Met tien miljoen euro kun je dat tweede krat zelf wel bekostigen, me dunkt.quote:
quote:THALYSTICKETS
¤ 25 p.p.
Uitsluitend te boeken op woensdag 2 november via www.happyrail.com.
Boekingen gaan open om 09.00h.
Reizen 19/12/16 - 2/2/17.
Thalys Amsterdam/Schiphol/Rotterdam - Parijs Gare du Nord. Rotterdam - Parijs in 2.37h.
Nu ook in comfort 2 gratis wifi,
Huh? Onregelmatigheidstoelage over vakantiegeld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 01:54 schreef Prins_Pils het volgende:
Okay in Jip-en-Janneke-taal, als ik het goed gebrijp:
NS-ers krijgen loon. Bovenop dat loon krijgen ze onregelmatigheidstoeslag.
NS-ers krijgen vakantiegeld. Dat is x procent van het loon.
Die onregelmatigheidstoeslag wordt daarin niet meegeteld.
Nu gaan ze dus vakantiegeld krijgen, dat x procent is van hun loon+onregelmatigheidstoeslag. Dat wordt nu dus wél meegeteld.
Zo duidelijk?
Yeah. Maar ik lees nog wel mee zo nu en dan.quote:
Ook gewoon via NS International: https://www.nsinternational.nl/nl/aanbiedingen/countdownquote:
Waarom?quote:
Misschien toch niet zo recent dan?quote:er op de Hollandstrecke nog met n-wagens werd gereden. En er is echt nog helemaal NIETS te zien van het derde spoor
Eergisteren geüpload. Dat zegt natuurlijk niets en gezien de kledij van de reizigers is hij ook niet bepaald vorige week opgenomen maar je laat een filmpje toch niet twee jaar op de plank liggen denk ik?quote:
Ze gaan op dat middelste spoor badslipperschandvlekken aan de kant zettenquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:54 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Eergisteren geüpload. Dat zegt natuurlijk niets en gezien de kledij van de reizigers is hij ook niet bepaald vorige week opgenomen maar je laat een filmpje toch niet twee jaar op de plank liggen denk ik?
Okay laat ook maar, ik typ zoals gewoonlijk weer sneller dan ik denk
Wel vraag ik me af wat nou écht de toegevoegde waarde is van driesporigheid. Je hebt in één richting twee sporen, dat is fijn, maar de andere kant zit je nog steeds op één spoor te hannesen. Of gaan ze op dat middelste spoor met overloopwissels de hele tijd haasje-over spelen?
Dat klopt deels.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:57 schreef computergirl het volgende:
In de UK hebben ze geen NS of DB, maar allerlei vervoerders die voor zelfde stukje vervoer tig verschillende prijzen hanteren (spits, lang van te voren boeken)
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat is BedrijfsKritisch Geheime Informatie. Snap dat dan.
oh echt? ik heb jaren geleden bij overstap van ene commerciele naar andere lokale vervoerder nog enorme sprint getrokken om boven in de hal in krappe overstaptijd een kaartje te kopenquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat klopt deels.
Wat de Britten óók hebben is een geïntegreerd boekingssysteem. Je kunt bij elke vervoerder terecht voor kaartjes door het hele land, ook als de treinen niet worden gereden door de vervoerder waar je je kaartje koopt.
Hey, weet niet of het duidelijk was maar als het morgen nog lukt met bijboeken wil ik wel graag mee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:45 schreef greavy het volgende:
In Duitsland krijgen zelfs goederentreinen in vele situaties voorrang op Regionalbahnen en S-bahnen.
Ja, echtquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh echt? ik heb jaren geleden bij overstap van ene commerciele naar andere lokale vervoerder nog enorme sprint getrokken om boven in de hal in krappe overstaptijd een kaartje te kopen
Daar staat een dusdanige nuanceringsfout in dat de uitspraak gewoon niet klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, echt
Het mogen dan wel private vervoerders zijn, ze werken daar beter samen dan hier soms het geval is.
Bedankt voor deze zeer nuttige bijdrage.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Daar staat een dusdanige nuanceringsfout in dat de uitspraak gewoon niet klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |