abonnement Unibet Coolblue
pi_166394885
grgr
handje en co.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_166395331
2km appeltje eitje.

Weet jij trouwens waar er nog gratis parkeerplekken zijn?
pi_166395411
In de Zuid-Willemsvaart
pi_166395415
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:34 schreef muhahaha het volgende:
2km appeltje eitje.

Weet jij trouwens waar er nog gratis parkeerplekken zijn?
Ja, die zijn er overal. Gewoon invalidenparkeerkaart hebben jonge :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_166395429
Voor DAM --> dat is een trollgrapje, daar moet je je auto niet parkeren
pi_166395527
Ik ben geestelijk beperkt maar dat leverde mij geen invalidekaart op. Men vond dat ik de afstanden met gemak zou kunnen lopen met mijn begeleider.
pi_166395559
Je mag niet klagen muhahaha. Jij mag naar buiten
pi_166395635
Ik zou liever binnen blijven, het is veelste koud buiten.
pi_166395712
Heb een plek :') Staan wel veel auto's nu
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166395799
Veel plezier bij de arena.
pi_166396273
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:57 schreef muhahaha het volgende:
Veel plezier bij de arena.
Nope

BD gebouw komt er volgens mij wel cool uit te zien overigens, nu nog een bom gooien op alles voorbij dat gebouw tot de brug
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166398451
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:44 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben geestelijk beperkt maar dat leverde mij geen invalidekaart op. Men vond dat ik de afstanden met gemak zou kunnen lopen met mijn begeleider.
Haha ik laat mijn geestelijk gehandicapte cliënten altijd op fok vragen waar ze gratis kunnen parkeren :D hilarisch is dat
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_166398826
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2016 20:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Haha ik laat mijn geestelijk gehandicapte cliënten altijd op fok vragen waar ze gratis kunnen parkeren :D hilarisch is dat
HUH?!?!??
Ik heb niks gevraagd
pi_166399923
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2016 20:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Haha ik laat mijn geestelijk gehandicapte cliënten altijd op fok vragen waar ze gratis kunnen parkeren :D hilarisch is dat
:D _O-
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_166400688
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2016 20:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Haha ik laat mijn geestelijk gehandicapte cliënten altijd op fok vragen waar ze gratis kunnen parkeren :D hilarisch is dat
Ah dat verklaart een hoop. Hoelang mag die van jou internetten?
pi_166400737
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 21:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ah dat verklaart een hoop. Hoelang mag die van jou internetten?
Af en toe. Hij stelt de hele dag debiele vragen en soms kan ik het niet meer dan, dan laat ik hem losgaan op Fok! en Marokko.nl.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_166400791
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2016 21:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Af en toe. Hij stelt de hele dag debiele vragen en soms kan ik het niet meer dan, dan laat ik hem losgaan op Fok! en Marokko.nl.
Ik mag alleen naar FOK!.nl, pvv.nl en telegraaf.nl ;(
  vrijdag 4 november 2016 @ 10:30:49 #18
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_166409266
WILLEN WIJ MEER OF MINDER PARKEERPLEKKEN???

MINDER MINDER MINDER!!!
Thinking about thinking of you.
pi_166409739
Ja hallo waar moeten we dan parkeren? Heel Nederland slipt dicht met auto's.
pi_166409797
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:04 schreef muhahaha het volgende:
Ja hallo waar moeten we dan parkeren? Heel Nederland slipt dicht met auto's.
Den bosch niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166409929
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Den bosch niet
Nee he he, hier betaal je een godsvermogen. Daarom loop jij graag 5 kilometer.
pi_166410323
Ik heb één plek op 1,5 km maar daar ben ik niet zeker van en anders is het 1,9 km lopen, 20 min van de markt

[ Bericht 5% gewijzigd door opgebaarde op 04-11-2016 11:43:12 ]
  vrijdag 4 november 2016 @ 11:43:03 #23
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_166410480
Gewoon random plek op de stoep met alarmlichten aan. :Y
Thinking about thinking of you.
pi_166410507
Ik zet hem altijd bij iemand op de oprit en dan draai ik het stuur helemaal om, succes met wegslepen bitches.
pi_166410573
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:43 schreef shifto het volgende:
Gewoon random plek op de stoep met alarmlichten aan. :Y
Heb ik gedaan op een laden-en-lossenplek, toen ik nog in de stad woonde... 5 minuten, zijn ze niet ingetrapt ;(

En ik heb een boete gehad toen ik verhuisde naar de Karrenstraat, omdat mijn auto daar volgens die nazi's al twee uur stond _O- Het commentaar wat ik toen telefonisch kreeg, was dat ik zo snel mogelijk de auto weer moest verwijderen en dus "ook geen tijd had om koffie te drinken tijdens het verhuizen" :')
Netjes een brief geschreven met mijn bezwaar, inclusief foto's (12 stuks) van het complex van binnenuit en de route die ik moest afleggen in meters met mijn meubilair, maar dat werd subiet afgewezen :s) Ik had blijkbaar het busje van de toenmalige shoarmetent moeten gebruiken want die kon daar wel hele dagen en avonden staat... Misselijk
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:10:54 #26
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_166411079
Bij mij in de wijk is parkeren ook gewoon kut (behalve doordeweeks overdag). Met dank aan de gemeente die meer vergunningen verleent dan dat er plekken zijn. En te weinig 's-avonds controleert als er 10-15 auto's illegaal staan om te zuipen in de kroeg op de hoek.
pi_166411661
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:10 schreef Fietsertje70 het volgende:
Bij mij in de wijk is parkeren ook gewoon kut (behalve doordeweeks overdag). Met dank aan de gemeente die meer vergunningen verleent dan dat er plekken zijn. En te weinig 's-avonds controleert als er 10-15 auto's illegaal staan om te zuipen in de kroeg op de hoek.
zelfde wijk, zelfde probleem. Op donderdag staat het standaard ramvol met auto's die de stad in moeten en kan ik ergens een paar straten verderop m'n blikkie ergens tussen proppen of moet ik hem op de stoep zetten en hopen dat de parkeerpliesie niet komt opdagen voordat ik om 6:30 weer weg ben.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166411703
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Den bosch niet
En daarom heb je moeite om een gratis parkeerplek te vinden :')

Wat is nu precies het probleem met die paar euro voor het transferium?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:45:24 #29
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_166411739
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

zelfde wijk, zelfde probleem. Op donderdag staat het standaard ramvol met auto's die de stad in moeten en kan ik ergens een paar straten verderop m'n blikkie ergens tussen proppen of moet ik hem op de stoep zetten en hopen dat de parkeerpliesie niet komt opdagen voordat ik om 6:30 weer weg ben.
Na zessen kan je hem op donderdag op het parkeerplein bij het winkelcentrum neerzetten.
pi_166411816
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:45 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Na zessen kan je hem op donderdag op het parkeerplein bij het winkelcentrum neerzetten.
Die blauwe zone? Dat wist ik dan weer niet...maar ja, da's ook weer een beetje het probleem. Ik woon daarboven. Ben om 6:30/6:45 weg en kom rond 15:30 terug en dan is het altijd zoeken naar een plekkie in de buurt. Dus meestal gooi ik hem in de 's-gravesandestraat neer en dan pik ik hem de volgende ochtend daar weer op.

Heb stadstoezicht al een paar keer laten controleren, maar toen had iedereen OF vergunningen OF voor 3 weken aan parkeerkaartjes onder de voorruit liggen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:08:22 #31
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_166412132
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die blauwe zone? Dat wist ik dan weer niet...maar ja, da's ook weer een beetje het probleem. Ik woon daarboven. Ben om 6:30/6:45 weg en kom rond 15:30 terug en dan is het altijd zoeken naar een plekkie in de buurt. Dus meestal gooi ik hem in de 's-gravesandestraat neer en dan pik ik hem de volgende ochtend daar weer op.

Heb stadstoezicht al een paar keer laten controleren, maar toen had iedereen OF vergunningen OF voor 3 weken aan parkeerkaartjes onder de voorruit liggen :')
Als je een keer wat later bent, tegen vijven kan je dus daar met een parkeerschijf tot de volgende ochtend je auto kwijt (behalve op vrijdag). En die vellen parkeerkaartjes voor de scharrels is straks met de invoering van dat digitale systeem ook afgelopen. Dan schijn je nog maar 60 uur in de maand aan bezoek te mogen ontvangen.
pi_166412223
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:08 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Als je een keer wat later bent, tegen vijven kan je dus daar met een parkeerschijf tot de volgende ochtend je auto kwijt (behalve op vrijdag). En die vellen parkeerkaartjes voor de scharrels is straks met de invoering van dat digitale systeem ook afgelopen. Dan schijn je nog maar 60 uur in de maand aan bezoek te mogen ontvangen.
Bedankt voor de tip. En dat digitale systeem had ik nog niet meegekregen... wel een verbetering.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166412361
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:08 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Als je een keer wat later bent, tegen vijven kan je dus daar met een parkeerschijf tot de volgende ochtend je auto kwijt (behalve op vrijdag). En die vellen parkeerkaartjes voor de scharrels is straks met de invoering van dat digitale systeem ook afgelopen. Dan schijn je nog maar 60 uur in de maand aan bezoek te mogen ontvangen.
60 uur? Dit is een grapje hoop ik...sowieso klinkt 60 uur wel erg weinig.
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:24:58 #34
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_166412442
Van de site vd gemeente:

Chipkaart voor bezoekers
Woont u in het Paleiskwartier, Deuteren of de Vliert? Vraag dan een chipkaart aan voor uw bezoek. Wij sturen de chipkaart binnen 3 werkdagen toe. Laad de chipkaart zelf op zodat uw bezoek voor ¤ 0,05 per uur parkeert. Dit kan maximaal 60 uur per maand. De chipkaart geldt niet voor de parkeergarage Paleiskwartier.

En dit willen ze dus in heel DB invoeren. Voordeel is wel dat je niet elk jaar meer een nieuwe vergunning achter je raam hoeft te plakken.
pi_166412629
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

60 uur? Dit is een grapje hoop ik...sowieso klinkt 60 uur wel erg weinig.
Ik haal die 60 uur niet eens in een half jaar geloof ik, meeste komt per trein of het gaat om bezoek van een uurtje of 2 / 3.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166412642
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
Van de site vd gemeente:

Chipkaart voor bezoekers
Woont u in het Paleiskwartier, Deuteren of de Vliert? Vraag dan een chipkaart aan voor uw bezoek. Wij sturen de chipkaart binnen 3 werkdagen toe. Laad de chipkaart zelf op zodat uw bezoek voor ¤ 0,05 per uur parkeert. Dit kan maximaal 60 uur per maand. De chipkaart geldt niet voor de parkeergarage Paleiskwartier.

En dit willen ze dus in heel DB invoeren. Voordeel is wel dat je niet elk jaar meer een nieuwe vergunning achter je raam hoeft te plakken.
Okay, maar zo klinkt het ook alsof het voordeel van die 5 ct per uur na 60 uur gewoon ophoudt. Daarna zal je bezoek de volle mep betalen.
zo werkt het iig wel in Utrecht.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:37:25 #37
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_166412686
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Okay, maar zo klinkt het ook alsof het voordeel van die 5 ct per uur na 60 uur gewoon ophoudt. Daarna zal je bezoek de volle mep betalen.
zo werkt het iig wel in Utrecht.
Dat kan ik nergens vinden wat er dan gaat gebeuren. Bij een beetje verjaardag kan je inderdaad de rest vd maand geen bezoek meer ontvangen.
pi_166412687
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik haal die 60 uur niet eens in een half jaar geloof ik, meeste komt per trein of het gaat om bezoek van een uurtje of 2 / 3.
Daar zit ik na 3 dagen al op, mijn vriendin komt met de auto waar dus een kaartje onder de ruit ligt.

Dan heb ik het nog niet eens over het overige bezoek :)
pi_166412773
Wel een gemis hoor die parkeerkaartjes als die weg gaan. Goeie handel is dat op het werk :7

Het zal mij verder aan mijn kont roesten want ik parkeer mijn motor toch gewoon midden op de stoep :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:41:53 #40
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_166412779
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Daar zit ik na 3 dagen al op, mijn vriendin komt met de auto waar dus een kaartje onder de ruit ligt.

Dan heb ik het nog niet eens over het overige bezoek :)
Auto van vriendin op jouw naam zetten, parkeervergunning aanvragen, klaar!
pi_166412794
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:37 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Dat kan ik nergens vinden wat er dan gaat gebeuren. Bij een beetje verjaardag kan je inderdaad de rest vd maand geen bezoek meer ontvangen.
Ken het systeem uit andere steden en daar werkt het iig met zo'n voordeelregeling. Om gebruik te maken van dat systeem moet je eerst bij je bezoekadres hun pas op gaan halen, dan je auto parkeren en dan die pas van je bezoekadres aanbieden.
Vond het zo gruwelijk omslachtig dat ik er als bezoeker nooit gebruik van heb gemaakt, was vaak al blij genoeg dat ik een plek voor de auto kon vinden.
Dan maar die paar euro voor het parkeren, dat boeit me weinig :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Daar zit ik na 3 dagen al op, mijn vriendin komt met de auto waar dus een kaartje onder de ruit ligt.

Dan heb ik het nog niet eens over het overige bezoek :)
Kan ze niet gewoon bij jou ingeschreven worden als bewoonster en een parkeervergunning kopen?

Besef me dat ik niet representatief ben voor de problemen; ik doe niet aan feestjes en m'n sporadische bezoek komt te voet of is 1 auto voor een paar uur :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:46:14 #42
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_166412848
[quote]0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ken het systeem uit andere steden en daar werkt het iig met zo'n voordeelregeling. Om gebruik te maken van dat systeem moet je eerst bij je bezoekadres hun pas op gaan halen, dan je auto parkeren en dan die pas van je bezoekadres aanbieden.
Vond het zo gruwelijk omslachtig dat ik er als bezoeker nooit gebruik van heb gemaakt, was vaak al blij genoeg dat ik een plek voor de auto kon vinden.
Dan maar die paar euro voor het parkeren, dat boeit me weinig :)

Ik zal eens vragen bij vrienden in het paleiskwartier hoe het precies werkt, ik heb ook al gehoord dat je moet aan en afmelden met de telefoon. En ik zit iets dichter bij de Brabanthallen, er zijn hier geen betaald parkeerplekken
pi_166412880
Ik ben die brief kwijt. Hoe lang blijven die kaartjes eigenlijk nog geldig als je ze nog hebt? Is dat per 31 dec afgelopen?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_166412942
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:48 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben die brief kwijt. Hoe lang blijven die kaartjes eigenlijk nog geldig als je ze nog hebt? Is dat per 31 dec afgelopen?
Ik heb nog 9 vellen liggen geloof ik. Heb er al een zwik uitgedeeld aan nieuwe buren maar heb er nog steeds veel- en veels teveel :')
En dit is m'n 2e set parkeerkaartjes die ik heb gekocht in de 11 jaar dat ik er nu woon.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166412948
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:41 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Auto van vriendin op jouw naam zetten, parkeervergunning aanvragen, klaar!
Want ik heb geen auto wil je zeggen...
pi_166412961
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ken het systeem uit andere steden en daar werkt het iig met zo'n voordeelregeling. Om gebruik te maken van dat systeem moet je eerst bij je bezoekadres hun pas op gaan halen, dan je auto parkeren en dan die pas van je bezoekadres aanbieden.
Vond het zo gruwelijk omslachtig dat ik er als bezoeker nooit gebruik van heb gemaakt, was vaak al blij genoeg dat ik een plek voor de auto kon vinden.
Dan maar die paar euro voor het parkeren, dat boeit me weinig :)

[..]

Kan ze niet gewoon bij jou ingeschreven worden als bewoonster en een parkeervergunning kopen?

Besef me dat ik niet representatief ben voor de problemen; ik doe niet aan feestjes en m'n sporadische bezoek komt te voet of is 1 auto voor een paar uur :D
Nope, 1 auto per adres... tenminste tot nu toe dan en inschrijven brengt ook andere kosten met zich mee.
pi_166413031
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb nog 9 vellen liggen geloof ik. Heb er al een zwik uitgedeeld aan nieuwe buren maar heb er nog steeds veel- en veels teveel :')
En dit is m'n 2e set parkeerkaartjes die ik heb gekocht in de 11 jaar dat ik er nu woon.
Dat vroeg ik niet :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_166413059
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet :+
sorry was een stukje weggevallen, maar volgens mij zit er geen verloopdatum op die parkeerkaartjes. wellicht dat dat komt zodra dat elektronisch systeem wordt uitgerold naar de rest van de wijken, maar doorgaands is er wel een overgangsregeling.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:58:57 #49
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_166413074
Ach nog paar jaar en dan self-driving cars. alle problemen vanzelf opgelost *O*
Thinking about thinking of you.
pi_166413099
Nee, geen verloopdatum. Ze zijn ook al jaren hetzelfde wat ik dan wel weer dom vind _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')