Ja, het is te verstaan. Maar de text to speech-knop van Google Translate produceert zinnen die meer natuurlijk klinken.quote:Op zondag 11 december 2016 15:15 schreef b2py het volgende:
Maar is het te verstaan? Dat lijkt mij het meest belangrijk
Iedere fabrikant heeft natuurlijk zijn eigen systeemquote:Op zondag 11 december 2016 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat kan er moeilijk aan zijn? Er hoeft toch niet weer een wiel uitgevonden te worden?
Geleen Lutterade is volgens Arriva Geleen Ludderade gewordenquote:Op zondag 11 december 2016 15:18 schreef ReisT het volgende:
[..]
Zou dat dezelfde zijn als in de Flirt van Arriva? Hrlen-WOON-boule-VARD en dat soort dingen komt er vrij apart uit.
Wat een debiliteit weer Je kunt toch gewoon normaal doen?quote:Op zondag 11 december 2016 16:08 schreef ReisT het volgende:
Arriva heeft blijkbaar diezelfde omroep ook in de GTW's geīnstalleerd die ze van Veolia hebben overgenomen.
Bij Geleen Oost werd alleen 'Geleen' omgeroepen.
Wat is er überhaupt mis met een machinist/conducteur die een verhaaltje vertelt...quote:Op zondag 11 december 2016 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat kan er moeilijk aan zijn? Er hoeft toch niet weer een wiel uitgevonden te worden?
quote:Op zondag 11 december 2016 16:43 schreef ReisT het volgende:
Menselijke omroep kost kennelijk te veel moeite.
Vanmiddag tussen Roermond en Maastricht. Meerdere keren lang stil gestaan onderweg (voor Echt, bij Sittard en in Bunde) en in Maastricht aangekomen op een kopspoortje terwijl we hadden moeten doorrijden Randwyck).
Maar dus geen enkele omroep daarover gehoord...
Bij ons zei de machinist dat de trein richting Roermond tot Sittard reed. Vervolgens weer drie kwartier in Sittard moeten wachten.quote:Op zondag 11 december 2016 16:43 schreef ReisT het volgende:
Dat kost kennelijk te veel moeite.
Vanmiddag tussen Roermond en Maastricht. Meerdere keren lang stil gestaan onderweg (voor Echt, bij Sittard en in Bunde) en in Maastricht aangekomen op een kopspoortje terwijl we hadden moeten doorrijden Randwyck).
Maar dus geen enkele omroep daarover gehoord...
Wat een onzin. Dit had gewoon allemaal in 1 keer goed kunnen gaan. Komt helemaal geen rocket science bij kijken. Nikskunnersquote:Op zondag 11 december 2016 16:48 schreef GlenSpey het volgende:
Alle begin is moeilijk, over een paar weken loopt alles vanzelf
Helemaal gelijk in.quote:Op zondag 11 december 2016 16:48 schreef GlenSpey het volgende:
Alle begin is moeilijk, over een paar weken loopt alles vanzelf
uhuh. Ik ben verbaasd dat er zo weinig testgereden is in het zuiden. Ik heb wel het idee dat het langzaam iets beter gaat vandaag en dat de vertragingen ietsje minder worden.quote:Op zondag 11 december 2016 16:48 schreef GlenSpey het volgende:
Alle begin is moeilijk, over een paar weken loopt alles vanzelf
Wat ik heb gezien (woon langs het spoor) is dat ze alleen aflopen week een paar opleidingsritten hebben gemaakt.quote:Op zondag 11 december 2016 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Ik ben verbaasd dat er zo weinig testgereden is in het zuiden. Ik heb wel het idee dat het langzaam iets beter gaat vandaag en dat de vertragingen ietsje minder worden.
Dat is niet veel ...quote:Op zondag 11 december 2016 16:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien (woon langs het spoor) is dat ze alleen aflopen week een paar opleidingsritten hebben gemaakt.
Dit is gewoon niet nodigquote:Op zondag 11 december 2016 16:57 schreef James1988 het volgende:
Hier is een opname van de omroep uit de R-Net-FLIRT:
https://1drv.ms/u/s!AoBNryju9r9YgvE9zW-HXlxX2K-ExA
Als er met vijf stellen gekoppeld gereden wordt is er niet zo veel aan de hand lijkt mequote:Op zondag 11 december 2016 17:38 schreef desbarts het volgende:
Ic deventer - schiphol heeft alleen maar icm-3tjes. Lekker vol dus
"Ondertussen bij NS"quote:Op zondag 11 december 2016 17:38 schreef desbarts het volgende:
Ic deventer - schiphol heeft alleen maar icm-3tjes. Lekker vol dus
Dat past volgens mij niet overal. 12 of 14 bakken is de max op de lijn naar Schiphol toch?quote:Op zondag 11 december 2016 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er met vijf stellen gekoppeld gereden wordt is er niet zo veel aan de hand lijkt me
quote:Op zondag 11 december 2016 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat past volgens mij niet overal. 12 of 14 bakken is de max op de lijn naar Schiphol toch?
Denk dat er geen relatie is, werkzaamheden Arnhem - Nijmegen zijn niet met bovenleiding monteursquote:Op zondag 11 december 2016 18:43 schreef dennistd het volgende:
Maar Arnhem-Nijmegen gaat uitlopen...
Gokje: er zijn wat monteurs van dat werk richting Driebergen gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |