abonnement Unibet Coolblue
pi_166414600
Oh ik ben trouwens zo blij dat ik nog op m'n buik kan slapen O+ ik hoop dat ik dat nog lang volhou...
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:29:08 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_166414651
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:26 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh ik ben trouwens zo blij dat ik nog op m'n buik kan slapen O+ ik hoop dat ik dat nog lang volhou...
Ik slaap nog steeds op mijn buik iig! Heb niet de indruk dat baby daar veel last van heeft. Hij is gewoon verder omhoog gekropen en ik voel nu al duwtjes vlak onder mijn ribben 8)7
Het zal wel niet heel lang meer kunnen want nu gaat ie in een rap tempo aanspekken, dus we genieten nog maar even ;)
disclaimer
pi_166414689
Fijn dat het goed gaat Franny! :)

& Snoenk van harte gefeliciteerd met je meisje! Je klinkt inderdaad heerlijk rustig! Fijn zeg : )

Vandaag 8 weken. Geen last meer gehad van de misselijkheid. Vanmorgen toch maar even de verloskundige erover gebeld. Ik ben altijd een beetje panisch voor als ik iets verkeerds zou eten en dan ben ik weer gelijk bang voor listeria, omdat ik misselijk was. Maar ze heeft me wel gerust gesteld dus dat is fijn. Ze dacht niet dat de misselijkheid door de zwangerschap zou komen omdat die zich bij deze termijn pas voor het eerst voordeed. Eerder een griepje of wat verkeerds gegeten. Dus nu proberen weer een beetje zen te zijn :)...
pi_166414713
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik slaap nog steeds op mijn buik iig! Heb niet de indruk dat baby daar veel last van heeft. Hij is gewoon verder omhoog gekropen en ik voel nu al duwtjes vlak onder mijn ribben 8)7
Het zal wel niet heel lang meer kunnen want nu gaat ie in een rap tempo aanspekken, dus we genieten nog maar even ;)
WACHT MAAR JA :Y
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:34:28 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_166414743
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:32 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

WACHT MAAR JA :Y
O+
disclaimer
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:55:37 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166415172
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:00 schreef Radyhyn het volgende:
Denk dat vandaag toch echt de laatste keer ouder/kind zwemmen is geweest met Vv... echt super jammer.. maar ik ben erna (= nu) echt helemaal kapot. Heb ook niemand die op deze dag mee kan gaan om te helpen met omkleden enzo.. Ook na de komst van de baby geen goede opties om met Vv te zwemmen tijdens de ouder/kindlessen. Jammerdebammer!
Is er bij jullie geen kinderopvang tijdens de lessen?
KuikenGuppy
pi_166415358
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:31 schreef Vieve6 het volgende:

Vandaag 8 weken. Geen last meer gehad van de misselijkheid. Vanmorgen toch maar even de verloskundige erover gebeld. Ik ben altijd een beetje panisch voor als ik iets verkeerds zou eten en dan ben ik weer gelijk bang voor listeria, omdat ik misselijk was. Maar ze heeft me wel gerust gesteld dus dat is fijn. Ze dacht niet dat de misselijkheid door de zwangerschap zou komen omdat die zich bij deze termijn pas voor het eerst voordeed. Eerder een griepje of wat verkeerds gegeten. Dus nu proberen weer een beetje zen te zijn :)...
Ik weet niet hoor, maar misselijkheid in week 7 van je zwangerschap is een heel normale termijn om zwangerschapsmisselijkheid (voor het eerst) te ervaren, volgens mij. Bij mijn vorige zwangerschap kwam de misselijkheid ook 'pas' rond die termijn, bij deze zwangerschap wat eerder, in week 6.
Maar goed, ik wil je niet bang maken met mijn misselijkheidverhalen. :P . Hopelijk was het inderdaad eenmalig.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 4 november 2016 @ 16:10:45 #233
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_166415412
Geen kinderopvang (zou wel tof zijn!)...
Er staat wel een box.. heel leuk als hij lekker blijft slapen in de box/maxicosy.. maar wat als hij wil eten ofzo.. dan is de les zowat weer voorbij en is dan ook niet te combineren met een Vv-tornado ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_166415520
Rady, wij zijn ook recent gestopt met guppyzwemmen met N. helaas. Man moet regelmatig werken in het weekend en mij lukt het niet zo heel denderend alleen. En straks met baby erbij worst het nog een stapje moeilijker. Ipv elke week zwemles gaan we nu gewoon 1 of 2x per maand vrij zwemmen met haar, vindt ze superleuk. O+

Verder is het maar goed ook, mijn energieniveau is zo ontzettend laag de laatste tijd dat ik een dag alleen voor haar zorgen al zwaar genoeg vindt. :')

Mijn baby zit steeds op hetzelfde punt in mijn buik zich uit te strekken, net onder mijn ribben. Volgens mij zit daar vanbinnen nu een enorme beurse plek. :(
pi_166415523
quote:
nu2s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:07 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar misselijkheid in week 7 van je zwangerschap is een heel normale termijn om zwangerschapsmisselijkheid (voor het eerst) te ervaren, volgens mij. Bij mijn vorige zwangerschap kwam de misselijkheid ook 'pas' rond die termijn, bij deze zwangerschap wat eerder, in week 6.
Maar goed, ik wil je niet bang maken met mijn misselijkheidverhalen. :P . Hopelijk was het inderdaad eenmalig.
Bedankt voor je reactie! Fijn dat je me waarschuwt, dan houd ik daar ook een beetje rekening mee...
pi_166415538
Wat fijn voor je Franny zoveel positiviteit!

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:24 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ja, is ook logisch: volle blaas neemt ruimte in. Maar ja, als ik ga lopen met een volle blaas, lost dat probleem zichzelf wel op :')
_O-

En plofkanonnen :D _O- Veeg me op :')
pi_166415667
Wat fijn Franny! O+

Wij gaan redelijk gelijk op toch?

Nog een halve wk en dan alweer 2e trimester.. gaat best vlot :o (alhoewel in mijn ervaring ik dat in het 3e vast wel weer andersom zal gaan roepen :') ).

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2016 16:28:29 ]
pi_166415687
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:18 schreef Vieve6 het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie! Fijn dat je me waarschuwt, dan houd ik daar ook een beetje rekening mee...
Het is misschien ook wel een geruststelling: de kans dat je misselijk bent van de hormonen is echt een heel stuk groter dan dat je listeria hebt. :) . Behalve als je bijvoorbeeld echt maar blijft overgeven, en ook andere klachten krijgt zoals koorts, buikpijn, erge duizeligheid etc. dan is het zeker belangrijk om te gaan bellen! (Al mag je natuurlijk altijd bellen als je je zorgen maakt. :) .)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166415723
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:26 schreef Logician2.0 het volgende:
Wat fijn Franny! O+

Wij gaan redelijk gelijk op toch?

Nog een halve wk en dan alweer 2e trimester.. gaat best vlot :o (alhoewel in mijn ervaring ik dat in het 3e vast wel weer andersom zal gaan roepen :') ).
Ja, ik ben 12 mei uitgerekend! Gezellig :D . Dat tweede trimester komt inderdaad nu ineens toch rap eraan. Kunnen we écht lekker gaan uitbuiken. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166415817
Hihi idd, mijn buik is nu al echt zo dik :@

Leuk! 2 daagjes verschil :)

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2016 16:41:07 ]
pi_166415939
Op sommige momenten vind ik mijn buik ook al enorm, op andere momenten denk ik: ach, valt wel mee. Ik denk dat mijn darmen hier nog wel een rol in spelen. :P . Maar sowieso maakt het echt veel uit of het je eerste zwangerschap is of niet, toch? Tijdens de eerste zwangerschap hebben mijn buikspieren zo lang dapper weerstand geboden. Daar heb ik nog behoorlijk pijn aan gehad ook :') . Nu denken ze: oh, het is weer zover, oké we gaan wel opzij. :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166416027
_O- en bij de 5e keer denkt je buik gewoon "we maken vast plek voor het 3e trimester" :'( 8)7
pi_166416156
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:24 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Oeh dat ja! Ik mis het niet.
Oh, de geneugten van net bevallen zijn: weer degelijk piesen, je sokken aandoen O+ , Op je buik liggen, hongertrek hebben, je kunnen omdraaien in de auto, kastdeurtjes open doen zonder botsing *O*

Het op zijn plek zakken der organen is dan wel weer een apart dingetje :X
Oh man, zin in! (behalve dan dat van die organen..) _O_
  vrijdag 4 november 2016 @ 17:03:43 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_166416276
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:36 schreef Logician2.0 het volgende:
Hihi idd, mijn buik is nu al echt zo dik :@

Leuk! 2 daagjes verschil :)
pic :7
disclaimer
pi_166416890
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:48 schreef Logician2.0 het volgende:
_O- en bij de 5e keer denkt je buik gewoon "we maken vast plek voor het 3e trimester" :'( 8)7
_O-
pi_166417283
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 17:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

pic :7
Okay :) :@ (buikentopic)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2016 18:23:56 ]
pi_166418789
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:27 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Het is misschien ook wel een geruststelling: de kans dat je misselijk bent van de hormonen is echt een heel stuk groter dan dat je listeria hebt. :) . Behalve als je bijvoorbeeld echt maar blijft overgeven, en ook andere klachten krijgt zoals koorts, buikpijn, erge duizeligheid etc. dan is het zeker belangrijk om te gaan bellen! (Al mag je natuurlijk altijd bellen als je je zorgen maakt. :) .)
Ja dat zou inderdaad zeker een geruststelling zijn. Ondanks dat het natuurlijk wel vervelend is als je er last van hebt.
pi_166419035
Ik heb de hele tijd zin in dropjes :(! Had ik de vorige zwangerschap ook al.

Gelukkig is er chocolade : )!

Mooie foto in het buikentopic Logician!

Burdie was het nu vandaag dat je naar het zkh/verloskundige moest om een plan te bespreken?
  vrijdag 4 november 2016 @ 20:29:44 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166420510
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:31 schreef Vieve6 het volgende:
Ik heb de hele tijd zin in dropjes :(! Had ik de vorige zwangerschap ook al.

Gelukkig is er chocolade : )!

Mooie foto in het buikentopic Logician!

Burdie was het nu vandaag dat je naar het zkh/verloskundige moest om een plan te bespreken?
Goed onthouden :). CTG en echo waren dusdanig goed dat we besloten hebben af te wachten, maandag gaan we weer terug als ik dan nog niet ben bevallen.
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 20:32:54 #250
269689 crew  Viv
pi_166420580
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:29 schreef Burdie het volgende:
Goed onthouden :). CTG en echo waren dusdanig goed dat we besloten hebben af te wachten, maandag gaan we weer terug als ik dan nog niet ben bevallen.
Wat fijn dat die ruimte er is, hup Guppy! *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')