Na dat ze het verzenden sturen ze nog een factuur. Als ze in delen verzenden sturen ze dus ook meerdere facturen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef L-E het volgende:
Dat van de deelfacturen begrijp ik niet goed, wij moesten meteen afrekenen bij onze Lidl-bestelling? Of was er een optie achteraf betalen die ik gewoon niet heb gezien
ik ben bang dat ik die mail ook ga krijgen voor de haven en luchthaven en het erge is daar ging mij het om niet om het houten ontbijtsetje die heb ik gewoon meebesteld voor hun nichtjequote:Op donderdag 10 november 2016 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Hier kreeg ik eerst als verwachte leverdatum 11-11 en vandaag een mail dat het vertraagd is
Maar idd, ook bij H&M ligt het vaak dagen bij DHL voor het er is. Wees blij dat het daar ligt, dan is het iig onderweg, er zijn dus ook mensen die mail krijgen dat het niet geleverd wordt
Mja, dat zou rot zijn natuurlijk, maar ik zou me daar pas zorgen over maken als je die mail krijgt, nu heeft het toch geen zinquote:Op donderdag 10 november 2016 20:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik die mail ook ga krijgen voor de haven en luchthaven en het erge is daar ging mij het om niet om het houten ontbijtsetje die heb ik gewoon meebesteld voor hun nichtje
Ik ben daar ook fel in hoor, dat is niet zoals het hoort. Maar ik zou wel wachten tot je zeker weet dat je een deel niet krijgt, vóór je een melding maaktquote:Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef Hilmo het volgende:
Ik heb twee pakketjes van de lidl gekregen maandag, 1 factuur per mail gekregen met daarop álles maar het ontbrekende hengelspel nog steeds niet gekregen (en geen dhl punt in het dorp, alleen in de stad of dorp verderop, ik ga niet overal langs om te vragen). Maar, ik heb ook geen derde track and trace nummer, hengelspel zou in de doos moeten zitten met ander spul namelijk.
Ik had ze maandag meteen al gemaild én formulier ingevuld. Helpdesk telefonisch overbelast en verbrak de verbinding want te lange wachttijd Ze zouden reageren binnen 1 dag, maximaal 2. Niks, dus nog een mail gestuurd (want dat zei het bandje van de helpdesk) en meteen klacht genoemd want ik kan hier niet tegen. Helemaal als ik hoor dat er hier mensen maar 1 onderdeel hebben gekregen. Je betaald toch verzendkosten met het idee dat je álles krijgt. Heb het idee dat ze dit houten spul wat onderschat hadden, de run hierop.
Goitske, lullig dan, als je het setje wel krijgt, wat je er eigenlijk maar bij hebt gedaan. Ik ben dan iemand die daar wel een melding van maakt want service is anders. Als ze zeggen dat het product aanwezig is en je betaald ervoor en het is er ineens niet meer, vind ik niet kunnen, maar ik ben daar ook fel in.
De Lidl in Breda IJperlaar had die gister nog heeeeel veel liggen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:45 schreef Hilmo het volgende:
Nou de Lidl belde mijn man vandaag, die niet helemaal op de hoogte was maar niks verkeerds had gezegd gelukkig. Het hengelspel kunnen we wel vergeten. Was geen fout van DHL omdat het niet op de bon stond en dus bij Lidl fout is gegaan En nu dus uitverkocht dus die kan ik op mijn buik schrijven (maar geld gaat teruggestort worden uiteraard)... Voor het verkeerde schroefje en afgebroken haakje van de keuken een geweldig aanbod. 15¤ waardebon voor in de fysieke winkel! Dat is echt geweldig. Ik zag bij DaD dacht ik een mondharmonica voorbij komen, die is straks te koop en zo'n muzieksetje met samba ballen Nu op zoek naar een houten hengelset die niet te duur is en geen enorme verzendkosten heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |