abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 november 2016 @ 18:12:49 #126
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166653160
Gaat nog lang duren denk ik.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_166653190
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:12 schreef Zahreddine het volgende:
Gaat nog lang duren denk ik.
gaat best gesmeerd als je bekijkt hoeveel ze hebben ingenomen in de korte tijd dat het offensief gaande is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 november 2016 @ 18:16:48 #128
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166653240
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 18:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

gaat best gesmeerd als je bekijkt hoeveel ze hebben ingenomen in de korte tijd dat het offensief gaande is
Maar dat zijn dorpjes, dat is niets vergeleken met de stad zelf.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_166653291
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:16 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Maar dat zijn dorpjes, dat is niets vergeleken met de stad zelf.
tuurlijk zal het uiteindelijk moeten blijken hoever isis zich heeft ingegraven, maar ook die dropen moeten ingenomen worden en dat loopt gelukkig.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 november 2016 @ 18:28:16 #130
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166653446
Schijnbaar al een MIG neergestort nabij dat ronkende vliegdekschip :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_166653448
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 18:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

tuurlijk zal het uiteindelijk moeten blijken hoever isis zich heeft ingegraven, maar ook die dropen moeten ingenomen worden en dat loopt gelukkig.
ISF heeft hartstikke gefaald in Oost Mosul en ze zijn meerdere keren teruggetrokken naar Gogjli omdat het te heet werd. Afgelopen 2 weken horen we weinig van de "overwinningen" behalve een paar dorpen buiten Mosul. Ook Baishqa is sinds een aantal dagen pas helemaal veroverd terwijl de eerste weel van Mosul offensief al beweerd werd dat het overgenomen was. Irakees leger faalt in Mosul stad omdat het westelijke en zuidelijke front de stad nog niet bereikt heeft. ISF zijn slecht getraind voor urban warfare en dat hebben ze ook toegegeven. Lees de volgende artikelen:

http://www.reuters.com/ar(...)battle-idUSKBN1350GB

https://www.washingtonpos(...)b57f0e351_story.html

https://www.washingtonpos(...)b57f0e351_story.html

Het gaat alles behalve goed en sinds een aantal dagen heeft ISIS ook zelfmoordaanslagen en IED aanvallen opgevoerd in Bagdad en vandaag zijn ze zelfs terug in Falujah!
  maandag 14 november 2016 @ 18:29:40 #132
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166653476
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:28 schreef Szura het volgende:
Schijnbaar al een MIG neergestort nabij dat ronkende vliegdekschip :')
Bron? Indien waar wel een blamage van jewelste :')
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_166653503
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:29 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Bron? Indien waar wel een blamage van jewelste :')
http://www.foxnews.com/wo(...)s-officials-say.html
  maandag 14 november 2016 @ 18:31:50 #134
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166653528
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_166653531
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:28 schreef JubaUrbicus het volgende:

Het gaat alles behalve goed en sinds een aantal dagen heeft ISIS ook zelfmoordaanslagen en IED aanvallen opgevoerd in Bagdad en vandaag zijn ze zelfs terug in Falujah!
dat soort aanslagen zijn eerder een teken van zwakte dan kracht.

op het veld krij ik klappen, dus ga ik maar sneaky wat soft targets aanvallen. trotse "kalifaat" strijders.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 november 2016 @ 18:32:35 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166653553
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_166653554
quote:
tja de wind in de middelandse zee staat ook net ff anders natuurlijk :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 november 2016 @ 18:33:39 #138
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166653580
Eindelijk eens geen Syrisch toestel dat neerstort _O-
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_166653606
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 18:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat soort aanslagen zijn eerder een teken van zwakte dan kracht.

op het veld krij ik klappen, dus ga ik maar sneaky wat soft targets aanvallen. trotse "kalifaat" strijders.
Natuurlijk zijn ze aan het verliezen, dat ontkennen zij (IS) zelf ook niet. Alleen zij noemen het niet verliezen maar "beproeving". Voor 5000 man die tegen 80,000 man vechten houden ze het nog vol. Maar uiteindelijk kunnen ze niet veel omdat (zover ik weet) zijn de supply lines van ISIS allemaal afgesloten en kunnen andere ISIS strijders buiten Mosul de stad niet bereiken.
  maandag 14 november 2016 @ 18:36:11 #140
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166653646
Ze hadden eerst dat Hawija pocket moeten innemen _O- _O-
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  maandag 14 november 2016 @ 18:37:26 #141
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166653674
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:36 schreef Zahreddine het volgende:
Ze hadden eerst dat Hawija pocket moeten innemen _O- _O-
Geen tijd voor tijdens de ambtstermijn van Obama
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_166653688
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:34 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn ze aan het verliezen, dat ontkennen zij (IS) zelf ook niet. Alleen zij noemen het niet verliezen maar "beproeving".
dat noemen ze "spin" ;)

ze hebben hun hand overspeeld, de macht ging te veel naar hun bol. een kalifaat uitroepen. hoe haal je het in je hoofd? ik ben blij dat die nachtmerrie zijn langste tijd heeft gehad.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166653769
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 18:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat noemen ze "spin" ;)

ze hebben hun hand overspeeld, de macht ging te veel naar hun bol. een kalifaat uitroepen. hoe haal je het in je hoofd? ik ben blij dat die nachtmerrie zijn langste tijd heeft gehad.
Je bent veel te naïef als je denkt dat de nachtmerrie nu pas voorbij is. Ja misschien is de nachtmerrie tijdelijk voorbij voor de lokale Mosul inwoners. Maar voor andere plekken op de wereld gaat de nachtmerrie juist beginnen. Zelfmoordaanslagen gaan toenemen, IS strijders die zich voordoen als vluchtelingen komen naar Europa en ga zo door. En uiteraard wanneer er weer een burgeroorlog uitbreekt in Irak (en ja die gaat eraan komen), dan kan ISIS gewoon weer de kalifaat uitroepen en weer een staat uitroepen. In 2007 toen ISIS door (sunnitische stammen) werd verslagen dacht ook iedereen dat het klaar was met Zarqawi en zijn gang. Dat werd hartstikke onderschat, vooral door de Amerikanen.
  maandag 14 november 2016 @ 18:46:13 #144
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_166653849
https://www.almasdarnews.(...)eye-southern-aleppo/

quote:
he situation in Aleppo has turned from bad to worse for the jihadist rebels of Jaysh Al-Fateh (Army of Conquest), as they find themselves rapidly retreating at several axes.

"We have them on the run and we are not stopping this time," a senior officer from the Syrian Arab Army told Al-Masdar News on Monday.

"They sent thousands of terrorists from Idlib to Aleppo: where are they now? What will they do if we enter the Idlib province? Do they have the men to fight us off?"


Jaysh Al-Fateh's west Aleppo offensive was incredibly costly and its disastrous conclusion left their remaining forces in a weak defensive position along several axes.
_O_ _O_ _O_

De interessante vraag is natuurlijk of JaF slechts kannonenvoer heeft gestuurd zoals de SAA regelmatig Afghaans kannonenvoer eerst het slagchtveld in stuurt of dat ze hun hand hebben overspeeld en al hun ervaren infanterie zijn kwijtgeraakt. Ze hebben in ieder geval veel tanks en BMP's verloren.
  maandag 14 november 2016 @ 18:49:34 #145
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166653927
Neem aan dat ze dan niet zoveel terrein in een weekje zouden moeten prijsgeven. Hopelijk knallen ze nu direct door richting Khan Touman en Rashideen enzo.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_166653969
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:42 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Je bent veel te naïef als je denkt dat de nachtmerrie nu pas voorbij is. Ja misschien is de nachtmerrie tijdelijk voorbij voor de lokale Mosul inwoners. Maar voor andere plekken op de wereld gaat de nachtmerrie juist beginnen. Zelfmoordaanslagen gaan toenemen, IS strijders die zich voordoen als vluchtelingen komen naar Europa en ga zo door. En uiteraard wanneer er weer een burgeroorlog uitbreekt in Irak (en ja die gaat eraan komen), dan kan ISIS gewoon weer de kalifaat uitroepen en weer een staat uitroepen. In 2007 toen ISIS door (sunnitische stammen) werd verslagen dacht ook iedereen dat het klaar was met Zarqawi en zijn gang. Dat werd hartstikke onderschat, vooral door de Amerikanen.
hun kalifaat is klaar en hun "halo van heiligheid" is ook verleden tijd, gelukkig zien de meeste mensen ze nu voor wat ze zijn, stelletje barbaarse machtswellustelingen voor wie niks heiligs is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 november 2016 @ 18:52:38 #147
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166654007
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:49 schreef Szura het volgende:
Neem aan dat ze dan niet zoveel terrein in een weekje zouden moeten prijsgeven. Hopelijk knallen ze nu direct door richting Khan Touman en Rashideen enzo.
Hopelijk een dikke vette buffer rond Aleppo.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  maandag 14 november 2016 @ 18:52:59 #148
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_166654018
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 18:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

hun kalifaat is klaar en hun "halo van heiligheid" is ook verleden tijd, gelukkig zien de meeste mensen ze nu voor wat ze zijn, stelletje barbaarse machtswellustelingen voor wie niks heiligs is.
Je kan ze minimaliseren maar niet vernietigen. Daarnaast is het een gedachtegoed. Het is net een waterbed, ga aan de ene kant liggen en aan de andere kant komt het water naar boven. IS zal in instabiele staten zeker wel voet aan de grond krijgen, al is het maar tijdelijk.
  maandag 14 november 2016 @ 18:54:02 #149
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_166654037
https://www.almasdarnews.(...)ores-northern-syria/

Dit krijg je met "gematigden" aan de macht: vechten elkaar direct de tent uit :')

Echt bizar: zowel IS als Assad zijn nog niet verslagen, men moet alle krachten bundelen maar nog voordat hun doel is bereikt gaan ze alweer met elkaar vechten. Hetzelfde gebeurt nu in Ghouta.
pi_166654089
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:54 schreef Richestorags het volgende:
https://www.almasdarnews.(...)ores-northern-syria/

Dit krijg je met "gematigden" aan de macht: vechten elkaar direct de tent uit :')

Echt bizar: zowel IS als Assad zijn nog niet verslagen, men moet alle krachten bundelen maar nog voordat hun doel is bereikt gaan ze alweer met elkaar vechten. Hetzelfde gebeurt nu in Ghouta.
Fucking idioten :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')