more action and more breathtaking visual effects than its record-breaking predecessor.

Malacopa – 2018 16+ 1:24 uur | Comedy
Mateo Pino is a brilliant architect. He and his best friend David must persuade a foreign investor to financially back their project, but Mateo is extremely shy. In order to relax, he thinks of his father and drinks from a small bottle that used to belong to him. Thus, he involuntarily creates Malacopa, a handsome, confident alter ego with a great personality that will take him to great highs.....

Peter en de Vliegende Autobus – 1976 7+ 1:26 uur | Avontuur
Een boeiende gave jeugdfilm, waarin de jonge spelers het beter doen dan de nogal met schmiere opererende beroepsacteurs Goudsmit en Brozius, die uitvinders zijn van een apparaat dat dingen laat zweven, zoals de autobus tijdens een schoolreis.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_185118537
Ah, fijn dat je dit nu ook in het Amazon topic doet, Aether! Dank! ^O^
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Admin woensdag 20 februari 2019 @ 06:53:54 #169
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185118578
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 06:44 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ah, fijn dat je dit nu ook in het Amazon topic doet, Aether! Dank! ^O^
Seconded. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_185186091
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 06:44 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ah, fijn dat je dit nu ook in het Amazon topic doet, Aether! Dank! ^O^
^O^

Maar jeetje wat is het aanbod van Amazon toch karrig. Ben al een jaar lid, maar kijk er amper na, terwijl ik toch nog wel The Man in the High Castle wil kijken.

Je zou toch wel meer verwachten van Amazon, een miljardenbedrijf...Maar maakt ook amper Originals...
pi_185189022
Ik hoorde dat ze plannen hebben voor een serie over de goverment shutdown die uit de hand loopt met rellen en plunderingen.

Ik moet nog maar zien of dit iets is.........
speak only if it improves the silence.
pi_185209024
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karakuri Circus – S01 2019 16+ [Japan] | Anime
After inheriting the family fortune, eleven-year-old Masaru Saiga is targeted by kidnappers armed with bizarre and deadly puppets. He escapes once aided by circus employee Narumi Kato, but the kidnappers soon catch up with them. Just when all seems lost, the two are saved by the mysterious Shirogane who wields her own marionette. From then on, the trio’s fates become inexorably intertwined...

Oddbods – 2015 AL [Singapore] | Kinderserie
Oddbods is een prijswinnende animatieserie die de komische avonturen van zeven aanbiddelijke maar eigenzinnige personages volgt. Elke aflevering viert het 'vreemde' in alles waar ogenschijnlijk gewone situaties een humoristische draai krijgen en iedereen heeft plezier onderweg.

This Giant Beast That Is The Global Economy – S01 2019 18+ [VS] | Zonder script
Deze documentairereeks brengt de slimme vertelstijl van Adam McKays The Big Short naar een eigenaardig en fascinerend onderzoek naar de wereldeconomie. In elke aflevering beantwoordt Kal Penn -- geholpen door beroemde vrienden -- een brandende vraag, zoals: Hoe kan ik een zak geld witwassen? Hoe bang moet ik zijn voor een rubberapocalyps? En worden eikels makkelijker rijk?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin woensdag 27 februari 2019 @ 12:08:42 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_185273735
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 06:44 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ah, fijn dat je dit nu ook in het Amazon topic doet, Aether! Dank! ^O^
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2019 06:53 schreef Breuls het volgende:

[..]

Seconded. :)
^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 27 februari 2019 @ 12:09:12 #174
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_185273741
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 00:19 schreef Odaiba het volgende:

[..]

^O^

Maar jeetje wat is het aanbod van Amazon toch karrig. Ben al een jaar lid, maar kijk er amper na, terwijl ik toch nog wel The Man in the High Castle wil kijken.

Je zou toch wel meer verwachten van Amazon, een miljardenbedrijf...Maar maakt ook amper Originals...
Echt?
Ik ben er iedere week wel zoet mee.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_185276690
quote:
17s.gif Op woensdag 27 februari 2019 12:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Echt?
Ik ben er iedere week wel zoet mee.
Aanraders voor me?
  Admin woensdag 27 februari 2019 @ 16:47:34 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_185278706
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_185281037
Toegegeven, ik kijk Netflix ook echt wel vaker/meer dan Amazon, maar om nou te zeggen dat er niet of nauwelijks iets interessants op staat, is gewoon niet juist. Enige oplossing hiervoor is om de app eens te activeren :+ ;)

Sorrie, ik ga geen linkjes plaatsen (geen tijd voor), maar je kunt dit best zelf opzoeken in de app.
Een greep uit de Originals (naast wat Yvonne al gepost heeft):
-The Grand Tour (auto programma)
-Jack Ryan
-Absentia
-Homecoming
-Hand of God
-Goliath
-The Marvelous Mrs Maisel
-Sneaky Pete
-You Are Wanted
-Good Omens
-Breathe
-The Last Tycoon
-The Purge
-Patriot
-McMafia
-etc...

En nog wat non-Original pareltjes:
-Hap and Leonard
-Blue Bloods
-Taken
-The Terror
-Fear The Walking Dead
-Startup
-The Looming Tower
-The Good Wife
-Preacher
-The Night Manager
-Blue Bloods
-Falling Water
-etc...

Ik geloof dat je hier écht wel even zoet mee bent... ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_185283150
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ente Ummante Peru – 2018 2:08 uur | Drama
The life and journey of Hameed to find his biological mother and how his life changes when Aisha comes into his life.

F2 - Fun and Frustration – 2019 13+ | Comedy
After Venky, Varun also gets married thinking he can keep the wife in control but both of them gets frustrated with the marital life which generates fun.

Foul Play – 1979 7+ 1:55 uur | Comedy, Drama
Gloria probeert haar leven weer op orde te krijgen. Haar goede voornemens worden ruw verstoord als ze ongewild verzeild raakt in een plan om de paus om het leven te brengen. Gloria wordt bijgestaan door de onhandige politieagent Tony. Het stel probeert samen de aanslag op te lossen en beleeft daarmee de meest doldwaze avonturen. Tegelijkertijd lijkt er meer te spelen tussen de twee.

Here comes the Grump – 2018 7+ 1:30 uur | Avontuur, Comedy
When the Kingdom of Groovynham is threatened by the Grump and his fearsome dragon, Princess Dawn turns to Terry, a skinny teenager from a different world. They must work together to save the colorful Kingdom where dragons and talking trees are everyday things, while finding the bravery to stop Grump and his evil magic and prevent Groovynham becoming the saddest and most miserable of Kingdoms.

HOW TO MURDER A DEAD HUSBAND – 2017 18+ 1:38 uur | Comedy
Carolina, married to Germán, decides to put an end to her husband's deceptions and after surprising him with her new lover, she decides to leave him but now Germán has taken her daughters away and everything she loves. Germán dies but he has kept a last surprise up his sleeve and even after death, will continue tormenting Carolina.

Joe Somebody – 2001 7+ 1:38 uur | Comedy, Romantisch
Tim Allen pulls no punches in the laugh department in this film. When a push-over challenges the office bully to fight, he goes from Joe Nobody to Joe Somebody.

Kaka Ji - Son of Royal Sardar – 2019 13+ 2:02 uur | Comedy, Drama
The story of Kaka Ji highlights the era of the 90s in Punjab when the notorious gang Kale Kachia Wale was dominant in the state. Kaka Ji is the son of royal Sardar Kartar Singh Brar falls in love with Deepi, a young girl from the adjacent village. Things take a turn when Kaka Ji gets trapped by the gang while trying to save the love of his life.

Killbox – 2017 18+ 1:29 uur | Sci-Fi
Een veroordeelde krijgt de kans op vrijheid, maar dan moet hij wel samen met een team een prototype stelen van de concurrent. All snel loopt de missie gevaar en raakt het team het contact kwijt. Ze moeten vechten voor hun leven en de gestolen prototype zien te beschermen tegen bendes terwijl zij de werkelijke kracht van het prototype ontdekken.

Mohalla Assi – 2018 18+ | Comedy, Drama
Mohalla Assi is a satire on the commercialisation of the pilgrimage city, and fake gurus that the lure foreign tourists.

Ni Tu Ni Yo – 2018 1:37 uur | Comedy
Guadalupe, "El Halcon Negro", was the most famous wrestler of the country. His brother, Gabino, took him to glory, but they have been distanced for years. Guadalupe becomes the joke when he loses the most important fight of his career. Miranda, owner of the independent wrestling, gives them an opportunity to return to the ring. Now both have to work as a team to regain their pride and identity.

NTR: Kathanayakudu – 2019 | Actie, Drama
The journey of Nandamuri Tarakarama Rao from a government Sub-Registrar to becoming a Superstar in Telugu Cinema and his motivation to enter politics.

Rescuers, The – 2011 13+ 1:34 uur | Documentaire
De film volgt Stephanie Nyombayire, een jonge Rwandese anti-genocide activist die 100 leden van haar familie in de Rwandese genocide van de jaren "90 heeft verloren en Sir Martin Gilbert, de beroemde 20e eeuw en Holocaust historicus. Ze doorkruizen 15 landen en drie continenten om overlevenden en nakomelingen van de diplomaten te interviewen.

Till the wedding do us part – 2018 16+ | Comedy
Till the Wedding do us part, is a story about a wedding day gone wrong told from the point of view of the wedding video.

Villain – 2018 2:12 uur | Drama
"Villain" narrates the story of Raja, the protagonist, whose life takes an unknown turn when he meets his lookalike Joy, that leads to a series of incidents that follow due to the exchanged identities.

Vinaya Vidheya Rama – 2019 13+ 2:24 uur | Actie, Drama
When the happiness of his family is held to ransom by a violent crime lord, Ram sets out on a quest to destroy his nemesis and his criminal empire.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:53:03 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185284094
Villain lijkt me een pareltje :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185291600
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_185297205
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:53 schreef KillerBee4ever het volgende:
Toegegeven, ik kijk Netflix ook echt wel vaker/meer dan Amazon, maar om nou te zeggen dat er niet of nauwelijks iets interessants op staat, is gewoon niet juist. Enige oplossing hiervoor is om de app eens te activeren :+ ;)

De content moet je natuurlijk wel interesseren. Verder vind ik de UI van Amazon echt onoverzichtelijk en vervelend. Netlix vind ik ook niet super, maar is veel beter dan Amazon is mijn ervaring.

Nu The Expanse op Amazon komt, ga ik zeker vaker naar Amazon.
pi_185299624
The Expanse, Man in the high Castle, Jack Ryan en Electric Dreams zijn voor mij in ieder geval een reden om binnenkort maar eens een abonnement te nemen :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185335947
Family Business – 1989 18+ | Comedy, Drama
A family of career criminals tries to pull off one last heist.

Widow, The – S01 2019 16+ Prime Original | Drama
Een vrouw is op zoek naar de waarheid achter de mysterieuze verdwijning van haar man en komt zo in Congo terecht, waar ze uit moet zoeken wat er is gebeurd met de man van wie ze hield.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin zaterdag 2 maart 2019 @ 09:19:58 #184
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185336429
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 08:35 schreef Aether het volgende:

Widow, The – S01 2019 16+ Prime Original | Drama
Een vrouw is op zoek naar de waarheid achter de mysterieuze verdwijning van haar man en komt zo in Congo terecht, waar ze uit moet zoeken wat er is gebeurd met de man van wie ze hield.
Deze serie heeft vorig jaar opnames gemaakt in Rotterdam. *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_185344730
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 09:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

Deze serie heeft vorig jaar opnames gemaakt in Rotterdam. *O*
Welke episodes moet ik hiervoor overslaan?
  Admin zaterdag 2 maart 2019 @ 19:51:34 #186
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185347264
:D

Ik heb nog niet gekeken, dus geen idee. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_185388995
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:51 schreef Breuls het volgende:
:D

Ik heb nog niet gekeken, dus geen idee. :P
Heb 'm nu bijna af. Heeele goede serie, en Kate Beckinsale is natuurlijk mooie eye-candy.
  Admin dinsdag 5 maart 2019 @ 08:55:08 #188
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185398976
Wat maakt de serie goed?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 16:16:16 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185408279
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 08:55 schreef Breuls het volgende:
Wat maakt de serie goed?
Staat er toch?
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 19:27 schreef illusions het volgende:
Kate Beckinsale is natuurlijk mooie eye-candy.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185409203
Bazaar – 2019 13+ 2:27 uur | Romantisch
Kalki is an ardent follower of pigeon racing, which ultimately leads him to working for a mob boss who shares the same passion. Howevere, his dream of becoming a champion in the spot and his quest to win over the girl he loves wil eventually leave Kalki at a crossroads, and what happens next forms the crux of the story.

Beyond The Call To Duty – 2016 13+ 1:42 uur | Actie
Vijf commando's zijn op een simpele patrouille gestuurd. Maar al snel veranderd deze missie in een strijd om te overleven tegen een groep zombie experimenten. De commando's vechten niet alleen voor zichzelf, maar voor de hele wereld.

Mikhael – 2019 13+ 2:27 uur | Actie
When a vengeful man with criminal ties starts hunting down his family, Dr. Mikhael vows to protect them and annihilate his enemy.

Suicide Theory, The – 2015 13+ 1:32 uur | Drama, Thriller
Wanneer crimineel Steve op een nacht door de stad rijdt, valt een man op het dak van zijn auto: Percival. De jongeman probeerde zelfmoord te plegen door van een flatgebouw te springen, maar heeft de poging op miraculeuze manier overleefd. Percival denkt dat er een vloek op hem rust. Steve, die de ellende van Percival maar al te goed begrijpt, biedt hem zijn hulp aan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin dinsdag 5 maart 2019 @ 17:09:19 #191
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185409527
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

Staat er toch?[..]

Mijn vraag was gewoon serieus en inhoudelijk bedoeld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_185410194
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 08:55 schreef Breuls het volgende:
Wat maakt de serie goed?
Het verhaal is goed, zet je regelmatig op het verkeerde been en de setting is natuurlijk prachtig, ik hou van series die zich in niet alledaagse omgevingen afspelen, en dit is vrijwel geheel in Congo met alle gevaren van dien.

Het enige wat ik ongeloofwaardig vond is dat die vrouw soms alleen over straat gaat. Een blanke vrouw hoeft dat daar echt niet te proberen, ook niet in Kinshasa of andere grote steden, want je bent binnen één keer boodschappen doen ontvoerd.
pi_185437293
American Sophomore – 2012 13+ 1:42 uur | Comedy, Tienerfilm
We volgen een klas scholieren die in het laatste jaar van hun middelbare school zitten. Met elkaar beleven zij allerlei avonturen en proberen alles uit hun jeugd te halen. Zij slepen hier hun leraren, ouders, kleine broertjes en oudere zussen allemaal in mee.

An Island – 2017 7+ 0:12 uur | Avontuur, Drama
Een eenzame man maakt het zijn doel om een geïsoleerd eiland te veroveren.

Evol – 2018 16+ 1:24 uur | Drama
Nadat hij te vaak in aanraking is gekomen met de politie, wordt een verwarde 17-jarige jongen gedwongen om naar New York City te verhuizen voor psychiatrische zorg. Tijdens de zomer die volgt leert hij niet alleen meer over de wreedheid van het leven, maar ook over de realiteit van de liefde.

Good Fight, The – S01 2017 18+ | Drama
THE GOOD FIGHT begint een jaar na de slotaflevering van The Good Wife. In deze nieuwe serie verwoest een groot financieel schandaal de reputatie van een jonge advocate, Maia Rindell. Haar mentor en peettante Diane Lockhart is in één klap al haar geld kwijt. Lockhart and Lee zet hen allebei de deur uit, waarna ze gaan werken met Lucca Quinn, bij een vooraanstaand advocatenkantoor in Chicago.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_185461509
With Armageddon just days away, the armies of Heaven and Hell are amassing and The Four Horsemen are ready to ride. Aziraphale, an angel, and Crowley, a demon, agree to join forces to find the missing Anti-Christ and to stop the war that will end everything. Based on the best-selling novel by Terry Pratchett and Neil Gaiman, Good Omens follows an unlikely duo and their quest to save the world. New Series premiere May 31, 2019.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin donderdag 7 maart 2019 @ 21:39:59 #195
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185463774
Link dan gewoon naar de trailer op de frontpage. :+

Trailer: Good Omens
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_185466463
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:45 schreef Aether het volgende:
With Armageddon just days away, the armies of Heaven and Hell are amassing and The Four Horsemen are ready to ride. Aziraphale, an angel, and Crowley, a demon, agree to join forces to find the missing Anti-Christ and to stop the war that will end everything. Based on the best-selling novel by Terry Pratchett and Neil Gaiman, Good Omens follows an unlikely duo and their quest to save the world. New Series premiere May 31, 2019.

Ben zo benieuwd! Ik ben het boek aan het herlezen nu aangezien dat al behoorlijk wat jaren geleden is :+.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Admin vrijdag 8 maart 2019 @ 07:33:31 #197
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185470493
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:42 schreef Misstique het volgende:
[..]

Ben zo benieuwd! Ik ben het boek aan het herlezen nu aangezien dat al behoorlijk wat jaren geleden is :+.
Ik denk dat ik het nog even ga lezen voordat het begint. Da's toch iets makkelijker om te doen dan 'even' American Gods lezen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_185502530
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin maandag 11 maart 2019 @ 09:54:58 #199
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185535419
Vandaag start seizoen 2 van American Gods!

Hier is het aparte topic erover: F&S / [USA] American Gods

En nog even mijn interview met de cast spammen. ;)

Interview American Gods: 'we zijn bewust verwarrend'
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_185536762
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:54 schreef Breuls het volgende:
Vandaag start seizoen 2 van American Gods!

Hier is het aparte topic erover: F&S / [USA] American Gods

En nog even mijn interview met de cast spammen. ;)

Interview American Gods: 'we zijn bewust verwarrend'
Oh wow, jij hebt gewoon Ricky Whittle mogen interviewen :o O+

*jaloers
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Admin maandag 11 maart 2019 @ 15:04:17 #201
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185542164
Ja, leuke gast om mee te praten! :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_185549456
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:54 schreef Breuls het volgende:
Vandaag start seizoen 2 van American Gods!

Hier is het aparte topic erover: F&S / [USA] American Gods

En nog even mijn interview met de cast spammen. ;)

Interview American Gods: 'we zijn bewust verwarrend'
Stukje van gezien, maar vond het na dat stukje al pretentious rubbish helaas.
Never mind, ieder zijn eigen genres en series. ;).

Heb wel mini-serie The Widow gezien. Tweede serie waarin Afrika, beter gezegd de Congo (DRC) en Rwanda voorkomen na Black Earth Rising op Netflix. Ik geef BER een 8 en The Widow zeker wel een 7+. Deze is dan nog interessant omdat het ook gelieerd is aan onze accu's/batterijtjes in de elektrische auto's en smartfoons via de coltan mijnen. Helaas is daar weer niet echt alle aandacht voor bij de Klavers en Jettens van deze wereld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 11-03-2019 20:47:31 ]
I´m back.
pi_185601626
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amazing Spider-Man 2, The – 2014 13+ 2:21 uur | Actie, Avontuur, Drama
Peter Parker moet zijn tijd verdelen tussen de liefde van zijn leven, Gwen Stacey, en het vechten tegen boeven. Hij is bijna klaar met school, maar is zijn belofte aan de vader van Gwen niet vergeten. Peter moet uit haar buurt blijven om te zorgen dat ze veilig blijft, maar dat lukt hem niet. Het leven van Peter verandert wanneer hij tegenover de nieuwe schurk Electro komt te staan. Zijn oude...

Martijn en de Magiër – 1979 7+ 1:39 uur | Kinderfilm, Thriller
Martijn krijgt weinig aandacht van zijn ouders en is veel op zichzelf aangewezen. Hij heeft fantasie genoeg. Als hij blijft zitten op school, is de boot aan. Alleen opa in het bejaardenhuis begrijpt hem en luistert naar zijn verhalen. Als er een filmploeg in zijn woonplaats neerstrijkt om een sprookjesfilm op te nemen, wordt Martijn tot hoofdrolspeler gekozen. Opa krijgt de rol van tovenaar.

Oom Ferdinand en de Toverdrank – 1974 7+ 1:30 uur | Kinderfilm, Thriller
Tijdens het opruimen van de zolder vinden oom Ferdinand, zijn nichtje en twee vriendjes, een toverspreuk, waarmee ze een jonge vrouw uit de Middeleeuwen uit een schilderij halen. Ze maken een toverdrank om de vrouw onzichtbaar te maken. Dieven willen de drank stelen. Ze ontvoeren het nichtje en eisen de drank als losgeld. De kinderen moeten proberen een overval op de taartfabriek te voorkomen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 14 maart 2019 @ 08:49:19 #204
311340 J83
New kid, be nice
pi_185601762
Veel films en series van Karst van der Meulen, daarmee onderscheiden ze zich enorm _O_
pi_185604082
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 08:49 schreef J83 het volgende:
Veel films en series van Karst van der Meulen, daarmee onderscheiden ze zich enorm _O_
Die waren in de uitverkoop? }) :')
  Admin donderdag 14 maart 2019 @ 11:40:05 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_185604308
quote:
11s.gif Op maandag 11 maart 2019 11:18 schreef Misstique het volgende:
[..]

Oh wow, jij hebt gewoon Ricky Whittle mogen interviewen :o O+

*jaloers
Idem!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_185647119
Down With Love – 2003 13+ 1:41 uur | Comedy, Romantisch
Schrijfster Barbara Novack brengt het boek Down With Love uit, waarin zij vrouwen aanspoort op dezelfde manier met mannen om te gaan als zij met vrouwen doen. Met andere woorden: Liefde, nee dank je! Seks, ja graag! Top-journalist en womanizer Catcher Block zal bewijzen dat haar verhaal op leugens berust en zal proberen Barbara te laten bezwijken voor zijn charmes...

Monk – S01–08 2002 16+ | Comedy, Drama, Thriller
Hij is ingenieus, hij is fobiepatiënt, hij heeft een dwangneurose. Winnaar van een Emmy en een Golden Globe Tony Shalhoub speelt de voormalige politiedetective Adrian Monk.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_185647307
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:11 schreef Aether het volgende:

Monk – S01–08 2002 16+ | Comedy, Drama, Thriller
Hij is ingenieus, hij is fobiepatiënt, hij heeft een dwangneurose. Winnaar van een Emmy en een Golden Globe Tony Shalhoub speelt de voormalige politiedetective Adrian Monk.
O+
Nostalgie! :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_185723738
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Age of Stupid, The – 2009 13+ 1:28 uur | Documentaire
Het is 2055 en de klimaatverandering heeft de wereld vernietigd. Een archivaris onderzoekt videobeelden van 2008 om te begrijpen waarom de mensheid de catastrofe niet heeft gestopt. Deze provocerende film waarschuwt ons voor de verschrikkelijke gevolgen van ons onvermogen om de klimaatverandering te stoppen.

American Gods – S02E02 2017 18+ | Drama
Als Shadow Moon uit de gevangenis komt, ontmoet hij Mr Wednesday en ontwikkelt zich een storm. Wat hij niet weet, is dat deze storm de loop van zijn hele leven zal veranderen. Stuurloos achtergelaten door de recente, tragische dood van zijn vrouw en ingehuurd als Mr Wednesday's bodyguard, bevindt Shadow zich in het centrum van een wereld die hij moeilijk kan begrijpen.

Down With Love – 2003 13+ 1:41 uur | Comedy, Romantisch
Schrijfster Barbara Novack brengt het boek Down With Love uit, waarin zij vrouwen aanspoort op dezelfde manier met mannen om te gaan als zij met vrouwen doen. Met andere woorden: Liefde, nee dank je! Seks, ja graag! Top-journalist en womanizer Catcher Block zal bewijzen dat haar verhaal op leugens berust en zal proberen Barbara te laten bezwijken voor zijn charmes...

Fraud Saiyaan – 2019 13+ 1:57 uur | Comedy
Fraud Saiyyan is the story of a con artist in North India who convinces women to marry him just so he can live off their money.

Me Pan Sachin – 2019 2:15 uur | Drama
It's the journey of this boy on his quest through all the hardships, hurdles and circumstances. All in all, the film is a gritty tale of how you can strive to make all your dreams come true.

Peranbu – 2019 13+ 2:24 uur | Drama
A story about a father who tries to understand the struggles of his disabled daughter Paapa. The plot highlights the journey of how he becomes a better man while he comes to terms with his child and her special needs.

TAKUMI - Een verhaal van 60.000 uur over het voortbestaan van menselijk handwerk – 2019 13+ 0:54 uur | Documentaire
In het Japans worden meesters in een ambacht Takumi genoemd. Zij wijden er hun hele leven aan. Eindeloze herhaling, zonder iets over te slaan. Zo ontwikkelen ze bijna bovenmenselijke vaardigheden.

Yatra (Telugu) – 2019 2:05 uur | Drama
An Indian politician takes up a decision to go on a 900-mile walking tour as a part of his election campaign. Yatra is an emotional tribute to the former Chief Minister of Andhra Pradesh Y. S. Rajasekhara Reddy.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 24 maart 2019 @ 09:51:27 #210
64792 Mryc
play me one more song
pi_185818371
Waar kun je de Amazon fire stick kopen? Amazon.de verzendt deze niet naar NL :?
pi_185825111
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_185825990
Aan Bosch begonnen, zag eerst een stukje van s01e01, vond het niet veel, even laten liggen, er wat over gelezen, en nu doorgegaan, moet zeggen toch wel goed.
I´m back.
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2019 @ 12:59:48 #213
43556 miss_dynastie
pi_185840889
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 09:51 schreef Mryc het volgende:
Waar kun je de Amazon fire stick kopen? Amazon.de verzendt deze niet naar NL :?
Heb me er een half jaar geleden in verdiept en toen was de reden dat ze hem niet verzonden naar Nederland dat je hem in Nederland niet kan gebruiken. Ben inmiddels tevreden gebruiker van Apple tv.
pi_185841080
Chromecast ftw
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_185841167
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 13:11 schreef Tim86 het volgende:
Chromecast ftw
Wordt vrijwel niet ondersteund door Amazon.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 25 maart 2019 @ 13:58:24 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185841865
Ik heb de Android tv app voor Amazon Prime. Die werkt. Al is het niet zo goed als Netflix.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 25 maart 2019 @ 15:26:22 #217
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_185843242
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 09:51 schreef Mryc het volgende:
Waar kun je de Amazon fire stick kopen? Amazon.de verzendt deze niet naar NL :?
De FTV Prime Video app werkt niet in Nederland d.m.v. regioblock. Heb anders nog wel een G1 FireTV liggen die je kunt overnemen. Kijk nu vanaf een Xbox One (met native app).
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_185843540
Amazon Apple TV app ^O^
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_185843993
Die vertalingen zijn nog slechter dan bij Netflix. Net bij Blue Bloods. "This is not happening on my watch" letterlijk vertalen met niet op mijn horloge _O-
pi_185844242
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 16:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Die vertalingen zijn nog slechter dan bij Netflix. Net bij Blue Bloods. "This is not happening on my watch" letterlijk vertalen met niet op mijn horloge _O-
Áls er al vertalingen aanwezig zijn. Ik zet soms Engelse ondertiteling aan bij bepaalde accenten of Sci-Fi met allerlei termen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin dinsdag 26 maart 2019 @ 08:39:45 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185854410
quote:
19s.gif Op maandag 25 maart 2019 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de Android tv app voor Amazon Prime. Die werkt. Al is het niet zo goed als Netflix.
quote:
7s.gif Op maandag 25 maart 2019 15:42 schreef Aether het volgende:
Amazon Apple TV app ^O^
In mijn ervaring zijn deze twee apps hetzelfde. Ik vind inderdaad dat ze nog wel wat meer van Netflix mogen afkijken. Ik vind het bijvoorbeeld bloedirritant dat in de navigatie seizoenen van series er los van elkaar in staan. Dus dat je aan het bladeren bent en twee keer American Gods tegenkomt omdat ze daar twee seizoenen van hebben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_185857574
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 08:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

[..]

In mijn ervaring zijn deze twee apps hetzelfde. Ik vind inderdaad dat ze nog wel wat meer van Netflix mogen afkijken. Ik vind het bijvoorbeeld bloedirritant dat in de navigatie seizoenen van series er los van elkaar in staan. Dus dat je aan het bladeren bent en twee keer American Gods tegenkomt omdat ze daar twee seizoenen van hebben.
Ik vind de Android app minder werken dan de Apple TV (3e gen). De Android app draait op de TV dus misschien ligt het gewoon aan de hardware.

Qua functionaliteit is de Netflix app nog steeds overzichtelijker en sneller.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 12:43:30 #223
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_185857715
Hier Amazon via de PS4, het enige voordeel tov Netflix vind ik dat ze bij Amazon níet ineens beginnen met een trailer afspelen, verder is het een draak in gebruik.

Al wordt het wel beter, de malle dubbel X klikken voor pauze is er nu, net als in Netflix, één. Net toen we erop ingesteld waren dat het er twee moesten zijn, uiteraard. _O-

Qua subs schieten ze wel écht tekort, leuk dat ze bepaalde dingen hebben, maar als je bij Japanse content helemaal geen subs aanbiedt, tsja. -O- Al staat de titel in kwestie er nu helemaal niet meer op ook, zie ik net. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Admin donderdag 28 maart 2019 @ 07:57:02 #224
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185891421
Uit de persinbox: de terugkeer van The Tick, Bosch, Absentia en een nieuw seizoen van American Gods.
quote:
Vanaf vrijdag 5 april kunnen Prime Video leden kijken naar de nieuwe avonturen van Tick en Arthur, die zojuist de stad hebben gered van The Terror. Vastberaden om hun stad te blijven beschermen tegen nieuw kwaad en oude vijanden zetten ze hun werk moedig voort. Dit kan alleen als ze de overheidsinstelling AEGIS ervan kunnen overtuigen dat zij de beste partij zijn voor deze klus. Nu de stad “veilig genoeg lijkt”, denkt iedereen gemaakt te zijn voor deze baan en blijken Tick en Arthur concurrentie te hebben. Bekijk de trailer van het tweede seizoen van The Tick hier.

Vanaf vrijdag 19 april is het vijfde seizoen van de populaire politieserie Bosch exclusief beschikbaar op Amazon Prime Video. In het nieuwe seizoen is Bosch betrokken bij een oude politiezaak waarvoor nieuw bewijs is gevonden. Daarnaast onderzoekt hij een moord bij een Hollywood-apotheek. Zijn zoektocht naar de moordenaars leidt Bosch naar een donker en gevaarlijk pad... Bekijk de trailer hier.

Prime Video series om naar uit te kijken…
· Op vrijdag 14 juni gaat het tweede seizoen van de serie Absentia in première op Prime Video.
· Amazon Studios heeft aangekondigd dat James May op avontuur gaat voor een nieuwe Prime Original serie: Our Man In…Japan.
· Amazon Prime Video heeft bekend gemaakt dat er een derde seizoen komt van de hitserie American Gods.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 28 maart 2019 @ 08:01:23 #225
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185891466
En nog eentje:

quote:
Amazon Bringing “FIFA Gate” Scandal to Prime Video with New Prime Original Series, El Presidente

Amazon Prime Video and Gaumont present drama series El Presidente (The President), inspired by the true events behind the FIFA corruption case dubbed “FIFA Gate”

Academy Award-winning director and screenwriter Armando Bo will serve as the series director and an executive producer

Andrés Parra, Paulina Gaitán, and Karla Souza attached to star


MEXICO CITY—March 26, 2019--(NASDAQ: AMZN) — Amazon is bringing a new Prime Original series El Presidente to audiences across Latin America and around the world, an eight one-hour episode stylized drama series from Gaumont inspired by the real‐life characters and events behind the 2015 “FIFA Gate” corruption scandal. The series, which goes into production this year, will be helmed by Academy Award-winning director and screenwriter Armando Bo (Birdman) who will direct and executive produce the series.

In addition to Bo, the series will feature a star-studded cast led by Andrés Parra (Pablo Escobar: El Patrón del Mal), Paulina Gaitán (Diablo Guardian) and Karla Souza (How to Get Away with Murder), among others.

El Presidente is co-produced by Gaumont with production partners, Fabula, the Academy Award-winning production company led by Pablo and Juan de Dios Larraín; and Argentina-based production company Kapow. Set against the backdrop of cities across Latin America, the U.S. and Europe, the series explores the sports scandal that rocked the world through the story of Jadue (Parra), a small‐time Chilean football club president who rose from obscurity to become a key player in a $150MM bribery conspiracy at the hand of the infamous president of the Argentine football association, Julio Grondona.

Statements from the production team are as follows:

· “We are excited to bring El Presidente to Prime Video, a title that strengthens our commitment to producing compelling local stories told by the very best in local talent for our customers around the world,” said Pablo Iacoviello, Head of Latin America Content Acquisition, Amazon Prime Video. “El Presidente presents a story filled with corruption and lies around one of the biggest religions in Latin America: soccer.”

· “Gaumont is thrilled to be working with Amazon Prime Video on our first project coming out of our Latin American TV co-production efforts,” commented Vanessa Shapiro, President, Worldwide TV Distribution and Co-Production at Gaumont. “Based on true facts, El Presidente packs massive global appeal and provides an unfiltered, behind the scenes look into the world’s most watched sport, soccer.”

· “El Presidente will show the world, with loads of irony, how the most beloved sport of all is in fact a multimillionaire business run by a ridiculous mob we have never seen before: the Football Mafia,” said series director Armando Bo.

· “Behind the passion that thrilled the masses was a web of corruption and intrigue that seemed impenetrable, until one day, someone let the wrong man into the family," added Fabula’s Pablo Larraín.

· Kapow’s Agustín Sacanell explains, "El Presidente represents the opportunity to narrate the Latin American plot of FIFA Gate, with fascinating characters and their real stories that surpass any fiction imaginable. Money, corruption, power and lust. A catch-all cocktail that will be sure to capture audiences everywhere."


El Presidente is among the seven newly greenlit and returning Mexican Prime Original series announced recently by Amazon. The series will join the streaming service’s growing slate of local original productions in Latin America which to date include the critically acclaimed Diablo Guardián and hit series Un Extraño Enemigo, as well as the wildly hilarious LOL: Last One Laughing with Eugenio Derbez.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 28 maart 2019 @ 08:05:46 #226
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185891505
(Breuls is zijn mailbox aan het opruimen ;))

Ik heb er nog eentje:

quote:
Season 1 of HANNA will launch on Amazon Prime Video on Friday, March 29, 2019

Starring: Esmé Creed-Miles, Joel Kinnaman, Mireille Enos
Written and Executive Produced by: David Farr
Official Selection – Berlin International Film Festival 2019


Raised in total seclusion in the remote woods of Eastern Europe, Hanna (Esme Creed-Miles) has spent her entire young life training to fight those who hunt her and her mercenary father, Erik Heller (Joel Kinnaman). Her survivalist skills are finally tested when she and Erik are separated upon their discovery by a rogue CIA operative, Marissa Wiegler (Mireille Enos) and her team of agents. Hanna has no choice but to embark on a perilous journey alone across Europe as she seeks to reunite with her father and evade - and ultimately take down - the dangerous agents who target them. Hanna's isolated upbringing offers particularly daunting physical and emotional challenges as she is forced to navigate an ever-deepening conspiracy - one that could be the undoing of both her and her father.

Based on the 2011 film, HANNA's eight-episode first season was written and produced by David Farr (The Night Manager), who co-wrote the original feature. Director Sarah Adina Smith (Legion, Room 104) helmed episodes one and two of the series, which filmed entirely on-location in Hungary, Slovakia, Morocco, Spain and the U.K.

In her breakout role for television, British actress Esme Creed-Miles stars as Hanna alongside Joel Kinnaman (Altered Carbon, Suicide Squad, Robocop) and Mireille Enos (The Catch, Prime Video’s Good Omens), who reunite on-screen after co-starring in AMC’s Emmy-nominated crime drama The Killing.

HANNA – Season One
Global Release Date: March 2019
Cast: Cast: Esmé Creed-Miles (“Hanna”), Joel Kinnaman (“Erik Heller”), Mireille Enos (“Marissa”), Joanna Kulig (“Johanna”), Rhianne Barreto (Sophie Quatri”), Stefan Rudolf (“Rudi”), Peter Ferdinando (“Lukas”), Katharina Heyer (“Elsa”), Benno Fuermann (“Dieter”), Felicien Juttner (“Olivier”), Gamba Cole (“Anton”)
Writer and Executive Producer: David Farr
Directors: Sarah Adina Smith (Episodes 1 & 2), Jon Jones (Episodes 3 & 4), Amy Neil (Episodes 5 & 6), Anders Engstrom (Episodes 7 & 8)
Season One is comprised of eight episodes
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 28 maart 2019 @ 10:01:48 #227
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_185893047
The Tick. O+ Zin an. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185893206
Manikarnika: The Queen of Jhansi – 2019 13+ 2:20 uur | Actie, Drama
Manikarnika – Queen of Jhansi or well known as Lakshmi Bai of Jhansi is her real live story. She was the first woman in history to fight against the British in the cry of Independence.

Me You And Five Bucks – 2017 13+ 1:29 uur | Comedy, Drama
Rokkenjager, Charlie, een ober van in de 30 droomt ervan om zijn boek '7 steps of healing a male broken heart' te verkopen. Maar in plaats daarvan werkt hij in een restaurant in New York. Noodgedwongen moet hij op zoek naar een huisgenoot om zijn kleine studio mee te delen. Verrassend genoeg is de eerste persoon die reageert op zijn advertentie zijn ex en liefde van zijn leven Pam.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_185910698
HANNA – S01 2019 18+ | Drama
HANNA is zowel een high-conceptthriller als een drama over volwassen worden.De film gaat over de reis van een buitengewoon jong meisje dat opgroeit in de bossen.Ze ontsnapt aan de achtervolging van een CIA-agent en probeert de waarheid over wie ze is te ontdekken.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_185913884
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 10:10 schreef Aether het volgende:
Manikarnika: The Queen of Jhansi – 2019 13+ 2:20 uur | Actie, Drama
Manikarnika – Queen of Jhansi or well known as Lakshmi Bai of Jhansi is her real live story. She was the first woman in history to fight against the British in the cry of Independence.

Interessant. Ga ik dit weekend even kijken

  maandag 1 april 2019 @ 14:37:55 #231
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_185970335
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:19 schreef Aether het volgende:
HANNA – S01 2019 18+ | Drama
HANNA is zowel een high-conceptthriller als een drama over volwassen worden.De film gaat over de reis van een buitengewoon jong meisje dat opgroeit in de bossen.Ze ontsnapt aan de achtervolging van een CIA-agent en probeert de waarheid over wie ze is te ontdekken.

Ga vanavond de laatste aflevering kijken. Goede serie.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_186027461
Update iOS app
quote:
Want audio only? Continue listening to the audio from your favorite movie or TV show when you lock your phone.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_186080095
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chambal – 2019 13+ 1:49 uur | Actie, Drama | IMDb 8,8
Subhash is a young and dynamic IAS officer. His relentless and uncompromising way of working sends shivers across the corridors of power, cutting across political and business circles. Being incorruptible and principled, his idealism and righteousness soon become a threat to the entire system.

Slumdog Millionaire – 2009 16+ 1:55 uur | Drama | IMDb 8,0
De 18-jarige Jamal, een weesjongen uit de sloppenwijken van Mumbai, staat op het punt om 20 miljoen rupies te winnen in de Indische versie van "Weekend Millionairs".
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 13 april 2019 @ 15:00:30 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186192080
Fear the Walking Dead S4 is beschikbaar *O*

Aether. Ik vertrouw op jou, waarom wist ik dit nog niet :( o|O
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Admin zaterdag 13 april 2019 @ 15:51:12 #235
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186192666
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:19 schreef Aether het volgende:
HANNA – S01 2019 18+ | Drama
HANNA is zowel een high-conceptthriller als een drama over volwassen worden.De film gaat over de reis van een buitengewoon jong meisje dat opgroeit in de bossen.Ze ontsnapt aan de achtervolging van een CIA-agent en probeert de waarheid over wie ze is te ontdekken.

quote:
AMAZON PRIME VIDEO PICKS UP SEASON TWO OF AMAZON ORIGINAL SERIES HANNA
Second Season to Debut in 2020 Exclusively on Amazon Prime Video

Amazon Prime Video today announced it has picked up a second season of its latest thrilling drama Hanna, which debuted globally March 29 in more than 200 countries and territories worldwide.

Based on Joe Wright’s acclaimed 2011 film, Hanna’s eight-episode first season was written by David Farr (“The Night Manager”), who co-wrote the original feature. It was produced by NBCUniversal International Studios, Working Title Television and Amazon Studios.

“We knew we had something unique with Hanna, and with the added momentum from its special post-Super Bowl preview, Amazon Prime Video customers worldwide agreed,” said Albert Cheng, Co-Head of Television, Amazon Studios. “Since it debuted only ten days ago, Hanna has had a tremendous response, and we’re thrilled with not only how it has performed for us on the service, but with the action-packed world David Farr has created for the series and the stellar cast, led by Esmé Creed-Miles, Mireille Enos, and Joel Kinnaman. We’re excited to give fans a chance to see Hanna continue her journey on Amazon.”

"I am very much looking forward to taking Hanna on the next stage of her journey,” said David Farr. “It's been a wonderful experience so far, and I feel hugely supported by NBCU, Working Title and Amazon. The next season will take us into a whole new imaginative world. I can't wait to explore fresh terrain for this lonely young woman who wants only to belong, but who has to fight every day just to survive."

Jeff Wachtel, President, NBCUniversal International Studios added, “It’s a wonderful example of what we look to do as a Studio – a brilliant idea brought to life by a world class creative team.”

In Season One, 15-year-old Hanna (Esmé Creed-Miles), who was raised in total seclusion in the remote woods of Eastern Europe, has spent her entire young life training to fight those who hunt her and her mercenary father, Erik Heller (Joel Kinnaman). Her survivalist skills are finally tested when she and Erik are separated upon their discovery by a rogue CIA operative, Marissa Wiegler (Mireille Enos) and her team of agents. Hanna has no choice but to embark on a perilous journey alone across Europe as she seeks to reunite with her father and evade - and ultimately take down - the dangerous agents who target them. Hanna’s isolated upbringing leads her to face particularly daunting physical and emotional challenges along the way, as she navigates an ever-deepening conspiracy - one that could be the undoing of both her and her father.

Season Two will be written by David Farr, who also serves as Executive Producer. Tom Coan will serve as Executive Producer for NBCUniversal International Studios. Executive Producers for Working Title Television are Andrew Woodhead, Eric Fellner and Tim Bevan. Marty Adelstein and Becky Clements will also serve as Executive Producers alongside Scott Nemes. Laura Hastings-Smith is Series Producer (“The Little Drummer Girl”, “Hunger”).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186192790
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 april 2019 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fear the Walking Dead S4 is beschikbaar *O*

Aether. Ik vertrouw op jou, waarom wist ik dit nog niet :( o|O
Da's pas toch de 16e?
En Prime is een drama om nieuwe content te vinden...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 13 april 2019 @ 16:04:42 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186192872
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2019 15:59 schreef Aether het volgende:

[..]

Da's pas toch de 16e?
En Prime is een drama om nieuwe content te vinden...
Nee, de release van de aflevering was 16 april 2018. Ik was ook even in de war ;)

Alle communicatie rondom Prime kan beter, en de app ook. Maar goed, dat krijg je als het geen core business is zoals bij Netflix. Prime is primair natuurlijk gewoon voor de extra verzendopties.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186192976
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 april 2019 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, de release van de aflevering was 16 april 2018. Ik was ook even in de war ;)

Alle communicatie rondom Prime kan beter, en de app ook. Maar goed, dat krijg je als het geen core business is zoals bij Netflix. Prime is primair natuurlijk gewoon voor de extra verzendopties.
Oh, duidelijk “uitzenddatum” heeft niets met Prime te maken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_186196353
Beestjesdagboek ⟨ Bug Diaries ⟩ – S01 2019 | Kinderserie
Drie ongebruikelijke beestjesvrienden, Vlieg, Spin en Worm, vliegen, spinnen en springen in allerlei avonturen in de grote wereld om hen heen. Stel je voor dat je op een harige hond springt of regendruppels groter dan je huis ontwijkt. Met hun unieke insectenvaardigheden zien onze helden kans zichzelf en anderen uit lastige situaties te helpen en hun verhalen op te tekenen in beestjesdagboeken.

Diablo Guardián – S02 2018 18+ | Drama
Violetta runs away to NY with a bag full of money. Pig is a writer obsessed with finding a story worth telling. Violetta will make him her guardian devil. She will cross every boundary, ignore the consequences and cash in on her body, until she finds herself trapped by Nefas. Violetta will try to escape and reclaim her freedom.

Fear the Walking Dead – S04 2018 18+ | Drama, Horror
In seizoen 4 zien we de wereld van Madison Clark en haar familie door andere ogen - de ogen van Morgan Jones die zich uit de wereld van The Walking Dead bij het verhaal voegt.

Guava Island – 2019 13+ 0:55 uur | Drama, Thriller
Een muzikant op het eiland Guava is vastbesloten een festival te organiseren voor iedereen. Een tropische thriller met in de hoofdrollen Donald Glover en Rihanna.

Laakhon Mein Ek – S02 2019 16+ | Comedy, Drama
Dr Shreya is posted in Sitlapur village to conduct a cataract camp. But the villagers aren't the biggest believers in Government healthcare, the supplies aren't separate from the politics, and the staff isn't the dream team one would desire. Dr Shreya keeps fighting the system, but the question remains whether she will change the system or will the system change her?

Teek, De ⟨ The Tick ⟩ – S02 2019 13+ | Actie
Tick en Arthur hebben de Stad van The Terror bevrijd - nu moeten ze haar beschermen tegen nieuwe schurken en oude vijanden. Tenminste als ze AEGIS, de overheidsinstantie die superhelden regelt, ervan overtuigen dat ze de baan verdienen. Maar nu de Stad 'veilig genoeg om te beschermen' is, beginnen Tick en Arthur te zien dat ze concurrentie hebben...

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_186295843
Amazon Fire TV krijgt YouTube-app en Prime Video krijgt Chromecast-ondersteuning
De Amazon Fire TV-apparaten krijgen in de komende maanden een native app voor het kijken van YouTube. Dat hebben Google en Amazon bekendgemaakt. De Prime Video-app krijgt bovendien de mogelijkheid om te streamen naar een Chromecast.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 18 april 2019 @ 17:55:26 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186296216
Eindelijk!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186296324
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2019 17:30 schreef Aether het volgende:
Amazon Fire TV krijgt YouTube-app en Prime Video krijgt Chromecast-ondersteuning
De Amazon Fire TV-apparaten krijgen in de komende maanden een native app voor het kijken van YouTube. Dat hebben Google en Amazon bekendgemaakt. De Prime Video-app krijgt bovendien de mogelijkheid om te streamen naar een Chromecast.
zeer prettif
  Admin vrijdag 19 april 2019 @ 15:40:19 #243
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186311519
Featurette over Good Omens kondigt het einde aan

Ik heb best wel zin in deze serie. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186311535
Ik dacht dat die er al op stond. Blijkt het alleen een trailer te zijn. 8)7
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Admin vrijdag 19 april 2019 @ 15:43:17 #245
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186311549
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
Ik dacht dat die er al op stond. Blijkt het alleen een trailer te zijn. 8)7
Ja, dat doen ze met al hun aankomende series. Vind ik heel storend.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186317970
@Breuls

Bosch serie 5 niet voor Prime Video NL dus?
I´m back.
  Admin zaterdag 20 april 2019 @ 08:57:56 #247
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186323759
Jawel, staat er sinds gisteren op: https://www.primevideo.co(...)dp_season_select_atf
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186323804
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 08:57 schreef Breuls het volgende:
Jawel, staat er sinds gisteren op: https://www.primevideo.co(...)dp_season_select_atf
Deze film kan op dit moment niet bekeken worden op jouw locatie?
I´m back.
  Admin zaterdag 20 april 2019 @ 09:02:17 #249
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186323812
Hier wel, en ik zit toch echt gewoon in Nederland. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186323824
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 09:02 schreef Breuls het volgende:
Hier wel, en ik zit toch echt gewoon in Nederland. ;)
Tja, ik snap er niets van. Had gisteren 14 uurs dienstje, dus ik kwam thuis voor lang weekend, ik dacht ik ga lekker Bosch serie 5 bingen, maar nee hoor.
I´m back.
  Admin zaterdag 20 april 2019 @ 09:05:22 #251
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186323843
Oh wacht even, ik zie nu dat die melding op de pagina staat. Ik dacht dat je die melding kreeg in plaats van de pagina.

Dat is wel raar; het is toch echt gewoon aangekondigd voor Nederlandse kijkers.

Misschien eens bij support vragen?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186323873
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 09:05 schreef Breuls het volgende:
Oh wacht even, ik zie nu dat die melding op de pagina staat. Ik dacht dat je die melding kreeg in plaats van de pagina.

Dat is wel raar; het is toch echt gewoon aangekondigd voor Nederlandse kijkers.

Misschien eens bij support vragen?
Klopt dat het alweer een tijdje geleden is aangekondigd ook idd. Was echt teleurgesteld gisteravond. Zal eens kijken of ik het kan vragen idd.
I´m back.
  maandag 22 april 2019 @ 18:32:44 #253
5805 FrankR
aka Kiuchi
pi_186366006
Zonet even support ingeschakeld:

quote:
Mij: Wanneer kan ik de prime original Bosch Seizoen vijf kijken? Hij staat in de lijst, het is een original, er staat dat er Nederlandse ondertiteling is, hij wordt niet op Nederlandse TV uitgezonden, zou op de 19e uitkomen. Waarom kan ik hem dan niet kijken? ‎18‎:‎23‎:‎32

Je bent verbonden met Robert vanaf PrimeVideo.com.

Robert: Goedenavond ‎18‎:‎23‎:‎53

Mij: Goedenavond ‎18‎:‎23‎:‎57

Robert: we zijn momenteel bezig de rechten voor seizoen 5 op te kopen zodat we het mogen streamen. ‎18‎:‎24‎:‎24
Robert: ik kan helaas geen tijdsindicatie geven ‎18‎:‎24‎:‎34

Mij: Rechten? Het is toch een eigen original :S ‎18‎:‎24‎:‎51
Mij: Exclusieve content... ‎18‎:‎25‎:‎35

Robert: Primevideo is regio gebonden, de series niet. De content die we leveren verschilt per land ‎18‎:‎25‎:‎49

Mij: Klinkt niet logisch zeker met originals, maar bedankt voor het antwoord ‎18‎:‎26‎:‎33

Robert: Ik ga uw verzoek sowieso doorzetten naar ons businessteam ‎18‎:‎27‎:‎02
Robert: het spijt me dat ik momenteel niet meer voor u kan betekenen ‎18‎:‎27‎:‎11

Mij: Dankjewel ‎18‎:‎28‎:‎03

Robert: geen dank meneer Reiber, ik wens u graag een prettige avond. :) ‎18‎:‎28‎:‎32

Mij: Van hetzelfde ‎18‎:‎28‎:‎46
Mij: Plaats btw onze conversatie op een forum waar deze vraag ook leeft ‎18‎:‎29‎:‎12

Robert: ik zal er werk van maken ‎18‎:‎30‎:‎06
Hopelijk biedt dit wat duidelijkheid. Wil er bij mij niet helemaal in.
Realisme moet de leidraad zijn van ons bestaan, maar mag het ons er niet van weerhouden te dromen. Of te fantaseren over het paradijs -- Real life goes before e-life
pi_186366057
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 18:32 schreef FrankR het volgende:
Zonet even support ingeschakeld:
[..]

Hopelijk biedt dit wat duidelijkheid. Wil er bij mij niet helemaal in.
Thanks.
Ik had primevideo op twitter gevraagd en die gaven als antwoord dat ze dit niet wisten (wat goed kan) en later zeiden ze dat Bosch in Duitsland wel al gereleased was.
Even wachten denk ik nog.
I´m back.
  Admin dinsdag 23 april 2019 @ 15:18:55 #255
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186380454
Wow, dat is vaag. Zeker omdat de Nederlandse PR wel zit aan te kondigen dat de serie te zien zal zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186394255
Je raad nooit... seizoen 5 van Bosch staat erop! :P *O*
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_186401127
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:52 schreef KillerBee4ever het volgende:
Je raad nooit... seizoen 5 van Bosch staat erop! :P *O*
Zag het. We hoefden dus toch niet zo lang te wachten. Wrs vergissing geweest.
I´m back.
pi_186424781
2.0 (Telugu) – 2018 13+ 2:20 uur | Actie, Sci-Fi
Dr Vaseegaran (Rajinikanth) and his android assistant Nila (Amy Jackson) are called in for help after mobiles start mysteriously flying out of the hands of people in Chennai. Vaseegaran summons his trusted robot Chitti (Rajinikanth) to ward off the bird-shaped supernatural powers of Pakshirajan (Akshay Kumar).

Air Bud – 1997 7+ 1:37 uur | Comedy
Het leven van een eenzaam jongetje verandert volkomen als hij vrienden wordt met een 'wonder'- hond die hem leert basketballen.

Bosch – S05 2019 18+ | Drama
Vijftien maanden nadat hij zijn moeders moordenaar voor het gerecht heeft gebracht, zoekt Bosch naar de waarheid. Bij nieuw bewijs in een oude zaak vraagt men zich af of Bosch vals bewijs aandraagt om de verkeerde te veroordelen. Een moord bij een Hollywood-apotheek legt een geavanceerde pillenmolen voor opiaten bloot, waardoor Bosch een gevaarlijke weg inslaat om de moordenaars te achtervolgen.

Finders Keepers – 2015 16+ 1:23 uur | Documentaire
Een man verliest zijn been bij een ongeluk, een andere man koopt het per ongeluk in een veiling. Maar het verhaal wordt vanaf dat moment alleen maar vreemder. Een verbazingwekkende en hilarische documentaire over hebzucht, trots en verlossing.

Upside, The – 2019 16+ 2:05 uur | Comedy, Drama
Dell Scott (Kevin Hart) heeft een manier nodig om vooruit te komen. Hij is onlangs vrijgekomen, werkeloos en kan zijn kind niet zien. Dan geeft het lot hem de kans van z'n leven – het verzorgen van de multimiljonair Phillip (Bryan Cranston) die vanaf de nek naar beneden verlamd is na een paragliding-ongeluk.

Yajamana – 2019 13+ 2:31 uur | Actie, Drama
The film revolves around a hardworking man Krishna who lives in Hulidurga and is famous for traditional oil extraction. He is torn apart from being the rightful owner with the entry of business tycoon Devi Shetty. Will Krishna fight against all odds to bring justice to his people? Who will become the real `Yajamana` is what forms the crux of the story.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 25 april 2019 @ 23:54:58 #259
5805 FrankR
aka Kiuchi
pi_186429147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:52 schreef KillerBee4ever het volgende:
Je raad nooit... seizoen 5 van Bosch staat erop! :P *O*
Mooi! Morgen beginnen met kijken!
Realisme moet de leidraad zijn van ons bestaan, maar mag het ons er niet van weerhouden te dromen. Of te fantaseren over het paradijs -- Real life goes before e-life
pi_186446299
Bosch serie 5 weer goed: 8/10.
Ga hem nog 1 x herhalen btw. Denk dat Bosch toch een cultserie gaat worden. (Minder voedsel wordt er verspild dan in vorige series).

Eerder gezien ook: The Looming Tower: 8/10. Achtergronden bij 9/11, inlichtingendienst CIA vs FBI.

The Good Fight serie 2, nu mee bezig ook: 8/10. Beter toch dan The Good Wife. En zoals ik eerder een keer zei heel mooie theme.
I´m back.
pi_186548187
Air Bud: Golden Receiver – 1998 1:30 uur | Comedy
Buddy heeft een nieuw trucje geleerd - American football. Als Buddy's baasje opeens de nieuwe quarterback van z'n school wordt, doet Buddy ook mee aan de huddle! Het dynamische duo Buddy en Josh helpt de Timberwolves naar het staatskampioenschap.

Eisenstein In Guanajuato – 2015 13+ 1:41 uur | Comedy, Drama
Nadat hij in de jaren twintig meesterwerken als Oktober en Pantserkruiser Potemkin had gemaakt, vertrok de Russische regisseur Sergei Eisenstein naar Mexico om daar films te maken. Volgens deze biopic van regisseur Greenaway had hij daar echter vooral aandacht voor zijn gids Palomino, een knappe Mexicaan, die dertiger Eisenstein inwijdde in de herenliefde.

Married...With Children – S01–S11 1987 | Comedy
Al and Peggy Bundy have an equal partnership in marriage: everyone suffers!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 08:17:42 #262
311340 J83
New kid, be nice
pi_186579711
Al Bundy _O_
pi_186608640
Across the Universe – 2007 13+ | Drama, Romantisch
Across the Universe, from director Julie Taymor, is a revolutionary rock musical that re-imagines America in the turbulent late-1960s, a time when battle lines were being drawn at home and abroad. When young dockworker Jude (Jim Sturgess) leaves Liverpool to find his estranged father in America, he is swept up by the waves of change that are re-shaping the nation. Jude falls in...

Adam Sandler's Eight Crazy Nights – 2002 13+ 1:16 uur | Comedy, Drama
Adam Sandler zoals je hem nog nooit gezien hebt: getekend! Eight Crazy Nights is geen gewone kerstfilm; de kerstgedachte wordt op een wel hele ongezouten manier overgebracht. Met de stemmen van Adam Sandler, Jon Lovitz en Rob Schneider. Davey (Adam Sandler) is de ‘bad boy’ van het kleine stadje New England. Hij is vaak onbeschoft, dronken en bezorgt niets dan problemen. Als hij voor de...

AGE OF INNOCENCE, THE – 1993 7+ 2:18 uur | Drama, Romantisch
Eind 1870 leeft de high society van New York in een eigen wereld vol feestjes en strak gedirigeerde etiquette. In deze welgestelde kringen verloven de knappe, jonge advocaat Newland Archer (Daniel Day-Lewis) en de mooie May (Winona Ryder) zich. Dan ontmoet hij de nicht van May, de verleidelijke gravin Ellen Olenska (Michelle Pfeiffer). Newland moet kiezen tussen May en de wereld die hij kent,...

Bad Boys – 1995 18+ | Actie
Twee undercover agenten moeten binnen 72 uur het gestolen bewijsmateriaal van de Miami Police zien terug te krijgen. Door de situatie worden ze gedwongen om van identiteit te wisselen. Marcus is dan even vader van Mike’s drie kinderen en Mike neemt het vrijgezellenleven van Marcus over. De vraag is: ‘Gaat dit werken?’

Bad Boys II – 2003 18+ | Actie
Hang on for maximum mayhem, full-on fun and the wildest chase scenes ever put on film! The action and comedy never stop when superstars Martin Lawrence and Will Smith reunite as out-of-control trash-talking buddy cops. Bullets fly, cars crash, and laughs explode as they pursue a whacked-out drug lord from the streets of Miami to the barrios of Cuba. But the real fireworks resul...

Big C, The – S01-S04 2010 18+ | Comedy, Drama
Golden Globe®-winnaar Laura Linney speelt de rol van Cathy Jamison, een 42-jarige lerares die zich altijd keurig aan de regels hield. Totdat er bij haar een schokkende diagnose gesteld wordt. In plaats van bij de pakken te blijven zitten, gaat Cathy het ervan nemen. Niets en niemand is nog veilig, ook niet haar egocentrische familieleden, haar ruziemakende buren en haar bijdehante leerlingen...

Cable Guy – 1996 13+ | Comedy
Steven Kovak wordt uit zijn huis geschopt door zijn vriendin. Hij vindt een nieuw onderkomen in een appartement en probeert de werknemer van de kabelmaatschappij om te kopen, zodat hij gratis naar kabeltelevisie kan kijken. Deze Chip Douglas is niet geïnteresseerd in geld, maar wil in plaats daarvan vriendschap. Kovak stemt daar vlot in toe en denkt makkelijk een voordeeltje binnengesleept te...

Close Encounters of the Third Kind (Director's Cut) – 1977 16+ | Sci-Fi
In de woestijn van Californië gebeuren buitengewone dingen. Huizen beginnen te schudden zonder reden, meteorieten vliegen door de lucht en op een dag verdwijnt er een kind... Roy Neary (Richard Dreyfuss) heeft een "close encounter" met een buitenaards ruimteschip. De Amerikaanse overheid ondekt dat de aliens op een bepaalde plek zullen landen en verzinnen een dekmantel om het publiek op een...

Cruel Intentions – 1999 1:37 uur | Drama, Romantisch
Katherine (Sarah Michelle Gellar) en haar stiefbroer Sebastian (Ryan Phillippe) sluiten een weddenschap af: Sebastian zal Annette (Reese Witherspoon), die gezworen heeft kuis te blijven tot aan het huwelijk, ontmaagden vóór het nieuwe schooljaar begint. Omdat de ‘klus’ eenvoudig lijkt is de inzet hoog, maar het kat en muis spel is niet berekend op échte liefde... © 1999 COLUMBIA PICTURES...

Django Unchained – 2012 18+ | Drama, Western
Een voormalige slaaf en een Duitse premiejager worden verrassend genoeg bondgenoten in de strijd tegen een tiran van een plantage-eigenaar in deze western van de vooruitziende regisseur Quentin Tarantino. Twee jaar voor broeders tegen elkaar zullen vechten tijdens de Civil War, komt de in Duitsland geboren premiejager dr. King Schultz (Oscarwinnaar Christoph Waltz) aan in Amerika, vastbesloten...

Doctor Who – S05-10 2010 | Drama
Matt Smith gaat op pad als de elfde Doctor met een gloednieuwe TARDIS en een pittige nieuwe metgezel Amy Pond. Maar er is nauwelijks tijd voor de Doctor om te herstellen van zijn regeneratie voordat de hele wereld opnieuw wordt bedreigd.

Dr. Strangelove – 1964 7+ | Comedy
Een psychotische luchtmachtgeneraal voert een plan uit dat niet kan mislukken of in te trekken is, door bommenwerpers Rusland aan te laten vallen. De VS-president werkt samen met de Sovjet-premier in een wanhopige poging de wereld te redden.

Elysium – 2013 18+ | Actie
In het jaar 2154 zijn er twee klassen van mensen: de zeer rijken, die wonen op een ruimtestation genaamd Elysium, en de rest, die leven op een overbevolkte, verwoeste aarde. Secretaresse Delacourt (Jodie Foster) wil hoe dan ook de luxueuze levensstijl van de burgers van Elysium behouden - maar dat weerhoudt de mensen van de aarde er niet van om binnen te geraken.

Evil Dead – 2013 18+ | Horror, Sci-Fi, Thriller
A secluded cabin. An ancient curse. An unrelenting evil. Sam Raimi and Bruce Campbell reunite to present a genuinely terrifying re-imagining of their original horror masterpiece. Five young friends have found the mysterious and fiercely powerful Book of the Dead. Unable to resist its temptation, they release a violent demon on a blood-thirsty quest to possess them all. Who will...

Gandhi – 1982 7+ | Drama
Sir Ben Kingsley stars as Mohandas Gandhi in Lord Richard Attenborough's riveting biography of the man who rose from simple lawyer to worldwide symbol of peace and understanding. A critical masterpiece, Gandhi is an intriguing story about activism, politics, religious tolerance and freedom. But at the center of it all is an extraordinary man who fought for a nonviolent, peacefu...

Gattaca – 1997 13+ | Drama, Sci-Fi
Ethan Hawke, Uma Thurman, Alan Arkin en Jude Law spelen de hoofdrollen in deze meeslepende scifi-thriller over een heel menselijke man die het opneemt tegen een systeem dat is geobsedeerd door genetische perfectie. Hawke speelt Vincent, een 'Niet-Valide' die de identiteit van een genetische elitair aanneemt om zijn droom om door de ruimte te reizen waar te maken.

Ghostbusters – 1984 7+ | Comedy
Drie wetenschappers (Bill Murray, Dan Aykroyd Harold Ramis) verliezen hun baan bij de universiteit van New York, waar ze het occulte bestudeerden. Ze besluiten om zich voortaan te verhuren als Ghostbusters en zich bezig te gaan houden met het vangen van allerlei soorten spoken en geesten. Wanneer ze een portaal naar een andere dimensie ontdekken is het aan de Ghostbusters om New York te redden...

Ghostbusters II – 1989 7+ | Comedy
Bill Murray, Dan Aykroyd en Harold Ramis pakken hun protonpakken weer op om de machten van het kwaad te bestrijden in Manhattan. Na een oorlog op slijm die New York miljoenen gekost heeft, zitten de Ghostbusters zonder werk, totdat een oeroude tiran, die zich via zijn portret in het Manhattan Museum of Modern Arts voorbereid op een terugkeer naar aarde, zijn oog werpt op de baby van Dana Barrett.

Ghost Rider – 2007 13+ | Actie
Van Marvel Comics, de makers van Spider-Man™, Blade en X-Men, is hier nu een nieuwe held... Ghost Rider™. Lang geleden sloot de beroemde motorstuntrijder Johnny Blaze een pact met de duivel om degen en te beschermen van wie hij het meest hield: z’n vader en z’n jeugdliefde, Roxanne (Eva Mendes). Nu wil de duivel dat hij z’n beloftes nakomt. Overdag is Johnny een stoere stuntrijder... maar ’s...

Goldbergs, The – S01-05 2014 | Comedy
A multigenerational comedy set in the 1980s about growing up in a loud, loving and slightly dysfunctional family - the Goldbergs. Our narrator looks back at life with his overbearing mother, hot-tempered father, rebellious older sister, high-strung older brother and suave grandfather.

Good Luck Chuck – 2007 18+ | Comedy
Hollywood superstar Jessica Alba (Fantastic Four, Into The Blue) and funnyman Dane Cook star in this hilarious romantic comedy. A guy who breaks up with his longtime lady is shocked to hear that she gets engaged to her next boyfriend. He finds himself repeating this pattern and that hopeful single women seek him out dates so they'll soon find Mr. Right.

Grown Ups 2 – 2013 13+ | Comedy
De komische sterrencast van Grown Ups keert terug met opwindende aanvullingen en meer lol! Nadat hij met zijn gezin is teruggekeerd naar zijn geboorteplaats om bij zijn vrienden en hun kinderen te zijn, ontdekt Lenny (Adam Sandler) dat, te midden van oude en nieuwe pestkoppen, schizofrene buschauffeurs, dronken agenten op ski's en 400 gekostumeerde feestverziekers, waanzin je soms achtervolgt.

Hancock – 2008 13+ | Actie, Drama
Academy Award®-kandidaat Will Smith heeft de hoofdrol in deze comedy vol actie als Hancock, een sarcastische, onbegrepen superheld met een moeilijk leven die uit de gratie raakte bij het publiek. Als Hancock met tegenzin akkoord gaat met de extreme metamorfose van idealistische publiciteitsagent Ray Embrey (Jason Bateman, Juno), verrijst zijn leven en reputatie uit zijn as.

Hotel Transsylvanië 2 – 2015 1:29 uur | Kinderfilm
De tweede film over Dracula's hotel in Transsylvanië, dat open staat voor iedereen: monster en mens. Zijn dochter Mavis en haar mensen vriendje Johnny, die elkaar leerden kennen in het eerste deel, hebben een kindje gekregen, Dennis. Dennis is een hele schattige baby, tot verdriet van Dracula. Daarom besluit hij, als Mavis en Johnny weg zijn, om zijn kleinzoon een monsteropleiding te geven...

Hotel Transylvania – 2012 7+ | Kinderfilm
Welcome to Hotel Transylvania, Dracula’s lavish five-stake resort, where monsters and their families can live it up and no humans are allowed. One special weekend, Dracula (Adam Sandler) has invited all his best friends – Frankenstein and his wife, the Mummy, the Invisible Man, the Werewolf family, and more – to celebrate his beloved daughter Mavis’s (Selena Gomez) 118th birthd...

Insidious: Chapter 2 – 2013 13+ | Horror
James Wan en Leigh Whannell keren terug met dit vervolg op hun low budget, succesvolle griezelfestijn Insidious, dat zich richtte op een gezin dat werd gekweld door een demon.

Karate Kid: Part III, The – 1989 7+ | Actie
Karate Kid, Daniel Larusso, risks losing it all when he places pride before principle in this dramatic film that reunites stars Ralph Macchio and Noriyuki "Pat" Morita. When Daniel (Macchio) decides not to compete in the upcoming karate championship, he becomes the target of vicious Cobra Kai student, Mike Barnes (Sean Kanan), who's determined to win the title back. Standing fi...

Legende van Korra, De – S01-02 2011 | Kinderserie
2011 / Avatar Korra, een rebelse jonge vrouw die de tradities uitdaagt is op een gevaarlijk avontuur om een Avatar te worden. Ondanks het grote gevaar is ze vastberaden de groeiende anti-sturingsrevolutie tegen te houden en een balans in haarzelf te vinden.

Men in Black – 1997 13+ | Comedy, Sci-Fi
De twee koele ‘MIB’ regeringsagenten K en J, werken voor een speciale eenheid die zich bezig houdt met de buitenlandse wezens op aarde. Telkens als er paniek onder de bevolking dreigt uit te breken worden onze ‘Men In Black’ erop af gestuurd. K en J raken verstrikt in een complot van aliens en moeten alles op het spel zetten om de toekomst van het menselijke ras te redden...

Men In Black II – 2002 13+ | Comedy, Sci-Fi
Tommy Lee Jones en Will Smith komen terug in het zwart als de uitschotbevechtende superagenten Kay en Jay - handhavers van alle buitenaardse dingen op aarde. Hun nieuwste missie: de wereld redden van een totale intergalactische ramp. Als een losgeslagen Kylothiaans monster, vermomd als lingeriemodel, de overleving van de mensheid bedreigt, moeten de jongens van MIB aan de slag.

Mr. Deeds – 2002 7+ | Comedy, Romantisch
Longfellow Deeds (Adam Sandler) is de eigenaar van een populaire pizzahut in het kleine stadje Mandrake Falls en leidt een simpel maar gelukkig bestaan. Zijn fijne leventje gaat volledig op z´n kop als hij hoort dat een verre oom hem een gigantische erfenis van onder andere 40 miljard dollar nalaat. Deeds vertrekt naar Manhattan om zijn nieuwe bezit op te eisen. Vanaf dat moment wordt hij...

Stuart Little – 1999 7+ 1:24 uur | Actie, Avontuur, Comedy
De familie Little besluit een klein broertje te adopteren voor hun zoon George. Het babybroertje heet Stuart, is klein, heeft witte haren en lijkt erg veel op een muis... Pa en ma Little sluiten de kleine Stuart direct in hun hart, maar hun zoon George en de grote witte huiskat Sneeuwbal zitten niet te wachten op de kleine man. Ze doen er dan ook alles aan om voor altijd van hem af te...

Stuart Little 2 – 2002 7+ 1:17 uur | Actie, Avontuur, Comedy
Onze kleine maar kranige muis Stuart Little is terug met nog meer avontuur en actie in Stuart Little 2. Op een dag is Stuart op weg van school naar huis en redt hij een gewond vogeltje uit de handen van een gemene valk. Hij brengt haar naar het huis van de Littles en daar wordt Margalo liefdevol opgevangen. Margalo en Stuart worden dikke vriendjes maar het feest duurt niet lang, Margalo is op...

Suspiria – 2018 18+ | Fantasy, Horror
In een wereldberoemd dansgezelschap heerst een duister kwaad. Het overmeestert de artistiek leider van het gezelschap (Swinton), een ambitieuze jonge danseres (Johnson) en een rouwende psychotherapeut (Ebersdorf). Sommigen zullen aan de nachtmerrie bezwijken. Anderen zullen uiteindelijk ontwaken.

This Is the End – 2013 18+ | Comedy, Sci-Fi
Tijdens een feest in het huis van James Franco worden Seth Rogen, Jay Baruchel en veel andere beroemdheden geconfronteerd met de apocalyps.

Tourist, The – 2010 13+ 1:43 uur | Actie, Avontuur, Comedy
Frank (Johnny Depp), een vriendelijke Amerikaan op vakantie in Venetië, raakt bevriend met Elise (Angelina Jolie), een adembenemend mooie vrouw, maar met een mysterieus geheim. Al snel verandert de romance in een dodelijk web en wordt het stel achterna gezeten door Interpol, de Italiaanse politie en Russische huurmoordenaars. Een bloedstollende actie-thriller!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 6 mei 2019 @ 08:49:57 #264
311340 J83
New kid, be nice
pi_186643000
Wat een update _O_

The Goldbergs is erg leuk! :Y
  Admin maandag 6 mei 2019 @ 11:50:15 #265
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186645816
Wow, goede toevoegingen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186647308
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:49 schreef J83 het volgende:
Wat een update _O_

The Goldbergs is erg leuk! :Y
Seizoen 1 en 2 stonden een paar jaar geleden op Netflix, dus nu eindelijk de rest.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_186676887
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:41 schreef Aether het volgende:
Across the Universe – 2007 13+ | Drama, Romantisch
Across the Universe, from director Julie Taymor, is a revolutionary rock musical that re-imagines America in the turbulent late-1960s, a time when battle lines were being drawn at home and abroad. When young dockworker Jude (Jim Sturgess) leaves Liverpool to find his estranged father in America, he is swept up by the waves of change that are re-shaping the nation. Jude falls in...

Adam Sandler's Eight Crazy Nights – 2002 13+ 1:16 uur | Comedy, Drama
Adam Sandler zoals je hem nog nooit gezien hebt: getekend! Eight Crazy Nights is geen gewone kerstfilm; de kerstgedachte wordt op een wel hele ongezouten manier overgebracht. Met de stemmen van Adam Sandler, Jon Lovitz en Rob Schneider. Davey (Adam Sandler) is de ‘bad boy’ van het kleine stadje New England. Hij is vaak onbeschoft, dronken en bezorgt niets dan problemen. Als hij voor de...

AGE OF INNOCENCE, THE – 1993 7+ 2:18 uur | Drama, Romantisch
Eind 1870 leeft de high society van New York in een eigen wereld vol feestjes en strak gedirigeerde etiquette. In deze welgestelde kringen verloven de knappe, jonge advocaat Newland Archer (Daniel Day-Lewis) en de mooie May (Winona Ryder) zich. Dan ontmoet hij de nicht van May, de verleidelijke gravin Ellen Olenska (Michelle Pfeiffer). Newland moet kiezen tussen May en de wereld die hij kent,...

Bad Boys – 1995 18+ | Actie
Twee undercover agenten moeten binnen 72 uur het gestolen bewijsmateriaal van de Miami Police zien terug te krijgen. Door de situatie worden ze gedwongen om van identiteit te wisselen. Marcus is dan even vader van Mike’s drie kinderen en Mike neemt het vrijgezellenleven van Marcus over. De vraag is: ‘Gaat dit werken?’

Bad Boys II – 2003 18+ | Actie
Hang on for maximum mayhem, full-on fun and the wildest chase scenes ever put on film! The action and comedy never stop when superstars Martin Lawrence and Will Smith reunite as out-of-control trash-talking buddy cops. Bullets fly, cars crash, and laughs explode as they pursue a whacked-out drug lord from the streets of Miami to the barrios of Cuba. But the real fireworks resul...

Big C, The – S01-S04 2010 18+ | Comedy, Drama
Golden Globe®-winnaar Laura Linney speelt de rol van Cathy Jamison, een 42-jarige lerares die zich altijd keurig aan de regels hield. Totdat er bij haar een schokkende diagnose gesteld wordt. In plaats van bij de pakken te blijven zitten, gaat Cathy het ervan nemen. Niets en niemand is nog veilig, ook niet haar egocentrische familieleden, haar ruziemakende buren en haar bijdehante leerlingen...

Cable Guy – 1996 13+ | Comedy
Steven Kovak wordt uit zijn huis geschopt door zijn vriendin. Hij vindt een nieuw onderkomen in een appartement en probeert de werknemer van de kabelmaatschappij om te kopen, zodat hij gratis naar kabeltelevisie kan kijken. Deze Chip Douglas is niet geïnteresseerd in geld, maar wil in plaats daarvan vriendschap. Kovak stemt daar vlot in toe en denkt makkelijk een voordeeltje binnengesleept te...

Close Encounters of the Third Kind (Director's Cut) – 1977 16+ | Sci-Fi
In de woestijn van Californië gebeuren buitengewone dingen. Huizen beginnen te schudden zonder reden, meteorieten vliegen door de lucht en op een dag verdwijnt er een kind... Roy Neary (Richard Dreyfuss) heeft een "close encounter" met een buitenaards ruimteschip. De Amerikaanse overheid ondekt dat de aliens op een bepaalde plek zullen landen en verzinnen een dekmantel om het publiek op een...

Cruel Intentions – 1999 1:37 uur | Drama, Romantisch
Katherine (Sarah Michelle Gellar) en haar stiefbroer Sebastian (Ryan Phillippe) sluiten een weddenschap af: Sebastian zal Annette (Reese Witherspoon), die gezworen heeft kuis te blijven tot aan het huwelijk, ontmaagden vóór het nieuwe schooljaar begint. Omdat de ‘klus’ eenvoudig lijkt is de inzet hoog, maar het kat en muis spel is niet berekend op échte liefde... © 1999 COLUMBIA PICTURES...

Django Unchained – 2012 18+ | Drama, Western
Een voormalige slaaf en een Duitse premiejager worden verrassend genoeg bondgenoten in de strijd tegen een tiran van een plantage-eigenaar in deze western van de vooruitziende regisseur Quentin Tarantino. Twee jaar voor broeders tegen elkaar zullen vechten tijdens de Civil War, komt de in Duitsland geboren premiejager dr. King Schultz (Oscarwinnaar Christoph Waltz) aan in Amerika, vastbesloten...

Doctor Who – S05-10 2010 | Drama
Matt Smith gaat op pad als de elfde Doctor met een gloednieuwe TARDIS en een pittige nieuwe metgezel Amy Pond. Maar er is nauwelijks tijd voor de Doctor om te herstellen van zijn regeneratie voordat de hele wereld opnieuw wordt bedreigd.

Dr. Strangelove – 1964 7+ | Comedy
Een psychotische luchtmachtgeneraal voert een plan uit dat niet kan mislukken of in te trekken is, door bommenwerpers Rusland aan te laten vallen. De VS-president werkt samen met de Sovjet-premier in een wanhopige poging de wereld te redden.

Elysium – 2013 18+ | Actie
In het jaar 2154 zijn er twee klassen van mensen: de zeer rijken, die wonen op een ruimtestation genaamd Elysium, en de rest, die leven op een overbevolkte, verwoeste aarde. Secretaresse Delacourt (Jodie Foster) wil hoe dan ook de luxueuze levensstijl van de burgers van Elysium behouden - maar dat weerhoudt de mensen van de aarde er niet van om binnen te geraken.

Evil Dead – 2013 18+ | Horror, Sci-Fi, Thriller
A secluded cabin. An ancient curse. An unrelenting evil. Sam Raimi and Bruce Campbell reunite to present a genuinely terrifying re-imagining of their original horror masterpiece. Five young friends have found the mysterious and fiercely powerful Book of the Dead. Unable to resist its temptation, they release a violent demon on a blood-thirsty quest to possess them all. Who will...

Gandhi – 1982 7+ | Drama
Sir Ben Kingsley stars as Mohandas Gandhi in Lord Richard Attenborough's riveting biography of the man who rose from simple lawyer to worldwide symbol of peace and understanding. A critical masterpiece, Gandhi is an intriguing story about activism, politics, religious tolerance and freedom. But at the center of it all is an extraordinary man who fought for a nonviolent, peacefu...

Gattaca – 1997 13+ | Drama, Sci-Fi
Ethan Hawke, Uma Thurman, Alan Arkin en Jude Law spelen de hoofdrollen in deze meeslepende scifi-thriller over een heel menselijke man die het opneemt tegen een systeem dat is geobsedeerd door genetische perfectie. Hawke speelt Vincent, een 'Niet-Valide' die de identiteit van een genetische elitair aanneemt om zijn droom om door de ruimte te reizen waar te maken.

Ghostbusters – 1984 7+ | Comedy
Drie wetenschappers (Bill Murray, Dan Aykroyd Harold Ramis) verliezen hun baan bij de universiteit van New York, waar ze het occulte bestudeerden. Ze besluiten om zich voortaan te verhuren als Ghostbusters en zich bezig te gaan houden met het vangen van allerlei soorten spoken en geesten. Wanneer ze een portaal naar een andere dimensie ontdekken is het aan de Ghostbusters om New York te redden...

Ghostbusters II – 1989 7+ | Comedy
Bill Murray, Dan Aykroyd en Harold Ramis pakken hun protonpakken weer op om de machten van het kwaad te bestrijden in Manhattan. Na een oorlog op slijm die New York miljoenen gekost heeft, zitten de Ghostbusters zonder werk, totdat een oeroude tiran, die zich via zijn portret in het Manhattan Museum of Modern Arts voorbereid op een terugkeer naar aarde, zijn oog werpt op de baby van Dana Barrett.

Ghost Rider – 2007 13+ | Actie
Van Marvel Comics, de makers van Spider-Man™, Blade en X-Men, is hier nu een nieuwe held... Ghost Rider™. Lang geleden sloot de beroemde motorstuntrijder Johnny Blaze een pact met de duivel om degen en te beschermen van wie hij het meest hield: z’n vader en z’n jeugdliefde, Roxanne (Eva Mendes). Nu wil de duivel dat hij z’n beloftes nakomt. Overdag is Johnny een stoere stuntrijder... maar ’s...

Goldbergs, The – S01-05 2014 | Comedy
A multigenerational comedy set in the 1980s about growing up in a loud, loving and slightly dysfunctional family - the Goldbergs. Our narrator looks back at life with his overbearing mother, hot-tempered father, rebellious older sister, high-strung older brother and suave grandfather.

Good Luck Chuck – 2007 18+ | Comedy
Hollywood superstar Jessica Alba (Fantastic Four, Into The Blue) and funnyman Dane Cook star in this hilarious romantic comedy. A guy who breaks up with his longtime lady is shocked to hear that she gets engaged to her next boyfriend. He finds himself repeating this pattern and that hopeful single women seek him out dates so they'll soon find Mr. Right.

Grown Ups 2 – 2013 13+ | Comedy
De komische sterrencast van Grown Ups keert terug met opwindende aanvullingen en meer lol! Nadat hij met zijn gezin is teruggekeerd naar zijn geboorteplaats om bij zijn vrienden en hun kinderen te zijn, ontdekt Lenny (Adam Sandler) dat, te midden van oude en nieuwe pestkoppen, schizofrene buschauffeurs, dronken agenten op ski's en 400 gekostumeerde feestverziekers, waanzin je soms achtervolgt.

Hancock – 2008 13+ | Actie, Drama
Academy Award®-kandidaat Will Smith heeft de hoofdrol in deze comedy vol actie als Hancock, een sarcastische, onbegrepen superheld met een moeilijk leven die uit de gratie raakte bij het publiek. Als Hancock met tegenzin akkoord gaat met de extreme metamorfose van idealistische publiciteitsagent Ray Embrey (Jason Bateman, Juno), verrijst zijn leven en reputatie uit zijn as.

Hotel Transsylvanië 2 – 2015 1:29 uur | Kinderfilm
De tweede film over Dracula's hotel in Transsylvanië, dat open staat voor iedereen: monster en mens. Zijn dochter Mavis en haar mensen vriendje Johnny, die elkaar leerden kennen in het eerste deel, hebben een kindje gekregen, Dennis. Dennis is een hele schattige baby, tot verdriet van Dracula. Daarom besluit hij, als Mavis en Johnny weg zijn, om zijn kleinzoon een monsteropleiding te geven...

Hotel Transylvania – 2012 7+ | Kinderfilm
Welcome to Hotel Transylvania, Dracula’s lavish five-stake resort, where monsters and their families can live it up and no humans are allowed. One special weekend, Dracula (Adam Sandler) has invited all his best friends – Frankenstein and his wife, the Mummy, the Invisible Man, the Werewolf family, and more – to celebrate his beloved daughter Mavis’s (Selena Gomez) 118th birthd...

Insidious: Chapter 2 – 2013 13+ | Horror
James Wan en Leigh Whannell keren terug met dit vervolg op hun low budget, succesvolle griezelfestijn Insidious, dat zich richtte op een gezin dat werd gekweld door een demon.

Karate Kid: Part III, The – 1989 7+ | Actie
Karate Kid, Daniel Larusso, risks losing it all when he places pride before principle in this dramatic film that reunites stars Ralph Macchio and Noriyuki "Pat" Morita. When Daniel (Macchio) decides not to compete in the upcoming karate championship, he becomes the target of vicious Cobra Kai student, Mike Barnes (Sean Kanan), who's determined to win the title back. Standing fi...

Legende van Korra, De – S01-02 2011 | Kinderserie
2011 / Avatar Korra, een rebelse jonge vrouw die de tradities uitdaagt is op een gevaarlijk avontuur om een Avatar te worden. Ondanks het grote gevaar is ze vastberaden de groeiende anti-sturingsrevolutie tegen te houden en een balans in haarzelf te vinden.

Men in Black – 1997 13+ | Comedy, Sci-Fi
De twee koele ‘MIB’ regeringsagenten K en J, werken voor een speciale eenheid die zich bezig houdt met de buitenlandse wezens op aarde. Telkens als er paniek onder de bevolking dreigt uit te breken worden onze ‘Men In Black’ erop af gestuurd. K en J raken verstrikt in een complot van aliens en moeten alles op het spel zetten om de toekomst van het menselijke ras te redden...

Men In Black II – 2002 13+ | Comedy, Sci-Fi
Tommy Lee Jones en Will Smith komen terug in het zwart als de uitschotbevechtende superagenten Kay en Jay - handhavers van alle buitenaardse dingen op aarde. Hun nieuwste missie: de wereld redden van een totale intergalactische ramp. Als een losgeslagen Kylothiaans monster, vermomd als lingeriemodel, de overleving van de mensheid bedreigt, moeten de jongens van MIB aan de slag.

Mr. Deeds – 2002 7+ | Comedy, Romantisch
Longfellow Deeds (Adam Sandler) is de eigenaar van een populaire pizzahut in het kleine stadje Mandrake Falls en leidt een simpel maar gelukkig bestaan. Zijn fijne leventje gaat volledig op z´n kop als hij hoort dat een verre oom hem een gigantische erfenis van onder andere 40 miljard dollar nalaat. Deeds vertrekt naar Manhattan om zijn nieuwe bezit op te eisen. Vanaf dat moment wordt hij...

Stuart Little – 1999 7+ 1:24 uur | Actie, Avontuur, Comedy
De familie Little besluit een klein broertje te adopteren voor hun zoon George. Het babybroertje heet Stuart, is klein, heeft witte haren en lijkt erg veel op een muis... Pa en ma Little sluiten de kleine Stuart direct in hun hart, maar hun zoon George en de grote witte huiskat Sneeuwbal zitten niet te wachten op de kleine man. Ze doen er dan ook alles aan om voor altijd van hem af te...

Stuart Little 2 – 2002 7+ 1:17 uur | Actie, Avontuur, Comedy
Onze kleine maar kranige muis Stuart Little is terug met nog meer avontuur en actie in Stuart Little 2. Op een dag is Stuart op weg van school naar huis en redt hij een gewond vogeltje uit de handen van een gemene valk. Hij brengt haar naar het huis van de Littles en daar wordt Margalo liefdevol opgevangen. Margalo en Stuart worden dikke vriendjes maar het feest duurt niet lang, Margalo is op...

Suspiria – 2018 18+ | Fantasy, Horror
In een wereldberoemd dansgezelschap heerst een duister kwaad. Het overmeestert de artistiek leider van het gezelschap (Swinton), een ambitieuze jonge danseres (Johnson) en een rouwende psychotherapeut (Ebersdorf). Sommigen zullen aan de nachtmerrie bezwijken. Anderen zullen uiteindelijk ontwaken.

This Is the End – 2013 18+ | Comedy, Sci-Fi
Tijdens een feest in het huis van James Franco worden Seth Rogen, Jay Baruchel en veel andere beroemdheden geconfronteerd met de apocalyps.

Tourist, The – 2010 13+ 1:43 uur | Actie, Avontuur, Comedy
Frank (Johnny Depp), een vriendelijke Amerikaan op vakantie in Venetië, raakt bevriend met Elise (Angelina Jolie), een adembenemend mooie vrouw, maar met een mysterieus geheim. Al snel verandert de romance in een dodelijk web en wordt het stel achterna gezeten door Interpol, de Italiaanse politie en Russische huurmoordenaars. Een bloedstollende actie-thriller!
Ik vind het met posters een stuk makkelijker, maar snap dat het teveel werk is. Toch ontzettend bedankt voor dit soort posts altijd.
pi_186676963
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:44 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik vind het met posters een stuk makkelijker, maar snap dat het teveel werk is. Toch ontzettend bedankt voor dit soort posts altijd.
Het is niet meer werk, maar Amazon maakt het erg lastig ze op te vragen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_186677153
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:47 schreef Aether het volgende:

[..]

Het is niet meer werk, maar Amazon maakt het erg lastig ze op te vragen.
Dan is het niet anders. Bedankt nogmaals!
pi_186679650
Emperor's Wife, The – 2003 13+ 1:36 uur | Avontuur, Drama, Fantasy
Ergens in een ver land woont een keizer. Omdat zijn vrouw niet in staat blijkt een zoon te baren, gaan de keizer en zijn kamerheer op zoek naar een nieuwe vrouw. Sabah is de uitverkorenen en zij wordt opgesloten in de geheime vleugel van het paleis. De kamerheer valt voor Sabah en langzaam maar zeker ontdekt de keizerin de samenzwering en probeert de keizer en kamerheer tegen elkaar uit te spelen.

Portable Life – 2009 13+ 1:26 uur | Avontuur, Drama, Thriller
Met een vreemd voorgevoel rijdt de 17-jarige Sea naar een meer in de mist en vindt in het water een mysterieus medaillon. Het blijkt het begin van een lange reis. Obscure tekens en raadselachtige ontmoetingen vormen de bakens van een zoektocht naar een noodlottige geschiedenis die haar achtervolgt. Gedreven door de drang het lot te doorgronden dringt Sea door tot de diepere lagen van haar bestaan.

Water Horse, The – 2007 7+ | Kinderfilm
When a lonely young boy named Angus discovers a large, mysterious egg along the shores of Loch Ness, no one is prepared for what lies within. He soon discovers that the strange, mischievous hatchling inside is none other than The Water Horse, the loch's most mysterious and fabled creature! But with the Water Horse growing ten times its size every day, Angus finds it increasi...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_186729949
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blue Lagoon, The – 1980 1:44 uur | Avontuur, Drama, Romantisch
De lieftallige BROOKE SHIELDS en de knappe debutant CHRISTOPHER ATKINS, spelen twee kinderen die schipbreuk lijden en aanspoelen op een exotisch eiland. Leo McKern is de knorrige zeeman die het samen met hen heeft overleefd en de kinderen leert omgaan met de situatie. Na zijn dood moeten de twee voor zichzelf zien te zorgen en groeit hun kindervriendschap zelfs uit tot een volwassen liefde...

Walk, The – 2015 2:03 uur | Avontuur, Drama, Waargebeurd
Joseph Gordon-Levitt vertolkt in THE WALK de Franse koordloper Philippe Petit. Philippe Petit legde in 1974 op een koord de afstand tussen de twee Twin Towers af en dit op een hoogte van 400m. Zonder enige bescherming en 45 minuten lang riskeerde hij zijn leven terwijl duizenden mensen bang toekeken en de politie hem stond op te wachten om hem te arresteren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_186758508

Sneaky Pete – S03 2019 16+ | Drama
Wie is Marius Josipovic? Dat wil Marius zelf ook weten. Hij voelt zich aangetrokken tot de familie Bernhardt, maar hij is geen familie. Hij is een oplichter. De kans om meer mens te worden, is aantrekkelijk, maar maakt hem ook doodsbang. Dit seizoen gaan alle leden van de Sneaky Pete-familie op zoek naar hun identiteit. Het is een gevaarlijke reis. Ze kunnen zichzelf of hun leven verliezen.

Wenskomuit aka Wishenpoof! – S02/3 2019 | Kinderserie
Bianca is net als andere kleine meisjes, met één klein verschil. Bianca heeft Wensmagie waarmee ze wensen kan laten uitkomen. Of ze nu thuis is in Wenswereld, bij de Wilg met haar feeënvrienden of op school met haar gewone vrienden, Bianca en haar grappige teddybeer Bob overwinnen normale problemen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin woensdag 15 mei 2019 @ 07:20:29 #273
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186850291
quote:
AMAZON PRIME VIDEO AND CBS HIT WARP SPEED WITH EXCLUSIVE INTERNATIONAL AGREEMENT FOR THE NEW ‘STAR TREK’ JEAN-LUC PICARD SERIES STARRING SIR PATRICK STEWART

Episodes Will Be Available on Amazon Prime Video in More Than 200 Countries and Territories Within 24 Hours of the U.S. Premiere on CBS All Access

LOS ANGELES and AMSTERDAM – May 13, 2019 – Amazon Prime Video will be the exclusive streaming home of the new untitled “Star Trek” Jean-Luc Picard series in more than 200 countries and territories, outside of the U.S. and Canada. Under the multi-year agreement with CBS, each episode will be available on Amazon Prime Video within 24 hours of its U.S. premiere. The joint announcement was made today by CBS Studios International and Amazon Prime Video.

The new “Star Trek” series features Sir Patrick Stewart reprising his role as the venerable Jean-Luc Picard, which he played for seven seasons on “Star Trek: Next Generation.” The series will follow this iconic character in the next chapter of his life.

“There’s only one word that can begin to describe Sir Patrick Stewart as Starship Commander Jean-Luc Picard, and that’s ‘legendary,’” said series executive producer Alex Kurtzman. “We are thrilled beyond measure to have him back in command, bringing the optimistic messages of ‘Star Trek’ to audiences around the world.”

“We’re thrilled to partner with CBS to bring the newest edition of the storied ‘Star Trek’ franchise to our international Amazon Prime Video customers,” said Brad Beale, Vice President, Worldwide Content Licensing for Amazon Prime Video. “With the incredible Sir Patrick Stewart returning as the beloved Jean-Luc Picard, we’re excited we can give ‘Trek’ fans both old and new the opportunity to see him back in action. It’s a terrific addition to our already robust catalog of exclusive Amazon Prime Video content.”

“For 50 years, the ‘Star Trek’ series have been a global sensation, spanning generations and audiences of all ages. It’s an honor to welcome Sir Patrick Stewart back for what is sure to be another world-class extension of the historic franchise,” said Armando Nuñez, President and Chief Executive Officer, CBS Global Distribution Group. “We look forward to working with the team at Amazon Prime Video to bring this next chapter of the incredible ‘Star Trek’ franchise to its passionate international fan base.”

In the U.S., the series will be available exclusively on CBS All Access, CBS’ direct-to-consumer digital subscription video on-demand and live streaming service, which is available on all major digital platforms including Amazon Prime Video Channels and Fire TV.

Alongside Stewart, the series will also star Alison Pill (“The Newsroom”), Harry Treadaway (“Penny Dreadful”), Isa Briones (“American Crime Story: Versace”), Santiago Cabrera (“Salvation”), Evan Evagora (newcomer), and Michelle Hurd (“Blindspot”). The series will be produced by CBS Television Studios in association with Secret Hideout and Roddenberry Entertainment. Alex Kurtzman, Michael Chabon, Akiva Goldsman, James Duff, Patrick Stewart, Heather Kadin, Rod Roddenberry and Trevor Roth will serve as executive producers and Aaron Baiers (Secret Hideout) will serve as co-executive producer and Kirsten Beyer will serve as supervising producer.
Tl;dr: Picard-serie gaat naar Prime.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 15 mei 2019 @ 07:51:15 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186850437
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186850628
Goed nieuws idd! ^O^
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_186851546
Dat vind ik wel raar Discovery zit bij Netflix dan moet je 2 abonnementen nemen om het te kijken
  Admin woensdag 15 mei 2019 @ 11:42:46 #277
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186853512
Ja, om verschillende series van verschillende aanbieders te kijken moet je meerdere abonnementen hebben. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186854164
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 09:39 schreef Vinture het volgende:
Dat vind ik wel raar Discovery zit bij Netflix dan moet je 2 abonnementen nemen om het te kijken
Voor de internationale markt wel ja.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_187012993
Ik wil dit voor Catch-22 . Weet iemand of dat ook bij amazon prime in zit?

Catch-22 (TV Mini-Series 2019– ) - IMDb

84%
Average Rating: 7.22/10
Season Reviews: 45
Fresh: 38
Rotten: 7
Critics Consensus: Though not quite as sharp as Joseph Heller's seminal novel, Catch-22's handsomely rendered, hilariously horrifying exploration of war still soars thanks to its stellar cast and reverent adherence to its source material.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Admin woensdag 22 mei 2019 @ 07:13:33 #280
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187016968
Nee, zit er niet bij. Wel een film met die titel, maar geen serie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_187053310
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_187058587
#LadyRancho – 2019 | Comedy
Camila, a carefree and irresponsible young woman, becomes famous after a polemic video goes viral. Her family decides to send her to the family ranch to work during the summer, which radically changes her way of life.

Bringing Up Bobby – 2011 13+ | Comedy, Drama
Olive is een charmante oplichtster die haar leven bij elkaar heeft gelogen en bedrogen. In een poging haar criminele verleden achter zich te laten, probeert ze met haar zoontje Bobby een nieuw leven op te bouwen in Oklahoma. Het gaat fout wanneer Olive de verzekering probeert op te lichten en wordt gearresteerd. Ze komt voor een onmogelijke keuze te staan die haar leven voor altijd zal veranderen.

Entre les Lignes – 2018 | Documentaire
Extreme skiër en hoge berggids, Vivian Bruchez heeft een productief jaar in 2018, dus hebben we besloten om een film te maken die zijn winter naspeurt, gemarkeerd door 'grote prestaties'. Between the Lines is meer een documentaire dan een skifilm en toont het achtergrondverhaal van steile skimogelijkheden in de vallei van Chamonix. Een inspirerende reis, niet alleen voor insiders.

Fleabag – S02 2019 16+ | Comedy
De originele cast wordt aangevuld met een lading nieuwe personages terwijl we dieper in de vrolijke, sombere, aangrijpende en hilarische wereld van Fleabag duiken.

Kavaludaari – 2019 13+ | Drama, Thriller
The accidental discovery of human bones during a road-widening project leads a local traffic cop into the mystery of a 40-year-old case. His investigation leads him across trails that will put his wit, resolve and morals to the test.

Lucifer (Tamil) – 2019 13+ | Actie, Drama
A political Godfather, who ruled the God's Own Country, dies and a lot of thieves dressed up as politicians took over the rule. When question arises on the replacement of the 'God', just one name emerges; 'Stephen Nedumbally'.

Maniac Farmer – 2019 16+ | Comedy, Horror
Een groep straatpunkers onder leiding van de moorddadige Blasphemous Rex ontmoeten hun match wanneer ze ervoor kiezen om een ogenchijnlijk hulpeloze boer te terroriseren die uiteindelijk de vloedgolf van de groep verandert en de jagers de opgejaagde worden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_187159306
Heeft iemand ervaring over hoe je Prime neemt zonder credit kaart?
Ik heb geen credit card :'(
Twiddel
pi_187159459
quote:
99s.gif Op woensdag 29 mei 2019 21:32 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand ervaring over hoe je Prime neemt zonder credit kaart?
Ik heb geen credit card :'(
Is momenteel niet mogelijk.

Edit: ze hebben ook SEPA incasso tegenwoordig, misschien kun je dat gebruiken.
https://www.amazon.de/gp/(...)tml?nodeId=201895420
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin vrijdag 31 mei 2019 @ 08:17:57 #285
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187179129
Ja, mijn Prime is ook gewoon via een bankoverschrijving gegaan. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_187179239
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 08:17 schreef Breuls het volgende:
Ja, mijn Prime is ook gewoon via een bankoverschrijving gegaan. :)
Is dat ook per maand mogelijk of alleen per jaar?

Ik dacht nog aan een debit VISA card, maar die worden waarschijnlijk niet geaccepteerd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin vrijdag 31 mei 2019 @ 08:36:39 #287
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187179254
Oh, geen idee. Ik doe het inderdaad per jaar (dat leek me makkelijker en goedkoper).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_187185149
Tis gelukt met de sepa hoor :D
Wel via de Duitse site, de Nederlandse had die optie niet :')
Twiddel
pi_187186382
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 16:30 schreef summer2bird het volgende:
Tis gelukt met de sepa hoor :D
Wel via de Duitse site, de Nederlandse had die optie niet :')
Volgens mij kun je Prime niet afsluiten op de .nl-site?

Maar mooi dat het is gelukt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_187189074
wat is good omens een fijne serie
pi_187196142

Concussion – 2015 2:02 uur | Drama, Waargebeurd
Forensisch neuropatholoog Dr. Bennet Omalu strijdt om aan het licht te brengen dat NFL-spelers neurologische problemen overhouden aan de herhaaldelijke klappen die ze op hun hoofd krijgen. Hij wordt echter tegengewerkt door de NFL, politici en bedrijven die de NFL sponsoren.

Good Omens – S01 2019 16+ | Actie
Het einde van de wereld is nabij, waardoor een kieskeurige engel en een uitbundige demon die aardig gesteld zijn op het leven op aarde een onwaarschijnlijke samenwerking moeten aangaan om het armageddon te stoppen. Maar ze zijn de antichrist kwijt, een 11-jarige jongen die geen weet heeft van zijn rol. Hierdoor moeten ze op avontuur om hem te vinden en de wereld te redden voor het te laat is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 1 juni 2019 @ 09:36:47 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_187196202
Good Omens ziet er leuk uit! Dat wordt een uitstapje naar Amazon ergens de komende weken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_187202919
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Good Omens ziet er leuk uit! Dat wordt een uitstapje naar Amazon ergens de komende weken.
Good Omens lijkt me ook leuk. Zou tijd worden dat er weer eens wat leuks op kwam. Vind het maar karrig bij Amazon.
pi_187279889
Grease – 1978 7+ | Comedy, Romantisch
Grease is the one that you want! Ga terug naar de middelbare school met Pink Lady Sandy (Olivia Newton-John), leider van de bad boy T-Birds Danny (John Travolta) en een rock-and-roll sterrencast.

Jackass Number Two – 2006 18+ | Comedy
Bereid je voor op onophoudelijke lachbuien en een misselijk gevoel als de mannen met hun toegetakelde lichamen in bizarre situaties terechtkomen.

Russell Madness – 2016 7+ | Comedy
De gloednieuwe familie-comedy over een pratend kapucijnaapje dat een beroemde filmster wil worden, maar in plaats daarvan het allerbelangrijkste vindt: een familie.

Vreugde zoeken aka Chasing Happiness – 2019 16+ | Documentaire
Vreugde Zoeken is een verhaal over broederschap. Van hun bescheiden komaf als priesterszoons tot hun explosieve doorbraak, was de band tussen de Jonas broers altijd onverwoestbaar. Tot Joe, Kevin en Nick ieder hun eigen weg gingen na een verrassende en pijnlijke breuk. Met persoonlijke interviews, unieke beelden en exclusieve muziek zie je de Jonas Brothers zoals je ze nog nooit hebt gezien.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_187324174
Jackass Number Two – S01 2006 18+ | Comedy
Bereid je voor op onophoudelijke lachbuien en een misselijk gevoel als de mannen met hun toegetakelde lichamen in bizarre situaties terechtkomen.

NOS4A2 – S01 2019 18+ | Actie, Fantasy, Horror
Gebaseerd op het gelijknamige boek van Joe Hill. NOS4A2 volgt Vic McQueen, een begaafde jonge vrouw die ontdekt dat ze een bovennatuurlijk talent heeft om verloren dingen te vinden. Hierdoor komt ze tegenover de kwaadaardige, onsterfelijke Charlie Manx te staan.

Women with a Mission - Jalou – 2016 0:22 uur | Documentaire
In de documentaire "Women with a Mission - Jalou" wordt het portret geschetst van wereldkampioen kitesurfen Jalou Langeree die het hoogste van het kitesurfen wil bereiken en die een inspiratie wil zijn voor meisjes en vrouwen om ook deel te nemen aan extreme sporten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_187386099
Lady Luck – 2017 | Drama
Gabriele is running from a cheating, soon-to-be-ex-husband. Monique is attempting to hide her perceived failures and health condition from her family. Stella is running from Stella, and who she could become if she would only allow herself to change. Through their individual trials and turbulence, these three strangers are drawn together under one roof to learn lessons in life, love, and faith.

Neville Shah: What Are You Laughing At? – 2017 0:53 uur | Standup-comedy
What are you laughing at isn't just the name of the show. It's a question Neville has been trying to answer for a long time. Because what he finds annoying everyone else finds funny.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_187394560
Ik kan Engelse ondertiteling kiezen bij Good Omens maar er verschijnt geen tekst. Kan iemand proberen of dit bij hen wel werkt?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_187395369
quote:
5s.gif Op woensdag 12 juni 2019 20:49 schreef Aether het volgende:
Ik kan Engelse ondertiteling kiezen bij Good Omens maar er verschijnt geen tekst. Kan iemand proberen of dit bij hen wel werkt?
Geen probleem bij mij. Ik zie de Engelse ondertiteling.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_187416522

Absentia – S02 2019 | Drama
Former FBI agent Emily Byrne struggles to define her new normal as a mother and a survivor of physical and mental torture. As she rebuilds her relationship with her son, Flynn, Emily cannot shake the darkness of her past. She enlists Boston police detective Tommy Gibbs in a secret investigation of her mysterious history. When the case turns deadly, she risks everything to uncover the truth.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_187418944
Weet niet wie had was, maar bedankt voor de aanrader 'Bosch'. 4 Eps gezien, erg vermakelijk tot nu toe.
pi_187546972
Vol!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')