abonnement Unibet Coolblue
pi_167043542
Ik heb op een gegeven moment een medische pauze gehouden en alleen mijn beste vriendin verteld wanneer we weer zijn gestart. Aan bv mijn moeder zei ik dat ik het wel meldde als ik er iets over kwijt wilde.
Mijn moeder en anderen leefden ook zo erg mee, ze kon er zelf op een gegeven moment niet meer van slapen en vond het ook goed zo. Dit hele traject doet ook met hun veel, mijn verdriet zien, hun eigen verdriet dat het niet lukt en ook zij wilde graag oma worden. Zij voelden zich ook onmachtig.

Bobby dankjewel trouwens, lief van je. Ik ben idd erg blij elke dag en hoop dat iedereen dat mag ervaren
pi_167043902
Dat is inderdaad lastig. Ik heb bij een vriendin die momenteel in de mmm zit aangegeven dat ze altijd bij me mag spuien, maar ze moet niet.

Ons traject is eigenlijk zo soepel verlopen dat ik er emotioneel weinig last van heb gehad. Maar in de periode daarvoor had ik het ook wel nodig om dingen alleen met mijn man te kunnen verwerken.
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:10:08 #128
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167046646
ik zeg altijd dat ik het wel laat weten als ik iets te melden heb.
en als ze vragen hoe het gaat met het baby maken dan is het standard antwoord: " z'n gangetje"
soms als ik iets heb meegemaakt waar ik het over wil hebben dan vertel ik er over. en soms zijn mensen ook gewoon geintresseerd hoe zoiets dan gaat.. dan leg ik uit over ons traject. meestal laat ik achterwegen waar in het traject we nu zitten..

ik hou het dus bewust een beetje vaag..

Als iemand me gaat bellen nadat ik gezegd heb dat ik geen zin heb om er over te praten dan ben ik wel helemaal klaar met zo iemand en dan zou ik me iig niet schuldig voelen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:35:02 #129
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_167047295
Droomvrouwtje, voor jou kom ik even uit de lurkstand. Meis, wat een ontzettend heftig besluit hebben jullie genomen. Ik heb echt zo hard gehoopt voor jullie al die jaren... Ik wens jullie ontzettend veel sterkte met het geven van een plekje hiervan :* :* :*

Silver, ik vang nu ook jouw situatie op. Ik hoop heel hard dat alles goed blijkt te zijn! :*

Tevens een ontzettend dikke knuffel voor alle meiden hier. Helaas zie ik nog namen van dames die ik hier allang niet meer had verwacht te zien... ;( helemaal in deze maand kan het je soms behoorlijk aanvliegen allemaal. Bij dezen een hart onder de riem voor jullie allemaal :*

Jullie zien me hier binnenkort waarschijnlijk weer terug, als we verder gaan met onze cryootjes.
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:50:58 #130
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167047718
he frummel! wat leuk een tweede ( toch? :@ )

hoeveel cryo's hebben jullie nog liggen?
Kunnen die onbeperkt blijven liggen in de diepvries of zit daar een houdbaarheidsdatum op :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:57:15 #131
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_167047876
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:50 schreef Barreltje het volgende:
he frummel! wat leuk een tweede ( toch? :@ )

hoeveel cryo's hebben jullie nog liggen?
Kunnen die onbeperkt blijven liggen in de diepvries of zit daar een houdbaarheidsdatum op :?
Klopt, ik ben in februari bevallen van ons eerste kindje. We hebben nog 3 cryootjes, dus daar vestigen we nu onze hoop eerst op. Ons is destijds verteld dat ze ze maximaal 6 jaar bewaren. Onze cryootjes zijn van augustus 2014, dus we hebben nog even gelukkig :)
pi_167049653
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:46 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Precies dat!
eergisteren, op haar 'hoe gaat het?' een berichtje naar een vriendin gestuurd dat het niet zo goed gaat maar ik er liever niet over wil praten... belt ze me op -O- Ik heb niet opgenomen maar voel me wel een slechte vriendin, terwijl de boodschap wel helder was toch.
"Lief dat je belde, maar ik ben er niet aan toe om erover te praten, als het wel zo is ben je de eerste".
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_167049673
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:50 schreef Barreltje het volgende:
he frummel! wat leuk een tweede ( toch? :@ )

hoeveel cryo's hebben jullie nog liggen?
Kunnen die onbeperkt blijven liggen in de diepvries of zit daar een houdbaarheidsdatum op :?
Als het goed is eerst 3 jaar "automatisch", en daarna 3 jaar extra. 6 jaar dus inderdaad.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_167050022
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:22 schreef McLaura het volgende:

[..]

"Lief dat je belde, maar ik ben er niet aan toe om erover te praten, als het wel zo is ben je de eerste".
Ik ben dan meestal al aan het janken :')
pi_167050104
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:45 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Ik ben dan meestal al aan het janken :')
Daarom bedoel ik ook dat je dat kunt whatsappen oid. Denk ik. Maar ik weet van een vriendin dat haar zus in dat soort gevallen juist graag belt, desnoods huilend, omdat ze whatsapp onpersoonlijk vindt. Het is zo persoonlijk.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:36:04 #136
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_167052394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:23 schreef McLaura het volgende:

[..]

Als het goed is eerst 3 jaar "automatisch", en daarna 3 jaar extra. 6 jaar dus inderdaad.
Wij moeten elke twee jaar van ons laten horen wat we ermee willen en vanaf wanneer we verwachten de cryo's te laten terugplaatsen. Afgelopen zomer dus de formulieren opgestuurd voor bewaren :)
pi_167052969
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:08 schreef Finagain het volgende:

[..]

Spannend hoor! Ik duim voor jullie! ^O^

En Silversjois hoe gaat het nu? Bij jullie ook een en al spanning... :o

@ hier : eerste week na pregnyl goed doorgekomen, geen bijwerkingen gehad, voel alleen sinds gisteravond wat krampjes, die maken het mijn "ik doe net of ik niet in de wachtweken zitdus ik wil alle kwaaltjes negeren" modus wel een beetje lastiger nu...
En dan ook nog mensen die me vrijwel dagelijks gaan vragen hoe ik me voel, het zal goed bedoeld zijn, maar ik trek dat ff niet zo goed.. in de wachtweken krijg ik dan soms toch spijt dat ik er zo open over ben in mijn directe omgeving,, :@
Hier weer een weekje in de wachtstand. Het bloeden was eigenlijk heel minimaal en de kramp in mn buik is ook weg. Volgende week vrijdag een echo, waarbij ze op zoek gaan naar hartactiviteit. Dus dat voelt een beetje als 'er op of er onder'.. Mits mn lichaam niet eerder denkt aan het afstoten er van :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_167054207
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:14 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ik zag je berichtje ineens.. hoe is het nu met jou? Alleen beantwoorden als je zin hebt hoor :*
Lief :*

Met mij gaat het okay, naar de omstandigheden zeg maar.

Ik denk dat ik momenteel ook het beste op mijn plek ben in dit topic, aangezien het zwanger blijven niet lukt. Nu 3 miskramen achter de rug in de afgelopen 2 jaar (4,5 week, 10,5 week en 7 weken)
Afspraak met de gynaecoloog wordt gemaakt, dus daar hoop ik snel van terug te horen en te weten waar ik aan toe ben. Of er een verklaring is, of gewoon domme pech.

Ik weet nog niet hoeveel ik echt mee ga schrijven, maar lezen doe ik in ieder geval wel.

quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:57 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Hier weer een weekje in de wachtstand. Het bloeden was eigenlijk heel minimaal en de kramp in mn buik is ook weg. Volgende week vrijdag een echo, waarbij ze op zoek gaan naar hartactiviteit. Dus dat voelt een beetje als 'er op of er onder'.. Mits mn lichaam niet eerder denkt aan het afstoten er van :)
Wat heftig dat je nu weer een week moet wachten! Sterkte!
pi_167055118
Hele dikke knuffel voor jou Fuchsia :*
Dit, dat, alles.
pi_167062632
Aaahw Fuchs, daar ben je :* Ik wilde je even een virtuele knuffel geven. Wat heftig wat jullie meemaken nu. Hopelijk kunnen ze in het ZH iets voor jullie betekenen.
  Moderator zaterdag 3 december 2016 @ 00:29:40 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167063736
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 18:13 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Op dag 12. De vorige keer werd ik op dag 11 ongesteld.

Wat spannend, ender. Hou ons op de hoogte!
Is jou nog uitgelegd waarom je na een IUI vaak eerder ongesteld wordt? Dat hebben ze me bij de eerste keer wel verteld maar eigenlijk zonder uitleg. Ik werd de vorige keer op dag 12 ongesteld dus ik mag woensdag van mezelf testen :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:08 schreef Finagain het volgende:

[..]

Spannend hoor! Ik duim voor jullie! ^O^

En Silversjois hoe gaat het nu? Bij jullie ook een en al spanning... :o

@ hier : eerste week na pregnyl goed doorgekomen, geen bijwerkingen gehad, voel alleen sinds gisteravond wat krampjes, die maken het mijn "ik doe net of ik niet in de wachtweken zitdus ik wil alle kwaaltjes negeren" modus wel een beetje lastiger nu...
En dan ook nog mensen die me vrijwel dagelijks gaan vragen hoe ik me voel, het zal goed bedoeld zijn, maar ik trek dat ff niet zo goed.. in de wachtweken krijg ik dan soms toch spijt dat ik er zo open over ben in mijn directe omgeving,, :@
Lastig evenwicht is dat ook tussen wel open zijn maar er ook niet altijd over willen praten. Ik vind het meestal niet erg om over te praten dus dat valt mee, maar lijkt me lastig als je daar soms geen zin in hebt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:46 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Precies dat!
eergisteren, op haar 'hoe gaat het?' een berichtje naar een vriendin gestuurd dat het niet zo goed gaat maar ik er liever niet over wil praten... belt ze me op -O- Ik heb niet opgenomen maar voel me wel een slechte vriendin, terwijl de boodschap wel helder was toch.
Dat is wel echt heel suf hoor :X Ze bedoelt het vast lief maar als je zegt er niet over te willen praten dan moet ze die grens ook respecteren!

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:12 schreef Finagain het volgende:
Ja, lastig is dat he? :{ Ik zit ook steeds te bedenken hoe ik op een tactische manier kan laten weten dat ik het eigenlijk niet zo fijn vind om ( met name in de WW ) op alle vragen antwoord te geven. Maar ik durf steeds niet omdat ik dan bang ben dat de ander zich daar dan weer door gekwetst voelt ( "ik ben er toch voor je? je kan toch altijd bij me terecht?" Jaaah, maar dat wil ik juist niet altijd! :X }:| :@ )
Wat bedoel je met met name in de WW? Of bedoel je dan vragen daarover en staat dat lost van het medische traject?

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:03 schreef Cygne het volgende:
Dat is inderdaad lastig. Ik heb bij een vriendin die momenteel in de mmm zit aangegeven dat ze altijd bij me mag spuien, maar ze moet niet.

Ons traject is eigenlijk zo soepel verlopen dat ik er emotioneel weinig last van heb gehad. Maar in de periode daarvoor had ik het ook wel nodig om dingen alleen met mijn man te kunnen verwerken.
O+ Dat werkt het beste :Y Al ben ik zelf ook wel iemand waar je het af en toe aan moet vragen denk ik, ik begin er ook niet heel snel uit mezelf over. Al is dat naar jou toe ook al weer heel anders ;)

Welkom terug Frummel! *O* Al enig idee wanneer jullie er weer voor gaan?

En nog een :* voor Fuchsia. Word je niet een beetje laat naar het ziekenhuis verwezen? In mijn ziekenhuis kijken ze na 2 miskramen of er iets meer aan de hand is. Hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zaterdag 3 december 2016 @ 00:53:33 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167064281
Nog steeds last van pijnlijke tetten trouwens :o vanochtend stompte mijn buurvrouw me per ongeluk vol op mijn borst, ik kon wel door de grond zakken zo'n pijn :X vanavond ook snel mijn bh uitgetrokken :D

Ik heb vaker last van mijn borsten gehad maar nog nooit zó erg! Dus toch een beetje hoop inmiddels :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 3 december 2016 @ 01:58:29 #143
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167065459
Pffff ik vlieg van ,niks naar rechts en van boven naar beneden.... vanmiddag sint viering incl pieten met onze nichtjes en neefje en ik ben bang dat ik in elkaar klapper :X onze donor vliegt hetzelfde traject alleen dan andersom, als je boe zegt huilt ze al dus de hormonen klapperen er zwaar in. :{ Ik denk dat ik dat wel het moeilijkst vind, bij onze vorige donor ook, het feit dat iemand anders niet zich zelf is puur en alleen door onze wens ;(
pi_167066175
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 3 december 2016 00:29 schreef MaJo het volgende:
Wat bedoel je met met name in de WW? Of bedoel je dan vragen daarover en staat dat lost van het medische traject?

Ik bedoel dan bijvoorbeeld de vraag of ik al ongesteld ben, dat vind ik best direct en vervelend als dat dagelijks bij me gecheckt wordt. De interesse neemt in die periode altijd opvallend toe ...
  zaterdag 3 december 2016 @ 08:36:03 #145
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167066500
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 06:22 schreef Finagain het volgende:

[..]

Ik bedoel dan bijvoorbeeld de vraag of ik al ongesteld ben, dat vind ik best direct en vervelend als dat dagelijks bij me gecheckt wordt. De interesse neemt in die periode altijd opvallend toe ...
Ik denk dat MaJo niet in de gaten heeft dat WW staat voor 'wachtweken' :+

Ik lees hier wel mee, maar mijn hersenen doen gekke dingen, dus ik vergeet alles. Wel even een :* voor Fuchsia en Dobbey en verder draaien mijn duimen nog steeds voor Silver, MaJo en Bobby! En natuurlijk ook voor de rest die het kunnen gebruiken :*
  Moderator zaterdag 3 december 2016 @ 11:34:33 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167069142
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 01:58 schreef dobbey het volgende:
Pffff ik vlieg van ,niks naar rechts en van boven naar beneden.... vanmiddag sint viering incl pieten met onze nichtjes en neefje en ik ben bang dat ik in elkaar klapper :X onze donor vliegt hetzelfde traject alleen dan andersom, als je boe zegt huilt ze al dus de hormonen klapperen er zwaar in. :{ Ik denk dat ik dat wel het moeilijkst vind, bij onze vorige donor ook, het feit dat iemand anders niet zich zelf is puur en alleen door onze wens ;(
Dat vind ik ook het lastige aan de hormonen, het kan je echt helemaal veranderen! En het gekke is ook weer dat het per keer kan verschillen. De eerste ronde zat ik echt tegen het plafond af en toe en deze ronde weer nauwelijks ergens last van :?

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 06:22 schreef Finagain het volgende:

[..]

Ik bedoel dan bijvoorbeeld de vraag of ik al ongesteld ben, dat vind ik best direct en vervelend als dat dagelijks bij me gecheckt wordt. De interesse neemt in die periode altijd opvallend toe ...
Ik snap nu pas wat je met ww bedoelt, ik dacht werkloosheidswet. Ik vroeg me al af wat dat er dan mee te maken had 8)7 :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 08:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Ik denk dat MaJo niet in de gaten heeft dat WW staat voor 'wachtweken' :+

Ik lees hier wel mee, maar mijn hersenen doen gekke dingen, dus ik vergeet alles. Wel even een :* voor Fuchsia en Dobbey en verder draaien mijn duimen nog steeds voor Silver, MaJo en Bobby! En natuurlijk ook voor de rest die het kunnen gebruiken :*
Dit dus :Y

Hoe gaat het met jou stroop? Besef je nu echt dat je zwanger bent? O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 3 december 2016 @ 18:33:10 #147
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167078323
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 11:34 schreef MaJo het volgende:


[..]

Dit dus :Y

Hoe gaat het met jou stroop? Besef je nu echt dat je zwanger bent? O+
Ja, dat besef is er inmiddels wel O+ het helpt dat ik me tamelijk ellendig voel (geen energie, heel slapjes en enorm misselijk - maar dan met liefde, want zwanger, zeg maar O+ ) dus na ruim 5 weken zo voelen is het wel gezakt :+
Nu alleen nog wachten tot het vertrouwen er is dat het goed blijft gaan en er over 7 maanden écht een baby is... Hopelijk komt dat zo in juli :D
pi_167078782
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 00:29 schreef MaJo het volgende:

En nog een :* voor Fuchsia. Word je niet een beetje laat naar het ziekenhuis verwezen? In mijn ziekenhuis kijken ze na 2 miskramen of er iets meer aan de hand is. Hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid :*
Ik heb daar zelf nooit op aangedrongen en het is ook nooit aangeboden. Voor mijzelf was het niet nodig, omdat de 1e miskraam heel snel was, als ik niet getest had, had ik niet geweten dat ik zwanger was zeg maar.
Nu na 3x ben ik wel benieuwd wat er aan de hand is. En ook waarom we er ruim een jaar over hebben gedaan om opnieuw zwanger te worden.

Jouw symptomen klinken spannend Majo! M'n duimen draaien!

Dank voor de lieve woorden en :* allemaal!
  Moderator zaterdag 3 december 2016 @ 20:50:14 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167081965
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 18:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Ja, dat besef is er inmiddels wel O+ het helpt dat ik me tamelijk ellendig voel (geen energie, heel slapjes en enorm misselijk - maar dan met liefde, want zwanger, zeg maar O+ ) dus na ruim 5 weken zo voelen is het wel gezakt :+
Nu alleen nog wachten tot het vertrouwen er is dat het goed blijft gaan en er over 7 maanden écht een baby is... Hopelijk komt dat zo in juli :D
Dat helpt wel mee ja! Wel balen dat je je nog steeds zo voelt -O- Hopelijk kun je snel gaan genieten van de zwangerschap :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 18:53 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Ik heb daar zelf nooit op aangedrongen en het is ook nooit aangeboden. Voor mijzelf was het niet nodig, omdat de 1e miskraam heel snel was, als ik niet getest had, had ik niet geweten dat ik zwanger was zeg maar.
Nu na 3x ben ik wel benieuwd wat er aan de hand is. En ook waarom we er ruim een jaar over hebben gedaan om opnieuw zwanger te worden.

Jouw symptomen klinken spannend Majo! M'n duimen draaien!

Dank voor de lieve woorden en :* allemaal!
Het zou fijn zijn als er inderdaad wat meer duidelijk wordt, dit lijkt me ook zo frustrerend! Maar het kan nog steeds ook "domme pech" zijn natuurlijk. Weet je al wanneer je terecht kunt of is er een wachtlijst?

Ondanks dat ik de symptomen veelbelovend vind blijf ik wel realistisch, de kans is gewoon erg klein, Over een paar daagjes weten we het :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zaterdag 3 december 2016 @ 21:34:04 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167083226
Ik heb trouwens sinds de IUI bloedverlies, dat was vorige keer ook. En eigenlijk heb ik überhaupt wel om de paar dagen bloedverlies, best vermoeiend -O-

Nu zei de verpleegster die de IUI deed dat er wat onrustige cellen zaten bij mijn baarmoedermond en dat ik een uitstrijkje moest laten maken als ik niet zwanger blijk te zijn. Dat vind ik dan weer een beetje eng klinken :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')