abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_166563439
Hier alles over speelgoed, voor alle leeftijden (nja, voor kinderen dan).
pi_166563475
Waar de vrouw van Mw Cactus naar Lidl is voor L0t.
Waar de Lidl op verschillende plaatsen al helemaal leeggekocht is.
Waar het sorteercentrum van DHL overvol zit met alle Lidl pakketjes.
pi_166566991
Jaaa mijn pakje is in het sorteercentrum sinds vanmiddag. Zijn nu al uren aan het sorteren.
Maar staat in de factuur maar 1 artikel en over de rest hoor ik niks...
Lidl mail gestuurd vanmorgen vrowg en ook geen reactie. -O- dit gaat mis ik voel het -O-
pi_166567167
Ik kijk nu pas naar de factuur, en zowel de garage als de haven staan er niet op :( Prutsers bij de Lidl. Ik denk dat ik de rest ook maar terugstuur, de verzendkosten zijn die paar houten puzzels niet echt waard (pakket ligt nog bij afhaalpunt, het regent me te hard...)
  donderdag 10 november 2016 @ 20:11:43 #5
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_166567343
Wat zijn jullie ongeduldig :P . Mijn limango pakje is al 2 dagen aangemeld bij postnl en verder zit er nog geen schot in.
Lidl duurde ook een paar dagen in het sorteercentrum. Sinterklaasavond is nog weken weg dus ik wacht wel rustig af.
En als de bestelling in delen wordt verzonden krijg je ook deelfacturen bij de lidl heb ik gemerkt.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_166567388
Als je contact zoekt wellicht de facebookpagina van Lidl proberen. Daar had ik laatst binnen no-time een antwoord :)
pi_166567408
Dat van de deelfacturen begrijp ik niet goed, wij moesten meteen afrekenen bij onze Lidl-bestelling? Of was er een optie achteraf betalen die ik gewoon niet heb gezien :')
  donderdag 10 november 2016 @ 20:15:41 #8
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_166567452
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef L-E het volgende:
Dat van de deelfacturen begrijp ik niet goed, wij moesten meteen afrekenen bij onze Lidl-bestelling? Of was er een optie achteraf betalen die ik gewoon niet heb gezien :')
Na dat ze het verzenden sturen ze nog een factuur. Als ze in delen verzenden sturen ze dus ook meerdere facturen.
Ik heb meteen bij bestellen betaald ook.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_166567494
Ah zo, duidelijk!
  donderdag 10 november 2016 @ 20:24:35 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_166567739
H&m staat ook altijd standaard 5 dagen op status onbekend hoor. Komt vanzelf goed en anders bij bol.com bestellen als je het de volgende dag wil hebben 8-)
disclaimer
pi_166567872
Ja, ik had daarom dus de factuur helemaal niet geopend, toch al betaald. Zie nu dus pas dat niet alles op de factuur staat. We zullen zien of het nog negeleverd gaat worden.
pi_166568325
Hier kreeg ik eerst als verwachte leverdatum 11-11 en vandaag een mail dat het vertraagd is :P

Maar idd, ook bij H&M ligt het vaak dagen bij DHL voor het er is. Wees blij dat het daar ligt, dan is het iig onderweg, er zijn dus ook mensen die mail krijgen dat het niet geleverd wordt ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_166568491
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Hier kreeg ik eerst als verwachte leverdatum 11-11 en vandaag een mail dat het vertraagd is :P

Maar idd, ook bij H&M ligt het vaak dagen bij DHL voor het er is. Wees blij dat het daar ligt, dan is het iig onderweg, er zijn dus ook mensen die mail krijgen dat het niet geleverd wordt ;)
ik ben bang dat ik die mail ook ga krijgen voor de haven en luchthaven en het erge is daar ging mij het om niet om het houten ontbijtsetje die heb ik gewoon meebesteld voor hun nichtje
pi_166568688
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:45 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik ben bang dat ik die mail ook ga krijgen voor de haven en luchthaven en het erge is daar ging mij het om niet om het houten ontbijtsetje die heb ik gewoon meebesteld voor hun nichtje
Mja, dat zou rot zijn natuurlijk, maar ik zou me daar pas zorgen over maken als je die mail krijgt, nu heeft het toch geen zin ;)

En anders eens op die link van L-E klikken, daar staat superveel mooi houten speelgoed O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_166571099
Ik heb twee pakketjes van de lidl gekregen maandag, 1 factuur per mail gekregen met daarop álles maar het ontbrekende hengelspel nog steeds niet gekregen (en geen dhl punt in het dorp, alleen in de stad of dorp verderop, ik ga niet overal langs om te vragen). Maar, ik heb ook geen derde track and trace nummer, hengelspel zou in de doos moeten zitten met ander spul namelijk.
Ik had ze maandag meteen al gemaild én formulier ingevuld. Helpdesk telefonisch overbelast en verbrak de verbinding want te lange wachttijd :o Ze zouden reageren binnen 1 dag, maximaal 2. Niks, dus nog een mail gestuurd (want dat zei het bandje van de helpdesk) en meteen klacht genoemd want ik kan hier niet tegen. Helemaal als ik hoor dat er hier mensen maar 1 onderdeel hebben gekregen. Je betaald toch verzendkosten met het idee dat je álles krijgt. Heb het idee dat ze dit houten spul wat onderschat hadden, de run hierop.

Goitske, lullig dan, als je het setje wel krijgt, wat je er eigenlijk maar bij hebt gedaan. Ik ben dan iemand die daar wel een melding van maakt want service is anders. Als ze zeggen dat het product aanwezig is en je betaald ervoor en het is er ineens niet meer, vind ik niet kunnen, maar ik ben daar ook fel in.
pi_166571483
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef Hilmo het volgende:
Ik heb twee pakketjes van de lidl gekregen maandag, 1 factuur per mail gekregen met daarop álles maar het ontbrekende hengelspel nog steeds niet gekregen (en geen dhl punt in het dorp, alleen in de stad of dorp verderop, ik ga niet overal langs om te vragen). Maar, ik heb ook geen derde track and trace nummer, hengelspel zou in de doos moeten zitten met ander spul namelijk.
Ik had ze maandag meteen al gemaild én formulier ingevuld. Helpdesk telefonisch overbelast en verbrak de verbinding want te lange wachttijd :o Ze zouden reageren binnen 1 dag, maximaal 2. Niks, dus nog een mail gestuurd (want dat zei het bandje van de helpdesk) en meteen klacht genoemd want ik kan hier niet tegen. Helemaal als ik hoor dat er hier mensen maar 1 onderdeel hebben gekregen. Je betaald toch verzendkosten met het idee dat je álles krijgt. Heb het idee dat ze dit houten spul wat onderschat hadden, de run hierop.

Goitske, lullig dan, als je het setje wel krijgt, wat je er eigenlijk maar bij hebt gedaan. Ik ben dan iemand die daar wel een melding van maakt want service is anders. Als ze zeggen dat het product aanwezig is en je betaald ervoor en het is er ineens niet meer, vind ik niet kunnen, maar ik ben daar ook fel in.
Ik ben daar ook fel in hoor, dat is niet zoals het hoort. Maar ik zou wel wachten tot je zeker weet dat je een deel niet krijgt, vóór je een melding maakt :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_166572619
:o idd zo weinig geduld hier :o

Het zal ongetwijfeld superdruk zijn, het is vlak voor Sinterklaas en het waren mooie deals, als je al ziet hoeveel hier op fok al gepost is over bestellingen. Komt vast goed, ofwel met de bestelling en anders met excuusbericht en geld terug neem ik aan. Ik zie het wel, maak me er nul druk om. Ik heb sinds vandaag 2 van m'n 5 items binnen, 1 onderweg bij t sorteercentrum en de andere twee nog onduidelijk. Ja later dan verwacht maar ach, kan gebeuren. Van twee items nog geen factuur of verzendbevestiging, dus ik hou er rekening mee dat dat niet meer komt. Tja, zou jammer zijn maar dan regel ik wel iets anders hoor. Genoeg ander leuk spul te koop. Ik heb niet de behoefte om Lidl na anderhalve dag al te gaan bestoken met allerlei social mediaberichten of zo, give them a break...
pi_166577304
Ik moet zo naar het ziekenhuis en ben dan in de buurt van een grote Lidl. Moet ik nog voor iemand kijken?
Zo ja Pm mij maar even.
pi_166577397
Mijn Lidl bestelling kwam woensdag binnen, no problemo :) Woensdag besteld, dus valt me alles mee. Maar ik heb de T&T ook niet in de gaten gehouden, merk vanzelf wel wanneer het binnenkomt.
pi_166589957
Nou de Lidl belde mijn man vandaag, die niet helemaal op de hoogte was maar niks verkeerds had gezegd gelukkig. Het hengelspel kunnen we wel vergeten. Was geen fout van DHL omdat het niet op de bon stond en dus bij Lidl fout is gegaan En nu dus uitverkocht dus die kan ik op mijn buik schrijven (maar geld gaat teruggestort worden uiteraard)... Voor het verkeerde schroefje en afgebroken haakje van de keuken een geweldig aanbod. 15¤ waardebon voor in de fysieke winkel! Dat is echt geweldig. Ik zag bij DaD dacht ik een mondharmonica voorbij komen, die is straks te koop en zo'n muzieksetje met samba ballen O+ Nu op zoek naar een houten hengelset die niet te duur is en geen enorme verzendkosten heeft...
pi_166590600
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:45 schreef Hilmo het volgende:
Nou de Lidl belde mijn man vandaag, die niet helemaal op de hoogte was maar niks verkeerds had gezegd gelukkig. Het hengelspel kunnen we wel vergeten. Was geen fout van DHL omdat het niet op de bon stond en dus bij Lidl fout is gegaan En nu dus uitverkocht dus die kan ik op mijn buik schrijven (maar geld gaat teruggestort worden uiteraard)... Voor het verkeerde schroefje en afgebroken haakje van de keuken een geweldig aanbod. 15¤ waardebon voor in de fysieke winkel! Dat is echt geweldig. Ik zag bij DaD dacht ik een mondharmonica voorbij komen, die is straks te koop en zo'n muzieksetje met samba ballen O+ Nu op zoek naar een houten hengelset die niet te duur is en geen enorme verzendkosten heeft...
De Lidl in Breda IJperlaar had die gister nog heeeeel veel liggen.
pi_166591079
Oooh! Goed om te weten. Misschien dan in het hoge noorden ook nog. We gaan één lidl hier in de buurt maandag proberen, daar blijven normaal de non-food dingen wat langer liggen.
pi_166606273
Hier na bestellen op 5 november ook niets meer gehoord, maar na even bellen blijkt het wel in een doos klaar te staan om verzonden te worden. Ik had iets meer haast ivm verjaardag ipv sinterklaas, maar komt goed dus. Ik snap ook wel dat ze het er druk mee hebben nu. Ze weten vast niet wat ze overkomt, of doen ze dit elk jaar?
En mooie deal Hilmo :D
pi_166606773
Hier is de irritatie vooral omdat ze gewoon niets communiceren. We hebben de helft dus gehad, waar de andere helft is? Geen idee. Ik heb de Lidl al verschillende keren gesproken ondertussen maar 2 tegoedbonnen verder weet ik nog steeds niet of de rest nog komt. Ik krijg standaard antwoorden. Het zal me worst zijn of het volgende week of de week erna komt maar meld in ieder geval iets....
pi_166609418
^ dit dus

Wachten vind ik niet erg, maar als t niet komt, meld t dan even, dan regel ik wat anders...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')