Een hoeren en snoerende rukker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:53 schreef polderturk het volgende:
Wat is nu het algemene beeld? Dat Thomas Dekker een matennaaier is die over de rug van zijn collega's geld wil verdienen en roem wil vergaren?
Zijn boek is met Sinterklaas een van de meeste verkochte boeken via online bestellingen. Hij wil financieel het meest uit zijn carrière halen, met achteraf zo weinig mogelijk echte inspanning qua trainen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:53 schreef polderturk het volgende:
Wat is nu het algemene beeld? Dat Thomas Dekker een matennaaier is die over de rug van zijn collega's geld wil verdienen en roem wil vergaren?
Guangxi is een prachtige provincie, met ook veel bergen. en vlak daarboven heb je in het zuiden van Hunan echte bergen.quote:
Je lijkt Ray Kerckhoffs wel met z'n reclame voor Curaçao.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Guangxi is een prachtige provincie, met ook veel bergen. en vlak daarboven heb je in het zuiden van Hunan echte bergen.
Helemaal mee eens, gewoon verschroeiend hard wegrijden in de eerste kilometer zou de norm moeten zijn ipv dat lachwekkend tempo'tje tot aan bijvoorbeeld Parijsquote:Op woensdag 30 november 2016 21:32 schreef Wombcat het volgende:
Ik zou er bijvoorbeeld erg voor zijn als ze die kutcriteriums op de laatste dag van een grote ronde loslaten en er een echte etappe voor in de plaats doen.
Curaçao heeft geen bergen i.t.t. Guangxiquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je lijkt Ray Kerckhoffs wel met z'n reclame voor Curaçao.
Het interesseert me geen reet. Het is een koers zonder enige historie in een land waar ook totaal geen belangstelling is voor wielrennen. De UCI maakt de sport kapot door schaamteloos steeds maar weer voor het geld te kiezen, in plaats van de renners en het publiek.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Guangxi is een prachtige provincie, met ook veel bergen. en vlak daarboven heb je in het zuiden van Hunan echte bergen.
Het autoverkeer kan niet meer doorgroeien in China (te weinig ruimte). De vergroening en het fietsen begint weer terug te komen. Voorbeelden zijn steden als Zhuzhou.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het interesseert me geen reet. Het is een koers zonder enige historie in een land waar ook totaal geen belangstelling is voor wielrennen. De UCI maakt de sport kapot door schaamteloos steeds maar weer voor het geld te kiezen, in plaats van de renners en het publiek.
In 40-45 was fietsen ook populair in Duitsland. Hoeveel fietsen zijn er wel niet via grijze import naar Duitsland gegaan? Ontelbaar veel. Maak kijk nu bijna 80 jaar later. Het wielrennen leeft, op een opleving 15 jaar geleden na, nauwelijks.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het autoverkeer kan niet meer doorgroeien in China (te weinig ruimte). De vergroening en het fietsen begint weer terug te komen. Voorbeelden zijn steden als Zhuzhou.
De UCI wil graag geld verdienen, niet geld erop toegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Een World Tour koers in Zuid-Amerika willen we zien. Tijd om de Vuelta promotie te geven. Froome en Nairo tegen Ortega en Sevilla, wie wil dat nou niet.
Allemaal leuk en aardig, maar hoe kan je in jozefsnaam zomaar een koers World Tour maken? Er is daar nog geen enkele historie op dit gebied. Begin dan lekker met een koers op het tweede of derde niveau. Als er een beetje publiek komt kan je het upgraden en kan het na een aantal jaar World Tour worden, zeker als blijkt dat het voor de televisie leuk is en als de renners ook enthousiast zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het autoverkeer kan niet meer doorgroeien in China (te weinig ruimte). De vergroening en het fietsen begint weer terug te komen. Voorbeelden zijn steden als Zhuzhou.
Mand.quote:
Helemaal mee eens, bespottelijke beslissing. Worldtour race met 5 man publiek weer, maar de UCI kan zijn zakken weer vullen natuurlijk, dat is wel teltquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar hoe kan je in jozefsnaam zomaar een koers World Tour maken? Er is daar nog geen enkele historie op dit gebied. Begin dan lekker met een koers op het tweede of derde niveau. Als er een beetje publiek komt kan je het upgraden en kan het na een aantal jaar World Tour worden, zeker als blijkt dat het voor de televisie leuk is en als de renners ook enthousiast zijn.
Maar de UCI denkt alleen aan geld. Van de organisatie achter deze koers, die al jaren probeert zich overal in te kopen, krijgen ze keiharde knaken. Daar stopt het denken van die mensen.
Alles in het Midden-Oosten wordt ook WT, want geld. Qatar, Abu Dhabi. Allemaal koersen zonder historie, zonder publieke belangstelling en ook bij de fans in andere landen leeft het niet. Zorgwekkende ontwikkeling, die uiteindelijk veel kijkers kan gaan kosten, zeker de ruzie met de ASO en andere organisatoren ook nog eens. Die machtsstrijd gaat ten koste van ons, de fans.
Dan kunnen er nog zulke prachtige bergen zijn in China, maar dat boeit echt niet. Wil je het wielrennen naar een hoger niveau tillen, dan moet je koersen gaan organiseren in Afrika en Zuid-Amerika. Daar zit de publieke belangstelling en dat wint het op de lange termijn van die paar miljoen nu op de korte termijn.
Daar komt het eigenlijk wel op neer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:12 schreef Wombcat het volgende:
Je zou haast denken dat Ecclestone de UCi overgenomen heeft.
Dat klinkt gaaf Strani.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:52 schreef Strani het volgende:
Morgen naar de persdag van Katusha. Spannend want het is m'n eerste persdag. Volgende week volgt die van BMC. Ben benieuwd..
Waar is dat? Ben je collega van Thijs geworden?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:52 schreef Strani het volgende:
Morgen naar de persdag van Katusha. Spannend want het is m'n eerste persdag. Volgende week volgt die van BMC. Ben benieuwd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |