abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167022898
Ach lieve dv. :*
pi_167023075
DV: wat een ontzettend verdrietige en dappere keuze hebben jullie gemaakt. Sterkte met alles verwerken en weer een nieuwe richting in je leven vinden :* :* :*
pi_167023158
Toch geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap voor Silver :o wat een enorm spannende tijd heb je zo! Ik hoop dat het bloeden snel stopt en je zwanger blijft :*

Dobby gaat er weer voor *O*

Ik voel me hetzelfde als MaJo :+ ik ben verdrietig om dat de kwaliteit niet goed was en we weinig kans maken, en verder pas ik de 'kop in het zand'-techniek vrij succesvol toe. Ik probeer aan alle lieve mensen die vragen hoe het gaat te vertellen dat het niet zo goed gaat maar dat ik er liever niet over wil praten. Maar alleen zoiets zeggen in een whatsappje zorgt al voor een huilbui. Terwijl ik me verder overdag prima redt :) Nog één week wachten..

Mijn schoonzus heeft laatst een terugplaatsing gehad van twee embryo's en de test gaf bij 11 dpo al een behoorlijk duidelijke streep, die inmiddels (dpo 15) nog een stuk donkerder is geworden. Ik denk dus dat ze een tweeling krijgt :D Ze maakte zich alleen grote zorgen over het hete bad dat ze had genomen. Ik wist helemaal niet dat dat kwaad kon :o
  donderdag 1 december 2016 @ 15:05:13 #104
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167023502
bobby.. wat vervelend dat je zo verdrietig voelt :*

en twee tp's ik dacht dat dat niet kon in nl?

en een achtbaan voor SS.. :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167023630
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:05 schreef Barreltje het volgende:

Jawel, als je wat ouder bent plaatsen ze er soms twee terug. Ze had overigens een bizar grote hoeveelheid eitjes en embryo's: 14 eicellen, 10 embryo's. Er zijn er uiteindelijk 2 teruggeplaatst en de rest is ingevroren. Zij hebben dus 8 embryo's nog in de vriezer :o Je kunt op die manier nog in staat zijn om een groot gezin te krijgen ook.. we maakten al grappen over net geen 11-tal ;)
pi_167023637
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:05 schreef Barreltje het volgende:

Bij mijn ziekenhuis deden ze dat alleen als je ten tijde van de punctie 38 jaar bent, of als het de laatste poging is dacht ik ook
pi_167023653
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:23 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Droomvrouwtje wat intens verdrietig!
Ik wens je heel veel sterkte in dit hele moeilijke proces :*
Ik zag je berichtje ineens.. hoe is het nu met jou? Alleen beantwoorden als je zin hebt hoor :*
pi_167023665
Ik ben overigens wel blij dat mijn ziekenhuis geen kerst-stop heeft! Dat lijkt me behoorlijk irritant (al snap ik dat die mensen het ook fijn vinden om niet te werken met kerst).
pi_167023703
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:12 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Jawel, als je wat ouder bent plaatsen ze er soms twee terug. Ze had overigens een bizar grote hoeveelheid eitjes en embryo's: 14 eicellen, 10 embryo's. Er zijn er uiteindelijk 2 teruggeplaatst en de rest is ingevroren. Zij hebben dus 8 embryo's nog in de vriezer :o Je kunt op die manier nog in staat zijn om een groot gezin te krijgen ook.. we maakten al grappen over net geen 11-tal ;)
Had ik ook dus ik rekende me rijk. Tot er een tp kwam en er maar liefst 2 embryo's niet goed waren ontdooid. Er waren toen dus in een keer 3 embryo's nodig voor 1 tp. Die ook nog eens mislukte.
Het blijft zo onvoorspelbaar allemaal
pi_167023725
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:16 schreef Arja het volgende:

[..]

Had ik ook dus ik rekende me rijk. Tot er een tp kwam en er maar liefst 2 embryo's niet goed waren ontdooid. Er waren toen dus in een keer 3 embryo's nodig voor 1 tp. Die ook nog eens mislukte.
Het blijft zo onvoorspelbaar allemaal
Ja, dat klopt, je kunt er op voorhand niets van zeggen. Ik zou zo graag willen dat ik de uitkomst al wist.. maarja -O-
pi_167023850
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:17 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, je kunt er op voorhand niets van zeggen. Ik zou zo graag willen dat ik de uitkomst al wist.. maarja -O-
Ja idd.
Soms is er maar 1 embryo nodig, dat heb ik hier ook vaak genoeg gezien.
Er is nog weinig bekend over wat er nodig is voor een goede innesteling helaas.
pi_167023897
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:24 schreef Arja het volgende:

[..]

Ja idd.
Soms is er maar 1 embryo nodig, dat heb ik hier ook vaak genoeg gezien.
Er is nog weinig bekend over wat er nodig is voor een goede innesteling helaas.
Ik lurk btw mee soms in het babytopic, en ik vond het zo mooi om te zien hoe blij je met Emmy bent O+
pi_167024469
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:15 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ik ben overigens wel blij dat mijn ziekenhuis geen kerst-stop heeft! Dat lijkt me behoorlijk irritant (al snap ik dat die mensen het ook fijn vinden om niet te werken met kerst).
Dat heeft mijn kliniek dus wel en je kunt wel raden wat de timing is voor mijn komende cyclus }:|. Dus wij gaan hoogstwaarschijnlijk pas in januari weer verder. Hopelijk zijn mijn hormonen dan ook niet meer zo op hol.

Veel succes met het wachten :*
pi_167025497
Vandaag hier spannende dag, de dag waarop het de vorige verse ivf (4x) pogingen misging (dag 13 na punctie). Maandag mag mijn vrouw testen...

1x cryo ook helaas mislukt en 1x wel zwanger van een verse tp maar helaas na 20 weken moeten afbreken, wel een mooie dochter eraan overgehouden die ons ouders heeft gemaakt....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  donderdag 1 december 2016 @ 17:21:15 #115
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167026001
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:12 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Klopt, vanaf 38 jaar standaard 2 embryo's of naar keuze 1 of 2 eerdere behandelingen zonder succes dan ook 2 zoals bij ons nu. Ik ben nu 36 en indien mogelijk worden er 2 teruggeplaatst en ik maak mijn man al dol met een zesling *O* *O* :')
  Moderator donderdag 1 december 2016 @ 17:56:21 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167026608
quote:
18s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:54 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Dat heeft mijn kliniek dus wel en je kunt wel raden wat de timing is voor mijn komende cyclus }:|. Dus wij gaan hoogstwaarschijnlijk pas in januari weer verder. Hopelijk zijn mijn hormonen dan ook niet meer zo op hol.

Veel succes met het wachten :*
mijn ziekenhuis helaas ook -O- ik baalde ook omdat mijn volgende eisprong dan rond de kerst ligt maar ik begreep dat ik misschien ook aan de pil kan om het niet meteen weer 2 maanden te laten duren.

:* voor bobby, we gaan ook qua emoties gelijk op ;) wanneer wil jij testen?
5 - 28 februari Thailand O+
pi_167026760
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 16:49 schreef ender_xenocide het volgende:
Vandaag hier spannende dag, de dag waarop het de vorige verse ivf (4x) pogingen misging (dag 13 na punctie). Maandag mag mijn vrouw testen...

1x cryo ook helaas mislukt en 1x wel zwanger van een verse tp maar helaas na 20 weken moeten afbreken, wel een mooie dochter eraan overgehouden die ons ouders heeft gemaakt....
Spannend hoor, de komende dagen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_167026916
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 17:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

mijn ziekenhuis helaas ook -O- ik baalde ook omdat mijn volgende eisprong dan rond de kerst ligt maar ik begreep dat ik misschien ook aan de pil kan om het niet meteen weer 2 maanden te laten duren.

:* voor bobby, we gaan ook qua emoties gelijk op ;) wanneer wil jij testen?
Op dag 12. De vorige keer werd ik op dag 11 ongesteld.

Wat spannend, ender. Hou ons op de hoogte!
pi_167027929
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 18:05 schreef McLaura het volgende:

[..]

Spannend hoor, de komende dagen!
dank dit zijn altijd de ergste dagen inderdaad, 1ste week na tp is een lekkere roze wolk, maar dan komt toch echt de spanning. En die zal gezien onze geschiedenis tot de 20 weken echo blijven, mochten knabbel en babbel blijven plakken...
pi_167039966
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 18:57 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

dank dit zijn altijd de ergste dagen inderdaad, 1ste week na tp is een lekkere roze wolk, maar dan komt toch echt de spanning. En die zal gezien onze geschiedenis tot de 20 weken echo blijven, mochten knabbel en babbel blijven plakken...
Wil je vertellen wat er de vorige keer met 20 weken verkeerd bleek?
Ik denk dat je na zo'n ervaring nooit meer onbezorgd zwanger bent.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_167040052
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 16:49 schreef ender_xenocide het volgende:

Spannend hoor! Ik duim voor jullie! ^O^

En Silversjois hoe gaat het nu? Bij jullie ook een en al spanning... :o

@ hier : eerste week na pregnyl goed doorgekomen, geen bijwerkingen gehad, voel alleen sinds gisteravond wat krampjes, die maken het mijn "ik doe net of ik niet in de wachtweken zitdus ik wil alle kwaaltjes negeren" modus wel een beetje lastiger nu...
En dan ook nog mensen die me vrijwel dagelijks gaan vragen hoe ik me voel, het zal goed bedoeld zijn, maar ik trek dat ff niet zo goed.. in de wachtweken krijg ik dan soms toch spijt dat ik er zo open over ben in mijn directe omgeving,, :@
pi_167040416
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 07:54 schreef McLaura het volgende:

[..]

Wil je vertellen wat er de vorige keer met 20 weken verkeerd bleek?
Ik denk dat je na zo'n ervaring nooit meer onbezorgd zwanger bent.
Eigenlijk was alles mis, heb je het complete verhaal in PM gestuurd, iets te persoonlijk op een open forum.
pi_167040444
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:45 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Eigenlijk was alles mis, heb je het complete verhaal in PM gestuurd, iets te persoonlijk op een open forum.
Jeetje joh..... Zo zonde.....
pi_167042333
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:08 schreef Finagain het volgende:

En dan ook nog mensen die me vrijwel dagelijks gaan vragen hoe ik me voel, het zal goed bedoeld zijn, maar ik trek dat ff niet zo goed.. in de wachtweken krijg ik dan soms toch spijt dat ik er zo open over ben in mijn directe omgeving,, :@
Precies dat!
eergisteren, op haar 'hoe gaat het?' een berichtje naar een vriendin gestuurd dat het niet zo goed gaat maar ik er liever niet over wil praten... belt ze me op -O- Ik heb niet opgenomen maar voel me wel een slechte vriendin, terwijl de boodschap wel helder was toch.
pi_167042839
Ja, lastig is dat he? :{ Ik zit ook steeds te bedenken hoe ik op een tactische manier kan laten weten dat ik het eigenlijk niet zo fijn vind om ( met name in de WW ) op alle vragen antwoord te geven. Maar ik durf steeds niet omdat ik dan bang ben dat de ander zich daar dan weer door gekwetst voelt ( "ik ben er toch voor je? je kan toch altijd bij me terecht?" Jaaah, maar dat wil ik juist niet altijd! :X }:| :@ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')