Verblind door de zon.. schijnt..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:15 schreef Prins_Pils het volgende:
Sorry hoor Bij een overweg, bewaakt of niet, moet je gewoon uit je doppen kijken. Van een trein win je het niet. Nooit.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Maar deze trein zie je wel
Ookal is die wit, de omgeving heeft een andere kleur. Iets met de rails en zo. Anders waren er wel meer treinen de lul geweest.Er waren ook meer treinen de lul op dezelfde kruising is dit de derde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de zon ongustig staat dan kijk je toch juist extra uit als je op de overweg afkomt en ga je niet als een blind paard toch erop af denderen?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Verblind door de zon.. schijnt..
Dat kan daar ook niet.. er ligt eerst nog een wildrooster voor je een behoorlijke heuvel op moet..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:18 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Dan kijk je toch juist extra uit als je op de overweg afkomt en ga je niet als een blind paard toch erop af denderen?
Ja maar er zitten ook 3 of 4 spiegels aan die kant van de vrachtwagencabine tegen de dode hoekquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:18 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Als de zon ongustig staat dan kijk je toch juist extra uit als je op de overweg afkomt en ga je niet als een blind paard toch erop af denderen?
Is je punt dat de chauffeur de trein met geen enkele mogelijkheid had kunnen zien?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja maar er zitten ook 3 of 4 spiegels aan die kant van de vrachtwagencabine tegen de dode hoek
Hij heeft duidelijk gekeken en snapte er zelf ook niets van.. het is ook niet dat ie er nooit langs komt en de geschiedenis niet kent daar.. hij komt daar elke dag de melk halen...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:21 schreef Zelfscanner het volgende:
Heb ik wel wat twijfels bij. Ik neem aan dat bij een verblindende zon niet meteen je hersens op 0 gaan. En al helemaal niet bij een spoorwegovergang.
Nee maar er zijn wel wat obstakels.. en er riep ook al een bewoner dat de witte trein slecht zichtbaar is tegen de witte lucht..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:24 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Is je punt dat de chauffeur de trein met geen enkele mogelijkheid had kunnen zien?
Bomen plaatsen ben je zo twee jaar verder, noodweg aanleggen naar een volgende beveiligde overweg zou in een week kunnen als die bewoner meewerktquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:27 schreef Monopoly het volgende:
Des te meer reden voor Prorail om er gewoon bomen neer te zetten. Ik zie het probleem niet.
Volgens mij dacht Prorail teveel aan geld.
Pak je verlies gewoon, die bomen zet je in 1 nacht/buitendienststelling neer. Niet moeilijk doen. Kost je als bedrijf een ton hooguit? Klaar. Afschrijven en dan maar een ton minder winst komend jaar, probleem opgelost. Dat hadden ze al moeten doen na de vorige keer in mijn optiek.
Ook leukquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:36 schreef Prins_Pils het volgende:
TWEE minuten
Ik had PowerMelkExpress als TT Iets als de PNE van Fles maar dan met koeien enzo. Ik ben raar.
Tsja, als je zo blijft denken "de hele wereld moet mijn problemen maar oplossen, dan is er niks aan de hand" dan wordt het nooit wat natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2016 08:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Bomen plaatsen ben je zo twee jaar verder, noodweg aanleggen naar een volgende beveiligde overweg zou in een week kunnen als die bewoner meewerkt
Nee is net andersom.. voor die noodweg zijn enorme procedures nodig.. een lampie, wat slagbomen (dan maar ff geen officiele), of desnoods een poppetje in een bouwkeet, kan direct geregeld worden..quote:Op zaterdag 19 november 2016 08:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Bomen plaatsen ben je zo twee jaar verder, noodweg aanleggen naar een volgende beveiligde overweg zou in een week kunnen als die bewoner meewerkt
Terwijl die trein juist een witte neus heeft omdat dat beter zichtbaar zou zijn...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee maar er zijn wel wat obstakels.. en er riep ook al een bewoner dat de witte trein slecht zichtbaar is tegen de witte lucht..
Wat denk je dat engineering en aanleg kost?quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee is net andersom.. voor die noodweg zijn enorme procedures nodig.. een lampie, wat slagbomen (dan maar ff geen officiele), of desnoods een poppetje in een bouwkeet, kan direct geregeld worden..
(ik hoorde van prorail dat een slagboom 800.000 per overgang kost, wat ik me niet voor kan stellen, maargoed, daar kun je heel wat vakantiewerkers voor inhuren..)
Enne die bewoner wil wel meewerken.. hij hoort alleen nergens van..
Ja dat hebben ze niet helemaal handig bedacht..quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:11 schreef ReisT het volgende:
[..]
Terwijl die trein juist een witte neus heeft omdat dat beter zichtbaar zou zijn...
Ja dat is leuk.. maar ik koop voor een tientje een houten balk.. en voor nog een tientje een scharnier.. zet er iemand zonder werk bij en betaal hem gewoon 7.50 per uur...quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat denk je dat engineering en aanleg kost?
Tja, er staat toch echt een ander verkeersbord als aankondiging van de overweg: een stoomloc ipv een hekje...quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar ik ben zelf ook wel eens over een onbewaakte overweg gereden, terwijl ik nooit door had dat het ding niet beveiligd is..
Je ziet wat rode hekjes/bordjes.. en als er geen licht brand en slagboom naar beneden is, dan let ik er verder niet op.. dat is namelijk wat je gewend bent bij een overgang.. dat is wat me verneukte.. gewoon de sleur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |